Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    heb net met de huisarts gebeld, de assistente vond het heel appart. In eerste instantie zei ze meteen: '' kan nog van de bevalling zijn dat het nog niet helemaal schoon was, maar toen ik vertelde dat ik een keizersnee heb gehad en dus tijdens de keizersnee al zoveel mogelijk schoon gespoeld ben toen zei ze dat het wel vreemd was. Ze heeft op geschreven hoe ik de stolsel beschreef en zij bespreekt dat weer met de huisarts en dan moet ik in de namiddag weer even bellen. Maar ja ze zei ook als het wel een zwangerschap was, dan kun je er nu toch niets meer aan doen. Nee dat snap ik ook, maar ik weet niet wat het is en wil het graag weten en daarnaast me voorbereiden of er nog meer komen gaat. Ze vroeg ook of ik erger ongesteld ben dan anders. Nou ja behoorlijk. Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel bloed verloren tijdens de menstruatie! Ga vriendlief vragen of hij even een test wil kopen dan kan ik zien of er HCG aanwezig is.

Liefs

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    SQ, ja snap ik dat je aan het trillen was. Dat zou ik ook hebben! Je schrikt dan gewoon.

Lwv, ja Julan zou best kunnen logeren. Maar dat wil ik niet, als ik zn koppie zie dat maakt al veel goed... Ja ook verliefd he;)
    Ik heb ooit echt dat ik hem knuffel en dat ik hem wel letterlijk dood zou kunnen knuffelen:D

Ik heb hier, voor de gein, laten pendelen (kennen jullie dat?)... Stiekem denk ik wel zo nu en dan aan een 2e:)
    Dacht laat ik eens pendelen, 1tje zegt zwanger in mei 2012 de andere zegt zwanger in maart 2012. Beide zeggen een meisje..
    Ben benieuwd:)
    We zijn er nu totaal niet mee bezig en wil echt nog wel ff wachten, maar dacht ach pendelen kan geen kwaad

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ben benieuwd SQ! Op de test moet je dan misschien wel iets zien, maar als je ver voor je nod zit hoeft dit natuurlijk niet he

4. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    nou het zakje was al 2,5 cm lang en 1 cm breed dus dan zou ik toch al een paar weken onderweg zijn.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zou ook gewoon een prop bloed kunnen zijn wat er al even zit...
    Ik had een dag na de bevalling een een grote prop bloed verloren, ik weet natuurlijk zeker dat dat met de bevalling te maken had.
    Maar misschien is dit ook nog achtergebleven bloed. Ik zeg maar wat hoor:)

6. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    @SQ: Jeetje wat heftig zeg! Laten we maar hopen dat het goed af gaat lopen...Het schijnt trouwens wel normaal te zijn als je voor het eerst weer ongesteld bent dat je dan redelijk veel bloed verliest, maar zo'n groot stolsel roept uiteraard vraagtekens op. Heb je al getest?

@Xd: Dat pendelen ken ik inderdaad, krijg ook de kriebels om het eens te proberen ;) Zou op zich wel grappig zijn als ze ook nog eens gelijk hebben hè?

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja vind dat wel grappig, had het met Julan ook door 2 mensen laten doen en die hadden gelijk;)
    Dus als ze nu weer gelijk hebben, ben ik met Julan zn 1e verjaardag weer zwanger hihi.. We zullen zien:)

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden hier al een hele dag druk druk... Ik kom vanavond na het sporten kletsen....

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sportze! (wat doe je voor sport? Ik moet ook nodig weer een x gaan sporten!)

10. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Sunny ben je nog terug gebeld door de dokter/assistente?
    En testje gedaan?
    Ben benieuwd!

XD : Oeehhh spannend dat pendelen!
    Hoe werk dat precies?
    Ik zat toevallig vandaag nog te denken over wanneer eventueel(!) een 2e.... hihihihi

Zustertje : Wat doe je voor sport?

11. zustertje

Helemaal op!!! Haha maandag doen we van alles eigenlijk (buikspieren enz hardlopen maar ook een balspel of iets met gymtoestellen) en op donderdag avond een uur aerobic en dat is ZWAAR! :D

Ik kom morgen weer kletsen... Slaap lekker allemaal

12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje : Doe je dat op de sportschool?

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lwv, 'druk' aaan het werk?? :)
    Pendelen, moet je even op t forum kijken en dan helemaal onderaan staat een onderwerp wat pendelen heet. Staat ook wat het is.
    Zijn wat dames hier die dat kunnen, weet niet preciea hoe het werkt maar dat staat daar wel bij:)

Zustertje, goed bezig met sporten. Ik moet nodig ook weer een x wat gaan doen.

X

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!

Allemaal nog aan het slapen;)

15. zustertje

Goedemorgen...

Nina had gisteren overdag niet super veel gedronken maar gisteren avond dronk ze ineens 210/7 weg (zonder rijstebloem want het was nog vroeg) Gisteren rond 22.00 heeft ze nog 120/4 gedronken met een heel klein beetje rijstebloem maar mevrouwtje werd rond 03.00 wakker van de dorst weer 150/5 gedronken en nu heeft ze tot 09.00 geslapen :$:D

Mijn zusje is hier nog tot 14.00 daarna kom ik kletsen....

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lekker tot 9 uur geslapen:) Wel balen van de nachtvoeding.

Julan was weer om 5 uur wakker maar die hebben we bij ons in bed gedaan:) Toen sliep hij gewoon door, ik heb zelfs mn wekker niet gehoord ik schrok iets voor 8 uur wakker. Dus ben pas om 8.30 begonnen hihi

17. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen.
    Ons dametje kwam vanmorgen om 07.30u.
    Om 08.30 terug in bed gelegd en hebben we allemaal nog een uur geslapen! Nu allemaal beneden. Papa moet vanmiddag en vanavond werken. Mama gaat met Anoek vanmiddag even de stad in.

YES : vanmorgen ruim 1 kg lichter!!!!

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goed bezig lwv! Sport je nu ook??

Lekker shoppen:) Ik ga vanmiddag ook wat doen met Julan en mn vriend. Hij is vrij vandaag.
    Lekker weertje! Morgen nog beter weer!

19. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou de huisarts zei dat het een vruchtje geweest kan zijn, maar dat we dat niet zullen weten omdat ik ook niet wist of ik wel of niet zwanger was. En ik heb de stolsel ook niet bewaard voor onderzoek, daar stond ik toen ook niet bij stil. Maar ik heb gisteren een test gedaan of er enig HCG aanwezig was en die was stralend wit dus wij gaan er gewoon vanuit dat het dan nog achtergebleven wondresten zijn. Ik heb wel buik en rugpijn gehad, maar niet meer als anders bij mijn menstruatie!

Liefs

20. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ben trouwens het weekend afwezig, want we hebben familieweekend dus zal misschien wel eens even lezen, maar reageren gaat hem niet worden ben ik bang!

Liefs

Deel Deze Pagina