XD : ik herken het wel hoor dat slaperige. Heeft hier 3 daagjes geduurd. Leuk morgen zwemmen. Geef je ons verslag van hoe het is gegaan? Zustertje : veel plezier en geniet er van! Hier nog geen plannen voor morgen.
Meiden, even een vraagje: Lente is rond week 8 onwijs gaan kletsen: brabbelen, geluidjes maken etc. Maar sinds deze week doet ze dat eigenlijk helemaal niet meer. Ik vind het zo raar? Ze is ineens weer heel stil. Wel alert, wakker, goed uit haar ogen kijken enzo. Maar niet meer kletsen. Herkennen jullie dit??? Morgen wil ik op zoek naar een mooi jurkje voor Lente voor de bruiloft van mijn schoonzusje (zus van mijn man). Ze wil graag in fuchsia roze, en ik heb een mooi jurkje in satijn. Zou zo leuk zijn als Lente ook in satijn kan.. hihi... bij suitsyouwell.com hebben ze geweldige dingen voor kinderen! Ook leuk voor jou Sunny, voor de bruiloft! Ze hebben echt geweldige pakjes vanaf maat 68!!!! Zal zo even een voorbeeldje spammen! Zustertje: veel plezier, lekker genieten met je drietjes!!! Gaan jullie in een huisje oid?
Helaas niet een jurkje in maat 68 in fuchsia, maar deze kleur vind ik ook erg lief. Het model weet ik nog niet zeker...
Aahhhh wat een superschattig jurkje dominoo!!! Ik wil ook een meisje haha Echt heel leuk! Dat wel en niet brabbelen weet ik niet.. Julan zit nog in week 8 dus kan niet zeggen of dit meer of minder is. Maar denk dat dit niet gek is hoor! Mn vriend gaat nu naar zn werk, ik ga de fles geven en dan hoop ik dat zn werkdag snel om is. Kunnen we gaan zwemmen heb dr echt zoveel zin in! Ik doe vanavond verslag
Lief dat je dat vraagt. Het gaat eigenlijk heel goed. We hebben sinds een week of 2 een echt goed en vast ritme. Vaste voedingstijden en slaaptijden. Echt fijn. Hoop dat het zo goed blijft gaan. Morgen gaat Anoek voor het eerst uit logeren!!! Bij m'n souders. Man en ik hebben een feestje. Ik zag nog een heeeel schattig jurkje! Leuk! Ik ga nu even strijken. Dan beneden opruimen. Vanmiddag boodschapjes doen met Anoek. Zonnetje schijnt heerlijk hier.
lwv: goed om te horen dat het zo goed gaat! Lekker dat vaste ritme! En ik zie dat ik Anoek steeds met ou heb geschreven, sorry!!! xd: heb je al een leuk badpak gekocht? Ik vind het een superleuk idee om te zwemmen, misschien gaan we volgende week ook die sprong wagen
Dominoo : spelfout geeft niet hoor. Doen er zo veel. Hahaha! Zwemmen lijkt mij ook leuk, maar die kleintjes kunnen denk ik niet zo lang in het water. Of wel? Denk dat ze na een half uurtje spartelen helemaal moe zijn. Ben benieuwd naar hoe het XD afgaat vanavond en kunnen wij er van leren!
Nou dames, live verslag vanuit het zwembad.. We zitten er al, inclusief badpak Mn vriend kwam om 12uur al thuis, waren hier rond 2 uur, uurtje met Julan gesparteld en net een flesje gegeven. Hij is klaarwakker. Tijdens de fles viel hij in slaap. Maar tijdens het boertje laten werd hij wakker. Hij kijkt zn ogen uit (zitten ook wel in een erg druk zwembad, de tongelreep). En we duiken nu nog een x in het water. Echt een aanrader om te gaan zwemmen, echt heel leuk!! X
XD : fijn dat het zwemmen zo goed gaat en leuk is! Anoek is vandaag beetje jengelig en hangerig. Ach geef haar maar gewoon de moederliefde die ze blijkbaar vandaag wat meer nodig heeft.
Ego : nieuw record gevestigd! Ze kwam vanmorgen (pas) om 06.30u!!!!!!! En ze had de laatste fles om 23.15u gehad. Ze heeft een uur langer geslapen dan normaal. Yes!!!
Hey dames, ik ben er weer eens Druk druk........man heeft nog vakantie dus lekker leuke dingen gedaan. Donderdag wezen winkelen in Hengelo.......leuke dingen voor Jolene gekocht maar ook onszelf maar eens verwent En......heerlijk die opruiming @ Xd: wat leuk dat het zwemmen goed ging. De tongelreep.....komt mij bekent voor. Volgens mij ben ik daar vroeger eens geweest Gaan de nachten al iets beter? @ Lwv: Wat goed van Anouk zeg.......een uurtje langer Hou vol zou ik zeggen @ Dominoo: Jolene brabbelt ook heel wat af nu maar merk niet dat het minder wordt
Goedemorgen, Heerlijk zeg lwv!! Anouchka, lekker geshopt. Fijn het die uitverkoop De tongelreep is wel een heel bekend zwembad. Worden ook wel. Belangrijke wedstrijden gezwommen. Ik zit met mn ouders en Julan in de auto onderweg naar Friesland, mn oma is jarig, 81! Vond wel dat ik moest gaan, wie weet is het haar laatste verjaardag.. Mn vriend had geen zin, die wilde een x uitlspane dus die ligt nog te pitten Vannacht heeft Julan een half uur langer geslapen! Ipv 4 uur was het 4.30, dus hoe we het nu doen lijkt te werken (maar kan ook door zwemmen komen...). We blijven volhouden X
Good morning! Echt leuk xd, dat het zwemmen zo leuk was! Ik hoop komende week met manlief en Lente ook te gaan zwemmen, je hebt me geinspireerd. veel plezier bij oma vandaag! Lekker dat Julan en Anoek wat langer hebben geslapen! Anouchka: lekker aan het genieten dus, met gezinnetje? Gaan jullie nog een dagje weg? Dit weekend lekker werken, vanavond en morgenavond. Met nieuwe collega, dus nog even uitleggen dat ik wil kolven
Goh dat ik nog s iemand zou inspireren Tis echt heel leuk het zwemmen, we zijn drna nog in een bubbelbad gegaan met lavendel. Julan viel daar in slaap. Dinsdag ga ik weer zwemmen, met een vriendin en dr dochtertje van 65 maanden! Ik heb echt nog geen zin in werken.. Heb toevallig vanochtend een mail gestuurd dat ik nog 3weken vrij neem X
65 maanden XD??? hihi Maar is de temp van het water wel warm genoeg voor die kleintjes? Volgens mij kan ik hier in de buurt alleen maar tijdens babyzwem uurtjes.....en das dan echt zo'n klasje...heb ik eigenlijk weinig zin in. Wil gaan wanneer ik wil
Haha sorry typ vanaf mn tel, gaat niet altijd even goed 5 maanden moet het zijn Zwembaden zijn idd te koud... Maar een beetje zwembad heeft wel een baby/peuterbad en die zijn altijd warm! Ben nu opweg naar huis, op naar het zuiden! Verjaardag was gezellig. Zijn als verassing nog even bij mn andere opa en oma op de koffie geweest. Vonden ze erg leuk! X