Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

@SQ Komt helemaal goed joh werkse!

@xd Jij ook een druk weekend gehad en nu weer aan het werk... Ik moet vanavond weer werken ik moet rond 18.30 beginnen en ben rond 22.30/23.00 klaar is wel goed te doen.

Nina heeft vanmorgen tot 08.30 geslapen en ik ook :D en nu ligt ze al weer vanaf 09.30 te slapen haha slaapkop!
    Ik zit even te ontbijten enz en ga zo het huishouden doen.

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nina heeft goed geslapen.
    Julan werd om 4.30 wakker, we leggen hem voortaan als hij snachts wakker is gewoon bij ons in bed. Hij slaapt dan weer goed in.
    In zn eigen bed blijft ie maar jammeren als hij 1x wakker is geweest.
    Dus we kiezen nu even voor onze nachtrust ipv wat eigenlijk het beste is;)

Ik heb 3 bazen, 1 was met vakantie die komt zo op kantoor. Maar de andere 2 hebben ruzie met hem gekregen omdat het bedrijf failliet ging en hij gewoon met vakantie ging (wat ook niet heel slim is natuurlijk, dat terzijde).

Nu zijn er allemaal besprekingen met degene die het bedrijf financieel gaat helpen. En de ene baas die met vakantie was en dus zo weer op kantoor is mag nergens bij zitten.
    Stelletje kleuters dat het zijn hahaha, ik moet er maar gewoon om lachen:)

3. zustertje

@xd Ach als het helpt om Julan wel te laten slapen ;) Haha wat een stelletje kleuters op jou werk... heb je wel wat te doen vandaag?

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nee weer weinig te doen.
    Het zijn hier echt een stelletje kleuters hihi, als ik alles op zou schrijven zou ik een dagelijkse soapserie kunnen beginnen;)

5. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Hier een druk maar gezellig weekend achter de rug.
    Anoek vanmorgen om 08.00 pas wakker.
    Ik heb ondertussen nu al heel m'n huisje op de beneden verdieping schoon en fris.
    Straks Anoek fles doen en dan gaan we boodschappen doen.

Xd : slim van je om Julan in bed te nemen. Scheelt jullie een hoop slaap tekort. Sterkte vandaag op je werk.

SQ : spannend vandaag weer werken. Komt vast goed.
    Laat je weten hoe het gegaan is?

Jolene lekker bij GO geweest. Fijn dat het goed ging!

Zustertje : Die Nina van jou doet het echt super hee!

6. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Hé dames, daar was ik weer! Druk weekend achter de rug...Fleur ligt nu weer lekker te slapen en dus heb ik weer eventjes de tijd om achter de computer te zitten en alles bij te lezen :)

@lwv: Nog gefeliciteerd met je man! Nog een leuk feestje gehad?
    @SQ: Spannend om voor het eerst een dagje zonder je kleintje te zijn, maar het thuiskomen zal nu vast en zeker nog een stuk leuker zijn dan voorheen! Laat je weten hoe het ging?

Voor de dames die vandaag werken moeten, werkse!
    Het huishouden staat me weer op te wachten, dat heeft namelijk van het weekend zn sporen wel nagelaten ;)

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Allemaal drukke weekenden:)

Ik kom sinds ik werk echt tijd tekort voor het huishouden.
    We wilden gisteren samen wat opruimen enz, maar het was zo vies en plakkerig weer. We zijn al snel gestopt.

Ik heb van souders een tijd terug een fitnessapparaat gekregen die hun niet meer gebruikten (lees: dus nooit gebruikt haha).
    Heb er1x gebruik van gemaakt maar het is echt een rotding, ik voelde niks dus dat werkt dan niet;)
    Heb m gisteren avond op marktplaats gezet en had meteen een bod van 100 euro! Ze komen m vanavond ophalen, jippie.. :D

8. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    He verdorrie had ik net een heel verhaal getypt....foetsie.

Hier vandaag flink de huisvrouw aan het uithangen.
    Heerlijk!! Ik zou wel willen stoppen met werken. En lekker huismama worden. Hihihi

Xd : zo meid dat is lekker geld verdienen. Hahaha! Goed man.

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja zou je willen stoppen met werken? Is ook wel heerlijk om lekker thuis te zijn met je kleintje he.

Ik moet er zelf niet aan denken trouwens, ik hen nogal moeite met mezelf te vermaken:) Verveel me snel.
    Dus vind werken wel leuk, al zou ik best wat minder uren willen werken als dat zou kunnen!

10. zustertje

Het is hier echt SUPER lekker weer! Jammer dat Nina nog ligt te slapen ga zo echt naar buiten toe.

@xd dat is snel verdient lekker hoor! Hopelijk laten ze je niet zitten vanavond...
    Is het nog een beetje uit te houden op je werk?

@lwv Lijkt mij echt verschrikkelijk fulltime thuis zitten :) vind het niet erg om het huishouden te doen maar vind mijn werk echt veel leuker haha
    Alles goed met de kleine meid?

@Sjotefle Jij ook een lekker weekend gehad alles goed met je meisje? Hoe groot is ze eigenlijk en hoeveel weegt ze?

Over 2 weken moeten we weer naar het CB ben echt benieuwd wat Nina weegt maar volgens mij gaat dat echt richting de 7400 gram :$:D Begint echt te wegen als je ze een poosje op je arm hebt haha.

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja dat krijg ik nu met Julan ook, begint zwaar te worden.
    En die maxicosi is bijna niet meer te tillen met hem erin.
    Hoe moet dat als ie straks 10 kilo weegt, pfftt

Wel balen dat ik de maandag altijd werk, dan is namelijk het inloopuur bij het CB. Ik krijg mn vriend helaas niet zo gek dat hij daarheen gaat met Julan:(
    Komende maandag ben ik vrij dan ga ik dus even wegen!

12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij moeten as.vrijdag weer naar CB.
    Anoek woog de laatste keer 7250 kg. Zal nu wel richting de 8 kg gaan. *slik*

Oh ja hoor ik kan wel thuis zitten. Hahahahaha.
    Beetje huishouden, boodschapjes, koffie drinken bij vriendinnetjes, enz.enz.
    EN uiteraard lekker met m'n meisje bezig zijn...en misschien over een poos met haar brusje. hahahaha

13. zustertje

Als het niet nodig is til ik de maxicosi echt niet dat ding weegt al 4 kilo en dan Nina er nog bij die woog paar weken terug 6800 gram is mijn man zijn werk haha en als ik met Nina weg ga zet ik hem gewoon even op het onderstel van de kinderwagen en til ik de reiswieg die weegt veel minder ;)

Hier is geen inloop spreekuur maar ik weeg Nina weleens op onze eigen weegschaal gaat ook goed.

Ik ging net lopen maar halverwege de straat ben ik weer omgedraaid kwam een hele donkere lucht aan en nu regent het haha

14. zustertje

@lwv koffie drinken met vriendinnen is een hele leuke bezigheid maar ja die werken ook gewoon ;)
    Ik zou de sociale contacten echt veel te veel missen en heb zo weinig te vertellen aan mijn man wat ik meegemaakt heb ben liever nog beetje aan het werk hoor. Scheelt denk ik ook omdat Nina zoveel slaapt die is een uurtje soms anderhalf uur wakker (drinkt ze ook in de tijd) en dan slaapt ze weer 2/3 uurtjes.

Manlief is rond 17.40 thuis en ik ga rond 18.10 weer weg kan precies zo met werken is wel fijn

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dat hebben jullie goed uitgekient (is dat brabants?) met de tijden!

Ik zou idd ook niet thuis kunnen zitten, alhoewel ik het ook wel weer lekker vind hoor. Wat je zegt lwv, lekker thee (ik lust geen koffie;)) drinken bij vriendinnen.

Anoek al richting de 8 kilo!

Ik laat mn vriend ook Julan tillen als ie in de maxicosi zit, veel te zwaar anders.

Het zitje van de bugaboo weegt trouwens echt helemaal niks!

16. zustertje

Weet niet of dat Brabants is haha maar ik snap wat je bedoelt hoor ;)
    Ik vind dat de bak van de bugaboo ook al niks weegt (zonder Nina dan :D)

Vandaag echt weinig gedaan haha ben niet vooruit te branden.... Heb wel zin om te werken bijna allemaal cliënten die ik ken van voor mijn verlof en een paar nieuwe ben benieuwd!

17. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ze dan oud genoeg is dat ze naar school gaat wil ik wel weer gaan werken. hihihihi
    Ik zou me echt prima kunnen vermaken! (vooral met Anoek!)

Zustertje : Werk jij nu dan alleen savonds? Dat is wel ideaal zeg!

Dames, kijken jullie kindjes wel eens naar Baby-tV?
    Anoek wel. Wordt ze helemaal wild - in positieve zin.

18. zustertje

@lwv Ik werk 16 uur in de week en niet meer dan 2 ochtenddienstjes (is van 07.30 tot 11.30 maar als ik om 11.00 klaar ben met mijn route kan ik gewoon naar huis echt super handig is dat in de thuiszorg) als ik door de weeks 's morgens moet werken gaat Nina naar mijn vriendin toe brengt mijn man haar weg die begint pas om 08.30/09.00
    Voor de rest werk ik avonddiensten van 18.30 tot 23.00 of in het weekend maar dan is mijn man allemaal thuis echt ideaal! We hebben niks geen kosten wat opvang betreft mijn vriendin doet het gratis en als zij moet werken komt haar dochtertje hier.

19. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje dat hebben jullie prima geregeld !!!

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mn vriend is net met Julan naar het CB gegaan, had ik gevraagd.
    Julan is nu 7030 gram en 67 cm! Jeetje hij groeit echt loeihard!

Hier ook babytv, Julan vind dat ook leuk:)

Hey lwv, heb ik je op een idee gebracht met je advertentie hihi

Deel Deze Pagina