Nina heeft van 19.45 tot 05.30 geslapen anders geven we als we naar bed gaan nog drinken en komt ze rond 07.00 Ze heeft wel langer geslapen maar of het daar door komt geen idee gaan het vanavond gewoonw eer proberen
Klinkt wel goed Ben benieuwd hoe ze het vannacht doet met rijstebloem. Misschien kan ik dat hier ook proberen!
Ik laat het morgen ochtend weten hoe en wat had het er met mijn ma over ze zei ook volgens mij kan het niet echt kwaad om te geven hoor probeer het maar (mijn man is verpleegkundige en heeft ook op het CB gewerkt maar doet dat nu niet meer nu werkt ze met ouderen)
Volgens mij kan dat ook geen kwaad hoor. Ben sowieso wel makkelijk met dingen haha. Ben benieuwd hoe ze het vannacht met rijstebloem doet. Weer zo'n goede nacht, dan ga ik het hier ook een x proberen
Haha ik laat het weten Wat gaan jullie eten vanavond... Wij eten een maiskolf,saucijs en frietjes beetje rare combi maar ik ben vergeten om aardappels te halen.
Zwemmen was heerlijk! Ze vindt het zo leuk! @ Eten: we hebben aardappels met boontjes op ( saai maar ja......morgen ga ik javaanse gehaktballetjes proberen, was nieuw van conimex) @ Rijstebloem: klinkt goed......ik wacht je ervaring ook ff af zustertje Zodadelijk werken......nog niks geen zin. Morgen lekker vrij
Rijstebloem : daar heb ik ook al goede verhalen over gehoord. Je maak gewoon je fles klaar en als laatste die je 1 of 2 theelepels rijstebloem erbij in. Blijven/raken ze voller van. Ik wil er misschien ook binnenkort mee beginnen. MAAR ik twijfel steeds zo. Ze doet het namelijk nu ook super netjes. Ca. 07.00 - 07.30 flesje met 180/6 Ca. 11.30 een flesje met 180/6 Ca. 15.00 een flesje met 180/6 Ca. 18.30 een flesje met 180/6 Ca. 22.00 een flesje met 180/6
Anoek heeft een mooi schema! Werkze anouchka! Klinkt lekker die gehaktballetjes laat maar weten of het smaakte, dan gaan wij het ook een x proberen! Morgen weer werken, heb geen zin!! X
Ze zijn net weer weg de tante's was erg gezellig! We kregen nog een super mooie houten kubus met allemaal verschillende soorten speelgoed aan alle kanten echt heel leuk! (wel grappig want ik vind houten speelgoed erg leuk en degelijk) Nina werd rond 21.00 wakker heeft ze even bij de tante's gezeten heeft mijn man ze lekker in de tummy gedaan en daarna heeft ze bijna heel de fles leeg gedronken (180/6+2 lepels rijstebloem) ben heel benieuwd hoelang ze gaat slapen hoef er toch niet uit want mijn zusje komt zo en die blijft 2 nachtjes slapen en die slaapt bij der nichtje op de kamer vind ze leuk Tot morgen meiden slaap lekker!
Goedemorgen, Pff hier was het 5.30, en nu zit ik alweer doodmoe op mn werk.. GRR. Als ik klaar ben met werken ga ik dus rijstebloem halen. Nina slaapt er echt heel lang op he. Hopelijk Julan ook, de nachten zijn zo kort. We geven tegen 12 uur de laatste fles en als hij dan om 5.30 weer komt pff dan heb ik te weinig uren gemaakt. Leuk dat je zusje blijft logeren!
Oke dank je Ga ik dus vanmiddag even halen, ik word zo langzamerhand heel erg chagarijnig van die klote nachten.... (oke, sorry hij begint het te leren ik mag niet klagen.... Maar ik doe het toch)
Goedemiddag dames, *ego* Ik ben 14 juli weer met anticonceptie begonnen zonder mijn eerste menstruatie af te wachten na de bevalling. Dit kon gewoon volgens de huisarts en de gebruiksaanwijzing. Ik was namelijk klaar met condooms. Ik gebruik de nuvaring. Dit is een vaginale ring die je 3 weken in houd en dan heb je een stopweek waarin hij dus een week er uit is. Dan hoor je dus je onttrekkingsbloeding te hebben, maar net als dat je met de pil door kan slikken om de stopweek over te slaan kan je ook doorringen. Dan haal je hem na 4 weken er uit en doet meteen weer een nieuwe in. Dit heb ik 1 keer gedaan alleen verloor ik nou al een week lang heel licht bloed dus ik dacht bij deze 2e ring las ik een stopweek in. Dus maandag de ring er uit gehaald en flink ongesteld geworden althans dat denk ik, want wat mij vanochtend gebeurde daar ben ik toch wel even van geschrokken. Ineens een flinke ''stolsel" wat op een zakje lijkt van 2,5 cm lang en 1 cm breed. Donkerrood net als de placenta. Placenta van Jelke is overigens in zijn geheel uit mijn baarmoeder gehaald tijdens de keizersnee.... Ik bel straks met de huisarts wat dit kan zijn, maar vriendlief en ik hebben allebeide het vermoeden van een eventuele miskraam..... Liefs
Ja het is raar, want we zijn er nog helemaal niet mee bezig. Ik bedoel als het gebeurt dan is het kindje natuurlijk van harte welkom, maar goed ik ben niet voor niks aan de anticonceptie gegaan en acht de kans dan ook vrij klein dat het zo is, maar als je er dan zo over nadenkt dat het misschien een miskraam is dan komt dat toch wel even hard aan. Ik zat ook helemaal te trillen op de wc omdat ik zoiets nog nooit eerder had gezien. Liefs
SQ : Jeetje wat heftig!!!! Sterkte en succes ermee. XD : Balen dat Julan weer zo vroeg wakker was. Ben benieuwd hoe hij op de rijstebloem gaat reageren! Kijk je wel even goed op de verpakking dat je de juiste haalt. Dus dat is die voor 'vanaf 4 maanden'. Kun je je mannetje weer niet een keer bij opa/oma laten slapen zodat jullie kunnen doorslapen? Hier gaat alles goed. Anoek is zo'n lief en tevreden meisje. *ben er verliefd op* Net een leuk jurkje gescoord bij Tuunte en een rokje + legging. Vanavond werken. Om 17.00 uur beginnen.