Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Ik was al om 07.30 uit bed :):D Probeer een beetje een ritme te krijgen dan is het over 2 weken wat makkelijker als ik er vroeg uit moet (al heb ik nog niet te klagen van de 7 dagen heb ik niet meer dan 2 ochtenddienstjes in de week :);)
    Nina was rond 08.30 wakker en ik wilde het drinken rekken tot 10.00 maar ze ging huilen dus terug in bed en nu slaapt ze weer :$:)
    Hier al een heleboel in het huishouden gedaan wel lekker hoef ik vanmiddag niet veel te doen wil nog een eind gaan wandelen.

@xd Balen dat je weer niks te doen hebt! Is het bedrijf nu weer even gered? Wat voor werk ben je nu aan het zoeken? Grappig dat Julan en Nina wel wat overeenkomsten hebben... Kleine kleertjes zijn hier al een hele tijd uit de kast Nina draagt 62 (broekjes zijn al bijna te kort) 68 en ze heeft 2 shirtjes 74 die ze ook al aan kan maar die vallen denk ik kleiner (zijn van de v&d)

@lwv Een vestje/jasje voor nu is wel erg makkelijk Nina heeft er ook 2 en draagt ze nu elke keer wel als we naar buiten gaan. Shopse in elk geval! Je zal nu wel onderweg naar de HA zijn zal voor je duimen dat het meevalt!

2. zustertje

Meiden die flesvoeding geven poepen jullie kindjes elke dag? Nina heeft vanaf zaterdag amper ontlasting gehad ik heb al extra water in de fles gedaan en heb haar een paar lepeltjes olie gegeven maar lijkt niet te helpen.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Julan poept eigenlijk iedere dag. Van het weekend heeft hij ook 1 dag overgeslagen.
    Misschien moet je haar temp opmeten, of iig dat ding dr instoppen;) Ooit gaan ze daardoor poepen...
    Heeft ze er last van? Of dat niet.

Ik ben secretaresse, dus zoek ook zoiets. Maakt mij niet uit in welke branche...

Lekker al veel in het huishouden gedaan! Fijn altijd als dat weer gedaan is he:)

X

4. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Hey dames, jullie waren vanmorgen alweer vroeg wakker zie ik. Ik ben pas rond half 10 wakker gemaakt, toen begon Fleur pas te huilen, dus ik heb eventjes heerlijk uitgeslapen :) Nu eerst eventjes lekker rustig wakker worden, en daarna zal ik ook maar eens wat gaan doen. De kleine van mij zit nu in maatje 62, heb laatst de kast opgeruimd en ook ik gooi de kleertjes niet weg, zou ik niet kunnen haha. En wie weet word de tweede ook een meisje ;)

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ah jullie willen dus ook een 2e:D

Lekker zeg uitgeslapen! Heb je nog verlof?

6. zustertje

@xd Nee volgens mij heeft ze er geen last van en haar buikje is ook niet hard zal het wel even aankijken (met de thermometer hebben we al een aantal keren geprobeerd ;)) Zal ze vanavond weleens in een warme tummy doen.
    Moeilijk hoor werkzoeken zeker in deze tijd

@Sjotefle Ik heb de te kleine kleertjes ook allemaal in een doos gestopt zie wel wat ik er mee doe wie weet ooit voor een tweede (maar dan zul je zien is het een jongen :D) Ben ook benieuwd of je nog gaat werken of thuis mama blijft?

7. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Mijn verlof gaat nog heel lang duren haha. Tijdens mn zwangerschap is het bedrijf waar ik voor werkte failliet gegaan, nu helpt de zwangerschap niet echt om een nieuwe baan te vinden en nu de kleine er is vinden wij beiden het eigenlijk wel best zo. Het was wel even passen en meten om te leren leven met één inkomen, maar het kan gemakkelijk. Zodra de kleine straks wat ouder is ga ik vast en zeker wel weer op zoek naar een baan, alle dagen thuis zitten is ook niet niks...En om op dit moment ook een baan te krijgen is ook niet bepaald gemakkelijk ;) Zijn jullie alweer aan het werk geweest? Heb hier en daar wat gelezen, maar hoe was het om voor het eerst zonder de kleine te zijn?

8. zustertje

Wie heeft er zin in online shoppen??????????? Ik heb een geweldige site ontdekt!

9. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hey dames!

Hier een hele goeie nacht gehad......Jolene kwam om 9.00:D Heerlijk!
    Ik moet straks werken, heb een late dienst alleen we hebben een overleg ervoor aan dus moet eerder weg. Ze gaat naar mijn schoonouders. Vanaf a.s vrijdag gaat ze naar de gastouder, ben benieuwd;)

@ Sjotefle: Ik werk dus alweer sinds 4 augustus. Vindt het redelijk makkelijk om haar weg te brengen maar mis haar ook wel. Balen zeg dat het bedrijf failliet ging.......in welke branche werk je?

@ XD: Dus weer verveling alom bij jou???:x Dan duren dagen erg lang....

@ Lwv: Hoe ging de spuit? Pijnlijk?

@ Zustertje: Jolene heeft 1 keer per dag een poepluier maar af en toe slaat ze maximaal 1 dag over.

@ Kleertjes: Jolene draagt nu 62....ik gooi ook niks weg;)

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik ben sinds 15 augustus weer aan het werk. Werk 31 uur per week, maar dat moet financieel.

Wel lekker dat je nu met je dochtertje thuis zit.
    Was wel even schrikken dat het bedrijf failliet ging zeker? Wat deed je?
    Hier gaat het ook slecht. Ze hebben nu een geldschieter gevonden die vrijdag heeft willen betalen dus we kunnen er weer een paar weken/maanden tegenaan haha..

Julan gaat naar de omas, dus dat scheelt opzich wel. De eerste x naar smoeder vond ik moeilijker als mn eigen moeder hihi...
    Maar nu gaat het goed! En het thuis komen is extra leuk nu:)

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Werkze anouchka!

We zijn allemaal sentimenteel (schrijf ik dat goed? haha). Alle kleertjes bewaren:)

12. zustertje

Ik heb net 10 stuks kleding besteld eigenlijk zou het 168.50 zijn maar heb het nu voor 63 euro! Met verzendkosten erbij...

Dit is de site hummbee.com!!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    WOw dat scheelt. Ik ga ook meteen ff kijken hahaha

14. zustertje

Staan ook super leuke jongens kleren op! Suc6 ;):D

15. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Oh, die site ga ik ook eventjes checken! :)

Mn baan verliezen was zeker geen pretje en al helemaal op dat moment niet, je hebt een kleine op komst dus je wilt financieel er natuurlijk goed voor staan. We hebben een boel maatregelen getroffen, zoals een nieuw huis en een andere auto waardoor de maandlasten omlaag gingen. Ik werkte in de productie, moet zeggen dat ik het soms wel mis...maar aan de andere kant zou ik heel moeilijk mn kleine meisje kunnen missen haha. Wel fijn dat jullie inderdaad niet zoveel last ervan hebben gehad! Het scheelt natuurlijk ook wel als je je kleine bij je moeder achter laat, dat zal het voor mij ook een stuk gemakkelijker maken denk ik. Maar eerst wacht ik af tot de kleine een jaartje is ofzo...Kunnen jullie je het nog herinneren dat toen je zwanger was het eerst allemaal zo langzaam ging, terwijl de kleine er nu is en de tijd zovéél sneller gaat?

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Och hou op, de tijd vliegt!! Het gaat echt onwijs snel!!
    Heerlijk toch, nu kun je lekker van jullie dochtertje genieten:)

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Even mn boze ventje spammen:)
    Vind deze foto zo schattig hoe hij kijkt hihi (rechts is zn vriendinnetje, dochtertje van mn beste vriendin!)

18. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Och wat een moppie! Hij trekt hier inderdaad een geniaal gezicht :D Die kleine meid van ons kan soms heel zielig kijken, en het word dan nog mooier als ze een pruillipje trekt haha. Heb het alleen helaas nog nooit op foto vast kunnen leggen want op de een of andere manier is ze dan opeens weer vrolijk.

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oeh ja een pruillip, dat kan Julan ook.

Soms kijkt hij heel zielig, en dan gaan die lipjes naar beneden. Gossie, dan moet ik altijd zelf bijna huilen dat ziet er zoooo zielig uit:D

20. zustertje

@Sjotefle (ik moet elke keer kijken hoe ik je naam schrijf haha) Balen joh dat je je baan kwijt geraakt bent! Vind je het niet vervelend hele dagen thuis zitten? Ik ben echt blij dat ik over 2 weken weer aan het werk kan :) Niet om Nina maar gewoon lekker even weg en mijn eigen werk uitvoeren wat ik zo leuk vind al is het maar 16 uurtjes in de week hoor.
    En nog wat leuks gezien op de site?

@Xd Heb je nog wat leuks gezien op de site? Wat een leuke lieve foto! Die kleertjes die Julan draagt vind ik zo leuk echt mijn smaak! Ik hou ook niet van kleertjes met winnie de pooh of zo vind ik echt helemaal niks!
    Hou wel van een beetje kak enz :D

Net naar de winkel gelopen en Nina de fles gegeven die ligt alweer te slapen :D Straks loop ik nog naar de boer om aardappels (is wel een eind lopen maar goed voor de lijn)

Deel Deze Pagina