Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik ga het kolven nog niet afbouwen vind het niet erg om te doen en er komt nog genoeg uit staat nu zo een 500cc in de koelkast en Nina drinkt maar 150 op per keer en dat om de 4 uurtjes.
    Vannacht ging het weer goed om 22.30 de laatste fles (niet eens opgedronken want we hadden ze wakker gemaakt) en Nina kwam toen pas weer om 05.15 daarna weer in slaap gevallen tot 09.30.

Vanmorgen even op mijn werk geweest was gezellig nu weer lekker thuis met alle rolluiken dicht lekker koel buiten is het echt klam.
    Vanavond gaan we als het goed is zwemmen! De eerste keer met Nina ben zo benieuwd douchen en tummy vind ze heerlijk hopelijk het zwembad ook.

@Xd24 Gelukkig dat je zo snel in het ziekenhuis terecht kan hopelijk kunnen ze je helpen en ben je overal snel vanaf!
    Hebben jullie Julan met of zonder zwembad in het zwembad meegenomen? Hij is goed gegroeid joh! Hopelijk worden de nachten wat langer voor jullie is wel zo lekker

@anouchka0902 Jolene lekker geslapen vannacht? Las ik het nu goed dat ze morgen voor het eerst naar het kdv moet? Als dat zo is SPANNEND!

@SQ Fijn dat jullie ook een mooie doopdienst hadden... En wat slaapt Jelke al lekker lang door geniet er maar van! Ga jij nog werken of blijf je lekker thuis?

@lwv79 Hoe is het met Anouk? Ga jij nog werken of niet?

@Dominoo hoe is het met jou en de kleine? Ik lees het al haha... Wat goed dat Lente zich op haar zij gedraaid heeft echt goed!
    Moet je veel werken deze week? Ik blijf nog wel bv geven maar uit de fles vind het veel fijner al heb ik ze om 05.15 wel uit mijn borst laten drinken had geen zin om beneden bv op te gaan warmen haha.

2. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier 5 flessen van 180/6.
    Laatste fles krijgt ze om 23.00uur en ze slaapt sinds kort door tot uurtje of half 8 - 8 uur.

Ik moet volgende week weer beginnen met werken (helaas).

Xd : spannend morgen. Zal voor je duimen dat ze je geen pijn doen.

3. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hier ook 5 flessen van 180+6.

@ Zustertje: Hihi.....nee Anoek van LWV gaat morgen naar KDV;) Ik moet wel donderdag weer beginnen met werken maar dan gaat Jolene naar mijn schoonzusje

4. zustertje

@lwv Zal weer wennen zijn om te werken, hoeveel uur ga je werken? En wat voor werk doe je eigenlijk? Ik ga 16 uur werken en ik werk in de thuiszorg als verzorgende C erg leuk en afwisselend werk

@Anouchka Haha foutje ;) fijn dat ze naar je schoonzusje gaat! ik pas 1 a 2 keer per week een ochtendje op het dochtertje van vrienden en zij gaat op Nina passen als ik weer moet werken zo kost het ons allebei niets erg lekker.
    Zij heeft een 0 uren contract en past haar diensten op die van mij aan (ik ga ook niet meer dan 2 morgens werken en voor de rest avonddiensten en om het weekend) en dan is mijn man gewoon thuis.

5. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Zustertje: Vanaf september gaat Jolene naar de gastouder maar zij is nu nog op vakantie. Ik werk als verzorgende-IG en persoonlijk begeleider in een verzorgingshuis. Als ik late dienst heb gaat Jolene naar mijn schoonmoeder omdat mijn man dan na 2 uurtjes al klaar is met werken.

6. zustertje

Fijn als alles goed geregeld is geeft wel een lekker gevoel! Leuk dat je ook in de zorg werkt! ik heb alleen nog maar diensten van 07.30 tot 11.30 of van 19.00 tot 23.00 dus dat is wel fijn en in het weekend kan het weleens een keer van 07.30 tot 14.00 zijn.
    Heb je weer zin om te werken of niet?

7. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een kantoorbaantje. Administratief. En ik ga straks 24 uur p/week werken. De dinsdag, woensdag en donderdag.
    Ik moet volgende week dinsdag weer beginnen.
    Dinsdags komen mijn ouders om de week oppassen.
    De andere week werk ik savonds en dan is m'n man thuis.
    Woensdag gaat ze naar KDV. Donderdags is m'n man altijd vrij.

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zustertje, we hadden een zwemband meegenomen maar dat werkt nog niet. Dan moeten ze echt goed kunnen zitten. Wij vonden het in ieder geval onhandig.
    Dus toen maar in het kinderbadje gegaan, sowieso is een gewoon zwembad te koud kwamen we achter.
    Bij ons heb je een groot bubbelbad waar je ook in kunt zwemmen, die is lekker warm dus daar zwemmen we dan met Julan, gewoon in de armen.

Ik heb ook een kantoorbaan. Toevallig vandaag een mail gestuurd met de dagen die ik ga werken.
    Ma, di, do ga ik 9 uur werken en vrijdags een halve dag.
    Mijn vriend is per 1 september op maandag vrij.
    Mijn moeder past dinsdags op en schoonmoeder de donderdag en vrijdag de halve dag.

Ik ga dus 31 uur werken, best veel en vooral die dagen van 9 uur. Maar dat moet financieel helaas. de 9 uur die ik nu niet meer ga werken neem ik ouderschapsverlof op.
    Dus ik hou dan mijn 40 uren contract, aangezien mijn contract eind december afloopt en ik niet verwacht een vast contract te krijgen heb ik dan in ieder geval recht op een uitkering op basis van 40 uur:)

9. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Spannend dat jullie allemaal weer bijna gaan werken!
    Leuk nog 2 dames in de zorg!

lwv: heel veel succes met morgen Anoek naar kdv brengen!!! Ga je iets doen als ze daarheen gaat? Ik hoorde van een vriendin dat ze echt afleiding nodig had, zo lastig vond ze het de 1e keer... Eerst toch even een paar uurtjes om te wennen? Good luck!

xd: dat is best een hoop uren werken ja! Wij hebben het financieel ook nodig hoor. Alhoewel ik ook even aan het bekijken ben waar we misschien anders op kunnen bezuinigen, want ik vind het thuis zijn bij mijn mooie dochter erg veel waard merk ik nu. Goed dat je recht hebt op een full-time uitkering! Ben je al op zoek naar iets anders? Of doe je het even rustig aan?
    Succes met de afspraak bij de gyn morgen! Ik duim voor je.

Zustertje: hoef je dan niet in de auto te kolven, zoals je eerder zei? Ook een goed idee, om steeds te kolven en dat te geven. Is wat makkelijker soms! hoewel ik bij mezelf merk dat ik dan wel eerder kloofjes krijg!

Hier vanmorgen Lente meegenomen naar mijn client in de thuiszorg. niet echt een succes... maar het is even niet anders...

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dominoo, ik ben wel rond aan het kijken idd. Sowieso omdat het op mn werk niet lekker loopt. De 1 na de ander gaat of zit thuis met een burn out. Ik zit mn tijd wel even uit, en hou mn ogen open.
    Best lastig om een parttime baan te vinden...

Mn vriend is bijna klaar met zn opleiding als rij instructeur. En dat wil hij straks voor zichzelf gaan beginnen.
    Ook koopt hij zo nu en dan spullen uit China en verkoopt die weer.
    Hopelijk lopen die dingen over een tijd beter en kan ik wat minder werken:)

Julan heeft vandaag veel gehuild, doet hij normaal echt nooit?!

11. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
  12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik breng Aniek morgen rond kwart voor 9 en haal haar rond 15.00u weer op. Dan is ze normaal ook net beetje wakker voor de volgende fles.
    Van 10 tot uurtje of 13.00u ga ik met smoeder op stap.
    Van 13.00 tot 15.00 weet ik nog niet. Huishouden denk ik.

Zag een mooie foto van Jolene!

En er ging nog iemand zwemmen. Leuk!!!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat een leuke foto van Jolene!!

Mooie dagvulling morgen lwv.

Ik zal ook nog een fototje spammen, even een leuke zoeken:)
    Trouwens... Ik hyve niet zoveel meer, iedereen gaat over naar facebook en ik ga een beetje mee (meeloper he;)). Hebben jullie dit toevallig ook?

Showen jullie je kleintjes ook??

14. zustertje

@Xd24 dankjewel voor de tips Nina vond het zwemmen erg leuk en lekker! Daar gelijk haar pyjama aangedaan en drinken gegeven en nu ligt ze heerlijk in bed.
    Misschien heeft Julan last van de warmte gehad? Hopelijk vind je een andere leuke baan! Spannend gaat je vriend voor zichzelf beginnen?

@Dominoo Ik krijg gelukkig geen kloven van het kolven anders zou ik er al snel mee stoppen hoor ;)
    Nee dan hoef ik niet in de auto te kolven dus dat is wel lekker.
    Heb jij maar 1 client op een ochtend wij hebben er een heleboel meestal of als je veel mensen moet douchen enz dan natuurlijk niet.
    Je cliënt vond het zeker wel leuk?

@anouchka0902 Super lieve foto!

@lwv Spannend morgen hopelijk hoef je je niet te vervelen!

Ik hoef pas weer 12 september te werken ben ik gewoon bijna 4 maanden bij mijn kleine meisje thuis geweest echt wel fijn.
    Stoppen met werken kan hier makkelijk maar we willen ook alles kunnen blijven doen zoals nu en daar is ook geld voor nodig ;) En ik moet er niet aan denken om fulltime thuis te zitten.

Nu lekker relaxen op de bank!

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hier mijn menneke gisteren toen we aan het bbq'en waren:cool:

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh, ik drink geen bier hoor;) en Julan ook niet...

@zustertje, fijn dat Nina het zwemmen leuk vond! Daar kunnen ze heerlijk van slapen. Hadden jullie een zwemband gebruikt, of gewoon zo?
    Lekker pas 12 september weer werken.
    Ik moest eigenlijk vandaag beginnen, maar heb er nog 2 weken achteraan geplakt:)

Zit me een beetje te vervelen, om 8 uur Julan in bad gedaan (voor het eerst savonds, we willen proberen er wat ritme in te krijgen) Daarna de fles. Nog een half uurtje geknuffelt en toen wakker in bed gedaan. Dan huilt ie eerst altijd even maar nu slaapt ie heerlijk:)

En ik zit op de bank, niks op tv.. Saai...

17. zustertje

Leuke foto van Julan!
    Ja Nina slaap heerlijk na het zwemmen al doen we ze altijd 's avonds in bad of onder de douche vind mijn man ook net zo leuk.
    Echt leuke programma's zijn er nu niet nee ik was een programma op sbs6 aan het terug kijken Overtreders heet het is wel leuk om te kijken. Heerlijk dat je nog 2 weken thuis bent!

Tot morgen!
    Ik ga lekker mijn bed in met de nieuwe wij jonge ouders en dan heerlijk slapen.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohja, de WIJ.. Goed idee. Die heb ik ook gekregen vandaag, ga nu meteen richting bed, lekker lezen:)

Tot morgen dames!

19. zustertje

Goedemorgen meiden!

Nina is volgens mij erg moe van haar zwemavontuur ze sliep gisteren rond 21.00 tot 05.15 toen even gedronken en nu ligt ze nog te slapen :$

Pfff wat een regen op komst! hebben jullie buienradar gezien? Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ik ga nog even naar mijn vriendin toe wat boeken terug brengen en weer nieuwe uitzoeken (hun hebben echt een giga hoeveelheid boeken erg makkelijk!)
    Voor de rest moet ik echt in huis aan de slag maar heb er geen zin in moet weer even in het ritme komen van voor de vakantie.

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoi hoi,

Zo Nina heeft mooi wat uurtjes gemaakt.
    Julan had rond 23.45 zijn laatste fles. om 5.15 de fiep gegeven en om 6 uur de fles.
    6 uur dames:D Ik hoop zo dat hij dit nou een x vol gaat houden en dat we onze nachtrust weer terug hebben voor ik weer moet werken.

Zo naar het ziekenhuis, ben zenuwachtig.
    Mn schoonmoeder komt hier in huis op Julan passen. En ik rij met haar auto even naar het ziekenhuis.
    Kreeg om half 8 een smsje van mn vriend; oeps, heb ik mijn sleutels mee maar ook die van jou.

Dus dat is lekker handig van hem haha, gelukkig kan ik de auto van smoeder even lenen.

Ik laat straks weten hoe het is gegaan!

X

Deel Deze Pagina