Ja het is gauw propperig ja met zo'n jas. Daarom vind ik dat wikkeldoek-ding zo fijn. Is lekker warm gevoerd en heeft m'n lievelings printje! (burberry!) Voetenzak is ook lekker voor ze denk ik als het echt koud is! Die hebben we al voor in het buggy-achtige-gedeelte van de kinderwagen. Ik vraag me trouwens af hoe lang Anoek nog past in haar bak. Bleeehhhh heb er pas een 1/2 werkdag opzitten. Wil naar huis naar m'n meissie. Anouchka : Idd anders een zetpilletje geven. En heeeeeeeeel veel moederliefde Hoeveel prikjes waren het dit keer? 1 of 2?
Nou heel toevallig omdat ik net even ging wandelen was ik in staat om de kinderwagenbak weg te doen... Julan past er zowat niet meer in, en dan geven ze geloof ik aan dat ze tot ongeveer 9 maanden dacht ik erin kunnen? Mooi niet... Zal straks een foto plaatsen, hij heeft nog weinig ruimte haha Voor je het weet is het 5 uur lwv.. Pff ik moet echt nog niet aan werken denken..... Maarja de plicht roept he
Jolene en Anoek gefeliciteerd! Afgelopen zondag was mijn meisje ook 3 maanden, toch speciaal he?! Vandaag ook de prikjes gehad, zijn dezelfde als vorige keer. Even huilen en na beetje voeding snel in bed, ze is meteen helemaal op! Ik heb nog helemaal niet nagedacht over de winterjas. Ga ik eens doen Beetje rondneuzen op internet, weer een goede reden Balen lwv, dat je dag zo lang duurt! Nog even en dan lekker lang weekend! Zaterdag heb ik hele dag vrijgezellenfeest. Tussendoor moet ik 2 keer kolven, vind ik beetje spannend..
Ohja dominoo Lente is de 3 maanden al gepasseerd! Tjeminee, time flies Jij ook proficiat he! Leuk een vrijgezellenfeest zaterdag, ik zou kolven ook spannend vinden Loopt de bv nog goed? Een tijd terug twijfelde je of je wilde stoppen toch.
XD : Anoek gaat er ook niet lang meer inpassen ben ik bang hoor.... Kan me voorstellen dat je geen zin heb in werken.Helemaal in jouw situatie. Dominoo : Leuk vrijgezellenfeestje!!! Kolven is natuurlijk spannend ja...maar gewoon doen Hoeveel prikjes krijgen ze de 2e keer? Zouden ze de 2e keer meer last hebben/kunnen krijgen van de prikjes? 1e keer had Anoek nergens last van eigenlijk.
Even snel een berichtje van een beetje een verdrietige mama... Ik hoop zo dat Nina snel beter gaat drinken vind het zo sneu dat ze niet meer drinkt... Dacht eindelijk van de BV af en dan relaxt FV geven maar dat is het zo ook niet jammer genoeg...
@ zustertje: ach meid toch.......wat vervelend dit. Hoeveel drinkt nina nu? Kun je CB niet bellen? Dit versta ik wel onder een soort van spoed......
Pfff CB bellen die kunnen er denk ik ook zeer weinig aan doen... Het ligt niet aan de fles want ze wil ook geen BV drinken uit mijn borst... Net had ze wel honger en dronk ze 60/2 wel op 2 uurtjes nadat ze 120/4 op had. Ik ben wel begonnen met Gentiaan Violet helpt tegen spruw en het zou goed kunnen dat ze daar last van heeft want ik heb pas een AB kuur tegen de borstontsteking gehad en de vorige keer kregen we toen ook spruw. Ze krijgt gelukkig wel het minimale op een dag binnen 600cc komt ze wel op en ze plast en poept ook goed. Het is misschien het beruchte sprongetje wel al moet dat niet te lang duren want wordt er echt niet vrolijker door....
Rond 12 weken is er een sprongetje dus zou zomaar kunnen. Zolang Nina vrolijk en alert is zou ik me niet al te druk maken, het moet natuurlijk geen dagen aanhouden Komt vast goed zustertje.
Gelukkig slaapt Nina nu al een klein uurtje.. Het is niet altijd makkelijk hoor mama zijn Gelukkig is mijn man over een groot uur weer gezellig thuis. Ik kreeg net over de mail mijn rooster voor de eerste 4 weken ziet er goed uit!!! Heb echt heel veel zin om te gaan werken Lekker even er tussen uit merk echt dat ik dat nodig heb al ga ik Nina heel erg missen!
Ik heb dat ook dat ik het wel fijn vind weer een beetje een doel te hebben haha... Tis nu Julan voor en Julan na (al vind ik het heel leuk hoor).. Maar even wat anders als mama zijn is ook wel weer lekker! Ik werd vandaag gebeld door een collega, ze moesten mn wachtwoord weten van de pc haha.. Moest opnieuw geupdate worden enz, dus ze zijn al met me bezig
Ik ook hoor gewoon even iets moeten gaan doen en niet een beetje lamballen in huis... Vandaag echt een dag dat ik nergens zin in heb en veel achter mijn lieve meisje aan moeten lopen. Wat gaan jullie eten vanavond? Wij lekkere nasi met veel verse groenten.
Dat hebben wij gisteren gegeten Ik ga wraps met kip maken en dan in de oven met tomatensaus en kaas erover jammie!
@Xd Klinkt lekker! Vanmorgen nog even wat winterkleertjes gekocht voor Nina echt een paar super leuke dingen. Ik heb nog een stel bonnen van een leuke kleding winkel in de buurt maar vond het voor de 2de keer al tegenvallen terwijl ze wel leuke merken hebben.
Ik heb ook een bon van een kraambezoek gehad van een winkel hier in de buurt, allemaal merkspul... Maar ben er al 5x geweest en al 5x zonder iets naar huis gegaan haha Ze hebben er ook koeka spullen, denk dat ik de voetenzak van koeka ga halen voor in de winter. Heb een bon van 25 euro dus dan scheelt dat wel Vind koeka best duur namelijk, maar zo mooi
@XD, joehoeee ben er nog wel... druk druk druk... we zijn er veel op uit met Jelke en zijn gisteren uit logeren geweeest bij mijn moeder en mijn zusje slaapt vandaag bij ons dus ben er even niet zoveel, maar dat komt straks wel weer. Alles gaat hier goed. Jelke krijgt om 20.00 laatste fles rond 21.00 in bed en dan om 8.00 komt hij voor de eerste fles. Later kom ik weer gezellig mee kletsen hoor, maar vriendlief heeft ook vakantie dus doen we veel dingen met zijn 3-en dus weinig tijd voor zp! Liefs