Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ja is super lief ze gaat steeds vaker duimen :D

Het gaat vandaag zo goed met het drinken ze zit al op de 600cc :D:D Voel mij nu ook weer helemaal happy... Ik denk echt dat het de regeldagen/sprongetje van de 12 weken waren.

@Anouchka Fijn dat je man lekker thuis is! Vind hij het vervelend dat je werkt in het weekend? Mijn man gelukkig niet hij is ook niet anders gewend... En ik vind het wel lekker dan doet hij ook gelijk het huishouden en voor ons lief meisje zorgen.

We eten heerlijke wraps met sla en kipfilet in lekkere marinade en knoflooksaus en aviko friet uit de oven heb er nu al zin in maar wordt denk ik wel 18.30 eer we kunnen eten.

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoi dames,

Zo een drukke dag hier zeg.
    En wat hebben jullie gekletst.

Mn pinpas is binnen hoor, wat een kwal. Stonden om 13.25 wel 10 mensen in de rij. En meneer was gewoon prive aan het bellen, dat doe je toch niet. Was me zo aan het opvreten haha...

Daarna even naar het kruidvat geweest om fotos op te halen die ik had laten afdrukken. Zijn mooi geworden. Dan kan ik dit weekend misschien beginnen aan zn fotoalbum!
    Heb dus van 12.15 tot een uur of half 3 gewandeld, pfff het was allemaal verder als ik eigenlijk dacht.
    Het weer was hier heel mooi trouwens, warm en zonnetje!
    Vanaf een uur of 5 is het zo nu en dan aan het druppen

Ik ga zo met mn ouders bij de moeder van een vriend van hun eten (snappen jullie m;)).
    Die vrouw is Italiaans en die vriend van mn ouders schept er altijd zo over op dat zn moeder de beste risotto kan maken...
    Enja dat moet je tegen ons niet zeggen, dan willen we dat natuurlijk proeven haha... Dus we mogen daar eten, wel gek ik ken die vrouw niet eens en die gaat nu voor ons koken:)
    Wel heel lief.
    Mn vriend blijft thuis bij Julan, mannenavond:D
    Die lust geen risotto dus komt mooi uit hihi..

Nou ik moet snel gaan, kom snel weer kletsen. Heb jullie vandaag een beetje in de steek gelaten he hihi

Liefs!

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh trouwens, mooie foto van Anoek!! Knappe meid:D
    En Jolene, ook al zo'n lekkerding!!

Ik wil meer fotosssss!!!

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden! Hier een berichtje vanaf m'n IPhone.
    Is lastig reageren op iedereen.

Bedankt voor de positieve reacties op Anoek.
    Ik voel me soms toch een soort van verdrietig. Bang dat ze te dik is. Maar ja heb het nagevraagd bij CB en ze zeiden van niet.

Morgen kom ik op de computer op jullie reageren.

5. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Lwv: Nee joh meid.......ze is ok 63 cm he.....en wanneer ze eenmaal gaat kruipen en rollen dan gaat het niet meer zo hard met de kilo's.

6. zustertje

Lwv ze ziet er super goed! Nina is ook een hollands welvaren zal morgen eeneen foto plaatsen hebben nu bezoek

Slaap lekker allemaal

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jelke is ook een gezonde hollandse jongen. 6150 gram vorige week, maar hij is ook 63 cm dus vonden ze hem op het CB niet dik of mollig. Maar een lange slanke jongen!

8. zustertje

Nina woog 3 weken terug al 6200 gram en ze was nog niet eens 60cm... Ik denk dat ze nu al tegen de 7000gram aanzit :D

Meiden ik ga snel slapen... Tot morgen

9. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja tuurlijk is dat slank. Dat is ruim een kilo lichter als hier!

Ik ben (ook) benieuwd naar (meer) foto's.

Mevrouw slaapt nog.....
    Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
    Wij moeten op pad voor kado voor verjaardag van mijn moeder, boodschapjes en huishouden. Verder weet ik het nog niet.

10. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunny ik zie nu dat Jelke wel 3 weken jonger is ....
    Plaats maar eens een mooie foto. Dan kunnen we hier beoordelen of hij mollig of slank is. Hihihi.

11. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Weet je wat mij is verteld op CB....uiteindelijk heeft ieder kind zijn/haar eigen groeicurve, zowel lengte als gewicht. Jolene had bijv een niet heel hoog geboortegewicht en is in de eerste 3 dagen ook nog eens flink afgevallen ( woog net aan 3000 gr toen). Wat woog Anoek met de geboorte? Mijn man en ik zijn allebei niet lang dus zal Jolene geen 1.85 meter worden. Snap je wat ik bedoel........;)

12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt ook wat je zegt Anouchka.
    Heb ondertussen al wat info opgezocht op internet ;)

Anoek woog 4138 gram met haar geboorte.
    Ik ben (maar) 1.67 lang maar mijn man is 2 meter!

13. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Lwv: Jolene woog 3380 bij geboorte en was 50 cm. Ik denk dat het een heel normaal gewicht is nu voor Anoek. Denk echt wel dat het niet goed was geweest het CB het ook had gezegt. Hoe is het nu met haar na de prikken? Heeft ze er last van gehad?

Straks werken om 15.15 tot 23.15.......nog niks geen zin:(

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen (oeps, middag),

Wij komen net uit bed:D Heerlijk!
    Julan werd om 6 uur wakker, jaja 6 uur:D (durf het eigenlijk niet zo hard te roepen....)
    Toen de fles gegeven en om half 8 zijn we weer gaan slapen, tot net dus hihi eindelijk een x lekker uit kunnen slapen. Hadden we even nodig.

Gisteren een gezellige avond gehad bij de Italiaanse moeder van de vriend van mn ouders (ja ingewikkeld), heerlijk risotto gegeten en spaghetti. En wat blijkt, nooit geweten maar Italianen zien dit als voorgerecht haha. Jeetje daarna dus nog een stuk vlees met salade. Ik zat bom en bom vol.
    Was heel gezellig!

Vandaag ga ik aan het fotoboek van Julan beginnen en alle kaarten inplakken.
    Ook zo even naar de opa en oma van mn vriend, die wilden graag een foto van Julan hebben:)
    Ik heb gisteren voor mijn opa en omas die dus niet in de buurt wonen een paar fotos op de post gedaan met een kaartje erbij, geschreven vanuit Julan:)

Ik vind mollige babys geweldig! Heerlijk toch die lekkere rolletjes hihi
    Julan is ook vrij groot en vrij zwaar zoals ik begreep...
    En ik ben 1.70 en mn vriend 1.80 dus waar dan vandaan komt:) zal vast weer bijtrekken!

Nu even ontbijten:)

15. zustertje

Meiden even snel voor wij weg gaan naar Nederhemert (dochtertje van vrienden is gisteren 4 jaar geworden)
    We blijven daar tot vanavond!

Nina woog bij de geboorte 3825gram en was 54cm lang (met 38 weken en 1 dag:$) Nu woog ze bijna 4 weken terug 6200gram en was 58/59cm In gewicht is ze giga gegroeid want ze was afgevallen tot 3500 gram maar in lengte schiet het nog niet op al was ze de laatste keer in 4 weken tijd 2cm gegroeid :)
    Ik maak me er echt niet druk om zolang ze goed groeit enz ze worden niet ''dik'' van slecht eten alleen van melk kan echt geen kwaad.

Ik heb net van mijn lieve man de meisjes bedel van pandora gehad en een hele mooie roze glas bedel :)

Ga nu even alle spullen pakken en mijn man Nina de fles geven en dan gaan we op pad (1,5uur rijden) Vanavond laat komen we weer thuis.

16. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Zustertje: Veel plezier

@ XD: Wow wat goed van Julan.......zou het nu eindelijk.......hihi

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat rustig hier:)

Alles goed met iedereen?

18. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello!
    Ik verveel me ... hahaha
    Jij?

We hadden vanmiddag hier weer bezoek van onze meelezer ;)
    (weet je nog wie ik bedoel)

19. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    He dames, ff snel vanuit werk:)
    * wie is die meelezer.....hihi nieuwschierig;)*

20. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD en ik zagen haar beiden onderin staan dat ze in dit topic was :D.
    En ik zag haar vandaag weer.

Deel Deze Pagina