@Werk, nou hier nog een weekje vakantie en dan volgende week maandag weer beginnen. Zie er aan de ene kant tegen op om Jelke te missen, maar aan de andere kant heb ik er wel zin in om er weer even uit te zijn en onder mijn collega's te zijn. @Sjotefle (hopenlijk schrijf ik het goed hahaha) WELKOM!! Voor jou een foto van onze prachtige zoon Jelke. De meeste hier kennen de foto al! Bekijk bijlage 179146 Gisteren op verjaardag geweest bij de beppe van vriendlief, was erg gezellig met alle familie en Jelke heeft zich net als anders voorbeeldig gedragen! Zo mooi om te zien hoe gek iedereen op hem is! Dan smelt je moeder hart echt! Liefs
Haha ja ik vind ook leuk Maar hou ook heel erg van stoere dingen, dus ik combineer het kakkerige met iets stoers. Hieronder had hij een hele stoere spijkerbroek aan. Ooh ik vind het zo leuk al die kleertjes hihi, ben zelf ook gek op kleren dus kan me bij Julan dan ook helemaal uitleven haha Heb net op de site gekeken, ga vanavond even wat dingen bestellen. Leuke site!!
@SQ Jij ook weer bijna aan het werk! Ik mag over 2 weken ook weer aan de bak. Super leuk he als familie zo op de kleine reageren! Gisteren vroeg ik aan mijn pa is het goed als Nina een nachtje komt logeren was amper uitgepraat en er klonk een blije JA! @Xd Dat doe ik ook vaak kak kleding met een spijkerrokje/broekje staat zo leuk! Ga weer even city life spelen op hyves (xd24 erg leuk spelletje als je je verveelt )
Haha ja dat spelletje ken ik Ik speel op facebook vaan rummikub! Erg verslavend. Lieve foto van Jelke
Zo dames jullie hebben flink zitten kletsen! Nou ik leef nog .. mn arm zit er ook nog aan... hahahaha! De spuit viel harstikke mee qua pijn. Moet wel beetje rustig aan doen, maar das lastig met een klein kindje. hahaha Zag nog een tip over een leuke website. Ga ik straks gelijk kijken! Ben niet wezen winkelen vandaag zoals ik eigenlijk van plan was. Vriendinnetje kwam op bezoek met haar dochtertje van 4 weekjes oud. Heb haar heel veel kleertjes gegeven van Anoek. Ik bewaar dus echt niet alles. Koop voor een eventuele 2e gewoon mooi weer nieuw spul! hahaha Zag nog een leuke foto van Julan en van Jelke voorbij komen. En verder weet ik het niet meer....... (nee hoor heb geen last meer van zwangerschapsdementie) Morgen werken. Van 08.00 tot 17.00. Woensdag ook. En donderdag van 17.00 tot ca. 23.00u. Zo ga nu ff online shoppen. Nou ja kijken in ieder geval
@lwv en nog iets leuks geshopt? Pfff net een uur gesport voel ik flink! maar was echt super leuk! donderdag gaan we weer dan is het aerobic ben benieuwd! Nu even relaxen op de bank...
Dames die geen BV geven; hoeveel en hoe vaak voeden jullie nu? Wij zitten al iets van bijna 2 maanden op hetzelfde : 5x 180/6.
@zustertje: Leuke naam heb ik inderdaad he? Is een combinatie van onze drie voornamen, wist eventjes niet zo snel wat te verzinnen Ik heb een boel leuke kleertjes gezien op de site, misschien dat ik het ook wel ga bestellen...staat gewoon een te schattig jurkje op! Hele dagen thuis zitten is inderdaad niet niks, soms komen de muren weleens op me af, maar daarentegen kan ik wel lekker vaak met de kleine op pad. En sinds kort heb ik dan ook nog dit forum erbij om mn tijd te verdoen @Sunnyqueen, wat een prachtige foto zeg! Wij hebben gewoon allemaal té schattige kindjes Dat gevoel dat je beschrijft dat herken ik helemaal, ik vind het heerlijk om te zien hoe iedereen reageert op Fleur. Waren jullie kindjes al vrij snel aan het doorslapen of is er nog een nachtbraker?
jelke sliep door toen hij 3 dagen oud was. Ik gaf toen nog bv en hij sliep snachts 6 uren achter elkaar. Met 4 weken had ik niet meer genoeg dus ben toen over gestapt op fv. Toen zat jelke al gauw op 8 uren slapen snachts en toen hij 2 maanden oud was sliep hij het klokje rond. En dat doet hij nog steeds. 20.00 laatste fles en tussen 20.30 en 21.00 uur gaat hij op bed en dan komt hij in de ochtend tussen 8.00 en 8.30. Liefs
Hey meiden, even ego: ik heb vandaag mijn contract getekend!!! Vanaf donderdag een baan, wat ik tot november combineer met de baan die ik nog heb en vanaf dan 28 uur daar werken. Dat betekent: Snel oppas (gastouder en fam) regelen, ontslagbrief schrijven en de kunstvoeding nu helemaal doorzetten, want wil niet meer hoeven te kolven op mijn nieuwe werk. Dat scheelt wel weer veel werk moet ik zeggen! Ben er af en toe best zat van. Zit nog te denken om af en toe te blijven voeden maar weet even niet of dit kan. Helaas spuugt ze nog enorm van de kv... Dus dat wordt even doorbijten. Heb beetje het gevoel dat ik haar verlaat Maar ik moet nu eenmaal ook voor de centjes in ons gezinnetje zorgen! Hier nog een heerlijke foto van ons meisje, op de bruiloft van zus van mijn man afgelopen vrijdag. Wat een leuke jurk he!!!!
Wat een leuke foto van Jelke!!! En ook die van Julan met zijn vriendinnetje. Wat een heerlijk eigenwijze koppies
Goedenmorgen! Gisteravond gewerkt....nu weer vroeg op...wil nog ff wat doen voor Jolene wakker wordt. Straks even boodschapjes doen en koffie drinken bij mijn ouders. Vanavond voorbereiding voor het dopen op 11 sept. @ Dominoo: Goed hoor....wat een fijn gevoel zeg moet dat zijn! Gefeliciteerd! En donderdag al..... En wat een GEWELDIG jurkje @ XD: Leuke foto Knap ventje @ SQ: ook jij een mooie vent @ Sjotefle: Jolene sliep denk met anderhalve maand door.....nu slaapt ze ong 11 a 12 uur achter elkaar ( 12 is echt max. dan maak ik haar wakker) @ Lwv: Jolene zit ook nog op 5 x 180+6......ze doet het er prima op en ik laat dat voorlopig ook zo. Tenzij CB op 19 sept met een ander advies komt.....maar goed ze krijgt niet teveel dus lijkt me prima zo
Goedemorgen! Aahhhh Dominoo, wat een schatje! Dat jurkje is echt super!! Anouchka, ook al zon lekker meisje Doorslapen: Julan heeft er lang over gedaan maar sinds ongeveer een week lukt het hem. Hij komt snachts tussen 4 en 5 vaak wel voor z fiep, maar als we die geven slaapt hij weer door. Ohh wat ben je dan gelukkig na 3 maanden van die rotnachten haha.. Vanochtend moest ik om 7.30 weg om Julan bij mn moeder af te zetten en toen sliep hij gewoon nog, WOW! Julan krijgt ook 5x 180/6. En dat doen we om de 4 uur. Wat fijn dominoo dat je donderdag al kan beginnen, wat ga je nu precies doen? En je moet niet het gevoel hebben dat je haar verlaat joh! Het is ook gewoon goed voor jezelf, even Dominoo zijn ipv mama! Ik vind het wel weer lekker om aan de slag te zijn, en bij thuiskomt ben ik zo gelukkig. Die glimlach die ik dan krijg, dan smelt ik Gisteren heb ik hier tot 18.15 gezeten, vanag 8.00. Dat was wel een te lange dag. Zo heb je heel de dag niks te doen en op het moment dat ik naar huis wilde gaan kwamen ze met iets wat af moest! Grrr, vond het wel erg want toen ik thuis kwam moest Julan zo goed als naar bed Sjotefle, ik moest ook iedere x kijken hoe ik je naam moest schrijven. Ik zag alleen bij je profiel een website staan en zag jullie namen. Toen zag ik idd dat het een mix was en nu kan ik het wel onthouden haha Liefs!
@Dominoo Wat een super mooi prinsesje!! Lief jurkje ook... En wat gaaf dat je al nieuw werk hebt! Wat ga je nu doen? JE verlaat je schatje echt niet hoor... Suc6 met de borstvoeding afbouwen super dat je het zo lang volgehouden hebt! @Anouchka Wat een mooie foto van jullie schatje! Zo jij bent er vroeg uit gegaan om aan de slag te gaan drukke dag vandaag kom je nog wel kletsen? @Xd Heerlijk is dat he als ze doorslapen! Pfff wat een lange dag had je gisteren vandaag ook weer tot 17.30? Vannacht rond 02.45 hoorde ik Nina en wat bleek ze had GEPOEPT!!! Eindelijk was er zo blij mee haha. Ze had nogal koude handjes en ze was aan het huilen van de koude billendoekjes volgens mij dus heb ik ze verrast met een flesje warme melk Daarna is ze weer lekker gaan slapen. Rond 07.30 heeft ze weer gedronken en nu ligt ze weer heerlijk te slapen.
@Dominoo: Wat een ongelofelijk mooi jurkje, en wat staat haar dat goed, echt een prinsesje @doorslapen: Gelukkig had Fleur dit ook al vrij snel door, na een paar dagen kon ze ook gemakkelijk van 23 tot 6 slapen. Heb tot nu nog maar een paar gebroken nachten gehad, net zoals afgelopen nacht. Ze is vanaf 3 tot half 5 wakker geweest, zelfs na het voeden lukte het haar niet om in slaap te komen. Geen idee wat er was, maar in elk geval ligt ze nu lekker te slapen Werkse voor iedereen die vandaag moet!
@ Zustertje, fijn dat ze een volle luier had. Moet niet al te lang duren dat ze dat ophouden he! Ja vandaag weer tot 17.30, heb de auto bij mn moeder laten staan (had Julan daar afgezet) Ik wilde weer naar mn werk rijden, is mn band helemaal plat! Shit... Auto is sowieso aan het einde van zn latijn dus dit kan er ook nog wel bij... @ Sjotefle, fijn dat Fleur al snel doorsliep. Daar ben ik wel jaloers op hoor haha. De gebroken nachten zijn slopend op een gegeven moment. Hier gaat het nu een paar nachten goed gelukkig! Morgen weer een vrije dag dus dan kan ik weer even bijtanken. Ik vind het toch best pittig hoor werken en een kindje erbij. Vooral die dagen van 9 uur, ik weet niet hoelang ik dat zo vol ga houden, pff haha (wat een zeur ben ik he).
@Xd op deze foto valt dat heel erg op ja zei ik gisteren ook al tegen mijn man. Nina kan nu trouwens los in de tummytub zitten ze vind het helemaal geweldig! Ik ben mijn voorraad borstvoeding uit de vriezer aan het opmaken elke dag haal ik er 1 voeding uit en Nina vind het nog lekker op had ik niet verwacht na 3 weken flesvoeding.