Haha hoe weet iedereen hier volgens mij Wij willen echt nog wel een 2de maar nu echt nog niet en ik denk ook nog niet als Nina een jaar is. Bij ons thuis zit er ook best wat leeftijd verschil in en dat is erg leuk mijn broer is 26 ik ben 24 mijn zusje is 19 en mijn broertje is bijna 15. Maar goed je weet nooit of je er nog 1 bij mag krijgen dat zien we tegen die tijd wel. @xd klinkt lekker de japanner en Julan heeft heel de tijd geslapen of niet? Gezellig dat je gewoon mee kan kletsen! Loopt het bedrijf niet goed waar je werkt? Zal echt wel even wennen zijn weer werken maar komt best goed.
Nou daar zit ik toch op mn werk. Ja idd ZIT.... Er is 1 iemand die ik niet ken, en die zit hier pas net... Mijn werkplek is nu van iemand anders, ook fijn. En ik weet dus niet waar ik moet zitten haha. Zit dus nu wat voor me uit te staren. Fijn welkom hier, het begint al goed. X
@xd Dat meen je niet En nu mag je weer naar huis Heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Hier een goede nacht gehad Nina kwam om 07.00 gelijk der fles gegeven 150/5 en ze liet 2 slokjes staan (ze was al weer diep in slaap) Nu ligt ze al weer een uur heerlijk te slapen... Mijn man ligt ook nog in bed (Belgische feestdag dus lekker vrij) en ik heb de voorraadkast al helemaal opgeruimd en de badkamer een grote beurt gegeven zit nu even te wachten tot de vloer droog is. Daarna de badkamer en bijkeuken nog en dan vind ik het goed voor vandaag Straks gaan we nog even naar de opa en oma van mijn man en doen we op dat dorp gelijk boodschappen. Vanmiddag ga ik lekker relaxen en mijn man gaat bij een of ander bureau langs die verstand heeft van werken in Belgie en wonen in Nederland ben benieuwd! Vanavond komen mijn ouders nog even gezellig langs. Kom wel elke keer even lezen en schrijven hoor
Goedenmorgen @ Xd: jeetje dat meen je niet.....wat een warm welkom maar niet heus.... Succes! Heeft Julan weer zo lekker geslapen? @ Zustertje: Goed hoor van Nina...gaat steeds beter he? Fijn! Hier heeft Jolene geslapen van 21.00 tot 7.30....heerlijk! Ligt nu in de box beetje te spelen. Ze begint nu echt te "gillen"met zo'n hoog toontje. Straks even boodschappen doen en de was wegwassen. Het zonnetje begint erdoor te komen...heerlijk.
Goedemorgen! Ja hoe het moet weten we inderdaad! Hahahaha! Ik denk dat wij er niet heel lang tussen laten. Maar ik ben dan ook al 32 jaar. Xd : wat een akelig terugkomen op je werk zeg. Bah. Ik ga vandaag huisvrouw spelen : boodschappen, wassen, stofzuigen, enz.
Sorry meiden even ego. Wat voel ik me rot zeg hier. Bedrijf heeft geen geld meer, er moet vandaag een investeerder komen anders zijn ze failliet. Doordat ze de laatste weken alleen maar bezig zijn geweest met geld binnen krijgen staat de rest stil en dat betekend dat er voor mij nu geen werk is. Ik heb inmiddels een computer weten te vinden en nu wachten tot het 17.30 is. Zucht.... Oh en Julan was om 4.30 wakker, dus ik ben echt moe nu haha... En dan zit ik hier te zitten. pfft
XD : Jeetje meid dat is flink balen! Kan je niet naar huis toe? Als er toch niets te doen is? Misschien gelijk langs een paar uitzendbureaus? *DIKKE KNUFFEL VOOR JOU*
Haa Jezzie! Ik heb inmiddels zelf maar werk gezocht haha, ik help onze jurist nu. Helemaal mijn ding niet, maar vervelen is ook zoiets. Dr is hier zoveel gebeurd, tis net een soapserie. Durf het hier allemaal op zp niet neer te zetten eigenlijk haha... Ik zit in een vastgoed wereld, en daar gebeuren vaak dingen die niet normaal zijn... En dat is hier nu ook aan de hand. Ach ja ik doe net of ik gek ben
Haha, dat is een heel boekwerk Vanmiddag heb ik mn verdacht opgestelde plekje terug hihi dan typ ik wat meer, iedereen kan me hier zien
Oh je zit dus niet op een handige plek... jammer...hihihi Nou ik moet nu echt even wat in huis doen. Anoek slaapt dus nu is m'n kans. Tot later dames! en sterkte XD!!
Hoi meiden! Hier een hele drukke morgen gehad maar wel veel gedaan badkamer,wc,bijkeuken een grote beurt gegeven met manlief samen en daarna even naar zijn opa en oma daarvandaan gelijk de week boodschappen en nu even zitten om te eten.. Ondertussen is mijn zusje hier ook die blijft een nachtje slapen en vanmiddag komt er nog een vriendin met 3 kindjes om de koffie. @xd wat een gedoe echt niet leuk om zo op je werk terug te komen! Grote kans dat ze dus gewoon failliet zijn? Wel beter als je straks ongestoord kan typen Hoe gaat het met je vriend en Julan thuis? Julan kwam wel veel te vroeg vannacht @lwv jij ook de huisvrouw aan het uithangen Alles goed met Anouk? @Anouchka Moet je veel werken deze week? Hoe is het met Jolene? Jezzie???? Ken ik niet hoor jammer dat ze zich geheim houd! Ga even met mijn zusje naar het verpleegtehuis hier op dorp medicatie afgeven en dan even naar de boer om aardappels.. Tot straks!
Zo ik zit weer goed Niemand die hier op mn pc kan kijken hihi... Tja hoe het hier gaat. Als het goed is hebben ze een investeerder gevonden die weer een berg geld naar binnen gooit, dus we kunnen er weer een paar maanden tegenaan. Kheb 3 bazen die nu daardoor wel ruzie met elkaar hebben, ja t zijn net kleuters. 1tje zullen de andere 2 wel weg pesten. De andere baas heeft dit opgestart en is zon typisch rijke vent. Die denkt dat iedereen doet wat ie zegt als ie in zn vingers knipt. Heeft sinds kort weeeeer een nieuwe vriendin, type a la ik ben jong en zoek een rijke oude vent Dan weten jullie het wel. Mn baas is de hele dag berichtjes met dr aan het versturen, vreselijk, hoe oud ben je?! En dan vertel ik hier nog maar heeeeel weinig en hou ik het nog netjes haha... 1 baas kwam binnen, zag me zitten: oh hoi en liep weer door. Goh kun je niet op zn minst even vragen hoe het met me gaat? Maarnee hun eigen ikje is veel belangrijker. Ach ja ene oor in andere oor uit, en ik ga snel opzoek naar wat anders. En wie weet bestaat dit bedrijf over een tijdje wel niet meer Hoe is het verder met iedereen? Julan heeft vandaag zn papadag en ik kreeg vanmiddag een berichtje dat het heel goed ging
Hey XD: goed plan: ene oor in en andere oor uit! Dat is toch ontzettend onbeleefd van je baas... tjeetje mina! Wat een rottige 1e dag! Lekker op zoek naar iets leuks dus! Gelukkig zijn Julan en papa lekker gezellig samen Heel veel succes en hou de eer lekker aan jezelf!!! Zustertje: tjonge, jij verzet een boel werk vandaag! Bravo Geniet lekker met vriendin en zus! Hier ook lekker aan de schoonmaak en boodschapjes. Lente is zo lekker vrolijk. Hier: zaterdag vrijgezellenfeestje gehad!!! Was om 6.30 uur 's morgens thuis van het stappen. Super gezellig! En het was nog hilarisch: ik moest natuurlijk kolven. Heb over de hele dag 3 keer in een wc opgesloten zitten kolven... je had me moeten zien zitten!!! Hahahaha.... met mijn flesje en pomp op de wc..... lang leve de borstvoeding..
Haha dominoo, dat had ik wel willen zien Leuke dingen gedaan met t vrijgezellenfeest? De tijd schiet voor geen meter op hier, moet nog tot half 6. Ik hoop dat mn vriend voor het eten zorgt. Maar dat zal wel niet haha
Xd : nog een half uurtje Bel je je vriendje toch ff over het eten. Als hij niets maakt rij je mooi langs cafetaria!
Daar ben ik weer voor een paar minuten haha erg drukke dag vandaag! Vriendin is weer weg en ga zo beginnen met het eten... Man en zusje eten een kipkrokant burger en ik een tartaartje en daarbij witlof met ham en kaas uit de oven en aardappels. Voor vanavond nog een taart gebakken met veel slagroom,banaan en chocolade Ik ga er alleen een hapje van proeven en voor de rest is hij voor anderen @xd Ik heb het met je te doen! Gaat het bedrijf nu dan nog niet failliet? Heb je helemaal niks te doen dan? Pfff dan kruipt de tijd ook voorbij hopelijk krijg je wel gewoon je salaris uitbetaald! @Dominoo Haha dat is wel een foto waard kolven op de wc Ging het goed het kolven of had je maar weinig cc? Leuke dingen gedaan met het vrijgezellefeest? Ja drukke dag maar wel lekker zoveel kunnen doen. Jij nog druk bezig geweest? Ik ga het eten voorbereiden straks weer visite dus optijd eten.. Morgenochtend weer op Rosahlynn passen die komt rond 07.15 dus lekker op tijd eruit