Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Leuk dat Lente de smaken tot nu toe lekker vind!
    Julan zn krampjes zijn weer over gelukkig, zo zielig.

Leuk dat Anoek een papadag krijgt! Datt krijgt Julan ook, vanaf 1 sept werkt mn vriend de maandag niet meer.

Idd jammer dat we allemaal in een andere hoek van het land wonen! Was voor de kindjes leuk geweest, voor de mamas ook trouwens;)

Succes met werken Lwv, heb je er een beetje zin in??

X

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh dominoo, je vroeg naar mn hechting. Lief dat je eraan denkt.
    Ik ben ZO blij dat ik er wat aan heb laten doen!! De dag drna was alle pijn weg! Heb nu echt nergens meer last van.

Fijn dat jullie weer intiem geweest zijn, lijkt me raar weer voor het eerst. Hier nog steeds niet. Ben zo moe.. En mn vriend ook geloof ik;)
    Binnenkort maar een x een avondje plannen ofzo haha. Anders komt het er straks nooit meer van;)
    Wat voelde je aan de hechting, pijn? Of gewoon raar?

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Nina heeft zich netjes gedragen ;) het was 06.30 goed te doen! Alleen ze drinkt zo weinig net heeft ze amper 60cc gedronken na een lange nacht dacht dat het misschien aan de voeding ligt maar BV wilde ze ook niet (live of via de fles)
    Vind het echt moeilijk wat moet ik hier nu mee!!

@Lwv Werkse vandaag! Zal wel even wennen zijn... Fijn dat je man thuis is vandaag.

@Dominoo Heb je Lente vers fruit gegeven of uit een potje?
    Vervelend dat je last van je litteken had... Hopelijk gaat dat snel over.

@xd24 Wat fijn dat het zo goed geholpen heeft is toch wel een opluchting denk ik? Je leven is echt ineens veranderd ''alles'' moet ingepland worden :D;)

Wij zijn na een week of 6 weer intiem geweest zag er best tegenop omdat ik flink ingeknipt ben maar ik heb echt nergens last van! Na 1,5week zat ik ook al weer op de fiets eigenlijk zonder erbij na te denken maar dat ging ook net als daarvoor gelukkig...

4. zustertje

Slaapt iedereen nog :p

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik ben wakker;)
    Beetje lui geweest, kwam om 10 uur mn bed uit. Was zo moe:) en daarna lekker aan het lamballen met Julan.

Nina doet het goed ondanks dat ze weinig drinkt. Julan heeft zo nu en dan ook wel een dagje dat hij veel drinken laat staan? Geen idee waarom dat is...

Ja het is voortaan echt plannen.
    Moet soms zo om mezelf lachen, normaal als we bv even weg wilden dan gingen we gewoon. En nu doen we dat ook nog wel, alleen duurt het dan minimaal een half uur voor we dan ook weg zijn haha...

6. zustertje

Herkenbaar als je even weg wilt moet je eerst van alles bij elkaar zoeken en inpakken haha...

Ik ben even om een 3 maanden speen gegaan voor de fles misschien dat ze daarom zo weinig drinkt? Nu heeft ze 130cc op ongeveer gaat nog niet echt van harte maar ja hopelijk komt dat snel want vind het zo rot als ze zo weinig drinkt! Vanaf vanmorgen heeft ze in totaal nu 260cc op niet echt veel :x

@Xd24 lekker een beetje aan het relaxen! Durf het bijna niet te vragen maar hoe laat kwam Julan?

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zoals gewoonlijk om 4.30:) En het maakt niet uit hoeveel hij drinkt met de laatste fles zijn we achter. Als we 210, 180 of 150 geven, het is altijd tussen 4 en 5.
    Om 4.30 heb ik hem maar 60cc gegeven, daarna snel de fiep erin en hij sliep weer.
    Hij heeft dus niet echt honger... We hebben eerst een week 120 gegeven vorige week 90 en nu deze week doen we in de nacht 60 geven, zo proberen we het maar af te bouwen...

Hoelang doet Nina over haar fles? Je hebt ook verschillende sterktes van zuigen in de spenen he... Misschien kan het daar aan liggen dat het speentje te moeilijk is.
    Zoals ik altijd hoor is bv drinken heel makkelijk, misschien dat ze teveel moet werken met de fles?
    Ik weet niet hoor, ik noem maar iets:)

Julan heeft vandaag ook nog niet heel veel meer als Nina gedronken trouwens (dan tel ik de nachtfles niet mee).
    Vanochtend 150 daarvan heeft hij 30 laten staan en de 2e fles 150 en weer een beetje laten staan.
    de 3e fles moet hij zo krijgen.

8. zustertje

@xd Het is blijkbaar niet van de honger dat Julan komt hopelijk is hij er snel vanaf zou zo fijn zijn voor jullie!

Nina dronk altijd super uit die fles ik heb net de avent fles nog eens geprobeerd maar maakt geen verschil. Nu zit de maand 3 speen erop en heeft ze wel 130 op deed ze denk ik in totaal een min of 20/25 over?
    Ik weet wel dat flesvoeding zwaarder op de maag ligt misschien dat het daarom komt? Echt zo irri want je kan het niet vragen :)

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha nee, vragen kan wel. Ze zal alleen geen antwoord geven;)
    Julan doet ook 20/25 min over zn flesje, dat schijnt wel goed te zijn.
    Misschien een speentje met meer gaatjes? je hebt 1,2 en 3. Ik gebruik 1 omdat Julan anders te gulzig drinkt. Misschien moet Nina juist 1 met meer gaatjes hebben?

En misschien moet ze wel gewoon even wennen, dat kan natuurlijk ook.

Tis allemaal maar zoeken naar een antwoord he, ik heb dat soms als ie even huilt. Geen honger, niet moe, geen pijn. WAAROM HUIL JE?! Krijg nooit een antwoord..... ;)

10. zustertje

Haha ja vragen kan altijd hier krijg ik dan een lachje of een huiltje :D
    Maar van welk merk heb je dan spenen met meer gaatjes? Of zal ik er zelf een gaatje bij prikken :) Het is ook allemaal wat...
    BV is niet alles maar FV ook niet volgens mij haha...

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Uhmmmmm bij prenatal of babydump? Ik had er een hoop gekregen dus weet het niet zo goed:)

12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    M'n 1e werkdag zit er op. Het viel me alles mee moet ik zeggen.
    Helaas was het wel heel rustig op m'n afdeling zodat de dag nogal langzaam verliep..... (baal ik van!)
    Ook waren er een paar collega's die niet eens netjes konden vragen hoe het met me was. Vind ik niet erg netjes van ze, maar goed...dat zegt meer over hun dan over mij. Toch?! ;)

Net bij thuiskomst heerlijk geknuffeld. Toen ben ik gaan eten en na het eten heb ik haar heerlijk in bad gedaan en toen in bed.
    Nu ligt ze lekker te slapen.

Zustertje: Ik zou me niet te druk maken als ik jou was met die hoeveelheden. Ze zal vast even moeten wennen en dat is natuurlijk niet binnen 1 - 2 dagen. Ze heeft een goed gewicht dus als ze iets zou afvallen is dat ook vast niet erg. (is goed bedoeld he!)
    Mocht het nu eind vd week (vrijdag) nog steeds slecht gaan zou ik het CB even bellen als ik jou was.
    Ook kan je hier op het forum misschien bij de voedingsdeskundige je vraag neerleggen.

XD : Fijn dat het nu zo goed gaat 'down under'.
    Leuk ook dat jouw vriend straks ook een papadag heeft.

Morgen gaat m'n meisje voor de 2e keer naar KDV. Nu heel de dag.
    Straks alles al klaar zetten (voeding, enz.). M'n mannetje moet haar wegbrengen en dan haal ik haar op.

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Belachelijk van die collegas lwv!! Sommige mensen, zucht.
    Zo heb ik van 2 collegas een kaartje gehad toen Julan was geboren, thats it... Ben 2x op kantoor geweest en dan roepen ze we moeten op kraamvisite komen, doen we binnenkort.
    Tss, nu hoeven ze echt niet meer te komen.
    Als het maandag ter sprake komt zeg ik dat dus wel. Rare mensen!

Fijn dat het je goed bevallen is je eerste dag verder, en nu is thuiskomen nog leuker als normaal zeker??

We hebben net luiers bij de makro gekocht haha voor 90 euro aan luiers. 4 van de grote dozen, was 4 halen 3 betalen. Scheelt wel veel. Geloof dat we nu voor de rest van het jaar genoeg hebben haha

14. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : ik zou me er eigenlijk niet druk om moeten maken.
    Valt niet mee maar ik probeer het. Ik hoef maar 3 daagjes per week.
    Vervelend ook van jou collega's zeg. Blehhhhh!!!

Sow wat een hoop luiers!!!! Haha
    Welke maat zit je nu in? Wij maat 2 vd pampers.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ook maat 2, maar we hebben 2 dozen van 3 gekocht en 2dozen van 4.
    3 is vanaf 6kilo, en dat is hij nu...

Wel voordelig, we hebben nu 3 normale pakken gratis (in 1doos zitten 3 pakken).

mn vriend is aan het xboxen, saai!!

16. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : heb je een 2e tv? Er komt zo een leuke film op RTL 5.
    Om half 9.

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
  18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb het digitale kastje op rtl5 gezet en de pauzeknop ingedrukt. Als mn vriend klaar is met zn stomme voetbalspel kan ik kijken;)

19. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd het is een stomme film. Sorry.
    Voorstukje zag er leuker uit ....

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    oh haha oke.. heb mn vriend toch nog niet achter dat ding weg kunnen krijgen;)

Deel Deze Pagina