Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    XD: ze drinkt alleen uit de medela fles. En kunstvoeding echt alleen als ze SUPER honger heeft... (dus daar gaan wat minuren/uren huilen aan vooraf...) Maar wil echt nog even door met bv voorlopig.

Ik neem Lente mee tot het diner, dan breng ik haar naar mijn zus, voor 1 nachtje. Zit alleen nog wel erg in mijn maag met gemeentehuis: dan moet ze waarschijnlijk net eten/ bijna eten... wil echt niet dat ze daar keihard gaat huilen!!! Misschien gewoon een flesje op kamertemp meenemen en die geven als ze begint te morrelen???
    En ik heb net de planning gemaakt (bruiloft is strak gepland, dus moet hollen om te verschonen en voeden tussendoor) maar kom nog niet uit.. :(

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lastig Dominoo, kun je haar niet voeden voor je naar het gemeentehuis gaat?
    Ik ga dit iig wel doen vrijdag. Ze trouwen om 19.00 in de kerk. En 19.30 krijgt Julan meestal zn fles. Die ga ik dus een uurtje eerder geven die dag.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Anouchka, gelukkig was je net op tijd. Wat een weertje he

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook de planning opgevraagd van de bruiloft als we ons meisje mee gaan nemen. Is wel handig om te weten hoe laat wat / waar is.

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Zo een drukke dag gehad alleen weet ik niet met wat allemaal haha!

Mijn vriendin belde vanmiddag nog en ze zei ik heb het al heel veel keren nageteld maar je moet toch 12 september weer beginnen met werken maar je rooster begint pas op 19 september:)
    Ik denk dat ik het verkeerd doorgegeven heb ga er morgen even achteraan bellen wil niet nog een week langer thuis zitten :);) Heb echt zin om weer aan het werk te gaan!

Mijn zusje komt zo die moet tot 21.00 werken en ze blijft gezellig slapen (gaat ze bij Nina op de kamer vind ze leuk en als Nina dan wakker zou worden hoef ik er niet uit :D)

6. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ben op m'n werk. Ons meisje is naar KDV.
    Heb zo goed als niets te doen. Wordt dus hier ook weer een lange dag.
    Ben er ook nog niet over uit wat ik moet doen met die bruiloft qua oppassen. Wou dat m'n moeder dan niet met vakantie was, hahahaha

Hoe is het met jullie dames?

7. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hey dames!

Ff bijgelezen.....ga zo zwemmen met mijn meisje:D Ben benieuwd!
    Vanavond om 20.00 werken. Man zit ziek thuis......2 zwaar gekneusde ribben na een valpartij......heb morgen en vrijdag vrij genomen want hij kan niks met Jolene beginnen:(

Reageer later! Doeiiiiiiiiiiiii

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Veel plezier Anouchka!
    Wat heeft je man gedaan??

Lwv, had je de planning opgevraagd. Anders kun je dr meenemen? En anders moeten jullie maar een omweg naar Eindhoven maken;) haha

Julan kwam vannacht weer om 5 uur, zucht..
    Ik ga zo denk ik even naar de stad, mn vriend heeft de auto mee naar zn werk. Dus ik ga denk ik met de bus.. Ben benieuwd hoe dat gaat met kinderwagen haha

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @LWv, werkse meid!!

@anouchka, veel zwemplezier! Wat vervelend van je man zeg! Beterschap en sterkte!

@Hier: Nou ik ben er tegelijk met vriendlief uit gegaan vanochtend omdat tussen 8.00 en 12.00 (lekker ruim) een monteur langs komt voor de CV-ketel. Er moet iets aan gemaakt worden. Ben benieuwd wanneer die knakker komt.... Jelke werd om 8.15 wakker die de fles gegeven en ligt nu beneden in de kinderwagenbak te slapen, maar hij slaapt beter in zijn bedje, maar ja op zijn slaapkamer zit de cv achter een grote deur... en ik weet niet hoe laat die lui komen grrrrrrrrrrrrr!!! Nu wordt hij om de haverklap wakker....

Ook heb ik mijn werkrooster voor de eerste 2 weken binnen. Maandag 5 september is mijn 1e werkdag! Zal mij benieuwen. Aan de ene kant moet ik er nog niet aan denken aan de andere kant heb ik er ook wel weer zin in.

Liefs

10. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Zustertje: je hebt er weer helemaal zin in om te werken! Lekker joh! En zwemmen met de kleine, ga je alleen? Jeetje, wat een narigheid, gekneusde ribben. Dat doet zo'n onwijze pijn!!! Sterkte!

Lwv: succes vandaag met je werk... En jammer dat je moeder weg is met de bruiloft idd... geen andere familieleden die zouden willen/kunnen?

XD: om 5 uur!!!!! Tjeetje... dus jij bent straks ook aan een tukkie toe?! Met de bus lekker achterin instappen, geen probleem (als het een lage bus is tenminste). Ik vond het best leuk omte doen haha

Vanmiddag 3 uur sollicitatiegesprek!! Duimen jullie mee?

11. zustertje

Goedemorgen meiden!

Hier een heerlijke nacht gehad ik hoefde er rond 05.30 niet uit om Nina de speen te geven want mijn zusje lag er naast :D
    Nina heeft toen doorgeslapen tot 07.30 ongeveer echt lekker...
    Vanmorgen nog een collega op visite gehad was erg gezellig! Nina ligt nu lekker te slapen ik denk voor lang want vanmorgen heeft ze weinig tot niets geslapen!

Vandaag niet veel doen het regent heel de tijd een beetje lekker beetje relaxen enz samen met mijn zusje!

Tot straks

12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff..tis pas half 1. Om 17.00u mag ik naar huis.

Zustertje : Lekker dat je er vanacht niet uit hoefde. Hihihi.
    En lekker genieten van je dagje.

Dominoo : Ik ga voor je duimen hoor! Wat is het voor een functie?

SQ : Ohhhhhhhhhh irritant he dat je niet weet hoe laat die lui komen.

Ik denk dat als je (leuk!) werk heb het niet erg is om weer te werken. Mits je oppas ook goed geregeld heb.

XD : Ja heb de planning opgevraagd maar krijg nog geen reactie.
    Ik neem haar denk ik mee tot het eten. Dus heb haar dan van 14.00 tot uurtje of 18.00u bij ons. Daarna breng ik haar naar een kennisje.
    Maar daar twijfel ik nog steeds over.
    Bruiloft is van iemand uit onze vriendenkring. Dus vrienden kunnen niet oppassen, beiden ouders zijn met vakantie.

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja ik vind mijn werk heel erg leuk met leuke collega's! Heb aan de ene kant ook best wel weer zin om te werken. Altijd thuis zitten vind ik ook niks, maar aan de andere kant vind ik het ook nog zo fijn om bij Jelke te zijn! Ach nou ja de 1e dag moet je even doorheen daarna weet je niet meer beter denk ik.

Uiteindelijk stond die monteur dus om 11.00 op de stoep Ondertussen Jelke hartstikke chagerijnig omdat hij niet op bed kon. Om 12.00 fles gegeven en 12.30 was hij helemaal gesloopt. Op bed gelegd en hij heeft geen kik gegeven!

Liefs

14. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Achossie arme Jelke.
    Sunny zat jij nou al op 4 flessen p/dag met Jelke?

XD : Geef je nog fruit aan Julan? Gaat nog steeds goed?

Zijn er al meer meiden die met bijvoeden zijn begonnen?

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Lwv, ja Jelke krijgt al 4 flessen van 210/7! Dit krijgt hij al sinds hij 2 maanden is. Op het CB deden ze helemaal niet moeilijk toen ik dat vertelde. Ze vroegen alleen hoe Jelke het daarop deed en of hij er goed op reageerde... jaa duhh anders doe ik het niet!!! hahaha.

Het was wel vroeg en kwam niet zo vaak voor met 2 maanden al, maar qua gewicht mag hij het hebben dus was geen probleem. En bijvoeding... Ik denk dat Jelke niet tot 4 maanden kan wachten. Hij is bijna 3 maanden en ik moet 16 september weer naar het CB en ga dan vragen of ik vast mag beginnen, want hij kijkt me nu al alles uit mijn mond en wil alles wat hij vast houd ook in zijn mond stoppen... Hij is dan 3 maanden en 2 weken (week overtijd is dus eigenlijk 3 weken) en qua gewicht loopt hij ook voor. Dus lijkt me geen probleem.

En CB is adviesbureau dus ben altijd nog eigen baas hahaha!

16. zustertje

Wat hebben jullie vanmiddag nog gedaan??

Wij meer dan een uur gelopen en voor de rest lekker relax op de bank! Mijn zusje is net weg (naar haar vriend) en ik ga zo koken :D

17. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    lwv: ja, wij zijn al sinds 2 weken ongeveer aan het fruit begonnen. Zelf fruit in de blender pureren. Ze vind het hartstikke lekker, vooral meloen :D En peer!! CB was het er niet helemaal mee eens, maar ik sta volledig achter onze beslissing.

Zow, net het sollicitatiegesprek gehad. Maar voelde niet prettig. Ik raak er altijd weer een soort van in crisis: wat wil ik, waar wil ik heen met mijn toekomst? Maar in deze tijden (en onze slechte financiele situatie) heb ik eigenlijk niet veel te willen.... :(
    Nu weer avonddienst..

18. zustertje

@Dominoo Balen van je sollicitatie! Is het iets in de zorg? Of niet? Werkse!

Bijvoeden doen wij nog niet wachten zeker tot de 4 maanden ik geloof er zelf niet zo in dat kinderen er nu al aan toe zijn Nina kijkt ook naar mijn mond als ik iets eet of zo maar dan geloof ik niet dat ze denkt geef mij ook eens eten maar alles wat beweegt kijken ze naar ;)
    Maar dat is gewoon persoonlijk wij vinden het gewoon niet nodig komt vanzelf wel.
    Als Nina fruit/groente krijgt gaan we het wel vers geven.

19. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij geven ook nog geen fruit of iets dergelijks.
    Volgende week vrijdag moeten we al weer naar CB dan is ze 4 maanden oud en dan zal ik het wel eens vragen.
    Maar ze doet het zo goed op de 5 flesjes 180/6.

Geven de bijvoeders nu ook minder melk???

Oh ja mevrouwtje had weer bijna heel de dag geslapen op KDV.

20. zustertje

Bijvoeden is voor de 6 maanden gewoon voor de fun/wennen aan smaken maar dan mag je voor zo ver ik weet nog geen flessen vervangen.

Leuke avond gehad mijn vriendin kwam nog langs haar laptop was vanmorgen overleden en ze had een nieuwe gekocht en die heeft mijn man net gelijk in orde gemaakt.
    Lekker bijgekletst en morgen middag ga ik ook nog naar haar toe gezellig kletsen.

Nina heeft vanavond 1 keer 150/5 op en net heeft ze 120/4 op :$ Had echt dorst ga ze nu om 23.00 niet nog wat geven maar gewoon eens kijken hoe laat ze vannacht wakker wordt ben erg benieuwd!

@lwv Lekker dat de kleine zo geslapen heeft op het kdv doet ze dat thuis niet zo veel dan?

Deel Deze Pagina