@ Sunny, wat leuk zown echo!! Ze groeien snel he, ongelofelijk! Ben benieuwd naar de foto Poekie, jij mag maandag he... En dan ik woensdag Sunny konden ze het geslacht nog niet zien? Kan vanaf 16 weken zeiden ze tegen mij. Of wilden jullie het niet weten? xxx
de gyn heeft het misschien wel gezien, maar wij willen het geslacht niet weten. hahha *onsmakelijk verhaal* Ik ben kotsberoerd... Vannacht liggen draaien van de misselijkheid en vanochtend om 7 uur ging ik overeind zitten en gooide ik een deel naast het bed eruit. Vriendlief dravend er uit om een emmer te halen. Daar is gelukkig de rest in gegaan. Daarna ging het wel weer. Ik weer slapen want was doodop. Ik heb ongeveer 2 uurtjes geslapen en toen werd ik wakker. Ging eerst goed, maar hupakee daar ging ik weer. Daarna weer even bekomen en toen met vriendlief gaan douchen. Ik stond onder de douche en ik voelde mijn hele maag zich weer om draaien... Dus ik weer over mijn nek, maar echt veel zat er niet meer in natuurlijk dus het was meer water wat er uit kwam.... Heb van de week een bewoner geholpen met buikgriep... bedacht ik me net... En sinds ik zwanger ben pik ik echt elk virus op!! Lig nu ziek op de bank.... We zouden vandaag van alles doen, maar dat wordt het dus niet. Ik baal echt als een stekker!! Liefs
Aaah Sunny, beterschap!! Ik vind ziek zijn tijdens de zw zo rot, je mag ook niet alles innemen he... Paracetamol wel geloof ik, maarja ikzelf doe dat liever ook niet... Hopelijk ben je snel weer beter!! Ooh wat knap dat jullie het niet willen weten. Haha ik zou dat echt niet kunnen, ben zo nieuwsgierig
Sunny ik ben benieuwd naar de foto!!! Balen dat je ziek bent. Beterschap!! Wij mogen maandag voor de 20 weken echo! Joooeehooooeee!!!!!!!!!! Het gaat eindelijk opschieten.
Woehooee Poekie, have fun vandaag!!! Hoe laat mag je? Ik heb een druk weekend gehad. Zaterdag weer eens lekker opstap geweest hihi, ik was de BOB Ik had eigenlijk geen zin, met zown buik opstap.. Maar mn vriend wilde zo graag. Dus uiteindelijk won ie, en het was wel gezellig we lagen om 5.00 in bed Gisteren heel de dag wezen zwemmen en relaxen, was heerlijk xxx
Zoals beloofd dames de echo van afgelopen vrijdag. Voor degene die zich afvraagt wat er tussen de beentjes zit... Vriendlief dacht meteen dat het een piemel was. Ik zei dat kan nooit al zo groot zijn. Toen zei vriendlief natuurlijk jahwel dat heeft hij van mij hahaha. Maar goed het is dus de navelstreng hihi! Bekijk bijlage 116186 Je ziet het hoofdje en buikje en natuurlijk de beentjes heel goed. Als je goed kijkt zie je ook de armpjes/handjes. Baby wordt bijna te groot om in 1 echobeeld te passen. Liefs
@ Sunny, mooi zeg!! Zo groot al, wat gaat dat toch snel. Ja mannen en de piemeltjes Mijn vriend zei ook al, woensdag de echo, als het een jongetje is dan zien ze dat gelijk... Kan niet missen Opscheppers hahaha
Echt iedereen denkt een meisje en wij zelf ook!! Dus ik ben heel benieuwd in mei!!! Ik vind de echo echt super duidelijk.... Echt die gyn heeft dat maar knap op de foto gezet!! Liefs
Hallo dames! Wij hebben vandaag de echo voor de geslachtsbepaling gehad en we krijgen een...........meisje! Zo leuk! Ik ben zo blij dat ik het nu weet! @Poekie, hoe ging het bij jou?? @Sunny, Mooie echo hoor! En die mannen hè, geweldig! hahahahaha!
ooh Banne wat leuk een meisje!! Was het een leuke echo Nu gaat het steeds echter worden he.. Poekie, where are you??
Hi meiden, ff snel berichtje. Beetje hectische dag achter de rug. Wij krijgen ...... een meisje!!!!!!!!!!!!
Ja alles zat er op en er aan! Zal vd week even kijken of ik de foto (echo) op de computer kan krijgen.
Ik morgen nog, en ik verwacht een jongen he... Maar je weet maar nooit! Dus misschien verbreek ik het meidsjestopic wel hihi