XD : Ik had al eerder spulletjes op MP gezet maar kreeg niets verkocht. heb nu veel aan een vriendin weggegeven - en nu probeer ik het nog een keer. Wie niet waagt wie niet win. Je heb mij effe 'wakker gemaakt' met je advertentie Jij al iets verkocht? Zo Julan groeit ook lekker!!! Toppie! 67cm is lang! Is hij nu langer dan Anoek maar wel lichter. Ben benieuwd vrijdag. Zo ga nu ff eten maken. Moet alleen eten. Geen zin in... Maar ik ga nasi maken. Dan kan hubbie dat morgenavond eten. Dan moet ik werken. Hoeft hij het alleen maar op te warmen. Lief van mij he! hahahaha
Wat ben je toch lief voor je man Nee niks meer verkocht op MP, Wel wat reacties maar dan hoor je weer niks.. Grrr Vandaag weer een reactie op mn zwjurkje, maar hoor ik verder weer niks. Het fitnessapparaat ging als een speer. Komen ze zo ophalen Had er gisteren ook een pc beeldscherm opgezet, ook verkocht! Dus ons handeltje loopt lekker haha (hebben ff wat puin geruimd gisteren)
Hallo dames, Nou het werken viel me uiteindelijk 100% mee. Er was 1 collega ''te veel'' Dus kon ik er rustig in komen. Ach ik zat er zomaar weer in en het was net of was ik nooit weg geweest. Daarna ben ik even de stad in geweest (wel zo makkelijk zonder kinderwagen te sjouwen) Even nieuwe kleren voor Jelke gekocht want die groeit uit zijn kleren. Hij zit nu in maat 68. Heb een broekje in maat 68 gekocht, maar de rest heb ik in maat 74 gekocht, want ik denk dat hij ook zo uit maat 68 is. En dan moet ik die maat maar even overbruggen met shirtjes die iets te kort zijn en shirtjes en broekjes waarvan ik de mouwen kan omslaan. Daarna mijn ventje weer opgehaald bij mijn moeder. Die was even heeeeeeel erg blij dat hij mamma zag! Hij kroop zowat in me. Dat is nog eens een fijn welkom. Nou morgen weer werken. Zal zo eerst met Jelke douchen en daarna lekker met zijn allen voor de buis. GTST!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben echt zo blij dat het nieuwe tv seizoen is begonnen. Weer genoeg te zien op tv. Fijne avond! Liefs
Sunny fijn dat je werkdag meeviel. Heerlijk He als je nu thuis komt?! Xd : ja mensen die reageren en laten vervolgens niets meer horen. Heeeeel irritant. Ga jij alle kleertjes verkopen? Ik bewaar wel wat spulletjes. GTST. : hihihi hier ook gekeken. Was toch een spannende Cliffhanger. Morgen werken. Moet rond 14.00 uur beginnen. Denk dat ik rond 21.30u klaar ben. Ik had vorige week kleertjes gekocht voor Anoek maar die ga ik ff omruilen voor maatje groter.
@gewicht: Oh, dat maakt me toch wel een klein beetje jaloers als ik dat zo van jullie allemaal lees...Vorige maand met Fleur bij het CB geweest toen was ze 60 cm lang en woog ze 4590 gram, niet heel erg zwaar dus. Het hing er toen ook nog net om ivm de lijn...volgende week er weer heen, ben héél erg benieuwd of ze nu dus ook in gewicht is aangekomen! Anders kan ze gelukkig gerust aan de bijvoeding, misschien maar eens een papfles proberen. Geven jullie allemaal flesvoeding of is er ook iemand die borstvoeding geeft? @babytv: Soms zet ik Fleur weleens achter de televisie neer en ze vind die filmpjes helemaal geweldig! Dan begint ze te kraaien van plezier en ze volgt echt alles. Is héél soms stiekem weleens lekker als ik snel nog eventjes wat moet doen @Gtst: Ook dat heb ik zeker gekeken, kon niet wachten! De cliffhanger was echt spannend, alleen blijft de spanning nu nog hangen. Er gaat eentje dood, maar ja...wie?
Sjotefle : bij RTL boulevard was het vanavond ook ter discussie (GTST) en Lucas gaat een tijdje uit de serie maar komt wel terug. Dus die gaat niet dood. Denk ik. En Janine... tja die is de afgelopen paar jaar al vaker dood geweest volgens mij. Hahaha. Wat is jouw meisje klein zeg. Hoeveel krijgt zij te drinken? Wij geven flesvoeding. (vanaf begin af aan) Ik ben bezig met inlezen/inwinnen van informatie over Rapley. Ik denk dat ik dit gedeeltelijk ga doen. Wil toch ook aan de potjes en/of vers gepureerd. En bijvoeren denk ik pas vanaf 6 maanden. Tenzij Anoek er eerder aan toe is.
@lwv: Ze krijgt 5 voedingen per dag, en ik denk dat ze 180 cc drinkt, ik kolf namelijk ook en dan drinkt ze dat op. Tsja, of dat genoeg is? Twijfel er weleens aan, maar ik neem aan dat ze het zelf wel goed regelt Moet zeggen dat ik als baby toch ook wel redelijk klein was! Maar zal blij zijn als ik weer weet hoeveel ze gegroeid is. Had toch een weegschaal moeten kopen, maar ja dat is achteraf...Bewuste keuze voor flesvoeding?
Ja bewuste keuze. Lijkt me helemaal niets BV. Gewoon geen fijn gevoel bij. Had het misschien ook helemaal niet kunnen geven ivm borstverkleining 14 jaar geleden. Drinkt ze alle flesjes leeg? Misschien eens langzaam aan ophogen?
Goedemorgen, Als Fleur 180 drinkt en dat 5x per dag is toch prima Julan drinkt dat ook. Die komt er alleen wat meer van aan denk ik hihi... Vriendin van me haar dochtertje is 3,5 maand ouder als Julan maar inmiddels heeft Julan haar al ingehaald! Sjotefle, ik heb bv gegeven. Ongeveer 6/7 weken, ben blij dat ik het gedaan heb maar langer vond ik niks. Ik vind het heerlijk dat ik het ook uit handen kan geven en niet constant met die pads in mn bh hoef te lopen En heb nu weer een beetje het gevoel dat mn lichaam van mij is Ik vind het wel super als je het langer vol kunt houden, heb daar echt respect voor! Kun je Fleur niet wegen bij het CB? SQ, fijn dat je werkdag meeviel. Thuiskomen is dan leuk he! Gtst, ik denk dat Rosa dood gaat! De cliffhanger zit er nu nog steeds een beetje in he, je weet nu nog niks! Ik denk dat Lucas naar 1 of ander revalidatiecentrum moet ofzo en dan zie je hem even niet. En Janine zal wel in coma liggen en weer bijkomen. We zullen zien hoe het gaat
Goedemorgen meiden! Wat een avond gisteren.... om 23.02 was ik helemaal klaar en anders ben ik altijd binnen 20 min thuis nu dus niet!!! Snelweg was dicht maar er was geen omleiding aangegeven (wist dus niet dat hij dicht was) rij ik de snelweg op moet ik de afslag naar Antwerpen nemen Moest ik helemaal omrijden... rond 00.00 was ik eindelijk thuis.... Vandaag een relax dagje ze geven veel regen af dus blijf denk ik lekker in huis. Nina heeft weer iets nieuws hoor als ze in bed ligt gaat ze elke keer heel hard gillen/kraaien haha echt zo grappig. @xd Is je fitness apparaat opgehaald? Heeft Julan weer lekker bij jullie geslapen? Slaap je dan zelf wel goed? @Sjotefle Jullie hebben gewoon een slank meisje deden ze daar op het CB moeilijk over dan? Kun je toch niets aan veranderen. Ik heb zelf 12 weken borstvoeding gegeven maar heb 8 weken kloven gehad,2 keer spruw en 3 keer borstontsteking en toen was ik er helemaal klaar mee haha. Geef jij borstvoeding? @Sq Leuke eerste dag gehad fijn hoor! MOet je veel werken deze week? Wie past er op jullie kanjer als je moet werken? @lwv Werkse voor vandaag! Waren de kleertjes aan de kleine kant omdat je ze gaat omruilen.
Ja fitnessapparaat is opgehaald, en mn vriend had nog een pcscherm verkocht. Dus dat is lekker verdienen op een avond hihi Oh wat balen dat de snelweg afgesloten was, moet je helemaal omrijden. Erg irritant! Dat gillen doet Julan soms ook haha ik roep dan altijd, JOEHOE je bent een jongen hoor Om 2 uur werd Julan wakker, fiep erin maar hij bleef wat wakker en geluidjes maken en dan slaap ik niet (ik hoor altijd alles, best lastig). Dus heb hem weer bij ons in bed gedaan. Dan slaapt hij meteen, en ik dus ook. Kan dan wel goed slapen, we hebben een vrij breed bed en we leggen Julan dan tussen mijn kussen en die van mn vriend. Zodat we niet op hem kunnen liggen
@xd Ik hoor ook alle geluidjes echt erg haha... Al kan het ook wel eens vervelend zijn. Haha ja Nina is een echte meid volgens mijn man gillen dat ze kan en ze kan ook heel gemeen knijpen Mijn man hoort het eigenlijk ook nooit die slaapt gewoon lekker verder is volgens mij mama eigen. Zo jullie hebben lekker verkocht super!
Ja het zal wel mama-eigen zijn, ik baal soms wel. Dan lig ik en dan denk ik zal mn vriend het niet horen? Maar nee hoor die slaapt gewoon door
Hoi meiden! maar 180 cc is toch 150ml water + 5 schepjes? Ik geef 180ml + 6 schepjes = 200 cc geloof ik. Anoek ligt heel de tijd haar dekentjes af te schoppen in bed. Ze lig nu een uurtje in bed maar slaapt niet. Ik zie iedere keer die kont omhoog gaan, beentjes in de lucht..hahahaha Leuk hoor zo'n babyphone met camera! XD : Lekker centjes verdiend! Wat betreft omruilen kleertjes; Anoek zou ze nu passen maar ik denk dat ze er over een week ofzo dan uitgegroeid is. Vind ik zonde. Koop ik het liever ietsje groter. Ik hoor ook alle geluidjes. En ze 'praat' heel wat af in haar slaap. Ik hoor haar ook altijd duimen in bed. Dat doet ze best met een hoop geluid (zuigkracht?). Hihihihi
@lwv 150+5 is volgens mij 165 maar kan het mis hebben hoor Haha die heeft pret in bed Nina slaapt op haar buik die kan de deken niet van zich afschoppen haha. Ja dan zou ik de kleertjes ook omruilen anders is het ook zonde. @xd Ja af en toe is het wel balen ik hoorde Nina vannacht rond 00.45 *ik sliep toen nog niet heb ik ze nog even een fles gegeven en daar heeft mijn man ook echt niks van gehoord en dan heb ik gewoon een schemerlampje aan en zit ik op de rand van ons bed.
Ja dat duimen, nouja duimen... Julan stopt 3 vingers in zn mond. Huummmmmuuuuummmuuuuuu smak smak... Ik zeg altijd dat ik 180 geef. Maar dan bedoel ik dus 180+6
XD : hahahah dat doet Anoek ook. Die duimt maar die stopt ook andere vingers in haar mond. Soms meerdere tegelijk! Zustertje : Die cc's snap ik niet zo veel van. hahaha