Ben ik weer Net terug van het CB Nina weegtttttttt.................. 6850gram en is 61cm (ze is in net een maand gewoon 4cm gegroeid Nina haar papa is ook erg lang 1.92 hopelijk groeit ze niet elke maand 4 cm haha. Balen dat jullie je zo vervelen Ik heb zin in het avondeten we hebben beenham uit de oven een maiskolf en gebakken aardappels
Zo Nina is goed aan het groeien zeg!! Ik had Julan gisteren met een meetding opgemeten en hij was 65 cm, en dan heb ik het niet eens heel netjes gemeten. Tjee ik schrok ervan. Ze gaan zo snel he! Lekker beenham Je houd wel van koken volgens mij zustertje?
Ja ze groeit erg goed in het begin gingen de cm niet hard maar nu ineens wel Alleen maar goed dat ze het goed doet vind ik. Koken vind ik erg leuk om te doen en nu komt Nina ook niet meer precies als wij aan het eten zijn dus dat is erg fijn heb ik ook wat meer tijd om een fatsoenlijke maaltijd op tafel te zetten. Hou jij van koken of niet?
Ja ik vind koken heel leuk, maar ik kan er nooit zo goed de tijd voor vinden. Ik hou vooral van lekker eten hihi
@ Zustertje: Lekker groeien hoor die Nina! En hoe gingen de prikjes? @ Lwv: Bijna naar je meisje toe @ XD: Nog wakker?
Eerste prik ging goed ze gaf geen kik alleen de 2de zei de arts al dan zal ze wel gaan huilen want dat is vervelende vloeistof en dat klopte wel ze ging even flink over de zeik maar ze was heel snel weer stil. Tijdens het aankleden lachte ze al weer gelukkig!
Haha zustertje, flink over de zeik @ anouchka, ik heb serieus zware ogen. Nog een uur... Hoe is het met jou? Wat ik me trouwens afvroeg, nooit gevraagd haha. Hoe spreken jullie Jolene eigenlijk uit?
Zustertje : Achossie zielig he als ze zo moeten huilen. Anoek ging ook echt huilen joh! Echt gillen. Toen het 2e prikje er in zat heb ik haar lekker vast gepakt en geknuffeld en toen was het over. Toen ze aangekleed was en in de maxicosi zat sliep ze...hihihi
@ Zustertje: Ahhh sneu he....Jolene had dat ook al. Lekker vertroetelen maar @ Xd: Van niks doen kun je idd zeer moe worden, vaak kun je maar beter druk zijn. Hihi....de uitspraak is........Djolene ( Ken je liedje van Dolly parton.....zo kwamen we ook op de naam)
Ja dat dacht ik dus ook hihi. Maar toen ik de website jolene.nl zag (dan komt er een leuk liedje met de naam, is dat die van dolly parton?) toen ging ik twijfelen haha
@xd Ik denk dat het een Zeeuwse uitdrukking is maar soms gaat ze ineens zo hard huilen dat ze even flink over de zeik gaat weet niet goed hoe ik het uit moet leggen haha Nog 3 kwartier ik tel met je mee Moet je nu morgen weer werken? Of ben je lekker even vrij? @Anouchka Ik dacht dat het gewoon Jolene was zoals je schrijft Nina ligt al in bed vanaf we thuis zijn en ze ligt heerlijk te slapen zal ze straks extra goed knuffelen... @lwv Apart he dat ze dan ineens slapen gelukkig maar zijn ze het snel vergeten... Ze vonden dat Nina zo een mooi rond hoofdje heeft ik zei ja dat heeft ze zeker (heb maar niks over het buikslapen gezegd zolang hun er niet naar vragen ) Over bijvoeden heb ik ook nog gevraagd en ze zei ik zou wachten tot 5 maanden maar je kan vanaf 4 maanden gerust eens een keertje een lepeltje fruit geven maar geen half potje of zo die darmen zijn nog zo gevoelig. Zal het er straks met mijn man over hebben maar denk wel dat wij gewoon wachten tot 5 maanden.
Ik wacht ook het liefst zo lang mogelijk met bijvoeden hoor. Wil misschien wel over maandje de laatste fles naar voren halen en dan een papfles. (en dan hopen dat ze klokje rond slaapt..hihih) Zo ik ga afsluiten...en lekker naar m'n meisje toe!!! Fijne avond allemaal!!!!
Wij gaan wel met 4 maanden fruit geven, ik kan niet wachten lijkt me zo leuk haha... Vanille yoghurt lust hij al iig gaf hem laatst een likje, hij zat te smullen. En bier heeft hij ook al geproeft, toen werd ik wel een beetje boos. Mn vriend is ooit zon snuggere haha... Hij had een blikje alcohol vrij bier, zet t aan Julan zn mond. Dus die raakte het aan. Ik zei wat doe jij nou??? Ja maakt niet uit zit toch geen alcohol in?! Whaha, hallo.. Hij mag nog niet eens fruit, alcochol vrij bier dus ook nog maar ff niet he