Voel me redelijk. Sinds 2 weken moe en misselijk en gisteravond voor het eerst overgegeven. Maar verder voel ik me goed hoor! Super blij dat we zwanger zijn!!
Ik heb het op het andere topic verteld, maar er was nogal wat commentaar op.... Maar goed wij kletsen gewoon verder!!!
Hey poeki je bent natuurlijk van harte welkom! Gelukkig is de discussie op het andere topic weer bedaard! Wij hebben gisteravond een kinderwagen gekocht via MP. Oudere mensen die een dorp verder op woonden hadden een mutsy urban rider staan die ze hadden gebruikt voor de kleinkinderen. We zijn wezen kijken en hij ziet er super uit en ze vroegen er maar 35 euro voor!!! Dus die handel hebben we mee genomen. Het is een combiwagen dus kan hem later als wandelwagen gebruiken! Liefs
hoi meiden, Ik sluit me ook bij jullie aan. De mei-mama's kon ik echt niet meer bijhouden.... Heb net wel even hun discussie gelezen over dit nieuwe topic maar ik kan daar helemaal niets mee. Ik heb ook zwanger van ons eerste kindje. Het heeft 2,5 jaar geduurd om zwanger te worden dus we zijn echt super gelukkig. Vandaag de laatste echo in het ziekenhuis gehad. Kan iedere keer wel janken als ik die kleine zie.....zoooo mooi!! Vanaf nu ben ik overgeleverd aan de verloskundige. Over 3 weken mag ik daar voor het eerst naartoe....ben heel benieuwd! Fijne dag allemaal!!
Welkom wondertje69, Goh wat fijn en bijzonder dat het na 2,5 jaar toch gelukt is om alsnog een wondertje te mogen krijgen. Geniet er lekker van meid. Zeg meiden hebben jullie dat ook dat je in de supermarkt loopt en denkt hmmm lekker daar heb ik zin in, je neemt het mee en eenmaal thuis als je het op eet dan valt het toch wat tegen...?? Ik heb dat dus sinds ik zwanger ben regelmatig. Dingen die ik voorheen zo ontzettend lekker vond en er dan ook trek in heb, maar eenmaal als ik het neem valt het me tegen.... Liefs
Hoi hoi, ben ook in Mei uitgerekend,er is nog niet echt een topic voor,he.Was er zelf een gestart voor Mei 2011 mama's,maar is niet echt animo voor. Zoals jullie kunnen lezen is het voor mij de derde. Groetjes en gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.En zwaar he,de zorg :x
Nou ik ken het zeker wel. Ben echt een vleeseter maar sinds ik zwanger ben moet ik niets meer van gehaktballen, worst, speklappen etc. hebben. Ik koop het wel omdat ik er zin in heb maar als het eenmaal aan het bakken is en ik het ruik dan hoef ik al niet meer!! Ook warme groente....blehhh. Rauwkost en fruit daar ben ik nu dol op terwijl ik dat hiervoor nooit at. Ik ben tot nu toe overigens niet misselijk geweest, alleen 's ochtends met tandenpoetsen moet ik kokhalzen....verder alleen moe maar ik hoop dat dat ook minder wordt.
Welkom proudmommyof2, er is wel een topic voor mei mamma's 2011 hoor. Daar typ ik zelf ook mee, maar daar is het best wel druk en sommige meiden kunnen dat echt niet bijhouden. En zo zijn er nog wat redenen waarom we dit topic zijn gestart! Dus als ik het goed berijp werk jij ook in de zorg? Wat doe je precies? Ik heb net mijn rooster van de maand december gekregen en ik kan wel janken... Heb regelmatig 4 vroege diensten achter elkaar en 1 keer 4 vroege en dan nog 1 late dus 5 dagen achter elkaar... pfff dat ga ik echt niet trekken dan.... Ben dan zowat op de helft van mijn zwangerschap! Liefs
Welkom Wondertje en Proudmommy @ Wondertje wat een gave echo! en dubbel gefeli natuurlijk omdat je eindelijk mag genieten! @ Proud, ook van harte, een 3e zeg zo hey knap hoor! X Mams
Hoi meiden. Bedankt voor jullie welkom. Hihi. Zo weer een dagje gewerkt. Net lekker pizza gegeten. Zag nog meer nieuwe en zag een mooie echo!
Ow Poekie, Lekker hoor die pizza! Zou ik nu ook wel lusten, hier lekker pasta euh jeeey... Vandaag zit ik zelf wat minder lekker in me lijf, pff:S
Ik ben de laatste tijd iedere avond ontzettend misselijk. Zit mezelf ook echt in de weg... Voel me nu ook zo beroerd.
@ Sunnyqueen, ik werk in een zh op een revalidatie afd. als Verzorgende I.G. Ben net klaar van een avonddienst,4 uur.Werk in totaal 16 uur per week.Meer vind ik niet te doen met 2 kids en een derde in aantocht. Het is een zwaar beroep. Wat doe jij? Groetjes..
@ proudmommyof2, Ik werg als verzorgende-Ig in een verpleeghuis op de kleinschalige afdeling met woningen van 6 bewoners PG dus allemaal dement. Ook pittig hoor! Ik vind het leuk werk, maar moet vaak door de knieen en ik vraag me af wat dat straks wordt met die buik die dan in de weg zit.... Ik werk trouwens 18 uur vast per week. Liefs