Hoi. Zo ik zit. Kleine meid van KDV gehaald. Die had daar zo'n beetje heel de dag liggen slapen. Hahaha. Daarna lekker patat gegeten. Toen Anoekje in bad en die ligt vervolgens in diepe slaap in bed. M'n hoofdpijn is stukken minder. Morgen maar uitslapen. Hihihi. Moet pas om 17.00u beginnen. Xd : wat had je gekocht bij de Prenatal?
@LWV Vervelend hoofdpijn! Gelukkig is het al een stuk minder... Haha die anouk heel de dag lekker liggen slapen. Genoten van je friet mijn man heeft ook friet op maar ik gekookte aardappels past beter in mijn ''dieet'' Lekker dat je morgen pas om 17.00 moet beginnen werkte jij nou ook in de zorg?
17 uur pas lwv? Je werkt toch op kantoor?? Zo meneertje ligt op bed.. En mn vriend ook haha, die is helemaal gesloopt. Ik ben het waargebeurde verhaal op rtl4 aan het kijken Wij hadden de bbq aan gedaan, hmm
Goedemorgen meiden! ZO hier een heerlijke nacht gehad.... Mijn man zei gisterenavond rond 20.45 we gaan een keer op tijd naar bed (meestal is het wel 23.00/23.15) ik zei dan kunnen we beter direct gaan anders komt er toch niks van. Ik lag er echt om 21.00 in mijn man iets later en om 21.15 hoorden we Nina die gelijk een fles gegeven en die sliep ook gelijk weer. Wij sliepen ook zo gelukkig en rond 02.30 hoorde ik Nina ik de speen gegeven (ze lag ondertussen al op haar duimpje te zuigen zo lief) Maar toch even een fles gemaakt en die gegeven en net heeft ze weer een fles op. Zo komt mijn vriendin weer de kleine brengen kom straks weer kletsen!
Goedemorgen! Hier belabberd haha, Julan werd om 5 uur wakker. Fiepje gegeven, dat werkte een half uur. Toen maar bij ons in bed... Nou dat vond hij geweldig. Slaan, schoppen lachen. We hebben nog half wat geslapen. En we waren vergeten de airco uit te zetten. Dus ik ben nu een beetje ziek, shit. Snot en snot verkouden Inmiddels alweer op mn werk, Julan bij schoonmoeder afgegeven. Ik had er minder moeite mee als ik dacht. Ben benieuwd hoe het vandaag weer op mn werk gaat Veel plezier met oppassen zustertje!
@xd Balen van de airco! Haha Julan was een feestje aan het bouwen Ik had Nina om 02.30 ook de speen gegeven maar dacht ga toch maar een fles maken en geven anders heb je kans dat ik elk half uur eruit kan en nu heeft ze tot 06.30 geslapen. Gelukkig dat je er een goed gevoel over hebt dat Julan bij je schoonouders is. Heb je wat meer te doen vandaag of niet?>
Jaaaa verdorrie. Ik had een heel verhaal getypt. Weg. Ik werk inderdaad op kantoor maar daar werken ze in 2 ploegen. Of overdag van 8 tot 17.00 of van 15.00 tot ca. 23.00u. Echter mag ik ipv 15.00 om 17.00 uur beginnen. Zustertje mag weer op de kleine van vriendin passen. Xd is weer op het werk. Heb je wel wat te doen? Fijn dat het wegbrengen meeviel. Dat valt mij ook mee. Zo nu ga ik me douchen en aankleden. Later!!
@lwv Apart joh dat ze gewoon tot 23.00 werken... Geniet van je douche! Ja ik mag weer oppassen deze week is het wel veel maar dat komt omdat mijn vriendin haar schoonzus op vakantie is Anders is het maar 1 of 2 keer in de week (en soms helemaal niet ook weleens lekker hoor) Mijn vader is morgen jarig en ik heb beloofd dat ik een taart meeneem ik heb net internet even af zitten struinen ga een appel/pruimen taart maken
Oeh lekker taart zustertje Nee niks te doen hier, er zit bij ons nog een bedrijf in het pand. Heb net een uur staan kletsen met het meisje van de receptie daar, die ken ik goed haha. Dan heb ik wat te doen he
Ja de dag duurt dan lang. Voordeel is dat iedereen om 5 uur weg is, en ik eigenlijk tot half 6 moet. Maar dan ga ik ook wat eerder. Of ik nou thuis of hier uit mn neus vreet... (nouja, jakkie bij wijze van he) Vanavond bij souders eten, wel ideaal dat ik de di en do niet meer hoef te koken. Krijg steeds fotos van Julan via whatsapp hihi, hij ligt nu lekker in zn bedje te slapen!
@lwv Stofzuigse! @xd ik snap dat de dagen lang duren Leuk is dat Whatsapp ik stuur naar mijn man ook vaak een foto overdag haha. Nina is net even een uurtje wakker geweest en slaapt weer lekker... Mijn vriendin was hier al weer rond 10.15 en die is ook net weer naar huis met de kleine meid zo een schatje (wel vol met streken) haha Maar ze zegt heel de tijd ni-na zo lief! Ga nog een beetje opruimen en dan straks als Nina wakker is even boodschappen doen morgen komen er vrienden en die blijven slapen want zaterdag is het Mosseldag hier en dat is echt super leuk en giga druk wij wonen er echt midden in kunnen dan dorp amper uitkomen met de auto! En zaterdagavond gaan we heerlijk bbq-en met die vrienden en mijn zwager en schoonzusje erbij zijn ook echt vrienden van ons SUPER veel zin in lekker genieten!
Hallo dames! @ XD: heeft Julan nog op het fruit gereageerd? @ Zustertje: Klinkt lekker die taart.....en BBQ zaterdag Wij ook..... @ Lwv: Lekker hoor pas om 17.00 beginnen. Kun je lekker nog wat doen in huis en bij je meisje zijn. @ Werk man: Barry is lasser en contructiebankwerker. Werkt bij een klein bedrijf en ze maken veel machines voor vleesfabrieken Vandaag dagje vrij.......nu kwam Jolene ineens om 5.00 vanmorgen niet stil te krijgen dus toch maar fles gedaan om half 6. Nu heeft ze net de derde op en ligt in bed. Hopen dat ze wat langer slaapt en dan kom ik gewoon uit op 5 flessen. Nu is het wel zo dat ze gisteren om 3 uur bij mijn s-moeder een fles heeft gehad en die heeft haar daarna in bed gedaan terwijl ze net al ruim 3 uur had geslapen en toen heeft ze haar om 7 uur weer naar bed gedaan met gevolg dat Barry haar om 9 uur wakker moest maken.......even kijken hoe het vandaag/vanacht gaat.
Oeh lastig, het ritme door elkaar gegaan. Wij hebben ook wel s zon dagje. Ik heb gisteren niks aan Julan gemerkt dus ga vanavond weer wat uit t potje geven (24 uur houdbaar na openen). De rest ik eet zelf op. Dat fruit is best lekker haha (had natuurlijk even geproeft wat ik hem voorschotel). @bbq, wij zijn op en top bbq'ers. Gisteren gebbqt. En we gaan van het weekend weer, heerlijk!
Xd : heb je gister voor het eerst fruit gegeven? Hoe reageerde Julan erop? Leuk dat je foto's krijgt via WhatsApp. Doen m'n man en ik ook als de een thuis is en de ander werken. Anouchka : vervelend dat Jolene even de boel door de war gooit met haar flesjes. Maar ach dan krijgt ze vandaag toch een extra flesje. Zustertje gaat een leuk weekend tegemoet! Mensen aan de bbq. Wij ook! Wij gaan zondag bbq-en.
Ja gisteren voor het eerst fruit gegeven, hij vond het heerlijk. Hij wilde meer meer en meer haha. Heb maar een klein beetje gegeven. Vanavond weer, smullen
Julan heeft voor het eerst gisteren zelf een knuffel gepakt. Zo schattig. Hij stootte tegen een ding aan en daar zat een belletje in. Toen kwam ie erachter dat hij dat ding liet rinkelen haha... Sindsdien pakt ie echt dingen. Zo leuk!! SQ, hoe is t met je?
@ XD: Leuk he als ze dingen gaan pakken? Jolene doet dat ook.....zo lief! @ BBQ: Iedereen aan de BBQ dit weekend @ Lwv: Wij whats appen ook heel wat foto's heen en weer @ Dominoo: Hoe is het nu met de voeding? Ik kan je helaas geen tips geven....Jolene heeft maar 3 weken BV gehad en die pakte de fles en voeding heel gemakkelijk. Lenthe heeft natuurlijk vrij lang BV gehad he.......
Ja idd, hoe gaat het nu dominoo? Ik heb vorige week mamasandra en caelis een pb gestuurd, heb niks terug gehad.. Jammer.