Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Meeting-lijstje:
    lwv79 - woonplaats : Hengelo (O) (wat betekend de O?)
    Xd24 - Eindhoven
    Sunnyqueen21 - Nijland (bij Sneek)
    Anouchka: Nijverdal ( overijssel)

2. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wordt ergens in Apeldoorn afspreken denk ik ;)

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    How how zustertje woont ook in het zuiden:p
    Haha nee maakt me niet uit..

Goh 2x Hengelo, dat wist ik niet. Weer wat wijzer:)

Ik heb er al zin in:D

X

4. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Leuk.......heb er ook zin in:D

5. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suggesties om iets te doen?

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik woon helemaal in Yerseke (Zeeland) :$;)

Lijkt mij erg leuk om af te spreken! We hoeven niet echt naar de kindjes te kijken om ergens af te spreken denk ik want ze zijn nog iets te klein om echt te gaan spelen of zo :D

Wat een weertje! Heb gezellig de kaarsjes aangedaan.

7. zustertje

@xd Ik lees net van je werk!!! Dat is wel heel snel pfff en nu?

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik weet niet wat nu... Officieel weet ik dit nog niet. Ik beheer ook de mailboxen van mn bazen en daarin zag ik dit...
    Dus ik wacht nog even af hoe en wanneer ze het gaan vertellen, kan me niet voorstellen dat we volgende week al bedankt worden.
    Ik heb nog mn contract van 40 uur maar krijg voor 31 betaald dus mocht ik een uitkering krijgen is dit op basis van de 40 uur. En dan maar iets anders zoeken...... Zucht, geen zin in:)

We hoeven idd niet te kijken voor de kindjes, dat is nog vrij makkelijk. Het mag ook wel bij mij thuis. Maar dit is wel weer ver rijden. Vooral Sunny moet dan van ver komen... Waarom wonen we niet om de hoek.
    Ik ga er even over nadenken!

Gezellig zustertje de kaarsjes aan, ik ga zo met mn dekentje op de bank. Hmmm

9. zustertje

@xd ben benieuwd wel fijn dat je in elk geval niet zonder geld zit... Al is ''verplicht'' nieuw werk zoeken nooit leuk suc6 ermee!
    Lekker met een deken op de bank dat doe ik in de herfst/winter ook vaak!

Jullie mogen ook allemaal naar mij komen haha ;) Ik zag wel dat Apeldoorn voor mij 2 uur rijden is ongeveer maar goed is wel te doen. Al is iets dichterbij altijd fijn natuurlijk ;)

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zustertje anders kunnen wij misschien carpoolen? Apeldoorn is voor mij ook een eind, maar opzich geen probleem. Maar wat kunnen we doen??
    Om nou ergens heen te gaan met al die babys haha, zie het al voor me;)

Ik ga nog even nadenken, en als iemand een goed idee heeft. Gooi het in de groep!

Julan was weer om 4.30 wakker, wanneer leert hij nou een x dat hij iedere nacht moet doorslapen!!
    Hebben hem toen weer bij ons in bed gedaan, kunnen we tenminste slapen;)

Vandaag een vrije dag, ga niet veel doen denk ik.
    Vanmiddag 'kraam'bezoek.

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sjotefle, en jij? Ook zin om af te spreken?
    Ik zie dat je ook een noorderling bent.

Zustertje ik denk dat wij verliezen;)

12. zustertje

@xd Dat is wel een idee dat we carpoolen moeten we gewoon even kijken hoe en wat.
    Ja wat gaan we doen... Iets van een high tea of zo? Best moeilijk eigenlijk ;)
    Hier was het vannacht ook een rommeltje Nina wilde om 00.45 al drinken :$ en volgens mij ben ik er nog 1 of 2 keer uitgegaan om de speen te geven ik weet het eigenlijk niet eens meer haha.

En als je alle flessen ophoog naar 210/7 zou dat helpen? Nina krijgt dat niet weg hoor maar Julan misschien wel.

Ja wij gaan het verliezen haha

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja we geven de laatste fles al 210... Om nog meer te geven, dan ontploft hij;)
    Heb gisteren rijstebloem gehaald, bedenk me nu dat ik vergeten ben dat in de fles te doen. Dat moeten we vanavond dan maar proberen!

Ja een high tea is wel een leuk idee. Of we doen dat bij iemand thuis, dat iedereen iets van hapjes meeneemt ofzo?
    Maar we kunnen het natuurlijk ook ergens doen... :)

Haha ik weet ooit ook niet hoevaak ik eruit ben geweest... Dat doe ik half in mn slaap:)

14. zustertje

En als je de flessen overdag ophoog naar 210? En misschien helpt de rijstebloem wel hoor heb je wel een papspeen? Wij hadden die niet maar heb er zelf een gemaakt :D
    Bij iemand thuis kan ook al moet iedereen dat natuurlijk wel willen ben benieuwd wat de andere meiden zeggen.

Ik doe dat ook half in mijn slaap ;)

15. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Goedenmorgen!

@ Meeting: High tea lijkt me leuk! Idd, bij iemand is ook goed!

@ Slapen overdag: Hoe doen jullie dat met slapen overdag? Na hoevvel tijd gaat hij/zij naar bed en hoelang slaapt jullie kindje dan?

Jolene kwijlt momenteel heel erg en sabbelt werkelijk overal op........

16. zustertje

@Anouchka Nina kwijlt ook verschrikkelijk vooral als ze rechtop zit. En steekt ook werkelijk alles in haar mond wat ze te pakken krijgt haha.
    Nina is per keer ongeveer 1 uur/1,5 uur wakker en slaapt dan weer 2 a 3 uur en Jolene?

17. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ Zustertje: Ja Jolene ook zoiets. Vraag het ff.......denk soms dat ik haar elke keer maar in bed stop haha! Vroeg me dus af of het normaal was hihi

18. zustertje

Haha ik vroeg mij dat pas ook af en vertelde het op het CB maar is heel normaal als kindjes zoveel slapen ze krijgen zo ontzettend veel indrukken en moeten alles weer verwerken.

Alles goed voor de rest?

19. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    @slapen: De slaapjes duren hier gemiddeld 3 a 4 uurtjes, en dan is ze ongeveer weer 2 uurtjes wakker. Is dus vrij normaal dat ze zoveel slapen ;) Had ook weleens het idee dat het niet teveel zou zijn, maar ze moeten inderdaad veel slapen om te groeien en om alles te verwerken.
    @meeting: Lijkt me leuk! Moeten we maar eventjes kijken hoe en wat, misschien krijg ik nog een leuke ingeving ;) Ik kom uit Franeker, dus wat is nu het meest centrale punt voor iedereen?

20. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen.

Volgens mij hebben we tot dus ver 2 uit het zuiden.
    2 mensen uit het noorden
    en 2 mensen uit het oosten.
    HAHAHAHAHAHA

@slapen : Anoek gaat een uur na elke fles naar bed.
    Hoe lang ze dan slaapt is per dag verschillend. Soms maar 1 uur en soms 2 uur.

@kwijlen : Ook hier een lekkere kwijlerd. Lekker sabbelen, hihihi!
    Ach heb je speciale speeltjes voor.

Ik ben vandaag op het werk. Anoek is naar KDV.
    Ik moet van 08.00 tot 17.00 vandaag.

Deel Deze Pagina