Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zustertje, wat voor telefoon heb je uitgezocht?
    Bbq was lekker, mn ouders hebben een grote overkapping dus we zitten nu nog buiten. In de regen haha

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Xd24 Heerlijk zo een overkapping mijn ouders hebben ook een veranda van 6 meter breed en 3 meter diep echt een geweldig ding zeker met zulke zomers :D
    Ik heb de samsung galaxy ace white mijn man is hem nu in orde aan het maken voor mij ben benieuwd.

3. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden! Heb heerlijk gezwommen vandaag met Anoek.
    Na een uurtje was ze onwijs moe. Ze viel al in slaap bij het afdrogen.
    Ik ben zo moe sinds een paar dagen. Ga morgen uitrusten. Siësta houden enzo. Dinsdag weer beginnen met werken.

4. zustertje

@Lwv Leuk is dat zwemmen! Nina was toen ook erg moe haha.

Iedereen lekker geslapen? Nina kwam om 04.00 en daar was ik blij mee want ze had gisteren te weinig gedronken naar mijn idee...
    Ik geef haar vandaag alleen flesvoeding maar ze drinkt echt niet veel ik maak 120/4 en dan laat ze nog een bodempje over :$ Ik dacht dan komt ze om 07.00 weer maar dat was pas 08.00 zou dat erg zijn als ze zo weinig drinkt?

Want gaan jullie vandaag doen? Wij een relax dagje mijn man is nu naar de kerk en ik ga vanavond. Vanmiddag komt mijn zusje nog met haar vriend en ik wil nog een eind wandelen als het droog weer blijft.

5. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Zustertje wat een leuke foto van Nina op je hyves.
    Mag ik vragen waar je die haarband vandaan heb?
    Hoe groot/zwaar is Nina nu?

Ik ga zo ook wandelen als het droog blijft.

Gebruiken jullie de verkleiner nog in de maxicosi?

6. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hallo meiden,

@ Lwv: ik gebruik de verkleiner nog wel

@ Zustertje: Jolene had laatst ook een dag dat ze elke keer wat van de fles liet staan. Lijkt me niet veel kwaad te kunnen als het eenmalig is.

@ XD: Hoe is het vanacht gegaan?

Wij hebben zo verjaardag van mijn schoonzusje

7. zustertje

@Lwv79 Dankjewel! Nina is rond de 60 cm denk ik en ik schat dat ze al bijna 7 kg weegt :$:D Volgens het cb is mijn borstvoeding een soort milkshake haha.
    Met haar gewicht zit ze op de boven grens en haar lengte precies in het midden.
    Die haarband kwam ik bij een winkeltje in de buurt tegen is een ''eigen'' winkeltje die een aantal merken verkoopt. Ik denk dat je op internet ook wel dit soort haarbandjes kunt kopen.

8. zustertje

Wij hebben de maxicosi pebble het kussentje waar ze op zit hebben we eruit gehaald daardoor zakte ze heel de tijd naar beneden. ''kussentje'' voor haar hoofd kun je groter en kleiner maken dat zit nu op de grootste stand ik denk als ik het eruit haal dat haar hoofdje alle kanten op schud.

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ha dames,

Lwv, niet meer moe?
    Anoucka, veel plezier op de verjaardag!
    Zustertje, leuk dat je me op facebook gevonden hebt. Ik doe niet zoveel meer met hyves... Steeds meer mensen gaan naar facebook lijkt wel, ik volg de menigte hahaha
    Je hebt echt milkshake haha hoe doe je dat, lekker schudden? :p

Gisteren om 23.30 de laatste fles. en om 4.30 Heeft hij 90/3 gekregen. Het is weekend dus dan heeft mn vriend voedingsdienst;)
    Ik mag vannacht weer.

Julan zit al heel lang niet meer met de verkleiner in de maxicosi, hij zat dan zo opgepropt. Zonder de verkleiner kan hij wat rechter op zitten. Naar ons idee zit hij dan fijner. Zn hoofd zit wel ietsjes losser.

10. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje ik denk dat Nina en Anoek niet veel verschille hoor qua lengte en gewicht. Vrijdag moeten we weer naar CB.

Ik ga de verkleiner er ook eens uithalen want volgens mij zit ze nu niet lekker.

Oh meiden ik werd net helemaal niet goed.
    Heb enorme buikpijn. Leken wel weeën. Oh wat een pijn.
    Kreeg ook last van hyperventilatie.
    Als ik kracht zet bij plassen/poepen doet dat ook pijn.
    Ik lig nu van pampus op de bank. Auw.

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat gek Lwv... Misschien je bekkenbodem spieren? Ik weet niet hoor, dat komt in me op...

12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het gevoel alsof alles van binnen is verzakt...en niet goed zit.
    Dit gevoel heb ik al eens eerder gehad.
    Of misschien dat ik (heel heftig) ongesteld ga worden?

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dat gevoel heb ik heel lang gehad. Word eigenlijk steeds minder...
    Kun je ook moeilijk je urine ophouden, als je 1x aan de gang bent dat je niet meer kunt stoppen?
    Anders zou ik misschien even bij de ha navraag doen?

14. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd : ja das ook lastig.
    Ik moet morgen toch de HA bellen voor een afspraak voor iets anders dan vraag ik het gelijk na. Ik wil dat er een check gedaan wordt van m'n baarmoeder en blaas enzo.

15. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hey lwv: in combinatie met je moeheid zéker even navragen bij de huisarts! Goed voor jezelf zorgen, zeker nu je ook nog moet gaan werken naast je gezinnetje!

sorry, weet even niet goed te reageren op alle stukjes... tot laters

16. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dominoo hoezo weet je niet te reageren? Druk?

Zo ik lig in bed. Pffffff. Morgen nog vrij en dan dinsdag weer beginnen met werken. Bah.

17. zustertje

@Lwv Zeker even navragen bij de HA. Lekker geslapen vannacht? Spannend morgen weer werken heb je er zin in of helemaal niet?

@Dominoo Hoe is het met jou en de kleine? Lekker geslapen vannacht?

@Xd24 Ik ben heel benieuwd naar jou nacht! Ik was Nina vannacht rond 04.00/04.30 aan het voeden en toen moest ik aan jou denken of je ook nachtdienst had ja of nee hopelijk van niet!

Vanmorgen al een beetje aangerommeld met Nina en het huishouden ga zo weer verder... Nina ligt heerlijk te slapen is het ook echt weer voor elke keer wat buien enz maar goed niets te klagen!

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Lwv, hoe is het nu?
    Zustertje, je hebt het ondertussen al op facebook gezien;) Maar om 3.30 zoiets liep ik met een fiep. Om 4.30 ook weer (dus je dacht op het goede moment aan me haha) en om 5/half6 heeft hij de fles gekregen.

Ik heb toen dit maar als 1e voeding gepakt. Snacht kreeg hij nog maar 90 dus wie weet mist hij die 90 op 24 uur niet.
    Laatste fles hebben we 210 gegeven maar dit maakt dus niks uit. We houden het dus bij 180/6, en dan wachten we 'geduldig' af. En hij heeft nog precies 1 week grrrr ;)
    Maandag moet ik weer werken

19. zustertje

Net even de strijk gedaan en voor de rest geen idee! Heb niet echt veel zin om iets te doen wil eigenlijk nog wel even een rondje lopen maar dan moet het weer een beetje meewerken eigenlijk!

Ik wil over op flesvoeding maar Nina drinkt 120/4 niet eens op hoe krijg ik ooit een normaal schema??

Wat gaan jullie vandaag nog doen?

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nina, gewoon eerst beginnen met hoe ze drinkt.
    Toen ik overstapte heb ik eerst ook flesvoeding op verzoek gegeven net als bij bv. Langzamerhand het ik het opgebouwd en nu hebben we dus een ritme van om de 4 uur een fles van 180/6.

Ik heb net bij het kruidvat fotos besteld, wil aan het fotoboek van Julan beginnen. Had een bon voor 40 gratis fotos en verder nog 350 extra fotos besteld haha, dat gaat niet in zn boek passen ben ik bang;)

Deel Deze Pagina