Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : Balen zeg...weer mislukt dus vanacht.
    CB eens navraag doen? Of had je dat al gedaan?
    Wat een leuke foto van Julan. Echt een knap kereltje!

Anouchka: Jolene heeft lekker doorgeslapen vanacht!

Zusterje : Leuke / mooie Nina op de foto!

Dominoo : Ook al een mooie foto van Lente.

Nu kan ik niet achterblijven.... hier een foto van Anoek :

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ahh wat een mooie meiden!!

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Wat een mooie foto's zeg!!!
    Echt jullie hebben stuk voor stuk prachtige kindjes op de wereld gezet. En nu kan ik niet achter blijven natuurlijk.

Onze stoere vent!!

Bekijk bijlage 166068

4. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
  5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    sunny, echt een vrolijk mannetje!!

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Kloppen de data in je onderschrift wel sunny?

7. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hahaha nee ik zie de fout al whhahaha die laatste moet 07-07-2011 zijn...

Dankje!!

8. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Leuk dat Nina en Jolene gedoopt worden! Zijn jullie katholiek of protestants Anouchka?

Leuke foto's meiden! lwv: wat een schattig vestje/ bolero heeft ze aan!!!!

Hier CB gebeld: Lente is een heel alert kind als ze wakker is, dan is het bij sommige kinderen zo dat ze 8 uur slaap nodig hebben. Om alle prikkels weer te verwerken. Maar ze adviseerde niet meer dan 8 uur achter elkaar te laten slapen.

9. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Sunny: Ook al zo'n vrolijk mannetje......ik zal vanavond even spammen!

@ Dominoo: Wij zijn katholiek. Wel fijn dat Lenthe zo lang slaapt hihi........ze gunt moeders ook wat rust...;)

Hier slaapt Jolene al vanaf 11 uur....kwart over tien fles gehad. Zo kom ik eindelijk eens uit op 5 flessen ipv 6.

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jelke wordt ook gedoopt. Vriendlief is rooms-katholiek opgevoed en wil dit ook graag doorgeven aan zijn kinderen. Dit houdt voor ons in dat onze kinderen gedoopt worden, vormsel en belijdenis doen en uiteindelijk mogen ze zelf beslissen wat ze verder er mee willen doen. Wij gaan verder alleen met kerstavond naar de kerk voor de avondmis. Wij bidden alleen voor het eten bij mijn schoonouders. Zelf doen we het niet thuis. We geloven beide dat er meer is in hemel en aarde, maar of er een god is of iets anders laten we in het midden. Ik ben zelf niet gedoopt. We vinden het belangrijk om onze kinderen kennis te laten maken met het geloof, maar ze niks op te dringen. Zo is vriendlief ook opgevoed.

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zo denken wij er precies zo over sunny!
    We willen julan wel alles meegeven maar hij mag zelf bepalen wat hij hiermee doet.

Ik ben een heel verhaal aan het typen, ben aan het opschrijven hoe alles ging vanaf het stoppen met de pil tot de geboorte.
    Wil voor Julan een album maken met alle kaarten, echo fotos (door de mmm heb ik die ontzettend veel).
    Ben al veel vergeten merk ik, maar 1x aan het typen komt er weer vanalles naar boven:)

X

12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dominoo : Bolero is van de Hema ;)

Goed dat je gebeld heb met CB. Wat heerlijk dat ze 8 uur door slaapt!

13. zustertje

zustertje Niet meer actief

wat een super lieve foto's allemaal!

drukke middag gehad Nina heeft van 17.00 tot 19.30 geslapen ze heeft net 1 borst leeggedronken en ligt nu weer voor pampus op mijn schoot.
    Wij gaan zo nog even naar mijn broer en schoonzus (szus is jarig) ze wonen hier net om de hoek dus dat is makkelijk...
    Morgen komt mijn zusje gezellig ze wil nog even gaan winkelen :D

Misschien tot straks en anders tot morgen

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Veel plezier zustertje.

Wij gaan nu weer prison break kijken, seizoen 3 alweer:)

Morgen gaat Julan bij mn ouders logeren:D spannend! En wij kunnen (mits we geen heimwee naar Julan hebben haha nee grapje) even bijtanken!

Mamasandra, hoe gaat het bij jullie. Al even niet meer hier geweest.
    Net als Caelis, hoe is het met jou?

X

15. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    XD: misschien erg brutaal, maar ik was even benieuwd: Eerder schreef je dat je niet ongesteld werd, omdat je geen eisprong had. En je schrijft nu dat je stopte met de pil. Ik was helemaal in de veronderstelling dat je geen pil zou slikken vanwege de eisprong die uitbleef...:) Ik ben nieuwsgierig hoe dat dan zit. Maar als je hier niets over kwijt wil is dat natuurlijk ok!
    En morgen dus lekker een nachtje slapen! Heerlijk! Goed dat je het geregeld hebt!!

Leuk om te horen wie wat gelooft zeg! Ik hoop natuurlijk foto's te zien van de doop tezijnertijd. Ik geloof ook dat we onze kinderen niet iets op kunnen leggen. Het is straks hun eigen keuze! Maar ik geef gewoon mee wat ik geloof, en ik leer ze dat ze een eigen keuze hebben! Heel belangrijk in het leven!

Zustertje: lekker shoppen morgen! Veel plezier.

En Jolene heeft dus lekker geslapen overdag! Lekker groeien :)

16. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Hier al weer wakker. Net flesje gegeven. Ik lig wel weer in bed hoor!
    Vandaag begint m'n (privé)cursus Babymassage!!!
    Ben heel benieuwd.

XD : zo jullie gaan aankomende nacht lekker doorslapen!!!

Zustertje : shopse!!!

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

@ dominoo, mag je gerust vragen hoor:)
    Ik ben rond mn 18e een x naar de huisarts gegaan omdat ik vond dat ik veel haargroei had.. Andere mensen zeggen altijd tegen me stel je niet aan dat zie je niet, is misschien ook zo maar ik zie het zelf wel.
    De ha gaf me wel gelijk dus toen is er onderzoek gedaan naar mn hormonen, daaruit bleek dat mijn mannelijk hormoon aan de hoge kant was.. Ik mocht toen aan de pil, de zwaarste variant, omdat hier extra vrouwen hormonen inzitten.
    Hierdoor werd mijn haargroei echt een stuk minder! Dus eigenlijk ben ik daarom met de pil begonnen.
    Alleen na een paar jaar slikken was ik er klaar mee en was ik gestopt, kreeg wat last van die zware hormonen nergens meer zin in enz en tja zwanger word je toch niet zonder eisprong.
    Als je die punten op google intypt, haargroei geen eisprong enz kom je overal uit bij pco.
    Dus ben gelijk naar de ha gegaan, we wilden op dat moment niet direct kinderen maar ik had zoiets ik wil alvast het uitzoek traject gehad hebben voor we straks wel heel erg graag een kindje willen dan is dat al vastgesteld.

En toen is er een groot wonder gebeurd haha, ik werd zomaar zwanger:D
    En nu maakt dat wondertje ons doodmoe hihi...

Straks de auto laten keuren... Geen zin in! Hij lekt olie, dus ben benieuwd wat t gaat kosten!

X

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden~!

Iedereen lekker geslapen? Ik wel alleen ik zit met iets vannacht om 02.00 hoorde ik Nina een beetje pruttelen en ik gaf haar de speen toen kwam ze pas om 04.30 weer en toen heb ik ze pas drinken gegeven is dat erg met borstvoeding ik denk zelf dat ze om 02.00 nog geen honger had anders was ze niet nog tot 04.30 gaan slapen of zie ik dat verkeerd?

Nina ligt weer in der bedje ze slaapt nog niet zie ik op de babyfoon maar dat zal ze zo wel gaan doen :)
    Geen idee wanneer mijn zusje komt nu even beetje relaxen en nog wat rommelen in huis.

@xd24 heerlijk dat Julan een nachtje bij jou ouders mag slapen. Kun je lekker even bijtanken.
    Hoeveel uur ga jij nog werken of blijf je thuis?

@lwv79 Leuk babymassage! Geniet ervan... Shoppen gaat wel lukken hoor :)

@Dominoo Slaapt Jolene altijd veel overdag of is het ook wisselend? Nina slaapt de ene keer veel meer dan de andere keer.

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @zustertje, dat zal echt niet erg zijn hoor! Als ze honger heeft dan merk je dat wel. Ze kan ook zuigbehoefte hebben.
    Julan slaapt ook vaak een stukje langer als de fiep erin gaat.

Ik weet nog niet hoe ik ga werken, het liefst maar 2 dagen. Maar dat gaat financieel helaas niet.
    Mijn vriend gaat 4 dagen werken en ik 3,5 dag. De 3 volle dagen wil ik 9 uur per dag werken en de halve dag 4 uur. Dan zit ik op 31 uur per week. Zal wel pittig zijn denk ik, maar het moet.
    Of mn baas moet zo gul zijn om een salarisverhoging te geven haha, dat zal niet;)

20. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ons meisje ligt ook weer even in bed.
    Kan ik even snel opruimen en spullen inpakken voor de babymassage. Je moet een hoop meeslepen.

Verder moeten we vandaag nog even boodschapjes doen.

XD : wat een wonder is Julan!!!

Zustertje als ze echt honger had gehad had ze wel gehuild en niet nog zo lang doorgeslapen.

Deel Deze Pagina