Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    XD: oh wat een heerlijk kereltje is Julan toch!! Ik geniet echt van al jullie fotootjes :)

Zustertje: kun je overleggen met de huisarts over het drinken van Nina? Vervelend meid!!! Ik ken dat gevoel dat het soms best even heel moeilijk is, mama zijn!

Sunny: genietse :)

De prikjes zijn hetzelfde als de 1e, dus weer 2 injecties, in elk been 1. Lente was iets minder hard gegroeid 6330 gram en 60 cm., hoofdje is nu 41 cm.

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Spannend al die prikjes, Julan mag de 20ste! Ben benieuwd hoe hij gegroeid is. Bij de eerste prikjes was hij al 60 cm nl. Grote vent.

Dominoo ik wil Lente ook wel weer een x zien:D
    En de andere beebjes ook!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Gisterenavond niet meer online geweest zijn nog even naar mijn ouders en schoonouders geweest en ik had weer koorts en zat tegen een borstontsteking aan volgens mij is het nu minder aan het worden zit even flink aan de ibuprofen en gooi de gekolfde melk maar gewoon weg.

Drinken gaat met vlagen wat beter maar ik bel zo voor de zekerheid wel even naar het CB die hebben telefonisch spreekuur van 09.00 tot 12.00

Nina kwam vanmorgen pas rond 06.30! Was wel erg lekker ze heeft met moeite 120/4 opgedronken ben benieuwd wanneer ze nu weer komt.

eind van de middag komen er hele goede vrienden van ons en die blijven lekker eten ik denk dat ik wraps met gekruide kip en sla maak en dan friet erbij.

@Dominoo Heeft Lente veel last van de prikjes? Mooi gewicht heeft ze hoor!

@SQ Geniet lekker van jullie vakantie!

@xd Hoe is de nacht gegaan net als afgelopen nacht?

4. zustertje

5. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Goedenmorgen

@ zustertje: balen zeg weer borstonteking......ben benieuwd wat cb zegt.

@ xd: hoe is nacht gegaan?

@ lwv: succes met de prikken

@ dominoo: lenthe ook geen last verder gehad?

Jolene is nu 5990 en 60.5 cm. Gister om 20.00 38 graden maar geen zetpil gedaan. ze was vrolijk etc.

6. zustertje

@Anouchka Jolene is weer lekker gegroeid! Gelukkig dat het goed gaat met der heeft ze geen last van der beentjes? Of merk je geen verschil?

Nina ligt gewoon nog te slapen :$:D Wil naar de markt vanmorgen maar ben benieuwd of dat nog gaat lukken haha.

@CB heb ik net gebeld en ik moet mij geen zorgen maken het kan geen kwaad zolang ze maar 500cc op een dag binnenkrijgt en vrolijk/alert plast en poept en dat doet ze gelukkig allemaal.
    Ligt waarschijnlijk gewoon erg zwaar op de maag en daar moet ze even aan wennen. Moet natuurlijk geen maand gaan duren maar goed dinsdag moet ik toch naar het cb :)

7. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Zo ik ben net even geschrokken.... ons madammetje weegt gewoon 7250 gram(!!!!) en is 63,4cm.
    Heb gevraagd of ze TE zwaar is maar dat was gelukkig niet zo.
    Ze is gewoon lekker mollig zeiden ze. HAHAHAHA

Prikjes gekregen. Ging ze even huilen maar toen heb ik haar snel geknuffeld en tegen me aan gehouden en toen was het goed.
    Nu ligt ze lekker in bed te slapen.
    Vanmiddag komen mijn broer en tante (uit Rotterdam) op visite.
    Die moet ik met de auto even van het station halen. GEZELLIG!

Zustertje wat een leuk vest! Als je moeder er nog meer wilt maken ;) hahaha
    Fijn trouwens dat je je geen zorgen hoeft te maken met de voeding! Is weer een opluchting denk ik.

XD : Hoe ging je nacht?

Anouchka: Wat ook wil helpen bij verhoging is een lauw badje. Dus minder warm dan normaal! Heb ik vorige keer op CB gehoord.

XD : Jij wou fotos zien? Ik heb een super grappige :

8. zustertje

@LWV gelukkig dat het mee viel! Ik vind het vestje ook zo leuk mijn ouders komen zo even mijn ma heeft al katoen gekocht en ze wil even weten of ik de kleur mooi vind.
    Als ik het zou vragen of ze er een voor je breid zou ze het nog doen ook hoor...

Nina heeft net 120/4 op!!!! :D:D:D:D

9. zustertje

@lwv Wat een SUPER leuke en lieve foto!!!

10. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Lwv: Wow......die is lekker gegroeid? Je weet zeker dat je geen pokon geeft...haha:D Nee hoor.....ik hou wel van een lekker mollige baby. Als ze straks gaat kruipen....

@ Zustertje: Wat een leuk vestje zeg:D:D:D En wat knap van Nina...120/4.....dat geeft je gelijk een gerust gevoel he

Zou XD nog slapen...........;)

11. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Lwv: Hele leuke foto

12. zustertje

Zo net lekker mijn boterhammen op... Nina ligt heerlijk te slapen volgens mij is het echt een slaapkopje! Gisterenavond lag ze rond 20.30 op bed heeft ze om 23.00 slapend gedronken toen werd ze om 06.30 wakker weer even gedronken en nog even met mijn man liggen keten in bed lag ze rond 07.10 weer in bed tot 10.30 geslapen uurtje wakker geweest om te drinken en te spelen en nu ligt ze alweer van 11.45 in bed :$:D

Als ze wakker is wil ik nog even naar een dorp verderop rijden om boodschappen te doen.

Wat gaan jullie nog doen vandaag?

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nee xd is wel wakker hoor, ik ben weg dus typ vanaf tel en vindd ik altijd zo lastig typen. En terugkijken om te reageren haha

Dus ik doe even ego:
    Ik ben BOOS grrr, heb 3kwartier gelopen naar het postkantoor voor mn nieuwe pinpas. Is dat pokkeding dicht, lunchpauze. Is zon klein ding in een drogisterij en de eigenaar van dat postkantoor heb ik al vaker troubles mee gehad, die heeft een hekel aan mensen en aan het leven geloof ik;)
    En nou was ik er om 12.35 en was dus net 5 min dicht. Tot 13.30, dus zit nu buiten op een bankje te wachten... En rara we zit er bij me op het bankje al de hele tijd.. Die verrekte vent van dat postkantoor! En hij helpt me pas om 13.30, kan ik de tussentijd ook niet ff boodschappen doen wantja, heb daarvoor die pinpas nodig.
    Ik kan die vent wel wat aandoen!!
    Zo dit lucht wel even op. Ik reageer later even op alles:)

14. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    FF spammen....dit is Jolene ( links) met haar vriendinnetje Celine. Er zit 9 weken verschil in:D

15. zustertje

@xd Dat is echt BALEN!! Gelukkig is de tijd om van het wachten... Heb je toch geen regen op je dak gekregen??
    Ondertussen je boodschappen in huis? Koeka is SUPER leuk!! Wel wat aan de dure kant maar ja dan heb je wat... Wij hebben er ook een boxkleed van krijg er leuke reacties op.

@Anouchka wat een super lieve foto!! Echt een schatje...

Ik heb de boodschappen in huis nu even relaxen en dan nog even dweilen en boven nog wat opruimen dan ben ik klaar voor het weekend... Nina heeft tot nu toe al 450cc op ben helemaal happy!

Afvallen gaat super goed!! Vanaf dinsdag alweer 1,5kg lichter altijd leuk :D

16. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Zustertje: Fijn dat de fv nu beter loopt. Ja idd, Koeka is erg leuk. Wij hebben er een boxzak van ( met belletjes eraan). Die wafel dekens zijn ook zo leuk.

@ XD: Nou, je pinpas opgehaald bij je grote vriend;)

Ik moet het weekend weer werken:( Vandaag lekker vrij, alleen jammer van het weer. Wij zijn momenteel helemaal verslaafd aan flikken maastricht, vanavond maar eens verder kijken:)

17. zustertje

Flikken Maastricht is SUPER afgelopen winter heb ik alle afleveringen gekeken :D Zouden er nog nieuwe afleveringen komen of niet?

Heb je lange diensten in het weekend of valt het mee? Ik mag 12 september beginnen met een avonddienst maar dat is pas om 18.30 of zo tot 23.00 is goed te doen!
    En in de eerste maand heb ik maar 1 weekend om te werken zag ik 2 ochtenddiensten. Mag echt niet klagen ze hebben goed rekening gehouden met mijn wensen wil niet meer dan 2 ochtends werken door de weeks want dan moet mijn vriendin teveel oppassen vind ik en ik doe ook niet meer dan 2 ochtenden oppassen op haar dochtertje anders zijn we nooit meer een morgen vrij.

Nina ligt weer in bed te snurken :D Ik zit te wachten tot de vloer droog is en dan ga ik alvast kip snijden en marineren.

18. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Ik heb morgen laat van 15.15 tot 23.15 en zondag van 7.00 tot 15.30 ( heb ik zelf gewild hoor vroeg na laat) Ik hoef deze maand ook maar 1 weekend.

Volgens mij zijn ze seizoen 6 nu aan het opnemen:D We zijn net begonnen aan seizoen 5.....heerlijk! En zo spannend.....

Jolene ligt ook lekker te slapen, ze was erg moe. Boodschapjes gedaan en even koffie gedronken bij een vriendin. Dan merk ik dat ze echt op is daarna. Wrijven in dr oogjes en uitbundig gapen;)

19. zustertje

Leuk dat er weer nieuwe afleveringen komen!
    Druk werkweekend voor jou... Werkse alvast is je man gewoon thuis of moet je schatje naar de opvang?

Zo lief ik ging net even bij Nina kijken lag ze te duimen :D

20. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Aahhh wat lief zustertje dat duimen:) Nee, mijn man is het weekend thuis dus Jolene hoeft niet naar de oppas.

Deel Deze Pagina