Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Anouchka woont in Nijverdal.

Vandaag werken, maar begin pas om 17.00u.
    Het is herfst-achtig-weer...bah.

Als het goed is heb ik een pakketje kleding verkocht en wordt straks opgehaald. Ben benieuwd.

Jullie nog plannen vandaag?
    Ik niet. Lekker warm binnen ;)
    Morgenochtend naar CB. Krijgt ze weer(!) prikjes. Arm schaap...hahahaha.

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Het is echt herfst.

Hier geen plannen, zit op mn werk. En de sfeer is GE-WEL-DIG (not).

Fijn dat je wat verkocht hebt, altijd leuk:)

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Nina en ik hebben even uitgeslapen tot bijna 10 uur :):D Gisteren waren mijn man en Nina bij mijn ouders (broertje was jarig) Daar heeft ze om 08.00 een fles gehad (zonder rijstebloem) en ze werd vanmorgen om 06.30 pas wakker ;)

Over de meeting moet ik nog eens even goed nadenken want het is 2 uur en 45 min rijden voor mij ik vind dat zelf niet echt een probleem maar als we voor een paar uurtjes met elkaar afspreken is het gewoon erg ver rijden :D

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ooh wat heeft Nina goed geslapen zeg, heerlijk.
    Gisteren voor het eerst rijstebloem in de fles gedaan... Tja of het werkt, 6.30 werd hij wakker. Niet slecht maar niet wat ik ervan verwacht had hihi...

Morgen gaan we een lang weekend naar center parcs! Vrijdag tm maandag met de hele familie want mn opa en oma zijn 50 jaar getrouwd!
    Heb dus morgen en maandag vrij, heerlijk! Heb er zin in.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Heb ook ff de routeplanner ingeschakeld. Het is voor mij ook ongeveer 2 uur rijden.
    Waarom wonen we toch niet allemaal vlakbij he!!

6. zustertje

Dat is echt balen zo ver uit elkaar! Nina ligt al weer een klein half uurtje in bed ze is nog moe haha.
    Gisteren heeft ze weinig geslapen haalt het nu denk ik weer in.

@xd Leuk lekker een weekendje weg! Zijn jullie met veel personen? Wij zijn nog een midweekje in mei weggeweest mijn onze familie was echt leuk de tijd gaat zo snel... Toen was ik 36 weken zwanger :)

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    We zijn met zn 20en! Wel gezellig, heb er echt zin in!

Ja de tijd gaat echt snel he. Ik weet nog dat we dit gingen boeken en we aan moesten geven dat Julan meeging, terwijl hij nog niet eens was geboren hihi..

8. zustertje

Haha dat is echt grappig! In mei 2012 gaan we weer met zijn allen op vakantie heb er nu al mega veel zin in was zo gezellig!

Gaan jullie met zijn allen in 1 huis of in meerdere?

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Voor mij is het anderhalf uur rijden naar nijverdal dus dat vind ik nog wel te doen.

Liefs

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    We hebben 2 huisjes van 10 personen!

Leuk weer met zn allen weg volgendjaar.
    Wij doen dat ook vaak maar niet ieder jaar. Deze x is de reden dan mn opa en oma 50 jaar getrouwd zijn:D

11. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het dan toch te ver is moeten we misschien toch centraler afspreken en dan niet bij iemand thuis.
    Maar ja....waar spreek je dan af waar je een paar uur kan zitten?

XD : Lekker zeg weekend weg! Heeeeeeeerlijk!
    Lekker genieten en vooral zwemspullen meenemen denk ik..en je camera!

Zo heb net een heerlijk broodje carpachio(?) op.
    En een smoothie aardbei/banaan. Hmmmmmmmm heerlijk!

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oohh das mn favoriet, broodje carpaccio (zo schrijf je het;))
    En een smoothie, toe maar. Jezelf aan het verwennen??!

Ja zwemspullen gaan zeker mee.
    Mn moeder zei dat ze, toen ik 8 weken oud was, me liet zwemmen met bandjes aan. En dan kon ik los spartelen.
    Ik kan me er niks bij voorstellen, naar mij idee kiept een baby dan om. Maar volgens mijn moeder niet.
    Dus ik heb bandjes gekocht voor Julan en we gaan het proberen. Ben heel benieuwd.
    En een fototoestel heb ik voortaan altijd bij me.

Misschien kunnen we ergens in een restaurantje ofzo een high tea doen... Dat kun je ook wel overal doen... Maar waar dan ergens? Is omgeving Utrecht dan iets ofzo?
    Ik heb daar in de buurt familie wonen dus zou even kunnen navragen of ze iets leuks weten?
    Weet niet of Utrecht dan centraal is voor iedereen hoor. Ik noem nu maar snel iets.

13. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je moet je zelf soms verwennen XD ...een ander doet het niet voor je ;).

Wij gaan ergens in oktober een midweek weg. Naar een Landalpark. Met souders en szus+zwager+hun kindje.

Ooooooh wat is het vies / nat weer.
    Zit te twijfelen om de kachel aan te zetten...das toch niet normaal! 2 jaar geleden ben ik rond deze tijd getrouwd. Toen wa het prachtig weer!!!!!

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja het is echt herfst he, zaterdag zou het wel mooi weer worden. Zeggen ze.....
    Ik hoop het, want we gaan daar groepsfotos laten maken door een fotograaf als kado voor mn opa en oma! Dan kunnen we wel een zonnetje gebruiken:)

15. zustertje

utrecht is voor mij 1,5 uur en dat is goed te doen (mijn familie woont ook in die omgeving kan ook altijd vragen voor iets leuks)

Mijn zusje is hier onverwachts gezellig! Ik ben lekker een grote pan draadjes vlees aan het maken :D

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh dat was ik gisteren aan het doen, wilde indisch stoofvlees maken.
    Kreeg ik dus mn 'kraam'bezoek, en dat moet je zo nu en dan doorroeren en water bijvoegen.
    Op een gegeven moment begon t te stinken, SHITTT.. Helemaal aangebrand ahhaha DOOS

17. zustertje

@xd Haha dat is balen van je vlees! Is zo lekker draadjes vlees... Balen dat de rijstebloem niet echt geholpen heeft naar mijn idee werkt het ook niet super want vannacht heeft Nina van 20.00 tot 06.30 op 200cc gedaan zonder rijst.

Wat een herfst weertje! Hier binnen is het 21.7 dus de kachel heeft geen zin zit ook gewoon in een hempje :D

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nina slaapt al goed zeg. Kan ze niet een x met Julan gaan praten;)

19. zustertje

Dat is ook niet elke nacht hoor haha ;) Ik laat Nina straks wel even bellen naar Julan heeft hij ook al een gsm ;):p

Heb je al iets gehoord dat je eruit ligt?

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja Julan heeft een gsm, zijn nummer 06-Julan;)

Nee nog niks gehoord. Toevallig gisteren een reorganisatie plan gevonden in de e-mail. En daarin staat dat ik eruit moet. Bijna iedereen.
    Ik heb dit tegen een paar collegas verteld. Had zoiets dan kunnen ze zich erop voorbereiden.
    1 daarvan heeft zich ziekgemeld;) Groot gelijk.
    Dr zitten nu echt veel ziek thuis hier. Het gaat er hier er verschrikkelijk aan toe. Gelukkig kan ik het aanhoren en weer vergeten...

we zitten hier nu met 6 mensen, ik ben in dienst samen met 1 andere. De rest in ingehuurd haha, zoveel zijn er nu dus al weg;) Gaat lekker, we zien wel hoe het gaat. Ik ga me er niet druk om maken. Probeer er maar gewoon om te lachen:)

1 collega wil misschien contact opnemen met de F.I.OD (even met punten voor de zekerheid haha)... Als ze dat doen zijn ze hier nat. We'll see.......

Deel Deze Pagina