Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

@XD haha het is wat alcoholvrij bier :D Lekker gegeten bij je ouders?

Hier alles weer aan de kant hebben echt heerlijk gegeten zit nu lekker aan een grote mok thee.
    Nina heeft tot 18.00 geslapen daarna even gespeeld gedoucht en gedronken en nu ligt ze weer lekker in bed ben benieuwd of ze nog last krijgt van de prikken ze had net wel wat verhoging.

Nog leuke plannen voor vanavond? Hier gewoon heerlijk relaxen!

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja heerlijk gegeten bij mn ouders, net zijn vrienden met hun dochtertje op visite geweest.
    Ze had bij Julan op de kamer gelogeerd;)

Zijn net naar huis, nog even wachten op Julan zn laatste fles en dan lekker slapen. Hopelijk slaapt ie weer lekker lang!

Gaat het goed met Nina? Zielig van de verhoging, hopelijk is het gezakt ondertussen.

X

3. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    goedemorgen dames!

Iedereen goed geslapen? Hier wel.....9 uur Jolene erin en half 8 wakker en fles:D
    Vanmiddag weer werken om 15.15:(
    Morgen lekker vrij....schijnt mooi weer te worden.

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Jaja, weer doorgeslapen hier. Man wat is dat heerlijk na 3 maanden!
    Iets voor 7 uur was hij wakker. Mn vriend begint om 7 uur dus dat is voor ons een goeie tijd.
    Vandaag lekkerr vrij.

Het gaat idd mooi weer worden:D
    Ga ik weer aan het werk begint de zomer haha

Geen plannen vandaag, beetje lamballen lig nu met julan in bed. Hij is net weer in slaap gevallen. En ik denk dat ik even meedoe:)

X

5. zustertje

Goedemorgen meiden!

Nina werd net voor 07.00 wakker kwam goed uit want rond 07.30 zou mijn vriendin op de stoep staan met haar dochtertje.
    Nina is net weer wakker en die ligt te kletsen en te gillen in de box haha. Ze heeft niks geen last van de inentingen gelukkig is wel zo fijn.

Vanmorgen alle administratie al gedaan en wat opgeruimd/gestoft zo nog een wasje ophangen en voor de rest lekker beetje rommelen en relaxen met de meisjes.

@Anouchka wat heeft Jolene lekker geslapen! Hoeveel drinkt ze dan rond 09.00?
    Vind je het niet leuk om te werken? Of is het meer dat je de kleine achter moet laten?

@xd HEERLIJK dat Julan ook weer doorgeslapen heeft geniet er maar van ben je nog verder gaan slapen vanmorgen of niet meer?
    Ik doe dat eigenlijk nooit krijg dan zo een hoofdpijn en ga altijd heel vaag dromen

6. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : Oh wat fijn dat Julan eindelijk doorslaapt!!!
    Nu samen nog even verder slapen.

Zustertje: Zo jij bent al vroeg aktief bezig geweest zeg!

Anouchka : Ik ben ook aan het werk vandaag.
    Anoek is naar KDV.

Gister was "de indringer* er dus weer.
    Ik vind het zo raar dat iemand hier steeds in dit topic komt en meeleest - waarom?

7. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ XD: heerlijk zeg dat Julan goed slaapt! Idd, ik kan ook niet weer slapen erna, krijg dan ook giga hoofdpijn. Maar geniet er maar lekker van na al je slaaptekort;)

@ Lwv: Werk ze! Haddden je ouders een leuke dag gehad gisteren met Anoek?

@ Zustertje: Als ik eenmaal aan werk ben vindt ik het wel leuk maar moet me er even toe zetten

Net even stuk gewandeld met de hond en Jolene. Nu ligt ze lekker te slapen in de box en zal ze zich tegen 11 weer melden....

8. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anouchka : Ja mn ouders hadden zich prima vermaakt!
    M'n moeder is met haar naar de stad gewandeld en m'n vader heeft haar 2 x een fles gegeven. Ze zijn echt helemaal gek van haar. Nu moeten ze haar 5 (!) weken missen want ze gaan met vakantie.

9. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje: Hoe doen jullie nu jullie kindjes in bad?
    Anoek past met haar lengte niet meer in het kleine badje.
    Ligt ze echt met haar hoofd en voeten klem. hahaha
    Als ik haar in het grote bad doe sta ik zo krom voorover gebogen dat is ook zo waardeloos.

10. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    AAAHHHH... iik wil zo graag alles meelezen en meeschrijven, maar ik heb geen tijd! iK heb een berg strijkgoed en moet de keuken doen en zie er niet uit... hahaha. voel me echt even zo'n rennende huismoeder... vanavond weer werken, Lente naar gastouder brengen... kom handen en voeten te kort...

11. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Lwv: Ik heb sinds kort zo'n badzitje voor in het badje. Dan zit Jolene zeg maar....niet helemaal rechtop maar beetje onderuit gezakt. En ik heb de handen vrij....zij vindt het erg leuk:D Misschien is dat optie?????

@ Dominoo: Succes vandaag met alles;)

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen:D

Zo net uit bed heeerrrrlijk!

Wat heb je het druk dominoo:) ook soms ff tijd voor jezelf nemen he!

Mn vriend gaat vaak samen met julan douchen, hij past ook niet meer in het badje. Of we gaan samen in bad.
    Weet eigenlijk ook niet hoe dat anders kan?

Misschien is de indringer wel een mei mama en wil ze lezen? En anders verrekte nieuwsgierig;)

Wat zal ik toch gaan doen, het zonnetje schijnt. Ik denk even wandelen ofzo...

13. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD : Net pas uit bed????Oooohhhhh hahahahaha!

Ja lastig dat ze niet meer in het gewone badje passen.

Mijn man vind het niet fijn samen onder de douche.
    Hij vind dat lastig met vasthouden enzo.
    Geloof ook niet dat Anoek het heel leuk vind, hahaha

14. zustertje

Wij doen Nina in de tummytub of nemen haar mee onder de douche... Badje hebben wij niet vind het echt verschrikkelijk dingen :)

Nina ligt lekker op bed ga zo nog een beetje opruimen en misschien wat schoonmaken maar ook niet teveel want mijn vriendin haar dochtertje komt morgen ochtend nog een keer ;)
    Straks wil ik nog even een rondje lopen met Nina.

Kom straks weer even kijken hier :D

15. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar in de tummytub zullen ze ook niet lang meer passen denk je wel zustertje?

Veel plezier met wandelen straks. Hier schijnt het zonnetje. Denk dat het wel lekker is buiten.

16. zustertje

Daar past ze nog wel een poos in hoor vinden ze heerlijk zitten ze helemaal opgepropt ziet er echt schattig uit!
    Kindje van vriendin is 9 maanden en past er ook nog in (weegt 10 of 11kg)
    Alleen kun je er maar een bodempje water meer in doen haha :D

17. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Tummy: Die gebruik ik alleen om badje te vullen:) Hebben er niet zo'n goeie ervaring mee.......na de kraamweek dachten Barry en ik; Kom laten we haar x in de tummy doen......allebei nooooooooit meer gedacht aan dat kleine laagje water......Jolene verzoop bijna...kon haar amper houden:) Fout van ons beide maar toch....nee wij doen liever badje;)

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik had Julan laatst ook nog in de tummy tub gedaan, maar hij gaat constant staan. Niet handig dus haha, hij vind het wel lekker. Maar ik irriteer me dan dat ie niet lekker gaat relaxen;)

Vind je vriend dat lastig ja? Ik of mn vriend hebben m altijd gewoon vast zodat hij met zn hoofd op je schouder leunt zeg maar. Gaat prima, hij vind douchen heel leuk!

Ik weet ook niet hoe we het anders kunnen doen...?

Ja erg ik heb lang geslapen he. Wel om 7 uur Julan de fles gegeven en toen nog een uurtje 'gekletst'. Ik was gisteren echt dood en dood moe. En nu voel ik me weer fit dus heb mn uurtjes ingehaald denk ik.
    Oh wat heerlijk dat Julan snachts niet meer komt (even afkloppen, zul je zien dat t vannacht weer raak is;)).

Hier is het ook lekker weer:) Zo even lekker wandelen. Paar boodschapjes doen denk ik.

Zetten jullie je kindjes wel eens voor de tv? Als ik hem in zn wipstoel zet en dan voor de tv (zet de wipstoel gewoon op de bank). Dan kijkt ie zn ogen uit, vind hij echt leuk. Zullen de kleurtjes en flitsende beelden wel zijn!

Zou het slecht zijn als ik Julan al fruit geef? Ik denk zelf dat het wel kan maar omdat ze zo hameren op niet eerder als 4 maanden? Wat vinden jullie:)

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha Anouchka, nee dat is geen leuke ervaring met de tummy yub;)
    Wij doen m wel altijd helemaal vol en laten Julan dan hangen zeg maar. Alleen nu niet meer want hij gaat dus staan;)

20. zustertje

@Anouchka Wij vullen de tummy denk ik voor 2/3 maar dan zie je alleen Nina haar gezichtje nog de rest zit allemaal onder water (zelf haar oortjes) vind ze echt lekker.
    Maar dat van jullie is wel een vervelende ervaring...

@xd24 Als jullie fruit willen geven moet je dat gewoon doen maar ze houden die 4 maanden aan omdat de darmpjes volgens mij nog niet helemaal ontwikkeld zijn en ze kunnen er echt veel last van krijgen.
    Wat je wel kan doen is elke dag een hapje of zo maar zeker geen half potje of meer (dat is mij verteld)
    Nina vind bewegende beelden ook erg leuk!

Wij houden Nina op allerlei manieren vast onder de douche Nina vind het ook helemaal niet erg als haar hoofdje helemaal onder de straal gaat is zo grappig om te zien.

Deel Deze Pagina