Mijn ouders worden ook voor de eerste x opa en oma Nouja we gaan ze 'Pake en Beppe' noemen, mijn roets(schrijf je vast anders hihi) liggen in Friesland. Mijn ouders zijn beide fries dus vind dat wel leuk. En makkelijk, dan hebben we een opa en oma/ pake en beppe, geen verwarring
Handig xd! zo is er zeker geen verwarring! Mijn schoonouders zijn al oma en opa. Bwuehh heb geen zin meer om op m'n werk te zitten. Moet tot 17.00u.
Wij maken mijn ouders Pake en beppe en mijn schoonouders ook! Dus dat vind ik wel heel speciaal dat we aan beide kanten de eerste. We zijn ook de oudste van de kinderen, maar toch wel een speciaal gevoel dat wij die eer mogen hebben! Liefs
Ah Sunny wat grappig je komt uit friesland! Ik moet hier altijd uitleggen wat pake en beppe is Wij maken ook beide ouders voor het eerst opa en oma, en voor mij pake en beppes is het hun eerste achterkleinkind! Ik vind dat ook een speciaal gevoel Mn vriend vroeg net hoe zou ie er toch uitzien?? Nog 1 week en dan hebben we klein beetje een idee! Heb zon zin om weer even te kijken!! Xxx
Wij mogen vrijdag weer onze ukkepuk bespieden. Dat is wel een voordeel bij mij van de gyneacoloog. Ik heb gewoon elke 4 weken bij de normale controle een echo! Meteen dan even vragen over de 20 weken echo!!! Liefs
Wij zijn maandag eindelijk aan de beurt om naar onze uk te zwaaien! Ben ook benieuwd hoe het eruit ziet nu.
Ik ben ook zooooooooo benieuwd hoe de kleine er nu uitziet en wat het wordt! Nog 4,5 dag! Mijn schoonmoeder is al vele malen oma geworden. Voor mijn ouders is het het eerste kleinkind! Heel speciaal en erg leuk! @Xd24, het is niet gelukt met de kerstverlichting! Vandaag naar Intratuin geweest om te kijken voor een hele lange, maar die wij wilden hadden ze niet in heel lang.. Uiteraard! Dus toch maar weer meerdere korte.. haha Heb vanavond geen puf meer maar morgenavond ga ik m'n best weer doen met kerstboom! Ik heb daar trouwens ook ast van hoor dat ik buiten adem ben als ik de trap oploop. Moet dan echt even bijkomen... @Poekie, leuk shoppen met je moeder! Ik vind het ook altijd heel gezellig met mijn moeder! Alvast heel veel plezier! Je kan dan helemaal los gaan want je weet dan inmiddels wat het wordt! Shop till you drop!
Goedemorgen! Oh het wordt echt heel slecht weer vandaag he. Vooral vanavond zeggen ze. Laat ik nou vanavond moeten werken... oh oh!!! Hoop dat ze me vanmiddag bellen om te zeggen dat ik niet hoeft te komen ofzo, maar dat zal wel niet. Goh gister mn schoonouders aan de telefoon. Die beweren nu dat we een zoon gaan krijgen. hahaha
JEEEEEEEEEHHH!!! 17 weken!!! en morgen mogen we weer naar ukkepuk gluren!!! Gisteravond wat slehct nieuws gekregen. Mijn oom, broer van mijn moeder (een beetje mijn lievelingsoom) heeft gisterochtend een herseninfarct gehad. Hij voelde zich die avond daarvoor al niet zo lekker en zijn vrouw had al een briefje met het nummer van de dokterswacht klaar gelegd, maar de volgende dag ging het wel weer dus hij ging gewoon aan het werk. Hij is machinist en zou dus trein rijden, maar is in de trein (toen hij nog niet reed) ingestort. Ligt nu dus in het ziekenhuis. Scans laten allemaal kleine propjes zien in de hersenen. Het is nog mild, want hij heeft geen verlammingsverschjnselen over zijn lichaam. Alleen zijn spraak is helemaal weg. Hij komt niet uit zijn woorden zeg maar. Erg heftig. Mijn opa (zijn vader dus) heeft het ook gehad en is er ook aan gestorven. Zijn zus (oudste zus van mijn moeder en hem) heeft het ook gehad jaren terug. Die is er redelijk goed weer boven op gekomen gelukkig. Die had wel verlammingsverschijnselen aan 1 kant. Inmiddels kan ze weer heel feel, maar motoriek en coordinatie zal nooit meer hetzelfde zijn. Ze rijd bijvoorbeeld automaat omdat ze in een schakelauto niet goed kan coordineren. En morgen hebben we weer een begrafenis voor de verandering... Pff wordt er echt schijtziek van. 3 begrafenissen binnen een half jaar tijd. Nu de vader van een meisje uit de vrienenploeg van vriendlief. Ik ken haar wel, maar haar vader verder niet, maar toch het blijft natuurlijk verschrikkelijk. Hij was zondag jarig en is maandag gestorven. Ze wisten al dat het zijn laatste verjaardag zou zijn, want hij was al jaren ernstig ziek en het ging nu heel slecht. Maar toch nog erg snel een dag na zijn verjaardag!! Nou ik mag toch hopen dat we volgend jaar worden over geslagen wat betreft begrafenissen. Liefs
Goedemorgen! @ Poekie, hopelijk hoef je niet te gaan. Ben wel benieuwd wat het weer gaat doen! @ Sunny, he jakkes wat een rotte dingen allemaal!! Wat erg een hersenbloeding. Misschien slim om je moeder een x na te laten kijken? Het zit schijnbaar in de familie? Bah zulke dingen zijn nooit leuk. En dan morgen een begrafenis... Ook al ken je iemand niet, het blijft iets wat nooit leuk is!!
Ja het is inderdaad iets wat vaker voorkomt in de familie en mijn tante zei ook al: Zie je nou wel dat het erfelijk is. Maar goed je kan iemand daar niet echt op nakijken. Een herseninfarct komt onverwacht. Je kan het alleen proberen te voorkomen door zo gezond mogelijk te leven. Dus bewegen, niet roken weinig alcohol. Gezonde levensstijl zeg maar. Ze gaan vaak niet preventief al kijken of je aders aan het dicht slibben zijn.... Maar goed dat weet ik allemaal niet precies. Misschien denken ze er nu wel anders over. Liefs
@Sunny, wat verschrikkelijk allemaal! Hopelijk wordt je oom snel weer beter! Als het goed is heb je wel "vooronderzoeken" hoor. Soms worden die ook door zorgverzekeraars vergoed maar dat zou je even na kunnen kijken.. @Poekie, en moest je nog door het rotweer naar je werk?? Niks aan die sneeuw als je de deur uit moet! Hahahaa, mijn schoonmoeder denkt nu ook ineens dat wij een zoon krijgen! Nou ik ben benieuwd wei er gelijk krijgt!
Goedemorgen! Ja ik moest gister helaas gewoon aan het werk. Om 15.00u begonnen en was om 23.30u klaar. EN vanmorgen weer om 08.00u begonnen. Tot 17.00u en dan heerlijk weekend!!!!!!!!!!!!!! JOEPIE !!!!!!!!!!
@ Poekie, 20 weken... Je bent op de helft!! @ Sunny, hoe was de echo? @ hier, drukke dag.. kerstlunch gehad van mn werk, van 13.00 tot 17.30 hahaha
Echo was hartstikke super. Kleine is niet zo klein meer hahaha die groeit als kool man... wat een verschil in 4 weken tijd. Ook erg bewegelijk volgens de gyn en het hartje klonk als een trein. Dus wij zijn weer glunderend uit het ziekenhuis gekomen. Maandag bellen voor 20 weken echo!!! Echo foto volgt nog, maar moet ff gescant worden op het werk van vriendlief dus na het weekend!! Ben wat laat, maar we hadden etentje vn vriendlief zijn werk. Was erg gezellig en lekker!!! Liefs