Hoi meiden! Vandaag gaat het weer wat beter met me. Ik voelde me net als m'n 1e week na de bevalling. Bah! "Het" zit nog niet goed hoor. Heb de HA gebeld maar ....ja ja ...die is met vakantie. Die is er volgende week pas weer. Dan bel ik dan wel...als ik het zo lang kan volhouden (denk het wel). 2 nachtbrakers nog in ons midden. Ik heb Anoek vanmorgen om 07.15u de fles gedaan. En gisteravond rond 22.15u de laatste. ik heb niet heel veel zin om te werken. Vind het zo heerlijk bij m'n meisje. (ook al slaapt ze best veel de laatste tijd....) Maar als ze wakker is lekker knuffelen, spelletjes doen. Wippertje vind ze geweldig! Het zal vast wel weer lekker zijn om te werken. Effe wat anders (zeggen ze). Hier ook rot weer. Wilde net naar buiten met Anoek. Zonnetje scheent heerlijk. Loop ik onder de carport vandaan gaat het (weer!) regenen. Ik ga de deur niet meer uit vandaag heb ik besloten. hahaha Heb vandaag ook ons huisje opgeruimd. Boel beetje veranderd. Hihihih vind ik altijd leuk om te doen. Vermaken jullie je een beetje dames??? Wat vinden jullie schatjes trouwens leuk om te doen als ze wakker zijn?
Hallo dames @ Lwv: Kan me voorstellen dat je even opziet tegen morgen.....hoelaat begin je? Waar gaat Anoek naartoe...KDV? @ XD: Hmmm die nachten........balen:x @ Zustertje: Ik zou toch 120/4 aanbieden. Kijken hoelang ze ertussen laat. Zal rond de drie uur zijn.....ritme komt dan vanzelf @ Wat vindt mijn meisje leuk: Baby-gym vind ze helemaal leuk ( vooral als ze lekker wakker is) Een pluchen kubus van nijntje en als we tegen haar praten, hele verhalen terug dan van haar Wat een rotweer idd. Ik ga zo als mijn man thuis is ff snel boodschappen doen, vandaag met Jolene ging dat niet ivm vele regen. Moet ook voeding hebben dus moet wel. Ik moet morgen en woensdag weer werken, weer 2 late diensten. Donderdag naar CB voor de 2e prikken
Haha lwv, die tik heb ik ook. De woonkamer veranderen. Sinds Julan bevallen is alweer 2x gedaan Mn vriend wil de tv aan de muur hebben, maar dat mag echt niet van mij dan heb ik minder opties qua veranderen hahaha (erg he). Julan vind zn wipstoel ook geweldig. En in de box de muziekmobiel, kan hij echt heel lang naar kijken. Hij kan ook zo druk zijn. Als hij is zn stoeltje zit dan trappen en slaan zn armen en benen constant hihi... Vind het ooit wel lastig, wat moet je nou doen met zon baby. Ze snappen nog maar weinig he hihi Mn vriend is net thuis, we rijden zo even naar de makro. Daar zijn de pampers in de aanbieding en we zijn er weer bijna doorheen Spannend anouchka de 2e prikjes donderdag, hopelijk is het prikken en nergens meer last van. Tja die nachten hier, verschrikkelijk maar ik leg me er maar bij neer. Het kan goed nog weeeeeken duren, en als ik me daarom druk moet maken. Dat veranderd toch niks. Het weer is hier ook blehh.. Saaie zomer he, was zo blij met mn verlof in de zomer, maar helaas... Maandag mag ik weer beginnen, zo geen zin in!!
Nina heeft net voor het eerst 120/4 op ben benieuwd wanneer ze weer komt Net nog even een rondje wezen lopen het heeft de laatste uren gelukkig niet meer geregend... Woonkamer veranderen doe ik ook graag afgelopen maandag nog gedaan haha Als het goed is komt mijn zusje woensdag en dan gaan we nog wat leuke plantjes enz halen dat is er afgelopen week niet meer van gekomen. Vanavond krijgt Nina gewoon weer flesvoeding ben benieuwd hoelang ze dan slaapt
Leuk lwv heeft ook facebook Anouchka jij ook? En Dominoo? En Sunny? trouwens.... Waar is mamasandra???
Nou anouchka, hup ook over naar facebook Ik snapte er eerst niks van, maar nu uiteindelijk doe ik er meer mee. Mn hyves ben ik geloof ik een beetje aan het verwaarlozen
Ik snapte eerst ook helemaal niks van facebook maar dat went vanzelf wel! Hyves vind ik wel makkelijker maar ja steeds meer mensen stappen over Nina ligt heerlijk te slapen en ik heb net heerlijk gedoucht nu even lekker relaxen tot mijn lieverd thuis is! @MamaSandra al heel lang niet gezien!
Ja, mamasandra? En Caelis??? Wat een nacht weer xd en Nina komt dus ook nog 'snachts als ik het goed begrijp? pittig joh. Vandaag een stukje appel en meloen gepureerd en aan Lente laten proeven. Ze vond het lekker joh! Even wat verschillende dingen laten proeven Anouchka: werkse komende 2 dagen. En we moeten weer tegelijkertijd voor de prikjes Succes!! Oh ik heb ook zoveel zin om weer lekker ons huisje op te fleuren! Binnenkort maar eens leuke plantjes halen Grappig dat we dat allemaal een beetje hebben!
Ja idd, Caelis waar ben je Dominoo, nu al aan de fruithapjes? Dat 'mag' toch pas vanaf 4 maanden dacht ik op zn vroegst? Niet dat ik zo nauw kijk hoor hihi, maar vraag me dit nu even af. Ik heb namelijk ook al zin om Julan ander eten te geven. Kan niet wachten tot ie lekker met ons mee kan eten (oke, dit gaat nog we even duren haha)
Zo ik zit Vanaf vandaag weer streng aan het lijnen hopelijk gaat het net zo goed als afgelopen jaar toen ben ik 30 kg afgevallen voordat ik zwanger raakte Net na het eten een half uur gefietst dat wil ik elke dag doen als het weer het toe laat en mijn man hoeft 's avonds niet weg. Ga nu eerst even lekker een bakje warme thee drinken... Fruit hapje beginnen wij echt pas met 4 maanden mee.
Ik zit al aan mn bakkie thee Fruit 'moet' vanaf 6 maanden toch? Daarvoor is het gewoon een lekkernij zoals het cb tegen me zei. Ze zeiden dat ik met Julan met 4 maanden moest beginnen met fruit omdat hij nogal veel (vaak, oa de nacht) wil eten. Knap zustertje dat je 30 kilo was afgevallen? Hoeveel wil je nu af gaan vallen? Ik heb het geluk dat ik kan eten wat ik wil en niks aankom. Was mn zwkilos na de eerste maand al kwijt. Alleen mn buik is nog wat los, zo flubberig zeg maar. Ik hoop wel dat dat nog goed komt
@Xd24 ik heb mijn 2 kommen thee al op Ga er denk nog 2 zetten echt lekker vind ik dat 's avonds.... Ik wil nu ongeveer 15 kg kwijt dun zal ik nooit worden want ik heb brede heupen en ben grof gebouwd maar dat geeft niet... Vorig jaar ging het ook erg makkelijk het afvallen al hield ik het wel leuk want als we uit eten enz gingen at ik gewoon wat ik lekker vond en niet omdat het in mijn ''dieet'' past. Mijn man kan ook eten wat hij wil is wel makkelijk maar dat is voor mij niet weggelegd Het is stil hier in huis mijn man moest nog even naar zijn ouders om iets te doen met het internet/telefonie (mijn man werkt in de ict) en Nina was een beetje huilerig (volgens mij krampjes misschien door de fles voeding) en heeft ze even meegenomen kan ik even lekker op het gemakje zitten
Jij bent dus ook een echte theeleut Ik ook haha... Vooral op mn werk drink ik de ene bak na de andere. Zo moet je ook dieten zoals jij, als je helemaal niks meer mag dan hou je dat denk ik niet vol! Beetje lekker eten op zn tijd moet kunnen toch. Julan is ook huilerig, hij ligt al een uur te jammeren in zn bed. Als we zn buikje masseren valt hij in slaap maar ff laten schrikt ie weer wakker. Zielig is dat he... Nu slaapt hij, hopelijk is het over. Wij gaan weer een aflevering van prison break kijken
Ja klopt hoor, vanaf 4 maanden proberen en vanaf 6 maanden 'voor het eggie'. Maar ik denk zelf dat ze het aan kan, zeg maar, en het gaat puur om het proeven. zodat ze wat verschillende smaken meekrijgt. Erg leuk hoe ze erop reageert! Ja, die losse buik herken ik bah... en zo weinig discipline om de oefeningen te doen elke dag... By the way, hoe gaat het met je knip xd? Hier intiem geweest, en wat een rotgevoel dat litteken!!!!!!!!!!!!! (beetje gek om zo te zeggen.. sorry)
Zustertje ik had op Facebook al gereageerd. Ik doe vanaf morgen met je mee om af te vallen. Ik ben nu zo'n 8 kg zwaarder als voor m'n zwangerschap. Ben al eerder een keer 15 kg afgevallen dus ik heb er wel vertrouwen in! Volg je een speciaal dieet? Ik doe Weight Watchers. Leuk al die kamer-verander-dames hier! Anoek blijft morgen bij papa. Hij is vrij. Hij heeft 1x per week papadag. Ik moet morgen van 08.00 tot 17.00 werken. Dominoo dat gevoel moet straks wel minder worden. Veel olie gebruiken. Dan heb je ook minder last. Arme Julan. Heeft hij krampjes ofzo? Jammer dat we niet dicht bij elkaar wonen He dan hadden we een keer kunnen afspreken met die kleine smurfjes van ons erbij.