xd: succes met de prikjes!!! En er is onwijze uitverkoop op alle zomerartikelen, dus een badpak gaat wel lukken toch!?
Bedankt voor de felicitaties. Ik ben 24 jaar geworden vandaag! Gisteravond kreeg Jelke om 22.00 de laatste fles. Vannacht om 4.00 kwam hij weer (toch 6 uren) En inmiddels ligt hij nog te tukken... (dus weer 6 uren) Rare jongen.... Ik hoop dat we binnenkort naar 8 uren kunnen gaan.... Das toch net wat lekkerder. En mijn moeder zei dat hij straks een keer het klokje rond moet gaan slapen. Dus van 20.00 tot 8.00 bijvoorbeeld. Ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren! Liefs
Hoi dames, Nou Julan heeft zn prikjes gehad! Het ging goed, even brullen (zo heb ik hem nog nooit horen huilen, mn hart) maar het was al snel goed. Hij ligt nu lekker te slapen, de arst zei dat ik na 4 uur ongeveer bijwerkingen kan verwachten. Lui of jengeling. Ben benieuwd. Had ook even overlegd over zijn voedingen, hoe we hem snachts wat langer kunnen laten slapen. We moeten door blijven gaan met de voedingen van 180+6 en dan om de 4 uur zodat hij eigenlijk overdag al genoeg heeft gehad. En dan misschien snacht niet meer komt. Ben benieuwd of het gaat werken. Verder groeit hij goed, 60cm en 5520 gram! Ook nog wat andere dingen gecontroleerd en hij ziet er perfect uit! Jipppiieeee Sunny Proficiat! Gaan jullie iets leuks doen vandaag? Wij schelen maar een jaartje Ik ben 25.
Jelke is verkouden... Hij kuchelde vannacht al regelmatig en smoorde er dan haast in (dat is echt doodeng als je dat hoort) En hij moet regelmatig niesen.... Dat klinkt dan weer heel schattig omdat hij na een nies heel vaak... Euuhhhh zegt. En hij is wat snotterig... Hij is nog nooit verkouden geweest dus mag ook wel eens... even weerstand opbouwen!
Ooh ja dat niezen...zo lief @ Sunny: Luuf helpt goed bij verkoudheid @ XD: Slaapt Julan veel nu na de prikken? Jolene deed dat wel @ Dominoo: Suc6 met je eerste werkdag
Ja hij heeft heel de middag geslapen, zo nu en dan tussendoor even wat huilen. Had hem net wakker gemaakt voor de fles, en krijsen joh.. Zal ook door de prikjes komen. Straks even temp meten voor de zekerheid. Vrijdag gaan we met zn 3tjes zwemmen
Pfff wat een drukte met van alles en nog wat Van alles aan het regelen en schoonmaken inpakken voor onze vakantie we vertrekken vrijdag morgen... Gelukkig is mijn man morgen vrij (hij werkt in Belgie en daar hebben ze een feestdag) komt erg goed uit! Nina heeft even flink gehuild toen ze geprikt werd gisteren! Maar ze was al heel snel stil toen ik ze oppakte en nadat ik ze aangekleed had sliep ze al lekker tegen mij aan. Nina weegt 6160gram en is 57cm groeit goed op de borstvoeding @sq gefeliciteerd met je verjaardag! @xd24 Hoe gaat het met Julan na de prikjes? Wij hebben gisteren Nina wel een zetpil gegeven ze had echt pijn aan haar beentjes echt koorts heeft ze niet gehad gelukkig! Leuk zwemmen misschien gaan wij dat ook nog doen deze vakantie ben benieuwd hoe ze dat vind. @Dominoo hoe bevalt het werken? En gaf jij nu ook borstvoeding en zo ja werkt het een beetje kolven enz? @lwv79 Voel je je al wat beter? Wat voor werk doe jij eigenlijk? @Anouschka Hoe is het met jou en de kleine?
Julan had na mn laatste post 37.8, nu nog een x gemeten en nu 38.1... Even in de gaten houden dus! Ik dacht net ik ga zn beentjes even masseren... Gillen dat ie deed, zo zielig Ik heb geen zetpillen in huis, stom! Hopelijk zakt de koorts wat. Ooh zustertje, heerlijk bijna vakantie! Ik weet zeker dat julan zwemmwn geweldig vnd, hij gaat soms mee in bad met mn vriend. Bad zit dan goed voel dus julan kan alle kanten op, dan geniet hij zo
Oh trouwens voor mij is helaas het badpakken tijdperk aangebroken heb deze besteld... Beachwave - corrigerend badpak? Bestel nu bij wehkamp.nl Hopelijk werkt de link. Vind het echt zo erg!! Ik hou van bikinis, heb er echt heel veel haha, maarja die blijven nu helaas liggen..... Zucht
Zo, mijn eerste werkdag zit erop Ging echt hartstikke goed, net alsof ik niet ben weggeweest. En het viel me heel erg mee hoeveel energie ik toch nog had! Foto/s van mijn schatje meegenomen, lekker lopen paraderen, hihi... Alleen het kolven ging niet ontspannen... bah, ik hoop dat het wat beter zal gaan komende tijd. Maar vanavond was het neit fijn. Zit in kantoor met glas (wel met van die folie op ooghoogte, maar voelt niet fijn!!) En ik werk maar met 1 collega, die ik dan alleen moet laten. mmm.. ik wil wat meer schijt hebben aan dingen! xd: wat zielig dat ie zo moest huilen af en toe!! Was de temp nog hoog opgelopen verder? En waarom kun je geen bikini meer aan? Heb je striae? Ik vind een mooi badpak soms ook heel sexy staan, gewoon een mooie zoeken zustertje: succes met je drukte maar vooral heel veel geniten van je vakantie!!! sunny: lekker jong! Ik ben 28 leuke dag gehad??
Goedemorgen, Dominoo, de eerste werkdag gehad!! Lijkt me ook lastig hoor, kolven op je werk. Thuis heb je alle tijd, ik zou me op mn werk wat opgejaagd voelen denk ik. Naar collegas toe zeg maar. Had jij daar last van? Hopelijk gaat dat steeds wat beter! Julan lag gisteren om rond9 in bed en werd pas om 4 wakker! Dat zijn 7 uren aan een stuk!!! Of het komt door de prik, of door de tip van het cb met de voedingen... Vandaag weer proberen Gisterenavond had hij boven de 38 koorts, toen hij om 4 wakker was heb ik de temp gemeten en toen was deze weer normaal gelukkig. Hij is nu wakker en zo vrolijk als iets, gelukkig maar! X
Even kort, want moeten zo weg. Gisteren mijn verjaardag niet echt gevierd, want we hadden laatst onze verjaardag al gevierd op vriendlief zijn verjaardag (9 juli). Alleen mijn schoonmoeder, schoonzus en mijn moeder en broertje zijn even geweest. Gisteravond om 23.15 de laatste fles gegeven in de hoop dat Jelke dat tot 6.00 zou slapen zodat als hij dan wakker werd vriendlief na de fles ook uit bed kon om naar zijn werk, maar om 5.15 werd Jelke beetje wakker... speen er in... stil tot 06.20 weer speen er in en hij sliep direct weer. En nu is het 7.35 en hij slaapt nog steeds hahahaha We weten niet wat ons overkomt. Vriendlief is zelfs later begonnen hahaha. (hij mag zelf weten of hij om 7.30 of om 8.30 begint namelijk). Dit moest ik even met jullie delen! Liefs
He wat top.....2 baby's die lekker hebben geslapen En de moeders dus ook @ Dominoo: Fijn dat je werk goed ging
Sunny: lekker kunnen slapen dus vanochtend! Heerlijk. XD: 7 uurtjes achter elkaar door! Joepie Lekker joh. Nu de laatste fles wat later en kun jij ook wat langer slapen... Ja, kolven op het werk was niet prettig. Ik voelde me opgejaagd, laat mijn enige collega alleen... ik hoop maar dat dit goed blijft gaan! Leuk nieuws: ik ga moedermelk doneren voor De Moedermelkbank. dit wordt gegeven aan kindjes op neonatologie afdelingen in ziekenhuizen. dit is omdat ze willen onderzoeken of moedermelk goed werkt (op lange termijn). Ik vind het leuk
Dominoo, wat een goed idee.. Ik heb daar in het begin ook even aan gedacht. Maar ik was niet echt een volhouder Het is voor het goede doel, goed bezig Julan slaapt vandaag nog veel. Hij heeft half8 zn fles gehad en ik lag nog in bed, hij is naast me in slaap gevallen. Om half12 heb ik hem wakker gemaakt voor een badje. Daarna de fles en hij sliep meteen weer. Nu nog! Is dat normaal? De koorts is gelukkig weg en hij is niet mee jengelig. X
Hoi XD: Julan slaapt dus erg veel? Als hij goed drinkt en plast en geen verhoging heeft (en niet geel ziet) dan is het volgens mij prima! Lente heeft naar haar prikje ook echt een paar daagjes moeten bijkomen.Niet ziek, maar meer hangerig, slaperig enzo. Als je het echt niet vertrouwd gewoon even cb bellen toch?!
Gisteren had hij wel vanaf de prik tot een uur of 5 niet geplast, vond dat echt raar. Nu wel weer hoor.. Koorts is gelukkig weg, hij is alleen nog wat suf denk ik. Veel meer slapen als normaal. Hij drinkt wel goed. Maar als hij wakker is dan is hij wel helder en lacht ook dus het zal wel goed zijn Morgenmiddag gaan we met zn 3tjes zwemmen!! zit me er echt al op te verheugen Vanmiddag ging ik even met Julan naar de supermarkt, het zonnetje scheen. Heerlijk. Boodschapjes gedaan, kom ik buiten... Gieten dat het deed. Ik onder een afdakje staan, het bleef maar gieten haha... Mn vriend is altijd om half4 klaar met werken, en die werkt om de hoek. Het was half4. Dus ik maar even naar mn vriend bellen hihi... Die is ons vanuit zn werk komen oppikken. Had alleen geen maxicosi in de auto, dus stiekem even snel bij mama op schoot. Vond dat wel eng haha maar goed was maar 1 minuut in de auto en anders waren we beide doorweekt geweest
Meiden even geen tijd voor jullie sorry! Maar morgen vertrekken we om 08.30 naar het noorden van het land (nog wel een tussenstop in Utrecht bij mijn opa en oma gezellig even wat drinken) Lekker even een weekje er tussen uit zal elke dag wel bijlezen op de gsm of reageren gaat weet ik alleen niet. Tot snel en geniet van jullie mooie lieve kindjes