Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ XD: Joepieeeeee 6 uur:D:D Kom op Julan.....nu doorzetten;)
    Heel veel succes zodadelijk!

@ Zustertje: Leuk dat Nina het zwemmen zo fijn vond

Oooh dames....ik heb zo geen zin om morgen te werken:(

@ LWV: En, hoe is het met Anoek gegaan? Ben benieuwd

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou dat was wel even onprettig vanmiddag zeg.
    De gyn had even gekeken en zag idd wat los vel hangen.
    Binnenin zat wat dat heeft ze met dr vingers weggehaald. En aan de buitenkant zat wat, dat heeft ze er met een pincet afgehaald. Klinkt enger als het was hoor. Voelde hier niet zoveel van.

Daarna ging ze het stukje wat zo nu en dan opengaat en de stukjes die ze los getrokken heeft aanstippen met iets.
    Nou dat was niet zo fijn. Weet niet of jullie ooit een wrat hebben gehad wat je weg vriest.
    Zo voelde het, alleen dan down under. Jakkie, fijn is anders.

Het is nu nog gevoelig. Ze zei verder dat het er heel mooi uitzag.

Anouchka, succes morgen. Ik zou ook geen zin hebben. Zie er nu al tegenop en hoef 'pas' 15 aug te beginnen!

3. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    XD: jeetje bah meid! Wat een gedoe. Ik hoop zo dat het nu helemaal over is en je er lekker niets meer van voelt!!!
    En Lente heeft gisteren en vandaag ook erg veel gehuild. Ze is ook zweterig,dus ik denk dat het weer meespeelt..

Anouchka: werkse morgen! Succes!

Ik zag hele leuke foto's voorbij komen :)
    En wat heerlijk is dat zwemmen toch. Slim om Nina meteen haar pyamaatje aan te doen!!

Vandaag een mobile voor boven box gescoord voor 5 eurootjes op marktplaats. Ze vind het geweldig :)

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja zon mobiel vind Julan ook echt super!

Julan heeft zoveel geslapen vandaag! Heel wat uren meer als normaal.
    En hij is ook niet heel vrolijk als ie wakker is. Misschien idd het weer, het is zo benauwd he.

Ga zo de woensdagavond film op rtl4 kijken, gaat over babys die te koop zijn?!
    Lekkere vrouwenfilm iig, mn vriend is weer rijles geven:)

5. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden. Even een kort berichtje.
    KDV was goed gegaan! Het viel me ook best mee met wegbrengen.
    Alleen toen ik haar ging ophalen voelde ik tranen in m'n ogen. Hahaha.

XD : ik heb vandaag een wipstoel gekocht. Zelfde als jij heb zie ik nu.

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fijn dat het zo goed ging lwv! Ik zou ook tranen in mn ogen hebben hoor hihi.. :)

Wipstoeltje van de prenatal? Julan zit altijd zo bij ons aan tafel als we eten, vind ik gezellig. Kan ook niet wachten tot hij mee kan eten haha

7. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Goedenmorgen:D

@ Lwv: wat fijn dat Anoek het goed heeft gedaan op het KDV. Kan me idd ook voorstellen van de tranen. Ik moet mijn meisje vanmiddag achterlaten....*SLIK*

@ XD: Leuke foto van Julan in zijn stoel:)

Jolene vindt zo'n mobiel ook interressant;) Net fles gegeven, had gisteren 20.30 laatste gehad:D Alleen om 2.00 begon ze te huilen:( speen erin en het was klaar:)

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Succes met werken anouchka!
    Jeetje wat lekker hoe Jolene geslapen heeft:)
    Julan kwam weer om 4 uur, zucht. Krijgt hij het nou nooit door?!

Al bijna 11 weken aan een stuk gebroken nachten. Pff ben er onderhand klaar mee. Ben moe!!

Mn hechting voelt zoveel fijner als eerst, ben blij dat ik naar de gyn gegaan ben!

9. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: Ik heb echt met je te doen meid.......kun je niet eens overleggen met CB als je er weer heen moet? Misschien hebben zij nog tips/adviezen? Is het echt honger wat hij dan heeft? Misschien kun je de laatste voeding wat "zwaarder" maken. Bijv. van friso heb je voeding voor hongerige baby's en die is tevens om lekker door te slapen. Maar jij gebruikt dacht ik Nutrilon he......deze zullen ook vast wel zoiets in hun assortiment hebben. Dat je bijv de laatste voeding van zoiets geeft:(

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik ga dat idd overleggen.
    Het is niet echt honger volgensmij vannacht heb ik 90 gegeven, daarna slaapt hij gewoon weer.
    Als ik het met de fiep probeer slaapt hij niet, hij wil dus echt iets binnenkrijgen.

Ik kan vanavond een x proberen om de laatste fles 210/7 te geven.. Want hij kan het wel, gisteren kwam hij 'pas' om 6uur..

Hoe laat moet je beginnen met werken?

X

11. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Xd: Oke ja kun je altijd proberen die 210/7. Ik heb weleens gelezen dat het bij die kleintjes de kunst is dat ze weer verder kunnen slapen als ze eventjes wakker zijn geweest.
    Ik moet 15.15 beginnen tot 23.15:(

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Anouchka Werkse voor vanmiddag/vanavond! Moet je ook om het weekend werken of niet? Ik straks wel maar dat zijn maar diensten van 4 uurtjes is goed te doen.

@Xd24 Vervelend dat Julan nog steeds niet doorslaapt. Nina slaapt ook nog niet helemaal door maar ik weet het gewoon van te voren en ik kan mij er goed bij neerleggen het is niet anders. Anders moet je het CB eens bellen voor advies?

Ik heb vanmorgen de oppas op het dochtertje van onze vrienden. Ik ga de huiskamer lekker schoonmaken kom straks weer kletsen

13. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    hallo dames,
    Ik krijg ineens geen mails meer als er een nieuwe reactie is geplaatst... Dus weet even niet wat er allemaal gezegd is dus even ego.

Jelke heeft om 20.00 laatste fles gekregen en begon vanochtend om 7.30 te jeuzelen. En kreeg om 8.00 de fles. Dus klokje rond.... Ben zo trots. Vandaag naar het cb voor de 1e prikjes... Gelukkig heeft vriendlief vakantie... Die gaat dus mooi mee.

Liefs

14. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ SQ: succes met de prikken:) Hopen dat jelke er weinig last van heeft. Doe je nu 4 of 5 flessen?

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    4 flessen van 210/7

16. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : slaapt Julan overdag veel?
    Misschien dat hij te veel slaapt en daarom Snachts niet doorslaapt? Of zeg ik nu iets geks?

Sunny hoe laat geef je die 4 flessen? Wat is nu je ritme?

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    nou dit is de 1e keer dat Jelke 12 uren 's nachts zonder voeding doet dus moet even zien hoe het gaat maar overdag komt hij om de 4 uur normaal dus dan zou het: 8.00, 12.00, 16.00 en dan weer 20.00 zijn.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lwv, nee overdag slaapt hij niet abnormaal veel geloof ik.
    Gisteren had hij trouwens wel een slaapdag... Alleen normaal is hij ongeveer een half uur/uur voor de fles wakker en daarna ook nog 1,5 uur.

Snachts word hij wakker, geef ik hem de fles en hij slaapt direct weer. Met de laatste voeding gaat dat ook zo. Rond 23.30 maken we hem wakker. Drinkt zn fles en hij slaapt meteen weer.
    Dus dit doet hij wel heel goed.

Zustertje, ik leg me er ook wel bij neer hoor. Het is nu 1x zo, kan er toch weinig aan veranderen.
    Alleen ga ik vanaf de 15e lange dagen werken. Van 8 tot 17.30, dan moet ik Julan nog ophalen en voor ik dan thuis ben... Dan moet ik nog koken enz, enja het huishouden hebben we natuurlijk ook nog. En als meneertje dan ook nog snachts niet doorslaapt. Dan kun je mij opvegen denk ik:)

Maargoed we zien wel, als het zo is dan is het zo. Verder is het een ideaal kindje dus ik klaag ook niet:) Zou het alleen fijn vinden weer een x een nacht te kunnen slapen.

Lekker weertje vandaag, zonnetje schijnt. Ga zo even een boekje lezen in het zonnetje:)

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sunny, succes met de prikjes!

20. zustertje

zustertje Niet meer actief

@SQ heerlijk zo een lange nacht! Suc6 met de prikjes... Ga jij nog aan het werk of blijf je volledig thuis bij jullie lieve Jelke?

@xd24 Snap het wel hoor ik heb na Nina haar geboorte ook niet een nacht meer doorgeslapen maar hopelijk doet ze het wel als ik aan het werk ga ;)

Net gegeten ga zo even de stad in wil wat leuke plantjes en potjes voor in de huiskamer heb de boel verbouwd :D

Deel Deze Pagina