Ja een paar reacties, en dan hoor je weer niks.. Grrrr, en jij? Zwkleding ben ik wel wat kwijt Jullie kindjes zijn ouder en kunnen nog in 56, ben jaloers! Heb die kleertjes 2/3 weken terug al in een doos gedaan!! Balen Wij gaan zo even naar Maasmechelen (outlet)
Zo...Anoek krijgt voorlopig geen broertje of zusje. Ben net ongesteld geworden. Ik ging naar de wc en doe m'n broek omlaag is heel m'n broekje rood. Xd veel winkelplezier!!!!
Haha he wat jammer nou voor Anoek is dit je eerste x ongesteld? Wij zijn trouwens van de week intiem geweest, ik vond t hartstikke eng maar het viel me allemaal mee. Ik voelde niet eens iets van de knip! Alleen binnenin voelde het nog wat beurs, denk dat daar ook litteken zit. Zo over die angst ben ik ook weer heen! Plannen zijn gewijzig, we gaan nu naar roermond, zit ook een outlet maar is ietsje dichterbij X
@ lwv: hier ook weer de rode duivels.....na 1 strip geslikt te hebben. Nu is ie dus echt veilig......kunnen we weer klussenOow Xd, jij geeft me moed.....ben nl zo bang voor die knip
Ja is de 1e keer weer ongesteld. Bah! XD : Fijn dat de eerste keer intiem gebeurd is zonder problemen! Leuk dat jullie gaan shoppen. Ik verveel me .... tis ook zo raar weer. M'n man is nu ajax kijken. Anoek ligt in bed.
Mijn schoonzusje is net weg was erg leuk en ze is gezellig blijven eten. Nina heeft om 11.00 150/5 op En sinds 11.30 slaapt ze al ik denk dat ze zo wel wakker wordt voor de volgende fles. Rond 15.30 gaan we naar mijn broer en schoonzus toe ik denk dat we wel in de tuin kunnen zitten de zon komt steeds meer te voorschijn het is hier al vanaf 08.30 droog. @Xd Gelukkig dat het mee viel ik zag er ook tegenop maar viel mij 100% mee volgens de verpleegsters was ik door een hele goede verloskundige gehecht en dat is volgens mij ook wel zo want ik heb echt nergens last van gehad gelukkig en ik had toch echt een giga knip. @Lwv Balen ongesteld dat is iets wat ik echt niet mis! @Anouchka jij ook al ongesteld 15 augustus 2010 was ik voor het laatste ongesteld en 17 september had ik een positieve test Nina is 17 september precies 4 maanden Wachten jullie tot 4 maanden met bijvoeding? Wij wel voor 17 september krijgt ze niks anders dan melk...
Zustertje ik wacht minimaal tot ze 4 maanden is met bijvoeding denk ik. We moeten over een maandje ook weer naar CB. Kijk dan ook wel even wat hun zeggen. Nina heeft goed gedronken!!! Veel plezier bij je broer en schoonzus.
Haha anouchka, tis nu geen klussen meer Je hoeft voor die knip echt niet bang te zijn, ik vond het heel moeilijk om te ontspannen omdat ik bang was.. Maar 1x aan en toen dacht ik oww huh ik voel niks Net terug van shoppen, had voor Julan een hele gave jas van tommy hilfiger gezien. Was nu 60 euro, maar heb t niet gedaan weet niet welke maat hij heeft als het winter is. Ik denk 74 maar durfde de gok niet te nemen. Tegen die tijd maar weer een x terug. Zijn nu onderweg naar huis, denk dat we zo uit eten gaan. Geen zin om te koken hihi En pff morgen werken, zie dr best een beetje tegenop. Vooral do als mn smoeder op moet passen. Mag het misschien niet zeggen.. Vind het helemaal geen fijn idee daar. Ze zijn superlief voor hem. Maar op 1 of andere manier irriteer ik me er altijd aan hoe ze bij Julan doen. Achja, moet dat even naast me neer zetten denk ik X
XD : Niet klussen? En smoeders... Tja... Ik denk dat de meeste gewoon liever hun eigen moeder als oppas willen. Ik hoor het vaker. Hoe doe je dat met uiteten ? Neem je Julan gewoon mee?
Klussen heet t toch als je voor een kindje gaat Ja Julan gaat gewoon mee uit eten. Half8 krijgt hij een fles en dan gaan we daarna, kan hij in de kinderwagen slapen. Gaat met Julan eigenlijk altijd prima, hebben we al vaak gedaan.
@xd Eet smakelijk alvast (wat ga je eten?) Heb je nog wel wat gekocht vanmiddag of niet? Werkse alvast voor morgen zie je er tegenop? Ik kan het wel begrijpen dat je er tegenop ziet voor donderdag zal best goed komen toch? @lwv Ik overleg het ook gewoon op het cb... Ja drinken gaat erg goed! ze heeft al 2x 150/5 leeggedronken echt super! En net een keer 120/4 en een uurtje later nog 60/2 gaat echt de goede kant op! Alleen poepen is wat moeizamer maar dat komt ook wel goed gelukkig heeft ze geen last van krampjes of zo. Vanmorgen ging ik op de weegschaal staan ben al bijna 3 kilo kwijt!! En ik ben afgelopen dinsdag pas begonnen is eigenlijk altijd dat de eerste week veel kilo's eraf gaan. Gaat in elk geval goed en heb er geen moeite mee.
Zustertje volg je een speciaal dieet? Ik ben nog niet begonnen... Ik ga nu morgen beginnen. Wou eerst na m'n ongi beginnen, maar dat is weer uitstel. Xd : dus Julan krijgt ook nog geen broertje of zusje Of ben je juist wel aan het "klussen" ?
Ik volg geen dieet daar heb ik een hekel aan. Ik let gewoon op wat ik eet en kleinere porties ik eet gewoon 3 maaltijden en 3 of 4 tussendoortjes. Uitstellen is niet goed je moet gewoon gelijk beginnen
We hadden bij de japanner gegeten, aan een bakplaat. Hmm was heerlijk! We hebben niks gekocht vanmiddag het was echt supersuperdruk! En dan met een kinderwagen. Lekker rond gekeken, broodje gegeten. Was gezellig Opzich vind ik het wel weer leuk dat ik aan de slag mag. Ben alleen erg benieuwd hoe alles gaat. Heb gehoord dat ze misschien iedereen moeten ontslaan. Nouja we zien wel, ga me er nu niet druk om maken. Kan op mn werk als het goed is wel een beetje zp'en dus ik klets mee Goed bezig dames met lijnen! Ik wil ook weer wat gaan sporten, voor ik zwanger was tenniste ik veel, dat wil ik weer gaan oppakken. A;s ik er tijd voor kan maken haha.. @ Lwv, ja als het mogelijk is krijgt Julan zeker een broertje of zusje. Maar nu nog niet hoor, dus we zijn niet aan de klus haha... Als Julan ong 1 jaar is willen we langzaamaan beginnen, het zal bij ons niet vanzelf gaan dus we weten niet hoelang we erover gaan doen. Dus daarom willen we niet al te lang wachten anders word het leeftijdsverschil misschien zo groot. Maar goed, volgendjaar ergens... We zullen zien En willen jullie allemaal nog een kindje ooit?