Julan werd er alleen wat slaperiger van. Verder ook weinig last gelukkig. Idd wel krijsen als de prik erin gaat, dan kan ik zelf ook wel meebrullen haha.. Hier ook echt superveel fotos! Heb er al 400 af laten drukken, moet een x aan het album beginnen!
Hey dames! Zo....ff tijd om te reageren.......weekend gewerkt en nu lekker pas donderdag weer! Ik begin deze week met fruit opbouwen @ XD: wat een leuk filmpje! Jammer dat het zo wisselend gaat in de nachten @ Lwv: Werk ze meid straks! @ Zustertje: Wat een mooie blauwe ogen heeft Nina! @ Sjotefle: Ligt het aan mij of wat is Fleur dan weinig gegroeid? Je geeft BV? Jolene schat ik nu op 6500 gram, zij is van 11-05. Ik heb 3 weken BV gegeven en nu dus FV. Was er na 3 weken helemaal klaar mee, Jolene had geen geduld met aanhappen en ik voedde met tepelhoedje. @ SQ: Fijn dat het werken meeviel. En wat leuk dan he als je Jelke weer ophaalt.... Vanavond 2e avond van de doopvoorbereiding. Mijn S-ouders passen even op dan.
Volgens mij kan dat zo erg verschillen per kindje... Julan heeft zn vriendinnetje van 3,5 maand ouder al ingehaald qua gewicht en lengte nl. Ik zou willen dat Julan nog wat kleiner was, vind het veel te snel gaan haha.. Hij past nu alweer maat 68!! Ben al 74 aan het kopen, waar blijft de tijd?! Lekker anouchka pas donderdag weer werken We moeten een x een mei-mamas meeting gaan houden vind ik!
@Anouchka Jij ook weer boven water Wat moet je doen bij de doopvoorbereiding? Fijn dat je Souders even op willen passen.... Lekker pas donderdag werken ik moet morgen avond en dan weer 4 dagen vrij. @Xd Goed idee! Ik heb ook al heel veel 74 in de kast hangen maar ze zeggen dat de meeste kinderen wel een poos in 68 blijven hangen ben benieuwd wat Nina van plan is Net lekker gedoucht zo een beetje opruimen en straks koken voor de rest doe ik niks!
Ja zullen we echt een x afspreken? Wat vind de rest Lekker een niks doen dagje zustertje. Het is er ook weer voor. Wij gaan mousaka eten bij mn ouders. Ik heb expres heel weinig 68 gekocht omdat ik denk dat Julan daar zo uit is, we zullen het zien. En als ik wat bij moet kopen is dat echt niet erg hihi
@ Zustertje: We hebben vanavond gesprek met de pastor die haar gaat dopen en we stellen de liturgie samen met elkaar. Jolene zit in maat 62 momenteel. @ XD: Goed plan die meeting
Oke nu Lwv, Sunny en Sjotefle nog.. En dan ga ik het gewoon regelen Mamasandra en Caelis heb ik een tijdje terug een PB gestuurd maar ik krijg niks terug, jammer! Wanneer is het dopen, krijg Jolene een doopjurk aan?
@xd Goed plan! Van wie was Gulia ook weer? Volgens mij heb ik haar pas ergens op het forum gezien maar wel onder een andere naam. Ik wil het liefst wel door de weeks een keer een meeting in het weekend hebben wij vaak al plannen en ik moet om het weekend ook werken. Voor de rest maakt mij het niks uit ik heb altijd een auto tot mijn beschikking. Mousaka is lekker! wij eten spinazie,duitse biefstuk en aardappels Toch nog boven even bezig geweest Nina was wakker en aan het spelen in bed. Wat een leven kan ze maken haha nu ligt ze ook weer heel hard te gillen in de box.
Ja ik zag laatst ook een andere naam met Guilia erbij, zo heet het dochtertje van mamasandra. Toen dacht ik ook zou ze dat zijn?? De dag maakt mij niet zoveel uit, kan in principe anders ook nog wel vrij krijgen. Dat gaat hier makkelijk. Dus komt goed! Even de rest afwachten
Daar ben ik weer dames! Ben op m'n werk. Overdag kan ik niet zo goed op ZP. Ze kunnen namelijk makkelijk op m'n scherm meekijken...das nie zo fijn. Meeting : Ja leuk! De vraag is alleen waar ? Wat is handig? Ik hoop dat Anoek nu effe stil ga staan qua groeien hoor. Het gaat inderdaad allemaal zooooooooo snel. @prikjes : Anoek gaat heeeeeeeeel hard huilen/gillen, maar heeft er verder (gelukkig!) nog geen last van gehad. Ja MamaSandra al lang niet gezien....
Oh ja ik kreeg vandaag de "Wij jonge ouders" en daar zat een reclameblaadje bij van de Prenatal. Daar staan toch leuke dingen in!!!!!!!!!!! Leuke rompertjes, super leuke leren slofjes. Ik denk dat ik donderdag even ga kijken. Wil dingen altijd graag in het echt zien ipv online bestellen....
Oh de Wij krijg ik ook, dan zal die zo voor me klaar liggen Meeting, midden van het land ofzo? Of bij iemand thuis en als het bevalt kunnen we de volgende x bij de volgende doen Zal er even over nadenken. Oeps, ik heb net iets gelezen wat niet voor mijn oogjes was.. Reorganisatie mail... Ik vlieg eruit (wat ik al wel wist, ben niet dom). Per 15 sept staat er. Nou das alleen maar mooi want dan is mn contract nog niet afgelopen dus moeten ze betalen
XD : Gelukkig (?) vind je het zelf niet zo erg dat je er uit moet. Je wist het inderdaad al een beetje he.... Wat betreft de meeting. Als we nu even een lijstje maken - en die quoten - met wie er wil en waar je woon. Dan kunnen we kijken wat centraal ligt. Meeting-lijstje: lwv79 - woonplaats : Hengelo (O)
Ja idd, ik wist het wel... Maar zo snel. Ach ja we zien wel hoe het gaat... Heb mn 40 urig contract nog ivm ouderschapsverlof dus dat komt goed uit met een eventuele uitkering! Meeting-lijstje: lwv79 - woonplaats : Hengelo (O) (wat betekend de O?) Xd24 - Eindhoven
Meeting-lijstje: lwv79 - woonplaats : Hengelo (O) (wat betekend de O?) Xd24 - Eindhoven Sunnyqueen21 - Nijland (bij Sneek)
@gtst, Rosa is degene die dood gaat. Danny gaat er 3 maanden uit vanwege de flexwet. Jack ook en Lucas ook dus die zal inderdaad wel even in coma liggen of zo. Rikki is zwanger van Sjoerd! Liefs