Goedemorgen meiden! Hier gaat het weer goed ben weer koorts vrij gelukkig maar zit nog wel een aantal dagen aan de AB vast. Echt in heel mijn leven is het nu de 2de keer dat ik koorts heb en dan echt rond de 41 graden maar daar voel je je echt zo raar door. Gelukkig ging het gisteren al een stuk beter en is Nina ook gewoon gedoopt was echt wel mooi. Borstvoeding gaat ook goed 's avonds drinkt ze rond 22.00 voor het laatst en komt dan weer rond 05.00/06.00 Ik kan het misschien met speen nog wel wat langer rekken maar dan klappen mijn borsten Nina heeft mij nu nodig kom straks terug
Fijn dat het beter gaat zustertje! Anouchka, ik was benieuwd naar de betekenis van jolene... Google ingeschakeld. Toen kwam ik bij jolene.nl al ooit bekeken??
@Xd24 Ja daar ben ik ook blij om Nog leuke plannen voor vandaag? Ik ga als Nina wakker is nog een rondje lopen heerlijk langs het water (wij wonen amper 200/300 meter van de jachthaven en het strandje vandaan) Ik heb ook even op jolene.nl gekeken meiden ik ga stoppen met borstvoeding ben er helemaal klaar mee ga alleen nog maar kolven (wel proberen het steeds meer af te bouwen hoe deden jullie dat??) En dat gewoon aanvullen met flesvoeding. Borstvoeding geven heb ik nooit leuk gevonden waar ik wel van geniet als Nina genoeg gedronken heeft en dat ze dan lekker tegen je aan een boertje laat en dan heel lief gaat lachen maar dat doet ze ook bij de fles en voor mijn werk over 6 weken is het ook veel makkelijker omdat ik anders in de auto moet kolven en dan heb ik ook geen koelkast of zo om het koud te zetten. Ben helemaal happy!
Goedemiddag dames,   @Zustertje, fijn dat de borstontsteking weer opknapt en dat de koorts weer voorbij is. Lijkt me heel naar om je zo ziek te voelen. En wat fijn dat je gewoon de doopdienst door kon laten gaan. Jelke is gisteren ook gedoopt.   @Xd, jeetje wat vervelend dat je nog steeds zo'n last hebt van je hechtingen daar beneden. Lijkt me dan ook heel erg eng om weer sex te hebben... In dat opzicht ben ik erg blij met mijn keizersnee.... Daar heb ik totaal geen last van en een week na de bevalling hebben wij weer voor het eerst sex gehad. Dus Julan kruipt lekker omhoog in bed.... tjah dat schijnen heel veel kindjes te doen, maar als ze wakker zijn dan zijn ze vaak ook nogal beweeglijk dus geen wonder dat ze dan boven in bed uit komen.... Jelke trappelt altijd zijn dekens af als hij wakker is....   @Dominoo, wat fijn dat Lente het zo naar haar zin had bij de creche in de kerk.   @anouchka, succes met de echo van de Jolene haar heupjes!   @Hier: Nou de doopdienst van Jelke gisteren was heel erg mooi. Toen we net begonnen waren begon Jelke te huilen, maar die was ook doodmoe, want die had om 13.00 de fles gehad (schema liep even anders gisteren) en had daarna maar een half uur geslapen en moest er toen weer uit omdat we weg moesten dus die was chagerijnig hahaha. Maar goed toen hebben we de speen er maar even bij gepakt en toen was hij wel rustig. Wij hadden er voor gekozen om geen liederen tijdens de doopdienst... Wij houden niet zo van die kerkelijke liederen dat hoeft voor ons niet. De dienst was heel erg mooi. Beppe van vriendlief heeft een gedicht voor gelezen die wij hadden uitgezocht en mijn vader had zelf een gedicht gemaakt. Heel erg mooi. Mijn broertje en zusjes mochten een kaarsje aan de paaskaars aansteken en de peter en meter hadden de doopkaars. Het was een mooie dienst en daarna hebben we koffie thee en gebak gehad bij mijn schoonouders met de hele familie. We hebben het klein gehouden. Alleen ouders broers en zussen en pake en beppes Dus we waren met zo'n 15 man in totaal. Knus en intiem. Jelke vannacht voor het eerst op zijn eigen kamertje in zijn ledikantje gelegd. Kreeg om 00.00 de laatste fles (normaal om 23.00 maar liep gisteren even anders) En liet vervolgens 70 cc staan. Dus vriendlief en ik waren er beide van overtuigd dat Jelke rond 5.00 wel weer wakker zou zijn... Nou nee hoor Meneer heeft lekker geslapen tot 7.00! Dus zitten we meteen weer op het normale schema. Fles gegeven en meneer weer in bed gelegd en om 11.15 schrok ik wakker en dacht verrek ik hoor Jelke nog niet... die lag dus nog heerlijk te knorren... Dus maar wakker gemaakt anders loopt het schema weer helemaal in de soep en komen we vanavond weer zo laat uit. Dus onze knul doet het super in zijn eigen bed. Ligt er nu ook heerlijk te slapen weer. Niet verwacht dat het meteen zo goed zou gaan. Vanavond de laatste kraamvisite. Mijn collega's komen langs. Dus huis weer spik en span en vanmiddag nog even de stad in en boodschappen doen.   Liefs
Hello ! Hier 4 weken na de bevalling wel al weer intiem geweest. Voelt toch anders hoor.... anders al voorheen. hihihi Ik heb gewoon nog het idee dat het niet helemaal goed zit. Alles op z'n plek en het plekje tussen je vagina en je kont is gewoon erg gevoelig. Daar heeft ook flink wat spanning op gestaan. Maar in de missionarishouding gaat het helemaal goed hihihihi Gek om zo over te schrijven hoor . Ik ben op zoek naar een leuke wipstoel voor Anoek. Eentje waar ze zich ook in kan vermaken. Tips? Zustertje: Ik kan je niet helpen. Heb vanaf het begin geen BV gegeven. Sunny : Mooie dienst gehad met het dopen voor Jelke. Ik ga zo ook even op Jolene.nl kijken. Anoek gaat ook in de slaapzak. Ik kwam iedere keer op haar kamer en dan lag ze zonder dekens, want die trapt ze dus weg. Bigsmile : Ja hier ook. Schattig he meiden! Ik smelt dan echt.... kan daar zo van genieten!!!! Maar ja wie niet. Vanmorgen kwam Anoek pas om 08.00 uur!!!!!!!
Haha...geweldig die site Zo zijn we overigens niet aan haar naam gekomen hoor @ Echo: alles zag er goed uit @ SQ: wat fijn dat het een mooie dienst was. Jolene wordt 11 september gedoopt @ Lwv: Hier nog zo'm uitslaapster vandaag...8.30 Heerlijk he @ Zustertje: Ik heb mijn bv binnen 1 week afgebouwd. Ging steeds voedingen vervangen door KV
Hooii, Zustertje, ik ben begonnen met kolven toen ik ook daar geen zin meer in had heb ik iedere x dat ik druk voelde Julan aan de borst gedaan of even kolven. Tot de druk weg is zeg maar, op een gegeven moment gaat het dan vanzelf. Tenminste, zo ging het bij mij.. Nu we het toch steeds over intieme dingen hebben haha.. Mijn borsten zijn een stuk 'slapper' geworden, is daar iets aan te doen?? Ben er al achter dat mama worden niet bevordelijk is voor mn lichaam zeg. Die buik en borsten, van onderen chaos.. Pff Wij zijn nog aan het bbq'en, heerlijk weertje. Eindelijk!! X
XD : Komt door de borstvoeding denk ik die slappere borsten. Ik weet niet of daar echt iets aan te doen is? Effe google-en.. ? Mijn borsten zijn groter als voor m'n bevalling.... en ze waren al zo groot. hahahahaha. M'n man vind het ook niet erg geloof ik. Oh ja ..ik pas een 'oude' broek weer!!! Jippie!!! Morgen gaat Anoek voor het eerst naar het KDV. *slik* Ik had eigenlijk vandaag ook weer moeten beginnen met werken, maar omdat ik overtijd ben gegaan begin ik ook later. Anouchka : Fijn dat de echo voor de heupjes goed was!!! Gaan jullie nog iets leuks doen? Wordt/is mooi weer vandaag! Ik weet nog niet wat ik ga doen....
slappere borsten komen niet van het geven van borstvoeding maar door de zwangerschap zelf. Er komt tijdens de zwangerschap meer volume in je melk productie begint te werken en na de bevalling of je nou wel of geen borstvoeding geeft op den duur als je geen productie meer hebt zijn je borsten dus leeg maar doordat ze wel opgerekt zijn daar voor worden ze minder stevig... Ofteweld slappers.
ons hele schema is in de war... Jelke slaapt niet meer 8 uren door maar 10.... We weten niet wat ons overkomt. 23.00 laatste fles en om 23.30 sliep hij en om 9.30 werd hij pas wakker.
dus met andere woorden: van zwanger zijn word je niet mooier Klopt wel wat je zegt Sunny, vriendin van me heeft ook geen bv gegeven en die klaagt ook over slappe borsten haha Lwv, spannend morgen naar het kdv. Lijkt me best rot je kleintje bij 'vreemden' af te geven. Succes! Om half 1 moet ik naar de vk, hechtingen checken. Ben er echt zenuwachtig voor. Daarna ga ik lekker in het zonnetje zitten, even een beetje kleur krijgen
Sunny, ruilen?? Ben echt jaloers! Julan om 23.30 de laatste fles en 4.30 kwam ie weer voor de volgende en dan is hij om 6.30 wakker. ZUCHT!!! Trouwens, ik heb bij het cb gevraagd over de voedingen. Omdat julan 5x 180/6 krijgt en dit het maximale is, maar snachts komt hij ook nog dus dit is dan 'teveel'. Ze zei dat ik dit gewoon moest doen, Julan doet het er goed op en ze zei dat het gemiddelden zijn. Dus wij gaan gewoon door
@Xd, als zij het geen probleem vinden dan zal het vast wel goed zijn... en net wat je zegt Julan doet er goed op dus gewoon door gaan. Hier gaan we dus vandaag over op 4 flessen. Hij heeft net een fles van 210/7 helemaal op gedronken dus zal mij benieuwen hoe dat vandaag gaat. Liefs
@Xd, als zij het geen probleem vinden dan zal het vast wel goed zijn... en net wat je zegt Julan doet er goed op dus gewoon door gaan. Hier gaan we dus vandaag over op 4 flessen. Hij heeft net een fles van 210/7 helemaal op gedronken dus zal mij benieuwen hoe dat vandaag gaat. Liefs
Wat fijn 4 flessen. Gek dat dat per kind zoveel verschilt. Julan drinkt dus echt nog 6 flessen. Nou moet ik wel zeggen dat we iedere nachtfles wat minder geven. Vannacht voor het eerst 90/3 gegeven en dan slaapt hij daarna ook goed. Fiep werkt dan niet, dus het is echt honger. Ach ja, komt vanzelf
Zustertje, wat goed dat je dit besluit hebt kunnen nemen van de borstvoeding. ben benieuwd hoe het gaat met afbouwen! Succes! Wat fijn dat je gelukkig wel bij de doopdienst kon zijn ondanks je ontsteking! Hebben jullie misschien een leuke foto van de doopdienst dames?? Lijkt me leuk om te zien Lente krijgt ook nog 6 keer voeding. En ik heb haar een tijdje na 8 uur slapen 's nachts wakker gemaakt omdat cb zei dat ze niet langer zonder eten mag... Lente heeft zich gisteren gedraaid op haar zij!!! Ik ben zo trots, haha!!! En het oefenen op haar buikje gaat zo goed: ze doet haar hoofd al onwijs hoog. Hier ben ik trouwens ook érg bang voor het resultaat van mijn borsten na de voeding... Ze zien er heel treurig uit...
@Dominoo... Ik weet niet hoe zwaar Lente nu is, Jelke zit nu zo rond de 6 kilo schat ik en kan dus vanwege zijn gewicht ook langer zonder voeding. En mag dus ook vanwege zijn gewicht wel op 4 voedingen i.p.v. 5. Kijk op den duur is het de bedoeling dat ze het klokje rond slapen dus 12 uren lang. Dus dan maak je ze ook niet na 8 uren wakker, maar dat hangt dus van het gewicht af... Omdat ze dan een te lage bloedsuikerspiegel kunnen hebben....
Wat goed van Lente!! Julan draait ook al op zn zij, en soms per ongelik kiept ie om Ik ben net bij de vk geweest, ik moet van haar toch even op controle in het ziekenhuis. Heb gelijk een afspraak gemaakt en kan morgen al terecht! Hopelijk gaan ze me geen pijn doen, het deed me de eerste weken zo gruwelijk zeer. Ben bang dat als ze er aan gaan zitten ik dat weer heb!!
@ Xd: ik duim voor je morgen....kan me voorstellen dat je er beetje tegenop ziet @ SQ: Mag dat nu al die 4 flessen? Ik dacht dat dat pas is als je bijvoeding geeft als fruit etc. En vanaf welk gewicht ga je over op 210+7?
Ik dacht idd ook dat je pas naar4 flessen gaat als je bijvoeding geeft. Maar verstand heb ik er niet van dus kan goed zijn dat ik het mis heb. Julan heb ik gisteren gewogen en is nu 5960!! Een flinke vent dus. Maar toch hebben we nog steeds die 6 flessen ben blij als het er eindelijk een x 5 worden. Gisteren op het CB zeiden ze tegen mij dat je vanaf 6 maanden bij 'moet' voeden en vanaf 4 maanden mag het. Ze zeiden omdat Julan zon vreetzakje is ik waarschijnlijk al met 4 maanden kan bijvoeden omdat hij dan daaraan al behoefte heeft. Maarja, weet je wat ik altijd maar denk. Iedereen kan wel zeggen dit moet zo en dat moet anders. Als de kleine het goed doet en papa en mama zich er prettig bij voelen is het goed. En dan heb ik verder toch wel lak aan alle 'regels'