Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Sunny: leuk om de doop voor te bereiden! Moest je geen liedjes en dergelijke uitkiezen voor de dienst?
    Let us know hoe het ging met de pastor!

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Dominoo, ik heb geen idee of we liedjes uit moeten kiezen. We horen vanavond wel wat de bedoeling is. Volgens vriendlief neemt de pastoor een liturgie mee om te laten zien... Maar vriendlief had het er over dat wij zonder liturgie doen ofzo... Nou jah ik zal het vanavond wel horen en dan laat ik het wel weten!

3. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunny leuk dat jullie Jelke gaan dopen.
    Goed dat je er straks een vast ritme in wilt gaan brengen.
    Wij hebben dit ritme al! En tot dus ver gaat het erg goed.
    Hoe vaak en wanneer krijgt Jelke nu zijn flesje?

Anoek had vandaag voor het eerst schoentjes aan. hahaha
    Effe fotospam? Jullie ook nog leuke fotos??? (HINT!)

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    aaaah wat een knappert, en die schoentjes! Wat leuk.
    Goed dat je daarover begint ik heb heel wat schoentjes in de kast maar nog niet aan gedacht, binnenkort even passen haha:)

Ik heb een hele leuke foto met alle babys van de zwangerschapsgym, is dat stom om die er op te zetten. Hij is heel leuk:)

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    #3565 xd24, 26 jul 2011
    Laatst bewerkt: 26 jul 2011
    In ieder geval even zn mooie (vind ik dan haha) mooie ogen showen:D

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    HUH, ik plaats een foto en hij staat er niet. Nu 2x gedaan.....
    Probeer het straks nog een x

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Lwv, Jelke krijgt zijn voeding op de volgende tijden:

1e fles 6.30/7.00
    2e fles 11.00/11.30
    3e fles 15.00/15.30
    4e fles 19.00/19.30
    5e fles 23.00/23.30

Maar soms schuif ik wat in het schema als we die dag plannen hebben op een voedingstijd. Volgende week moet ik bijvoorbeeld om 11.30 bij het CB zijn met Jelke voor zijn prikjes en dan geef ik de 2e voeding iets eerder dus om 10.30 bijvoorbeeld. Maar ik probeer deze tijden aan te houden want dat komt iedere keer mooi uit. En dan wil ik er een vast ritueel van maken om na de4e fles die van 19.00/19.30 hem in badje of onder de douche te doen en dan ff knuffelen en dan op bed. Tot nu toe had ik geen vaste tijd waarop hij in bad ging of onder de douche... Vaak werd het douchen met vriendlief pas vlak voor de laatste fles zo rond 22.30... En dat wil ik dus nu anders zodat hij lekker op bed kan en er aan gaat wennen dat het dan bedtijd is.

Liefs

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Poging 3:

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik plaats de 10 babys gewoon:)

10. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunny dat klinkt hartstikke goed dat schema.
    Hij is eigenlijk zo goed als hetzelfde als die van mij.
    Denk dat dat vaste ritme ook goed is. Regelmaat ;)

XD : Julan is ook een knapperd zeg!!!!!
    Die foto met 10 baby's is ook leuk. Hihihi.

11. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hahahaha! Wat een geweldige foto XD!
    Was het leuk om alle dames weer te zien? Nog enge verhalen uitgewisseld ;)

Ik merk dat vriendinnen die geen relatie/kinderen hebben het beetje lastig vinden om nog gewoon vriendin te zijn, snap je?
    Een van mijn liefste vriendinnetjes zegt steeds maar weer dat ze hoopt andere vrijgezelle vriendinnen te ontmoeten en leuke dingen te doen... best lastig vind ik.. Herkenbaar??

Dat ritme moet ik misschien ook meer gaan oppakken, kijken of ik daar wat in kan sturen. Wel lastig met onze onregelmatige diensten.

12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dominoo: ritme en regelmaat is erg goed voor die kleintjes.
    Inderdaad wel lastig als je onregelmatige diensten draai.
    Hoe doen jullie dat dan met oppas?
    Balen van je vriendschap(pen).
    De meeste van mijn vriendinnetjes hebben een kindje of zijn zwanger.

Anoek net rond 19.00 uur getemperatuurd en ze had verhoging : 37,9 graden. Effe in de gaten houden dus.

13. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Goedenavond dames!

@ Lwv: he bah...vervelend die verhoging. Heeft Anoek er last van?

@ Dominoo: Helaas, hier ook alle vriendinnen al kids....ik was de laatste;)

@ Oppas: Met vroege diensten gaat Jolene naar de gastouder en met late diensten naar mijn schoonmoeder. Dan is Barry na 2 uurtjes alweer thuis nl

@ XD: Leuke foto....en WAUW wat een heerlijke kijkers:D

@ Sunny: Hoe ging het doopgesprek? Jolene wordt 11 september gedoopt. Wij hebben 30 aug en 6 sept de voorbereiding

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dominoo, dat is idd lastig. Je zit beide in een totaal andere fase, ik herken het wel.
    Ik heb een vriendinnengroepje van 5 meiden, 1 daarvan is mn beste vriendin en die heeft een kindje van februari.
    Dan hebben er 2 een relatie 1 woont nog thuis de andere pas net samen. De andere vriendin is nog volop vrijgezel;)
    Enja, daar heb ik dus het minste mee... Je hebt hele andere interesses.
    Wij spreken altijd 1x in de zoveel tijd met elkaar af zonder mannen, en nu dus ook zonder kids. ff lekker beppen en ergens wat drinken, dan is het altijd gezellig.

Heeft die vriendin van je nog andere vriendinnen? Kan me haar gevoel anders best voorstellen, lastig! Want jij kunt niet met haar 'vrijgezellen'...

@ anouchka thnx, mooie kijkers he.. Ben er verliefd op haha
    @ lwv, he balen van Anoek. Hopelijk zakt het straks weer. Het is gelukkig niet heel hoog.

Mijn vriend is nu voor het eerst les aan het geven als rijinstructeur (stage) ben erg benieuwd hoe dit gegaan is.
    Mn beste vriendinnetje is hier geweest, fotos kijken van Julan en thee drinken:)
    En nu ga ik zo lekker slapen, hopelijk is mn vriend snel thuis!

X

15. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee Anoek had er geen last van maar ze was ietsje meer vermoeid en voelde warmer aan dan normaal.

16. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Helemaal vergeten te zeggen: wat een leuke foto!!! Super leuk zo'n polo'tje!!! En die schoentjes inderdaad! hihi
    En oh, wat kijkt Julan toch wijs joh! ik zou echt zeggen dat ie veel ouder is!!!

Ja, ik begrijp ook hartstikke dat mijn vriendinnetje met hele andere dingen bezig is. Juist daarom heb ik haar de hele zwangerschap op de hoogte gehouden, zodat we het een beetje samen zouden beleven. Erg leuk! En ze was mee met 20 weken echo. Erg bijzonder. Maar om nou in elk gesprek aan te halen dat zij vrijgezel is en leuke dingen wil doen... :(

Zit even te dubben hoe ik dat ritme er nu inbreng. Hoe hebben jullie dat gedaan?
    Lente gaat straks ook naar gastouderopvang. Nu is mijn man nog thuis tot september.

XD: spannend, de 1e rijles van je vriend. De opleiding schijnt best pittig te zijn heb ik gehoord? Wel lekker je eigen tijden indelen!!!

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja die opleiding is behoorlijk pittig, daar had hij zich wel op verkeken.

Niet fijn als ze steeds aangeeft dat ze vrijgezel is. Misschien vind ze het wel erg? En heeft ze niemand waarmee ze dat kan delen, dan zal het haar wel dwars zitten en mist ze dit?
    Misschien kun je het een x vragen, het is een goede vriendin toch? Wel vervelend!

18. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Goedenmorgen!

@ lwv: Hoe is het met Anoek? Nog verhoging/koorts?

@ Dominoo: Ritme......het is denk beetje uitproberen. Maar aangezien jij BV geeft en je dus mag voeden op verzoek weet ik niet of je er heel makkelijk ritme inkrijgt......Ik probeerde in het begin gewoon te rekken met speentje. Jolene kwam toen soms na 2 en een half uur alweer. Badje doe ik ook altijd 's avonds op ong zelfde tijdstip. Nu weet ik precies hoelang ze tussen de voedingen laat op welk tijdstip. Zij slaapt bijv 's middags vrij lang en laat er dan ook ruim 4 uur tussen.

19. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dominoo : Als je borstvoeding geeft zal het wel wat lastiger zijn om een ritme te krijgen.
    Maar je kan bv wel standaard rond 19.00u de kleine in bad doen elke avond. Daarna pyamatje aan. Dan heb je al een ritme wat betrefd het badderen.

Die kleine gaan met de tijd ook minder slapen overdag.
    Ben benieuwd wanneer we dat gaan merken.
    Vind het moeilijk haar dan te entertainen als ze wakker is.

Anoek vanmorgen om 07.15u fles gedaan. Ze sliep eigenlijk nog!!

Jullie nog plannen vandaag?
    Hier: huishoudelijke taken en ff naar de Hema. Rompers maat 62 aanschaffen. M'n meissie wordt groot!

Oh ja ze heeft volgens mij geen verhoging meer. Ze voelde niet zo warm meer aan. Straks ff controleren.

20. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Dominoo: idd, wat LWV zegt; vaste tijd badje etc.

@ LWV: Wij hebben gisteren voor het eerst de baby-gym in de box gezet....wat een succes:D Misschien idee;)

@ Hier: Wij gaan zo naar Ikea....hebben een keuken ontworpen en willen even wat meer info. Bedoeling is om deze volgende voorjaar te zetten ( Wel voor Jolene's 1e verjaardag;))

Deel Deze Pagina