Balen zustertje! Hopelijk knap je snel op. Ja volgens mij zijn alle probeersels voor door te slapen gedaan en zullen wij gewoon af moeten wachten. Achja, verder is hij echt ideaal. Huilt nooit en vind alles maar dan ook echt alles wel prima. En hij kan zo heerlijk lachen ik smelt dan gewoon! Hormonen heb ik niet zoveel last van geloof ik. Dinsdag mag ik weer naar de vk, even naar mn hechting laten kijken. Hopelijk sturen ze mij door, ik heb er nog steeds wat last van. Na 10 weken zou dat niet meer 'pijn' moeten doen toch?
oh wat balen dat je eeb borstontsteking hebt zustertje!! goed voor jezelf zorgen!! vriendin van mij was er ook echt knap ziek van!! maar ab slaat vaak snel aan! ik ga zo naar verjaardag en neem lente mee. kan in de reiswieg lekker slapen hoop ik. anouchka, leuk uit alphen. daar wonen we. leuk om met vrienden te zijn die ook net kindjes hebben he? xd: nee, die pijn lijkt wel erg lang te duren!! hopelijk weet vk er iets op.
Ik had maar (?) 1 hechting maar het is tijdens verschillende "vaardigheden" nog altijd gevoelig.... Ik heb ook het idee dat m'n blaas enzo van binnen nog niet helemaal goed zit. Als ik bv ga plassen kan ik heel moeilijk m'n plas tussendoor ophouden. Ik oefen het wel elke dag. Zustertje : beterschap. Hopelijk slaat de ab snel aan. Dominoo veel plezier op de verjaardag.
@ anouchka: het staat me bij dat je dat al eens gezegd hebt inderdaad. Sorry, ik val weer eens in herhaling Was het gezellig met je vriendin? Lente heeft heerlijk geslapen in haar reiswieg op de slaapkamer van de jarige. Lente is de tweede kleine in de vriendengroep, en de derde is zwanger. Dus erg leuk gekletst vanavond. Bij lang staan voel ik de plek van de knip ook nog hoor! Ik denk dat dit zo blijft... hoor ik wel van meer vrouwen. Zelfs met weersveranderingen kan het gevoelig zijn. Is en blijft gewoon flink litteken..
Lwv, dat plassen herken ik. Dat kan ik ook niet... Als ik 1x bezig ben kan ik niet stoppen. Ik hoop toch wel dat dit nog over gaat. Ik verlies ook wel druppeltjes urine, vind ik echt niet prettig. Dat litteken blijft altijd een gevoelig plekje denk ik. Maar ik heb er teveel last van. Het doet me geen pijn maar het is aardig gevoelig. En zo nu en dan bloed het wat. Van de week heb ik voor het eerst even gevoeld en er zit gewoon een hele bult, ik denk littekenweefsel. En er hangt wat los, iehhkkk... Smeer al iedere dag met bio oil om het litteken te versoepelen. Ik durf dus ook nog steeds geen sex te hebben, en dat vind ik best erg. Vooral voor mn vriend. Gelukkig zegt hij wel dat het niet uitmaakt, hij durft zelf ook niet want hij wil me geen pijn doen hihi. Ik ben namelijk echt bang dat dat zeer gaat doen. Wil eerst wat duidelijkheid van de vk of ze het zo goed vind of juist niet. Was de verjaardag leuk Dominoo?
Goed dat je aan de bel trekt XD: wat een narigheid! Ik had dit soort probleempjes echt niet verwacht voor de bevalling... best beetje een tegenvaller soms hier is het ook nog erg stil wat seksleven betreft (heerlijk dat je dat op zo'n forum soms even kan zeggen... hihi) moet vooral mentaal even ergens doorheen denk ik... als er tips zijn van de vk, hoor ik het ook graag! Werkt de bio-oil trouwens?? Moet het ook nog doen. ben ik alweer te laat zeker... verjaardag was gezellig. ze heeft heerlijk in de reiswieg geslapen boven. maar ik merk wel met alles wat ik tegenwoordig doe, ik veel minder rustig zit. voel me toch verantwoordelijk en ben dan meer op mijn hoede enzo!
Dominoo, daarmee ben je niet te laat hoor. Ik doe het sinds 4 weekjes denk ik. Gebruik het ook voor mn buik. De vk gaf me als tip dit ook voor de hechting te gebruiken, had ik uit mezelf nooit gedaan dacht dat olie daaronder niet zo goed was. (ik gebruik trouwens geen bio-oil maar van het etos merk, was goedkoper en net zo goed). Ja fijn dat je hier alles kan zeggen, ik ben blij dat ik niet de enige ben Vind het ook echt weer eng, de eerste x... Nog enger als mn eerste echte x hahaha. Tis wat. Ik had me de tijd na de bevalling ook heel anders voorgesteld, al die 'ellende' had ik geen flauw benul van! Straks naar mn ouders toe, nouja naar mn moeder... Mn vader zit voor zn werk in USA en 1 broertje heeft een reis gewonnen op een groot zeilschip, die is nu dus druk aan het zeilen. Mn andere broertje is altijd van huis naar vrienden, dus we gaan even mn moeder vergezellen X
Als de vk di goedkeuring geeftt down under gaan we het proberen. Tis toch wat, eerst een kind maken, issi eruit en dan durf je niet meer.
Oh ja, ik vind het nog leuk om even te vertellen dat Lente vandaag voor het eerst naar de creche ging van de kerk. Met allemaal kleintjes om zich heen. Ze vond het leuk joh! Ik kwam terug, zat de leidster haar lekker te voeden op de bank en was helemaal verliefd op haar. Ze had het helemaal gezellig gehad.... Ik ben zo trots...
Ik ben ook blij dit te lezen. Dacht dat het aaan mij lag maaar dat valt dus mee Wat fijn dat Lente het zo leuk vond op de creche!!
@ Sex: Ehhhh nee hier ook nog niet Ben eerst weer bezig met mijn "1e" strip van de pil dus nog niet veilig. En idd.....zie er ook klein beetje tegenop. Gelukkig hier ook een man die zeer geduldig is @ Dominoo: Kan me voorstellen dat je dan helemaal smelt als je de leidster dan met lenthe zo ziet zitten @ XD: ben benieuwd van de week voor je bij de VK @ Hier: Straks weer echo laten maken van Jolene haar heupjes. Vorige x geen afwijkingen maar advies was et 1 maand nog een x. Mevrouwtje ligt nu nog lekker te slapen
Anouchka, succes met de echo. Jolene had er geen last van toch? Ben er vannacht 1x voor de fles uitgemoeten. En 2x om meneer terug op zn plek te leggen haha, heb hem toen zn slaapzak maar aan gedaan ligt dan helemaal boven in om zich heen te kijken. X
@ XD: Nee geen klachten verder. Haha, Jolene kruipt ook helemaal naar boven in bedje. Ook hier dus een slaapzak
Gelukkig heeft ze nergens last van anouchka! Gek he, waarom zouden ze nou zo omhoog kruipen... Moest wel lachen, kom ik daar bij zn bed. Ligt ie bovenin, dus ik zeg wat doe je daar nou?? Kijkt ie me aan met een bigsmile als ik dat zie vind ik het niet eens erg dat ik er snachts uit moet
@ XD: Ja hihi....ik ken het die big-smile.....om te smelten @ Zustertje: Hoe is het met je? En met de borstontsteking?