Goedemorgen meiden!! Ik ben er helemaal van overtuigd dat het zaterdag is Komt omdat mijn man een dagje vrij is en maandag ook hebben we lekker een lang weekend! Vandaag is mijn laatste dag verlof en maandag gaan mijn 3 weekjes vakantie in en dan weer aan de bak heb er zin in!! @Dominoo Ga je nu stoppen met de BV? Anders moet je echt heel veel aanleggen dan komt het weer op gang ik weet wel dat je rond de 4 maanden een giga borstvoedingsdip hebt. Gelukkig dat Lente wel gedronken heeft uiteindelijk. @Anouchka Jij ook vroeg uit bed ik ook ga zo rond 08.00 gelijk boodschappen doen. Lekker Dat Jolene nog slaapt kun je zelf even lekker aan de slag. Ja mijn vader is vandaag jarig dankjewel @xd Julan heeft dus weer goed doorgeslapen!!! Nina ook het was iets van 07.00 toen ik ze hoorde lekker hoor! ''Werkse'' Vanmorgen en dan heerlijk even weekend voor jou! Taart ga ik zo inkopen voor doen en hem dan bakken als ik thuis kom ga er gelijk 2 bakken ook een voor mijn man en die doen we dan in stukjes in de vriezer. Straks kom ik weer even kijken hoor....
Zustertje, Nina slaapt de laatste tijd ook goed he Hmm lekker taart, ik lust ook wel een stukje! Net weer Julan bij mn schoonmoeder afgegeven, kan niet wachten tot ik hem weer kan ophalen haha. Ik zit weer op mn werk... zit.....
@ XD: Zo, weer een lekkere nacht gehad dus...fijn Succes met zitten @ Zustertje: Succes met het maken van de taarten Jolene kwam om 7.15 Ik ga haar straks naar mijn ouders brengen en dan vanmiddag zelf werken. Dan heerlijk 4 dagen vrij. Maandag naar de chirurg voor mijn oksel...ben benieuwd
Ohja Anouchka, hoe gaat het met je oksel? Heb je er veel last van? Heel erg veel succes alvast! Komt goed Hoelaat krijgen ze bij jullie allemaal de laatste fles? Julan rond 23.30. Als hij de komende tijd echt iedere nacht door gaat slapen willen we die laatste fles iets eerder geven. Ooit willen we eigenlijk slapen maar dan moeten er 1 opblijven voor die laatste fles.
Goedemorgen! XD : Zo deden wij dat ook met flesvoeding. Laatste kreegt ze eerst ook rond 23.30u. Toen ze een tijd goed door bleef slapen snachts hebben we hem een uur vervroegd. Wij geven nu 9 vd 10x de laatste fles om 22.00u. Ze slaapt dan door tot een uur of 07.30u. Ja slijmbeursontteking.... afwachten of dat het echt is natuurlijk maar ik heb zeker een pijnlijke schouder! (al 2 jaar) Anouchka : Succes met je oksel! Werkse vanmiddag. Zustertje heeft lekker lang weekend met haar man. Geniet er lekker van meid!!! En geniet van je laatste 3 weken..hihihi Dominoo : Hoe gaat het nu? Bel aub anders even de HA of CB wat betreft het drinken. Het schijnt overigens inderdaad zo te zijn dat je rond de 4 maanden een soort van dip kan krijgen met het geven van BV. Daarom stoppen de meeste dames dan ook.
Maar hoe moet ik dat dan doen dat vervroegen, want om 22.00 heeft Julan nog geen honger. We geven om de 4 uur een fles. 7.30 11.30 15.30 19.30 23.30 Als we de fles om 22.00 geven dan heeft ie er toch net 1 op?! Ik weet niet hoe we dat moeten doen haha
Die andere flessen iets naar voren halen. Bij ons is het ongeveer zo: 07.30 11.00 14.30 18.00 22.00 Na de fles van 18.00u gaat ze in bad en dan naar bed. (pyama / slaapzakje aan)
Ohja slim, daar had ik zelf ook wel even over na kunnen denken hahaha. Wanneer mag je eigenlijk overgaan op 4 flessen? Julan had gisteren weer peer gehad, hij vind het geweldig haha
Het rotte is, ik ben pas op mn werkdagen om half6 afgewerkt *das een brabants woord geloof ik haha*. We eten dan bij opas en omas. Dus we zijn dan wat later thuis, moet ff passen en meten hoe we wat kunnen doen. Julan gaat pas rond 21.00 naar bed. Eerder slaapt hij niet. Misschien wel als de fles iets eerder is.
Dat is om de 3 uur eigenlijk, geven jullie dan 180/6? Ik denk dat Julan dat niet gaat drinken als ik om de 3 uur geef...
Zo, vanmiddag wordt ik teruggebeld door cb. Vanochtend 2 keer bv kunnen geven. Ik wil het gewoon nog niet opgeven, ben er nog niet aan toe. Lente haar ritme is hetzelfde als Anouchka! Ze komt in de ochtend vaak iets eerder. Ron 6 uur. Ik wil de laatste fles wat later gaan geven en hopen dat ze in de ochtend iets later komt. Hoewel het straks goed uit zou komen met werk. Gefeliciteerd met je vader zustertje. Bakse Lekker lang weekend, geniet ervan. Succes met zitten xd! Je zou bijna dingen kunnen gaan doen of verkopen op internet voor geld, heb je nu tijd voor Kun je ander baantje vinden, of ga je voor het winkeltje met je collega??
Ja dominoo, ik ben al aan het shoppen. Kreeg een kortingscode van de h&m, dus mn winkelmandje zit ondertussen al aardig vol haha. Ik ben meer iemand die geld uitgeeft dan ervoor zorgen dat er geld binnen komt hihi Fijn dat je 2x bv hebt kunnen geven! Ben benieuwd wat ze bij het cd zeggen. Ik ga wel zoeken naar een andere baan, dat van mn collega is iig pas over een jaar. Dus ze houd me in dr gedachten
XD : Zou me nu nog niet 'druk' maken over wanneer en hoe je naar 4 flessen moet gaan. Zou het lekker nog ff op 5 houden. Je kan toch rond hafl 6 de fles bij je ouders geven. En dan gewoon op tijd naar huis. En dat zijn 2 dagen in de week toch? En dan doe je hem die 2 daagjes savonds niet in bad. (is niet erg!) Ik geef 5x 180/6 inderdaad. Over een maandje vervalt die 5e fles wel. Dan wordt haar laatste fles - rond 19.30 een papfles. En krijgt ze smiddags ergens wat fruit. XD : Leuk he shoppen. Hahahahaha Goede korting van H&M? Dominoo : Ben benieuwd wat CB zegt. Hoop dat je door kunt zetten met BV als je daar nog niet klaar mee bent om te stoppen. @hier : Fotos gemaakt. Knappe dokter! Stond ik daar in mn behaatje...hahahaha Vandaag doe ik niet veel heb ik besloten. Hahahaha Ga straks lekker op de bank liggen. Het is raar weer buiten. Morgen ga ik met vriendinnetje (+kindje) lekker de stad in.
Ja dat waar, die 2 dagen maakt ook niet uit. Ik bad doe ik hem sowieso niet iedere dag, ene dag in bad/douche/tummy en de andere dag snel wassen. Trouwens, wie deed de kleine nog in de Tummytub? Ik dacht dat past niet meer. Maar Julan vind het nu helemaal geweldig. Hij slaat dan in het water en lacht allemaal dus bedankt voor de tip Was wel een goede korting bij de h&m, 25% op 1 artikel en 10% op alles. Was nu 10 euro goedkoper uit, kan ik voor die 10 euro mooi wat kopen (vrouwenlogica he hahahaha). Oehh een knappe dokter Wanneer krijg je de uitslag?
Haha, leuke dokters!!! Wanneer krijg je de uitslag lwv?? Goed idee, even niet zo veel doen! Moet kunnen op zijn tijd! XD, oh jee, niet te veel uitgeven hoor!! Uitverkoop is zo verleidelijk!!! CB heeft gebeld: komt inderdaad rond deze periode vaker voor dat bv terugloopt. Ik moet zelf letten op mijn rust, voeding. En Lente vaker aanleggen, a 2 uur. Elke borst meerdere keren geven, zodat ze de boodschap krijgen dat er meer melk nodig is. Dus dat wordt veel thuis zitten en voeden, dan zou het maandag weer op ritme moeten zijn! Ja, stom he, ik merk echt dat ik er even afscheid van moet nemen, bv geven.
Ik doe Anoek in de tummytub! Anoek vind dat ook helemaal geweldig! Uitslag vd foto's duurt ongeveer 3 werkdagen. Effe afwachten dus. Nee vandaag doe ik niet veel. Geen zin in. Vanavond is mama-tijd. Ga als Anoek in bed ligt lekker badderen, boekje erbij, crèmepjes, Hmmm. Dominoo hopelijk komt de BV snel weer goed op gang!
Goedemorgen, Nog lekker tijd voor jezelf gehad lwv? Mn vriend was gisterenavond weg. Ik had om 8 uur de fles gegeven en toen ben ik denk ik in slaap gevallen samen met julan op de bank hihi.. Werd wakker toen mn vriend thuis kwam! Nog plannen voor vandaag? Hier een rustig dagje. Mn vriend moet straks wat rijlessen geven. Vanavond komen vrienden van ons bbqen! Gezellig! Het zonnetje schijnt al, heerlijk! X