Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ga hem zo idd even bellen, hebben zaterdag al frietjes gegeten haha. Wil eigenlijk wel gezond eten;)

Ja tis echt saai niks doen, komt omdat ze dus alleen maar bezig zijn met het bedrijf te redden.
    Ik moet vanalles voor mn bazen doen altijd, loeidruk. Maar die zijn alleen maar bezig met iemand te vinden die hun kas wil spekken;) dus dan is er voor mij weinig te doen jammer genoeg.

Als ze falliet gaan neemt het uwv alles over, dus daarover maak ik me geen zorgen. Heb mn 40-urig contract nog (ivm ouderschapsverlof) dus mocht ik een uitkering krijgen heb ik hetzelfde salaris als nu hihi (dus eigenlijk vind ik het nog niet eens zo erg mocht het fout gaan, slecht ben ik he... Maargoed hun denken ook alleen aan zichzelf. Dat doe ik dus ook!)

Lekker zustertje witlof met ham en kaas!
    Je hebt een drukke dag, en morgen oppassen. Leuk!

2. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd dat heb je goed bekeken toen met je 40 uur contract.

Zustertje lekker een taart bakken!

Wij eten gebakken aardappels met sla en kip krokant schnitzel.
    Vanavond op visite bij een vriendin.

Morgen werken van 8 tot 17.00u.
    Sochtends is m'n man thuis en Smiddags komen mijn ouders oppassen.

3. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hey meiden, zo ff druk geweest vanmiddag. Boodschappen gedaan, was weg, bed verschoond.

@ XD: kan me helemaal voorstellen dat je zo denkt. Eet smakelijk!

@ Zustertje: Klinkt goed die taart:D Met Jolene is alles goed, we merken dat ze de laatste dagen erg vrolijk is. Ik moet woensdag en vrijdag een late dienst...verder lekker vrij:D

@ Lwv: Is voor je ouders ook leuk oppassen op Anoek! Mijn ouders vinden dat ook zo leuk. Ook jij eet smakelijk.

@ Dominoo: Hihi.....kolven op de wc......had het ook wel willen zien. Maar goed je hebt je geredt...knap hoor!

Ik ga even de hond uitlaten. Man is nog even naar het werk om een trap te maken voor de vakantiewoning van mijn ouders. Jolene ligt even lekker op bed en straks doe ik haar in bad.

Tot later!

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Gaan jullie kindjes ook ineens zo veel doen?
    Nina heeft haar handjes en voetjes ontdekt,sinds vanmiddag kan ze een soort van gillen :D,als ze op je arm ligt/zit komt ze met haar hoofdje helemaal los :$,ze pakt sinds een aantal dagen iets met 2 handjes vast en stopt het dan in haar mondje (rammelaar of zo)
    Vind het echt apart dat dat zo snel gaat!

En het allerleukste vind ik nog wel ze drinkt 150/5 leeg elke 4 uurtjes ongeveer :D

@XD je eerste dag zit er op wel echt een vieze tegenvaller :( Wat heb je gegeten?

@Anouchka jij ook een drukke dag gehad lekker hoor... En een relax werk weekje altijd lekker! Geniet ervan leuk als je meisje zo vrolijk is ben je zelf ook een stuk vrolijker merk ik altijd aan mezelf

@lwv jou eten klinkt ook lekker! Morgen weer lekker werken zit je er weer helemaal in of niet?

Taart ziet er heerlijk uit maar op de doos stond 140 gram (is denk ik een normaal puntje is 380calorieen :$ Past nu echt niet in mijn eetpatroon neem 1 hapje om het te proeven en dat is het haha.

Ik ga nog even relaxen en dan zijn mijn ouders er zo en Nina zal zo ook wel wakker worden want ze heeft rond 14.30/15.00 voor het laatst gedronken.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mn vriend is nu (toch maar) frietjes halen.
    Kwam thuis en heb ff flink zitten huilen, tis me zo tegengevallen en zie daardoor zo op tegen morgen. Bah. Hopelijk gaan ze failliet, mag het misschien niet zeggen maar t intresseerd me niet meer.
    Ik word er toch niet slechter van... Ga het zo iig niet lang volhouden.

Collegas waren wel allemaal heel lief hoor!

Nina heeft dus het 12 weken sprongetje gehad!
    Julan begint ook andere geluiden te maken en hij kijkt en beweegt op een andere manier, menselijker zal ik maar zeggen haha.. (klinkt wel een beetje raar).

Als je iets in zn hand stopt dan pakt hij dat wel maar echt zelf iets pakken en in zn mond stoppen dat doet hij nog niet.

6. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Zustertje: Dat was mij bij Jolene ook al opgevallen; dingen met 2 handjes pakken, gillen en op de zij rollen. Grappig hoor

@ XD: Gewoon doen hoor...ff lekker potje janken..kan erg opluchten!

7. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anoek wordt ook al wijzer. Ze houdt altijd haar spuugdoek vast. Hihihi. Vind ik grappig.
    Geluiden/gillen doet ze niet. Wel steek ze haar tong uit en doet dan met speeksel bellen blazen met een geluidje. Hahahaha.

Xd succes morgen op je werk. Probeer je niet te druk te maken.

Rest vd meiden : sorry lig in bed met m'n mobiel en das lastig reageren. Doe ik morgen effe op m'n werk. Heb vast weer geen bal te doen dus maak ik ff tijd voor jullie. Hihi.

Weltrusten X

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha lwv, ik heb morgen ook weinig te doen dus we kunnen lekker zp'en;)

Dat bellen blazen doet Julan ook! Ik ben vanavond met hem in bad geweest, met superveel schuim haha. Hij wass net een sneeuwpop:D

Zo de laatste fles en dan gaan we slapen, hopelijk hoeven we er niet uit vannacht!

Trusten!

9. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Wat super leuk om te lezen wat jullie beebs allemaal doen! Ik herken ook het bellen blazen en wat je zegt: het wordt wat menselijker, of wat bewuster ofzo! Super leuk! Andere geluidjes, heel leuk oogcontact, hihihi... soms zit ik zo met haar te teuten, heerlijk he?!!

Volgende week woensdag sollicitatiegesprek! :D

Komende tijd ga ik even kijken wat ik met de kamer van Lente ga doen, want mijn zwager is verhuisd, dus we kunnen de kamer gaan inrichten voor Lente :):):) Als jullie nog inspiratie kunnen bieden?!

10. zustertje

Zo deze huismama (nog voor een paar weken ;)) is al om 06.15 uit bed gestapt en niet voor ons Dotje maar voor mijn zusje die hier gezellig een nachtje geslapen heeft bij Nina op haar kamer wilde ze graag want als ze wakker zou worden hoefden wij er niet uit zou zij het regelen (maar ja wat doet Nina die slaapt gewoon lekker door en gaat rond 6uur niet wakker worden voor haar speen maar steekt haar duim in haar mond:D)
    Gezellig mijn zusje weggeholpen die moet even werken in de thuiszorg heeft maar 5 cliënten verwacht ze rond een uurtje of 11 weer hier terug.
    Zo rond 07.00/07.15 komt mijn vriendin haar dochtertje brengen gezellig hoor!

@Dominoo Leuk haar kamertje helemaal in orde maken! Wij hebben een super leuk hollands kamertje (was nog een heel werk om aan behang te komen maar is gelukt en we krijgen echt super leuke reacties) Ik had het zelf eigenlijk heel rustig willen houden met grijs of zo maar mijn man wilde dit heel graag en vond het wel heel leuk dat hij ook met een idee kwam... Meestal heb ik gewoon de vrije hand)
    Heel veel suc6 met je sollicitatie! Als wat ga je solliciteren? Hoe is het met Lente?

@lwv Jij ook al niks te doen op je werk of komt dat door de vakantie?

Bellen blazen kan Nina nog niet maar die kraai geluiden sinds gisteren wij lagen echt slap van het lachen en Nina echt zo kijken ik doe niks hoor :D:D

Vandaag GEEN drukke dag voor mij lekker een beetje aanrommelen in huis en vanmiddag om half 3 voor de 2de prikken mijn zusje gaat gezellig mee die vind dat altijd erg interessant doet de opleiding verpleegkundige. Vandaag veel tijd voor jullie gezellig!!

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Dominoo, leuk aan het kamertje beginnen! Ik heb laatst plakplaatjes van dieren gekocht (bij de action, kost niets en kun je zo op de muur plakken. Maar ze kunnen er ook zo weer af. Plastiq achtig spul zeg maar). Dit heb ik bij Julan zn commode geplakt en hij vind dat super, kijkt zn ogen uit naar de beestjes (lees: kleuren;)). Zoiets vinden ze dus iig leuk.

@ hier, ik zit weer op mn werk. Ben benieuwd hoe het vandaag gaat, en of ze iemand met geld kunnen vinden;)
    Vanochtend moest ik Julan gewoon wakker maken!! 7.15 heb ik hem uit bed gehaald.
    Vond het zielig, slaapt ie een x door haha en dan kom ik eraan om hem wakker te maken;)
    Ben daarna naar mn moeder gereden, had Julan alleen aangekleed... Dus mn moeder heeft hem meteen zn fles gegeven, en dan ben ik benieuwd hoe het gaat vandaag:)
    Uit mn werk kunnen we dan (voortaan iedere week, jippie) bij mn ouders eten. Daar ben ik wel blij mee want voor ik thuis ben is het zo laat en dan moet ik nog koken, en dan zie ik dat mannetje zo weinig omdat ie dan al snel gaat slapen.
    Donderdags als de andere oma oppast mogen we daar ook eten hihi, dus als ik een dag van 9 uur werk hoef ik nooit te koken (maandags zal wel frietdag worden als mn vriend papadag heeft hihi)! Dat vind ik wel heeeeel fijn.

Het voordeel dat ik nu om 8 uur begin... De rest begint om 8.30 dus heb mooi een half uurtje alleen, heerlijk.

12. zustertje

@xd YES!!!! Julan gaat het doorkrijgen echt zo fijn!!! Hopelijk gaat het nu doorzetten al gaat het elke keer wel wat beter volgens mij! Geniet ervan... Voel je je nu wat uitgeruster?
    En wat fijn dat je bij alle 2 de ouders mag blijven eten hoef je zelf niet meer achter eten aan of je vriend.
    Hopelijk gaat de dag wat sneller voorbij dan gisteren maar we helpen je er wel doorheen komt best goed. Mijn vriendin brengt haar dochtertje gewoon in pyjama en ik kleed haar gewoon aan net zo makkelijk scheelt haar weer werk 's morgens Nina gaat daar straks ook gewoon in pyjama heen :D;)

Nina ligt nog heerlijk te slapen vanmorgen heeft ze weer goed gedronken kwam denk ik echt door het sprongetje dat ze zo slecht dronk.

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja Julan breng ik ook in pyjama weg hihi, die gaat zo de maxicosi in. En dan mogen de omas hem aankleden en voeden haha. Wel makkelijk dat scheelt idd veel tijd!
    We lagen er gisteren veel te laat in, na 12'en pas. Mn vriend was rijlessen aan het voorbereiden en ik hielp wat, we hadden de tijd niet in de gaten.
    Dus echt heel erg uitgerust ben ik niet, heb van die prikkende ogen hihi... Morgen mn vrije dag dus dan kan ik weer bijtanken!

Wat lief dat jullie me er wel doorheen slepen:)

Ja van het sprongetje kunnen ze echt ff uit hun doen zijn he, fijn dat Nina weer goed drinkt!
    En succes straks met de prikjes. Hopelijk heeft Nina er niet al teveel last van.
    Gezellig dagje voor je met je zusje!

14. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Zo ik zit ook op m'n werk.

XD : Handig dat je kunt aanschuiven met eten!
    Ik heb dat op dinsdag (1 x per 2 weken) als mijn ouders komen oppassen. Dan hebben ze ook het eten klaar staan als ik tuis kom. Heeeerlijk!
    Wat goed dat Julan zo lang heeft geslapen!!!!!!!!!!!!
    Nu volhouden!!!!!

Zustertje : Fijn dat Nina nu meer drinkt!

Dominoo : Leuk hoor dat je nu eindelijk echt in het kamertje kan gaan beginnen!
    Qua inspiratie ben ik een slechte..hahahaha
    Persoonlijk hou ik wel van rustige kleuren. Niet te veel drukte.
    Er is hier wel ergens een Topic waar ze fotos plaatsen van babykamers. Misschien kan je daar inspiratie opdoen?

Anoek vind het heerlijk in bad!
    Gister ging ze met papa onder de douche, maar papa vind dat wat onwenning.
    Vanavond mag oma haar lekker in bad doen.
    Vind m'n moeder zo leuk he.

Hier wederom rustig op het werk.
    Heeft niet met vakantie te maken. Is echt al een jaar zo. Bah.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Vervelend zo rustig Lwv, daar is niks aan.

Mijn moeder had vanochtend meteen een foto op facebook gezet hihi, 'vandaag voor het eerst een dag op Julan passen'.
    Leuk om te lezen, ze heeft er dus zin in!

Ik heb net heel lang met een collega gekletst over hoe het hier gaat. Zij is het hoofd van de financiele afdeling en ze zei tegen me hou je ogen open en kijk rond want ik zie alles en het bedrijf is gewoon failliet.
    Het kan zijn dat ze nu weer een investeerder vinden maar dat schuift het probleem alleen maar op. Over 2 maanden is dat ook weer op en dan begint het weer.
    Ze vertelde dat ze bezig is een eigen winkeltje op te starten (dus die gaat ook stoppen hier). Ik zei dat roep ik altijd al dat als ik genoeg geld heb ik een winkeltje wil beginnen met woon prulletjes.
    Zegt ze nou, dat ga ik dus beginnen! Dus ik zei ooh wat super leuk, ja zegt ze en dan moet ik nog personeel hebben.
    Dus ik riep voor de gein oke, ik solliciteer bij deze voor in de winkel.
    Oke is goed zei ze, ik wil je er wel bij hebben hoor:D
    Maar ik dacht dat het allemaal een grapje was, maar ze meende het hihi...

Dus ik heb iig volgend jaar ergens wel nieuw werk haha;)

En nu weer verder vervelen, leuk he Lwv

16. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : Leuk mijn moeder is ook zo enthousiast met oppassen.
    Die had op haar hyves geloof ik een WWW gezet dat ze zin had in oppassen.

Mijn ouders hebben zelfs vorige week hun huis te koop gezet en komen bij ons in de buurt wonen!!!!!
    En dan hebben ze op hyves gezet dat het vanwege Anoek is! hihihi

17. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooooooooooh en ik vergeet helemaal te reageren op je berichtje over je "nieuwe" werk! hahahaha
    GOED MAN!!!!!!!!!

Oh en ja... vervelen...bleeeeehhh.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat lief van je ouders zeg!
    Ik vind dat echt fijn om te zien hoe trots ze zijn :)

Mijn ouders gaan ook verhuizen maar die gaan 10km verder wonen haha, maar dan wonen ze nog in de buurt.
    Wonen je ouders nu ver van jullie vandaan?

19. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n ouders wonen zo'n 140 km van ons vandaan.
    Hopelijk verkopen ze snel hun huis!!!

Ja heerlijk om te zien he hoe trots ze zijn op hun kleinkind.
    Anoek is bij mijn ouders hun 1e kleinkind.

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Julan is ook de 1e! Ook bij mn souders trouwens.

140km is niet in de buurt. Fijn dat ze dichtbij komen wonen, ik moet er niet aan denken dat ze ver weg zouden wonen.

Mijn ouders zijn van friesland naar brabant verhuisd, hoorde toevallig van de week mn moeder tegen een vriendin praten... Dat ze nu pas beseft wat ze haar ouders aangedaan heeft om zover weg te gaan wonen en ze dus hun kleinkinderen heel weinig zien.
    Ik ben binnen 10 minuten bij papie en mamie;)

Deel Deze Pagina