Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Veel plezier met de massage lwv, lijkt me leuk om te doen!!

2. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was ook leuk!
    Ik heb 3 (prive!)lessen. Volgende week weer.

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    *EGO*

Vanmorgen op nacontrole geweest bij de gyn. Stelde vrij weinig voor inderdaad. Hij vroeg hoe ik de bevalling en de keizersnee heb ervaren. Nou de keizersnee is me uiteindelijk mee gevallen, maar de bevalling zelf was een hel... Nou dat was hij heel erg met mij eens. HEt was een ware rotbevalling.
    Verder even gehad over mijn factor 5 leiden. Die zou als complicatie kunnen opleveren dat de placenta minder gaat werken of zelfs er te vroeg mee ophoudt door een slechte doorbloeding, maar aangezien Jelke zo'n flink gewicht had en de placente er zelfs nog heel goed uit zag is dit dus niet aan de orde geweest en daarom mag ik bij een volgende zwangerschap gewoon onder controle van een gewone verloskundige!!! En dan hoef ik pas bij 36 weken weer onder controle van de gyn (dit omdat ik een keizersnee heb gehad) Of de verloskundige moet eerder al vinden dat ik naar gyn moet omdat ze bijvoorbeeld denkt dat de baby weer een grote blijkt te zijn o.i.d.

Maar goed ik mag dus bij een volgende zwangerschap naar de VK en dit vond ik toch wel leuk om te horen aangezien de VK mijn tijdens de intake had verteld dat ik onder controle van de gyn kwam te staan en bij eventuele volgende zwangerschappen ook per direct... maar dat hoeft dus volgens de gyn niet....

Liefs

4. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Goedenmiddag:D

@ Sunny: Wat fijn zeg dat je bij een volgende zwangerschap naar de vk mag. Hoe gaat het nu met de voeding?

@ Lwv: Leuk hoor die baby massage:D Hoe vindt Anouk het?

@ XD: Dus vanacht gaat Julan opa en oma wakker houden;) Hoop dat jullie even lekker bijtanken:) Hoe ging het afgelopen nacht met de voeding en tijden?

@ Zustertje: Lekker gewinkeld?? Altijd leuk om te doen:D Wbt afgelopen nacht....ik denk idd dat als ze echt honger had gehad dat ze zich wel eerder had gemeld

Jolene heeft weer prima geslapen vanacht.....half 10 fles tot kwart voor 6. En nu ligt ze er vanaf half 1 in. Verder is ze erg vrolijk en begint steeds meer te lachen.....*smelt smelt*:)

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Vannacht om half 4 een voeding en om 7 was hij weer wakker. Vanavond idd opa en oma (en mn broertjes hihi) wakker houden.
    Zul je zien dat hij doorslaapt...

Stond net even met mn moeder in de winkel, komt me een geluid uit de kinderwagen. Is Julan echt superhard aan het lachen haha, idd anouchka, smelt smelt.
    Mensen die langsliepen keken zelfs :D

Sunny, fijn dat je de volgende x bij de vk mag! (Denken jullie al aan een 2e;)).

Lwv, is anoek helemaal los gemasseerd?? :)

X

6. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @anouchka, met de voeding gaat het prima hoor. 200cc (180/6) kan hij nog steeds niet op, maar de laatste voeding geven we hem 150/6 i.p.v 150/5 en daar slaapt hij dan minimaal 6 uur op. Dus dat is keurig.

@Xd, nou de gyn begon er zelf over dat als ik weer zwanger mocht raken dat ik dan naar de VK mocht. Dus niet dat we nu al met een 2e bezig zijn hoor:p Eerst even lekker van Jelke genieten. We willen wel graag meer kinderen hoor en ook niet te veel leeftijdsverschil als dat kan, maar ik mag zowieso de eerste 9 maanden niet zwanger worden vanwege de wond van de keizersnee... Die is dan namelijk nog te zwak als ik nu al weer zwanger zou worden en mijn baarmoeder begint weer te groeien. En volgend jaar juni willen we trouwen zoals nu gepland staat (hangt nog even van ons budget af) En ik wil niet trouwen als ik zwanger ben dus duurt het zowieso nog wel een jaar voordat we aan een 2e gaan beginnen.

Liefs

7. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ SQ: fijn dat hij het er goed op doet. Jolene laat ook weleens wat staan van de 200cc. Ik bied het haar wel aan. Hebben jullie al een datum voor het trouwen? Juni las ik.......mooie maand. Wij zijn a.s zondag alweer 2 jaar getrouwd.....gaat hard:)

@ XD: En, hebben jullie Julan al bij opa en oma gebracht? Vond je het moeilijk?

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @sunny, was ook een grapje;) leuk dat jullie er wel meer willen, wij ook:)

Wat fijn dat bijna alle beebjes al doorslapen, daar ben ik toch echt wel jaloers op. We zitten nu in de auto naar huis, hebben net julan gedropt bij mn ouders;)
    Raar zo zonder hem naar huis, maar wij gaan gelijk naar bed. Ik wil de klok rond slapen.. Als me dat lukt, waarschijnlijk sta ik morgen erg vroeg bij mn ouders voor de deur hihi

X

9. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: Jullie tijd komt ook wel:D In ieder geval: Slaap lekker vanacht!!!!:)

10. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ LWV: heb jij ook hyves? :)

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden als jullie het leuk vinden dit is mijn hyves
    Nieske Profiel - hyves.nl

Gisteren een drukke dag gehad lekker gewinkeld met mijn zusje en Nina... Nina heeft het zo snel warm gisteren in de stad lag ze in haar rompertje in de kinderwagen en nog heeft ze het dan warm. Thuis gekomen heb ik ze alleen in haar luier in bed gelegd en toen koelde ze eindelijk wat af (en gisteren was het niet eens overdreven warm)

Gisteren toen mijn man thuis kwam uit zijn werk zijn we naar onze garage gegaan voor een andere auto en we hebben hem gelijk gekocht een zwarte ford focus station wagen echt heerlijk zoveel ruimte.
    We krijgen hem voor volgende week vrijdag want dan gaan wij een weekje op vakantie dus dat is wel erg fijn.

Ik blijf 16 uur werken moet er niet aan denken om volledig thuis te zitten dat zo financieel kunnen maar die keuze kan ik altijd nog maken.

@Lwv79 hoe was de cursus massage?

@SQ Super dat je bij een volgende bevalling lekker bij de VK mag blijven.

@XD24 en lekker geslapen?? Hoe heeft Julan het bij je ouders gedaan?

Vandaag heerlijk een thuis dagje ik ben wat lekkere recepten aan het zoeken mijn ouders en broertje komen vanavond gezellig eten.
    Nina ligt heerlijk te slapen vannacht wilde ze weer 2 keer drinken (02.00 en om 05.00) en toen om 07.00 weer :$:D

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen,

Ik ga je toevoegen op hyves als ik op de pc zit. Mn mobiel werkt niet mee haha.

Heerlijk geslapen hier, julan heeft het goed gedaan. Mn moeder komt hem rond 11 weer terug brengen!

Onze auto is gisteren afgekeurd, dat wist we al wel hij lekt overal en tis gewoon een oude auto. Dus ik kwam m halen en vroeg mag ik er nog wel mee rijden?
    Die man zo niks aan de hand het zijn wat pietluttige dingen, ruitenwissers enz haha..
    Dus ff maken en dan kunnen we weer een jaar rijden!

Zustertje, das ideaal een station. Hebben wij ook, vooral met een kleine je moet zoveel meeslepen he!

Nina zal wel vaker gekomen zijn doordat ze van de warmte last had denk ik!
    Volgensmij zijn Nina en Julan de enige die nog niet doorslapen he...

X

13. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Ook ik heb hyves : Linda Profiel - hyves.nl

XD : Fijn dat jullie lekker hebben doorgeslapen zeg.
    Was zeker wel gek dat Julan er niet was gisteravond/nacht en vanmorgen?!

Iedereen aan de station hier? Hihihihi.
    Wij hebben een bmw-station. Ik heb een polo maar die gaat weg. Staat te koop. Ik wil een nieuwe(re) auto. Gaan morgen voor een auto kijken.

Zustertje : Lekker relaxed dagje dus. Leuk recepten zoeken.

Hier ook een rustige dag hoor. Beetje de huisvrouw uithangen (wassen, strijken, stofzuigen, enz.)
    Moet eigenlijk oko boodschappen doen vandaag maar het is echt rot weer. Regen, regen, regen.

Sunny : Dat is super goed nieuws voor je eventuele 2e zwangerschap!!!!!!!!

Willen jullie allemaal eventueel - indien mogelijk - een 2e kindje?
    Ik weet het eerlijk gezegd nog niet.

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wij willen wel een 2e:)
    Het liefst zou ik een groot gezin willen, allemaal kinderen met vriendjes en vriendinnen die mee kunnen eten. Dat lijkt me zo gezellig.
    Alleen gaat m dat niet worden, dan wil ik wel groot wonen en genoeg geld hebben haha... Dus ik droom lekker verder;)

X

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Wij hebben ook een station!!! Een VW staioncar... Die had vriendlief al nog voordat hij een vriendin had.... Op de toekomst gekocht zei hij toen. Ideaal zo'n ding! Kinderwagen past er met gemak in!!!

Liefs

16. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Hallo:D

@ XD: en hoe is het vanacht gegaan? Hoe vaak kwam hij voor voeding bij je ouders? En jullie, lekker beetje bijgetankt? Lijkt me wel vreemd;)

@ Zustertje: En heb je al lekkere recepten gevonden? Bevalt goed:D

@ Tweede kindje: Ja willen we wel maar over hoelang etc.....:( nog geen idee. Eerst lekker genieten van Jolene:D

Hier weer een goede nacht.........half 10 tot 6 uur.

17. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Lwv: Grappig....zag dat je uit hengelo komt. Ik woon in Nijverdal

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

Pfff ben echt druk vandaag maar met wat precies weet ik ook niet haha....

Wat wij eten is

Aubergines gevuld met gehakt,feta,knoflook,spinazie,tomaat,tomatensaus,pijnboompitjes en daarover heen een oude kaas
    meergranen rijst
    stokbrood met zelfgemaakte tzatziki
    gemengde sla

Of het lekker is geen idee!! Heb het allemaal zelf verzonnen.

Ga nog even relaxen voordat mijn ouders komen... Ik heb jullie toegevoegd op hyves hoor :D

19. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Klinkt lekker zustertje! Ben benieuwd hoe het heeft gesmaakt

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lekker zustertje, kan ik ook aanschuiven?? ;)

Anouchka, laatste voeding om 23.00, om half4 fiep gegeven en om 4 uur heeft mn moeder de fles gegeven.
    Rond half9 weer een fles en om 11 uur was hij weer terug!
    Wel saai zo zonder hem haha, blij dat ie weer terug is.

Vanavond kraamvisite, geen zin in... :)

X

Deel Deze Pagina