Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha een nieuwschierige, ipv dat ze even hallo zegt. Kan ze alles meelezen zonder dat we het raar vinden:p

Ik verveel me ook, mn vriend moest net psv kijken en ik tja... Beetje met Julan gespeeld maar die ligt nu in bed. Dus nu verveel ik me ook. Voetbal is ondertussen afgelopen maar nu wil ie ook nog de nabeschouwing zien, zucht:)

Anouchka, druk aan het werk?? :D

2. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook voetbal op tv. Eerst Twente - AZ en nu Feyenoord - RJC.
    Hij heeft 2 vrienden op bezoek.
    Anoek ligt al sinds 18.00u in bed.
    Over half uurtje is het afgelopen. Dan ga ik naar bed. Wat de rest doet... Hahahaha!
    Oh ja Anoek krijgt dan uiteraard nog een fles als ik naar bed ga.

Ze heeft vandaag 1 fles minder gehad. Ze heeft vandaag veel geslapen.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Een slaapdag voor Anoek dus:)
    Al vanaf 6 in bed, lekker zeg.. Julan lag er om 21.45 in en slaapt nu half, moet zo nu en dan de fiep er even indoen en dan slaapt hij weer.
    23.30 krijgt hij de laatste fles. En dan hoop ik dan hij weer tot iig 6 uur morgenochtend slaapt.
    Ben helemaal blij als de tijd zover is dat ie om 19 naar bed gaat en er om 7 uur uitkomt haha.. Klokje rond, lijkt me zoooo lekker!!

Mn vriend keek eerst ook Twente, maar psv begon halverwege en dat gaat hier voor he;)

Wij willen in oktober een weekje naar Turkije, ben een beetje rond aan het kijken!

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oeh krijg net een mailtje van mn vader. Die gaan ieder jaar naar 'de vrienden van amstel live' hij heeft kaarten gekocht voor in januari (ja nu al) en mn vriend en ik mogen mee:D

5. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoek gaat altijd rond 6 - 7 uur naar bed.
    Dan rond half 11 fles en slaapt door tot ca. half 8 volgende ochtend.
    Vandaag slaapt ze denk ik veel vanwege de prikjes van gister.

Leuk XD naar vrienden van Amstel live.

6. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ XD: Leuk zeg...vrienden van amstel live:D Lieve vader.....;)

@ Lwv: Mmm...Jolene heeft ook haar dagje niet vandaag...veel huilen en slapen. Dacht ook aan prikjes en/of sprong??:( ( 12 weken) Ze komt ook tottaal niet uit met flessen vandaag.....ze krijgt zodadelijk een 6e fles...tis ff niet anders maar heb er weinig zin in dat ze ineens weer midden in nacht komt.

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    12 weken dan hebben ze een sprongetje dacht ik.
    Naar mijn idee heeft Julan deze vorige week al gehad... (hij is morgen 12 weken)
    En van de prikjes kunnen ze idd wel aardig uit hun doen zijn he.. Dat was Julan iig de vorige x wel.

Julan krijgt om 19.30 nog een fles, hij is dan vanaf ongeveer 17.00 aan het slapen en is om 19.00 weer wakker.
    Dan krijgt hij de fles van 19.30 en begint hij pas moe te worden tegen 21.00 uur.. Dus dan gaat hij richting bed:)
    23.30 wakker maken voor de fles en pleassseeee laten we vannacht even overslaan:D
    btw, hij heeft al een paar dagen op een rij snachts niet gedronken, ik heb het tot nu toe weten te rekken. JIPPPIIEEE

8. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoek heeft niet gehuild hoor. Alleen wat meer geslapen.
    Vanmorgen was 08.10u !!!!!!! Lekker uitgeslapen dus ;)

XD : hoe ging het vanacht?

Anouchka : geeft niets hoor als je een keer niet uitkomt.

Gaan jullie nog iets doen vandaag?
    Het regent hier nu!
    We gaan vandaag nog even op visite bij m'n zwager en schoonzus.
    Verder geen plannen.

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden...

Gisteren was het super gezellig maar ik ging mij steeds beroerder voelen door de hoge koorts :( rond 20.30 zijn we naar huis gaan rijden en hebben de HAP gebeld konden over een uur medicatie ophalen kwam goed uit zolang was het ook rijden. Ik voel me nu al een stuk beter maar nog wel koorts hopelijk is de borstvoeding snel over ben er echt klaar mee!

kom zo reageren ben aan het kolven nu

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ooh zustertje wat balen zeg! Ik hoop ook echt voor je dat het snel over is!!

Lwv, lekker uitgeslapen. Ik durf het haast niet te zeggen, maar wij ook:D Julan kreeg zn laatste fles om 00.30 en hij werd iets na 8 uur weer wakker...
    Ooh jullie willen niet weten hoe blij we zijn, het lijkt wel of het echt aan het gebeuren is hahaha. En dat net wanneer ik morgen moet beginnen met werken, zo fijn!!

Hier vandaag geen plannen, 't regent. BAH!

Liefs

11. zustertje

@xd SUPER!!! Echt zo lekker!!! Nina kwam rond 07.00 en die is daarna weer verder gaan slapen en nu ligt ze weer te slapen na het douchen.
    Moet je altijd vroeg weg als je gaat werken of valt dat mee?

Hier is de regen al een tijdje over ik vind het altijd wel gezellig als het regent :):D

Vandaag ook geen plannen rond een uurtje of elf komt mijn schoonzusje (man zijn zusje) hier heen uit de kerk gezellig wat drinken haar man is politie agent en heeft nachtdienst dus die ligt lekker te slapen.

@lwv Gezellig vandaag op visite en jullie ook al zo lekker uitgeslapen..

@Anouchka Nina heeft van de week ook 2 dagen last gehad van een sprongentje die dag erna heeft ze ongeveer alleen maar geslapen nu gaat het weer super goed.

Morgen is mijn man lekker vrij hij werkt in Belgie en daar is het een feestdag en dinsdag krijgt Nina haar 2de prikken :) Hopelijk heeft ze er weer niet veel last van.

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik begin om 8.00 uur, maandags is het papadag dus dan hoef ik niet heel vroeg weg. Ik ben binnen 10 min op mn werk, is vlakbij.
    Op dinsdag en donderdag moet ik wel wat eerder want dan moet ik Julan naar oma brengen... De omas wonen beide in de buurt, maargoed is toch omrijden.
    Op vrijdag begin ik om 8.30...

Ben benieuwd als ik de eerste x Julan weg moet brengen of ik optijd op mn werk ben;)

@ zustertje, jullie gaan vaker naar de kerk volgens mij he.. Wat voor kerk?
    Spannend de 2e prikjes, Julan mag volgende week weer.

Ik vind regen ook wel gezellig, maar alleen als ik in bed lig of een hangdag heb haha... Als ik weg moet vind ik regen verschrikkelijk.

13. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : Jeeeej applaus voor Julan!!!!!!
    Hoeveel uur ga je ook al weer werken?
    Spannend hoor morgen weer beginnen. Hihi.
    Ik vind regen alleen "gezellig" als ik niet weg hoef.

Zustertje : dus jullie hebben lekker lang weekend!

Welke maat dragen jullie kindjes nu?
    Anoek zit nu in 62.

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik ga 31 uur werken, 3x9 en 1x4.

Julan zit al even in 62 en sommige dingen van 68 past hij ook..

Mn vriend is nu met julan aan het spelen, hij moet zo lachen als je in zn gezicht blaast. Eerst neemt julan een hap lucht (van de schrrik oofzo?) en dan komt er een big smile, echt grappig:)

15. zustertje

@Xd24 Dat is goed te doen voor je werk ik begin om 07.30 al en ga rond 07.00 weg maar mijn man hoeft pas tussen 08.30 en 09.00 te beginnen en dan brengt hij Nina weg naar mijn vriendin dus dat is wel erg handig en dan haal ik Nina om 11.30 weer op.
    Wij gaan naar de Gereformeerde Gemeente bij ons op dorp is wel een van de ''strengere kerken'' maar bij ons valt dat gelukkig erg mee ;)
    Hebben ook een erg leuke dominee toen hij op kraambezoek kwam was het eerste wat hij zei toen hij Nina zag zo wat een lekker ding is dat :D zijn vrouw had Nina vast toen hij op een duur ineens ging staan en zei kom maar eens even bij opa en ging hij tegen haar fluiten en kletsen haha was echt leuk.

@Lwv Nina draagt 62 en ook geregeld 68 ligt er net aan waar het vandaan komt.

Ik ga nog even een beetje opruimen en dan zal mijn schoonzusje er wel zijn... Vanmiddag gaan we nog naar mijn broer en schoonzus die stuurden net een smsje of we nog wat komen drinken (wonen erg dichtbij net de straat uit en de bocht om echt makkelijk :D Tot straks meiden

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dat ken ik wel, ik hoor officieel bij gereformeerd vrijgemaakt. Ik weet wel dat de strengheid allemaal meevalt mensen die het niet kennen denken dat altijd:)

Ik doe er alleen nog weinig mee eigenlijk (naar de kerk gaan bedoe ik dan).. Ik geloof wel en heb er echt wat mee, alleen ik vond naar de kerk gaan gewoon niet bij me passen. Dus toen ik een jaar of 18/19 was ben ik niet meer gegaan.
    Verder doe ik alles er omheen wel, en wil Julan dat natuurlijk ook meegeven. Wat hij ermee doet is aan hem:)

Gezellig dagje voor jullie!
    Ik heb dat nog niet bij mn broertjes dat op visite komen enz:) Die zijn nog jong, wonen thuis en zijn altijd onderweg met vrienden haha... Ach dat komt vanzelf als ze een vriendin hebben denk ik!

Mn schoonzusje komt wel regelmatig, die heeft wel een 'vriend' maar die komt er bij ons niet in haha...
    Is een niet zo leuke jongen die haar slecht behandeld om het netjes te zeggen, daar wil niemand iets mee te maken hebben... (is een afghaanse jongen, daar heb ik niks op tegen trouwens, maar de verhalen die je ooit hoort over verkeerde afghaanse mannen, zo 1 heeft ze, bah!)
    En ik wil absoluut niet dat Julan in aanraking komt met verkeerde mensen.
    Beetje jammer dus, ze moet altijd alleen komen

17. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt dragen ze soms al 68?? Jeetje.
    Anoek draagt van sommige merken nog 56 en dus 62.
    Ik dacht dat ik de grootste baby had .......

Leuk dat je vriend zo speelt met Julan!
    Ik kan er echt van genieten als ik mijn man bezig zie met Anoek.

Kerk kan ik niet over meepraten.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    56 past Julan al even niet meer helaas:(

Verschilt wel per merk of hij 68 wel of niet past, meerendeel wel 62 hoor... De 20ste gaan ze hem meten. Ben heel benieuwd volgens mij is hij erg groot geworden

19. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Zo dames, weer even vanaf werk!

@ XD: Joepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....applaus voor Julan:D

@ Zustertje: Wij zijn katholiek. Jolene wordt 11 sept gedoopt. Hopen dat je snel van de BV af bent zeg....vervelend zo

@ Lwv: Jolene draagt soms nog 56 en meestal 62

Tot later dames!

20. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zijn hier alleen de broekjes die ze nog in 56 draagt.
    Bovenkant allemaal 62.

XD heb je nog kleertjes kunnen verkopen op marktplaats?

Deel Deze Pagina