Dat staan deed Nina ook maar wij trekken haar beentjes wat verder onderuit als ze in de tummy zit en dan gaat dat niet meer
@ XD: Ik heb het eerste potje fruit ook al in huis Peer Kan bijna niet wachten.....maar wacht denk maar ff tot bijna 4 maand. Je moet idd wel heel langzaam opbouwen maar als jij denkt dat Julan eraan toe is.....probeer je toch een hapje @ TV: Jolene zit weleens voor baby-tv...hihi
Ja ik denk dat ik straks een potje haal, wil sowieso een hapje proberen. Wil straks alles gewoon vers doen, zelf koken en fruit ook gewoon vers. Potjes gaan we alleen gebruiken voor als we ff snel moeten ofzo. Julan heeft eigenlijk nooit echt last van zn darmen gehad, voor mn gevoel kan het dus prima, ga gewoon een klein beetje proberen
Zo ik ga zo Jolene naar mijn schoonmoeder brengen en dan werken........ik kijk op werk wel even op ZP! Tot later!
Werkze!! (ik moet nu steeds even wennen als ik Jolene zie staan hihi, sprak het eerst anders uit. Heb net nog even naar Dolly geluisterd)
Heej onze Jezzie is er ook weer! Bij ons staat er op de Tub hoeveel water je er in moet doen. XD : Als jij denkt dat Julan er aan toe is om fruit te eten moet je het gewoon proberen.
Hoi meiden, morgen ga ik weer op jullie reageren hoor! Sorry dat het even over mij gaat: even een dringend vraagje. Lente krijgt altijd bv, maar nu ik niet zoveel tijd meer heb om te kolven wil ik wat flesvoeding proberen. Ik heb Nutrilon gekocht. Maar ze lust het niet... ze neemt gewoon echt niets... Heeft iemand een tip?? Of is een andere voeding misschien wat smaakvoller naar dat jullie weten???
Ik heb geen idee of er smaak verschil in zit. Kan je dus niet helpen Dominoo. Even je vraag bij de voedingsdeskundige hier voorleggen of even CB bellen want je meisje moet toch eten!
@Dominoo ik denk dat er niet veel smaakverschil in zit... Nina kreeg ook 11 weken lang bv en die krijgt nu flesvoeding gewoon van het kruidvat merk en ze drinkt het gewoon al moet ze wel erg wennen omdat het zwaarder op de maag ligt dan bv. Ik zou het gewoon even blijven proberen denk dat ze gewoon even moet wennen aan de smaak.
Dominoo, misschien ligt het aan de speen?? Of zie je echt dat ze het vies vind? Heb dat nog nooit gehoord nl Misschien heb je een te moeilijk speen erop zitten, bv drinkt erg gemakkelijk zoals ik altijd gehoord heb. En dat is ze gewend. Misschien moet je een speen hebben met 3 gaatjes erin? Weet niet wat je nu gebruikt. En weet natuurlijk ook niet of dit de oplossing is hoor. @ hier, pff ik dacht even naar de prenatal te lopen. EVEN. Met de auto is dat 10 minuten. Nou haha dat is dus lopend 1,5 uur. Ik heb dus mn sport voor deze maand weer gehad. Gelukkig is het werk van mn vriend naast Prenatal. Die was 15.45 afgewerkt dus had gebeld, kom please naar de Prenatal ik kan echt niet nog zon stuk terug lopen hahaha. Domme ik. Lwv, nog hoofdpijn?
@xd Haha slimmerd heb je wel wat leuks gekocht bij de prenatal of niet? Vind het altijd wel een leuke winkel! Gelukkig dat je vriend er in de buurt werkt! Ik ben nog even naar de garage gelopen even de auto opgehaald daar moesten nog wat kleine dingen aan gebeuren en nu zit hij nog in de garantie Wat doen jullie mannen voor werk? De mijne werkt in de ICT erg handig
Ja ik ben niet altijd de slimste Mijn vriend heeft nu een simpel baantje ergens in een magazijn, omdat hij een opleiding voor rijinstructeur doet. Dan hoeft ie niet na te denken over zn werk haha Hij deed eerst altijd in luxe autos speciale dingen inbouwen, volgsystemen en dat soort dingen. Maar toen werd de tijd slecht en daar is nu weinig werk in.
Balen is dat he als er weinig werk is Mijn man is vorig jaar november zijn baan verloren er werden 80 man op die afdeling ontslagen en ze keken echt niet hoelang je er werkte zijn chef werkte al 22 jaar voor het bedrijf en die lag er ook gewoon uit Was allemaal wel heel goed geregeld want het aantal jaar dat je er werkte zoveel maandsalarissen kreeg je mee enz dus we zijn er niet slechter van geworden Gelukkig had mijn man na 3 maanden weer werk en heeft hij ondertussen het huis aan de binnenkant goed geschilderd en de babykamer gemaakt en hij werkte voor het uitzendbureau (auto's van treinen en schepen afrijden) en hij vond het nog leuk ook Nu werkt hij in België nog wel via een detacheringbureau omdat zijn contract nog niet klaar is (is nogal een gedoe als Nederlander in België werken. @Xd Duurt het nog lang voordat zijn opleiding klaar is? En gaat hij bij een bedrijf werken of wil hij er zelf een starten?
Hij moet alleen nog stage lopen, nog 30 uur te gaan. Best veel werk want hij moet voor iedere les een heel lesplan uitwerken. Hij geeft nu 3 uur per week les gemiddeld. De bedoeling is wel dat hij dat straks voor zichzelf gaat beginnen. Hoe of wat weet ie nog niet precies. Ja in belgie werken gaat niet zomaar denk ik?
@xd Zo dat is zeker veel werk! Zou wel leuk zijn als hij voor zichzelf kan beginnen. Is het een moeilijke opleiding of valt dat wel mee? Op zich kun je wel gewoon in België werken maar dan moet je daar ook belastingaangifte doen enz maar dat moet je echt laten doen dat blijkt echt heel ingewikkeld te zijn. Wel hebben we veel voordelen hij gaat veel meer verdienen (en hij verdiende al helemaal niet slecht) we kunnen via het bedrijf echt voor een spot prijsje een zorgverzekering afsluiten en dan ben je nog beter verzekerd ook en we krijgen ook nog een deel kinderbijslag uit België. Best leuk allemaal Hier ligt Nina al weer even op bed ze is gezellig met mij mee onder de douche geweest en was alweer moe waarschijnlijk moeten we ze straks wakker maken voor de laatste fles en dan hopelijk een nachtje weer doorhalen
Alleen maar voordelen dus, misschien moet ik daar maar een baan zoeken haha De opleiding is pittiger als hij van te voren dacht. Maarr hij vind het heel leuk. Dus dat scheelt een hoop! Julan heeft net peer gehad, hij vond het me tooch lekker. Deed eerst 2 hapjes, dacht das wel genoeg. Krijsen daarna dat ie meer wilde (zelfde als wanneer ie meer wil drinken haha). Heb hem een stuk of 10 hapjes gegeven. En hij wilde nog meer. Maar dat doe ik niet, snel de fiep erin gedaan. Zo samen douchen en dan de fles. Daarna ook wakker maken voor de laatste en dan weer hopen op een lekker nachtje