Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier voelt "het" ook nog steeds raar.... ook lastig uit te leggen.
    en niet zo fijn om zo openbaar te posten.

SQ : Ik hoop dat je hoe dan ook..en wanneer dan ook een prachtig huwelijk krijgt!

Ik weet nog niet of er bij ons een 2e komt hoor.
    Ik ben al zo blij met 1 gezond kindje.
    Maar als er een 2e komt wachten we niet heel lang, maar net als XD niet dit jaar nog. hahahaha

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Zo weer op mn werk.
    Julan heeft gisteren geen last van de inentingen gehad. Alleen vannacht wel geloof ik. Hij was constant aan het jammeren, ook gewoon in zn slaap. Best zielig (en ook voor ons hihi).
    Ben er een stuk of 4x uit gemoeten om hem even te troosten.
    En nu zit ik met mn ogen op half11 op mn werk;)

@ lwv, je mag ook echt blij zijn met 1 gezond kindje!!
    Wij weten al wel zeker dat we een 2e willen, als het lukt natuurlijk... Alleen wanneer dat weten we nog niet:)

3. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Zow! Hij is zeker lekker lang en mooi op gewicht zeg! Lente is nu ongeveer 61 cm en 6350 gram denk ik. Die nachtvoedingen van Julan hebben dus toch een doel gehad ;)

4. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Pittig hoor Anouchka! Heel veel sterkte ermee! Hopelijk blijf je er verder fit bij voelen.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja het is een lange lummel:D
    Vriendin van me heeft een dochtertje die is 3 maanden ouder. Van Februari. Die is even lang en zwaar als Julan haha..
    Maar die is dan ook wel aan de kleine kant, Julan aan de grote kant haha

6. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Haha! dat is wel een heel verschil: 3 maanden! Leuk toch. En als hij nu aan de fruit begint, gaat het nóg harder!! :)

Sunny: sterkte met het zoeken naar een baan. Gewoon in geloven hoor! Het is niet de moeite waard om je dagen te laten verpesten!
    Alhoewel ik het heel goed snap. Wij zitten hier echt aan ons financiele eindje... woensdag heb ik eindelijk een sollicitatiegesprek!!! Duimen jullie mee?

Hier voel ik de knip nog 2 dagen na de intimiteit... voelt echt niet lekker! naja... komt ook wel weer goed denk ik. Ik smeer het nu elke dag na douchen in met de olie!

Hier heel weinig tijd om alle berichten bij te houden en te schrijven. Druk druk druk...

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Heel veel succes met de sollicitatie, hopelijk is het iets!!
    Ik duim voor je.

Heb je het zo druk?

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

goedemorgen meiden...

Ben al voor de tweede keer mijn verhaaltje aan het typen maar Nina werd ondertussen wakker ;)
    Zit nu met Nina op schoot te typen is niet echt een suc6 :D

Vanmorgen al weer flink in huis bezig geweest als Nina zo weer op bed ligt nog even stoffen,zuigen en dweilen is het allemaal lekker weer schoon. Gisteren avond onverwachts nog even in het huis van mijn man zijn oma geweest (oma is overleden op 17 mei om 16.00 en Nina is op 17 mei geboren om 23.22)
    Er komen wat oude/antieke spullen in ons huis te staan ben benieuwd.
    (Nina zit ondertussen haar broek vol te doen:D)

@xd Werkse weer voor vandaag! Was de bbq nog lekker en gezellig gisteren avond?

@Dominoo Hoe gaat het met de borstvoeding is het weer een beetje terug op peil?

@lwv Wij hebben dat precies hetzelfde we zijn al zo blij met 1 gezond kindje maar wie weet komt er ooit nogwel een tweede maar volgend jaar zeker nog niet.

@anouchka gelukkig dat ''het'' meeviel ;)

Iemand nog iets leuks van plan vandaag? Hier gewoon lekker thuis zijn moet nog wel even naar dorp om een pakketje op de post te doen (heb een nieuwe voedingsbh verkocht)
    En rond 11.00 komen mijn ouders nog langs wat spullen brengen.

9. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Zustertje, lief dat je naar de bv vraagt. Het gaat weer aardig goed. Ik probeer nog te wisselen, maar hoeft denk ik niet meer persé. Kolven is wel weinig. Maar dat schijnt vaker zo te zijn. Lente is tevreden tot 3 uur na de voeding. Ik hoop dat ze naar de 4 uur gaat.
    Wat goed dat je alweer zoveel in je huis hebt gedaan! Maandag is mijn schoonmaakdag. Moet vandaag nog wel veel strijken.

Vandaag jasje terugbrengen en make-up kopen voor vrijdag: bruiloft van zus van mijn man! Erg leuk. Heb net wel een hele planning gemaakt, want het is met verschonen en voeden nog een heel gegoochel tussendoor!!!
    Vanavond teamuitje, maar twijfel hier nog erg over, omdat ik echt nog even rust nodig heb om te voeden/ kolven.

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wij hebben vrijdag ook een bruiloft! Heb er zin in:)
    Twijfel alleen nog of we Julan wel of niet meenemen (mn nichtje gaat trouwen).
    Het is voor ons niet vlakbij dus dan zal Julan bij souders moeten logeren, hmzz...

Wil Lente nu wel uit een fles drinken?

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Het is hier nacht!! Bah..
    En schiet me te binnen dat de ramen op de slaapkamer open staan.

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    wat een pokkeweer he.... Hier geen onweer gelukkig... alleen regen... dacht dat het mooi weer zou worden!

@Dominoo, ik zal ook voor jou duimen.

Jelke wil voeding dus hier laat ik het even bij!

Liefs

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Het ging hier net echt tekeer, heb het nog nooit zo donker overdag gezien.

14. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi kletskousjes!

Xd is weer op het werk. Heb je wat te doen?
    Ik zou Julan met die bruiloft lekker naar je souders doen.

Ohh verder weet ik het niet meer. Zit op m'n IPhone dus kan ook niet goed terug lezen en reageren. Softie!

Ik moet straks naar het werk. Zoooo geen zin in.
    Moet van 14.00 tot uurtje of 21.00.
    Papa is vrij en blijft bij Anoek.

Wij hebben binnenkort ook bruiloft maar geen oppas!!!
    Beiden ouders zijn dan met vakantie.
    Ik wil haar ook niet zomaar bij iedereen brengen. Zucht. Dillema.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik wil wel oppassen lwv :D

Heb net even mn nichtje gesproken en gevraagd wat zei vind, of Julan wel of niet mee kan.
    Ze zou het heel leuk vinden als hij ook kwam. Savonds hebben we feest en daar is een zoldertje zei ze, daar kan hij in de kinderwagen staan. Dan nemen we gewoon de babyfoon mee:)
    Moet goedkomen.
    En mn opa en oma zullen toch niet staan te hossen dus ik verwacht dat die regelmatig even naar hun achterkleinkind gaan koekeloeren:)

16. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een goede oplossing voor de bruiloft XD!

Hihi ja hoor jij mag wel oppassen. Jammer He dat we zo ver van elkaar weg wonen allemaal.

Hier is het noodweer nu ook los gebarsten! Getsie ik hou absoluut niet van onweer. Doodeng.
    Hoop dat het straks over is. Moet naar m'n werk.

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou het is zover... Ik heb ook facebook hahaha! Moet nog wel even uitvogelen hoe alles werkt, maar wordt gerust vrienden met mij!

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja idd jammer dat we allemaal zover weg wonen!!

Succes met het noodweer, het was hier echt heftig. Hopelijk is het droog als je moet gaan!

Verveel me al weer de hele dag. Bah echt niks aan. Wel makkelijk verdienen zegt iedereen. Maar ik vind het niks, heb het liever druk.

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Yeeaah sunny ook aan de facebook.
    Als je 1 x begint verwatert je hyves op een gegeven moment;)
    Ik ga je even zoeken

20. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hey dames!

Zo, wat een weer:x Was nog even gauw naar de etos geweest zwemluiers halen maar was net op tijd thuis.....
    Nu lekkekr kruidcake met hazelnootjes aan het bakken:D

@ Dominoo: Ik begin nu alvast met duimen voor je!!! Ja, 6 weken is idd lang maar hoop dat ik er baat bij heb.....

@ SQ: Ook voor jou draaien de duimpjes hier:)

@ lwv: Succes meid met werken!

@ XD: Kan me voorstellen dat je het liever druk hebt.....balen zo. Fijn dat Julan weinig last had van de prikjes. Hopen dat vanacht weer beter gaat

@ Zustertje: Lekker druk geweest al dus? Leuk hoor die antieke spulletjes

@ Littekens: Balen voor de meiden die er last van hebben........:(

Deel Deze Pagina