Ze zal hem bellen en anders via W.A. Is het zo een zooitje dan op je werk? Ja je kan er beter maar mee lachen het is toch niet anders mijn man is vorig jaar november er uit gegooid (vast contract) we zijn er ook alleen maar positief over gebleven je kunt er toch niks aan doen. Ga je wel gelijk wat anders zoeken of blijf je gewoon een poosje thuis?
@utrecht is voor mij hetzelfde als nijverdal. Beide komt op ongeveer anderhalf uur neer dus maakt niks uit. #*#%*$(#*^)%*^) grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Waarom is er totaal geen werk te vinden hier.................
Ja het is echt een puinhoop. Ik lach er idd maar om, veranderen kan ik het toch niet. Als ik ontslagen ben ga ik wel iets anders zoeken, maar ik ben secretaresse en meestal zijn dat wel fulltime banen, dus dat gaat nog moeilijk worden. Maar vind het ook niet heel vervelend als ik nu een tijdje thuis moet zitten. Qua salaris ga ik er dan niet op achteruit, want heb nog steeds mn fulltime contract. Dat scheelt met een uitkering.
SQ, vervelend! (naar het zuiden verhuizen, hier zijn genoeg banen in de zorg. Maar daar heb je niks aan). Per wanneer zit je thuis?
@sq Balen joh dat er zo weinig werk is! Hier in Zeeland is ook behoorlijk veel werk te vinden in de zorg maar ja daar heb je zo weinig aan... Suc6 ermee! @xd Hoeveel uur wil je werken dan?
per 1 november zit ik thuis. En verhuizen is geen optie, ik kan niet zonder mijn familie en vriendlief ook niet, bovendien heeft hij een fantastische baan hier.
Was ook maar een grapje Ik zou ook niet willen verhuizen. Wil je perse in de zorg? Zustertje, ik zou 2,5 dag willen werken. Maar dit hangt ook af van het salaris. We hebben de centen (helaas) wel nodig...
@xd, nou ik ben ook wel bereid om iets anders te doen dan de zorg, maar daar is ook vrij weinig in te vinden of je hebt er alweer een speciefieke opleiding voor nodig of de nodige ervaring. Liefs
Ja balen is dat. Ik zit met hetzelfde, kan ook maar weinig vinden. Er is genoeg maar allemaal fulltime.
Hey dames! Utrecht zou op zich wel kunnen, maar ik vind het dan nog een behoorlijk eindje rijden, dus ik zie wel eventjes hoe het uitpakt. Het is en blijft natuurlijk moeilijk, ook wat we natuurlijk gaan doen...Ik weet alleen wel dat Fleur niet een gemakkelijk meisje is als ze op een vreemde locatie is, en om dan ook nog eens lang in de auto te moeten zitten. Hebben jullie kindjes daar geen last van? @sq: vervelend dat je binnenkort geen baantje meer hebt! En het is inderdaad tegenwoordig niet heel erg gemakkelijk om een nieuw baantje te vinden. Wat voor werk doe je nu?
@sjotefle Nina is het gewend om lange stukken in de auto te zitten en die slaapt dan vaak of ze ligt een beetje te kijken of te spelen met een rammelaar. Maar ik sleep Nina ook overal mee naar toe misschien scheelt dat ook wel. @xd Moeilijk hoor een passende baan te moeten vinden... Ik ga mijn zusje even naar het station brengen
Julan nemen we vanaf dat ik weer uit bed kon mee op sleeptouw Maar hij is ook wel erg makkelijk hoor. In de auto slaapt hij of lekker spelen met rammeldingen. Hij gaat ook vaak mee uit eten of dagjes ergens naartoe. Gaat allemaal goed Hij heeft alle hoeken van Nederland al gezien hihi
Jelke is een heel makkelijk kind tot nog toe. Het maakt hem niet uit waar we zijn. Zolang hij zijn speen maar bij hem heeft en de kinderwagenbak om in te slapen. @sjotefle, ik ben verzorgende -IG en werk momenteel in een verpleeghuis op een kleinschalige afdeling voor dementerende ouderen. Ik heb 3 sollicitaties verstuur. - een sollicitatie voor de thuiszorg - een open sollicitatie naar een verpleeghuis hier vlakbij (hoort bij dezelfde organisatie als waar ik nu zit) Op die open sollicitatie kreeg ik meteen een mail terug van P&O dat er momenteel in dat verpleeghuis een interne vacature is voor 16 uur per week op een afdeling voor dementerende ouderen. Dus daar heb ik ook meteen op gesolliciteerd. Dus inmiddels 3 sollicitaties verstuurd. Liefs
Hi ladies! Ben ik ook weer. Vanaf m'n werk. Heerlijk hoor die avonddiensten. Zou ik elke aovnd wel willen. Scheelt oppas, er is savonds meer te doen op het werk als overdag en ik kan makkelijker internetten zonder meekijkers! hihi Nou klinkt alsof het Utrecht gaat worden. Sjotefle : Ik weet niet of Anoek het leuk vind op een 'vreemde' locatie. Zal vast goed gaan. Gewoon haar lievelings speeltje meenemen - en kinderwagenbak zodat ze lekker kunnen slapen. SQ : Jeetje meid balen dat je straks zonder werk zit maar komt vast goed joh. Je heb al weer 3 sollici's er uit gedaan. XD : Balen he dat je 'moet' werken voor de centen. Hier net zo hoor. Zustertje : Heerlijk te lezen dat Nina het zo goed doet. Slaapt ook goed zeg. Wij moeten morgen naar CB en dan wil ik wel eens horen wat hun van de voeding vinden, maar ik ga zeer waarschijnljik zondag toch een fles er vanaf doen en dan de laatste rond 20.00u + rijstebloem. Flesinhoud verhoog ik dan van 180/6 naar 210/7. Hoeveel rijstebloem doen jullie er bij in? Ik heb vanmiddag een te schattig rokje gekocht voor Anoekje. Zal er morgen een foto van maken. Dan doe ik hem bij haar aan.
Ha dames, Lwv nog fijn gewerkt? Ben benieuwd naar het rokje Wij gaan vanmiddag naar center parcs, lekker zwemmen en relaxen Ben vandaag al vrij, lig nog lekker samen met Julan in bed. Lekker knuffelen en spelen!! X
Goedemorgen (na een brakke nacht) Vannacht rond 01.30 ging Nina echt gigantisch huilen helemaal over de zeik en we kregen haar bijna niet rustig Op een duur was ze rustig en heeft ze nog een half uurtje tegen mij aan gelegen. Daarna is ze weer lekker gaan slapen later die nacht ging Nina weer huilen kwam op haar kamertje en ik dacht echt waar is ze Lag ze helemaal boven in bed overdwars haha gelukkig ging ze weer slapen volgens mij ben ik er toen nog een keer uitgeweest maar dat weet ik niet zeker Ik denk dat ze gedroomd heeft of zo en ze is niet helemaal zo als anders net heeft ze een aantal keren flink melk terug gegeven... Nu ligt ze weer lekker te slapen! @lwv Ik ben benieuwd naar het rokje! Lekker gewerkt? @xd Heerlijk een weekendje weg geniet ervan! Julan goed geslapen vannacht?
Zo, ik heb alles teruggelezen, heb er ongeveer 30 min over gedaan haha! XD: wat een geweldig filmpje van Julan!!! Lente heeft mee zitten kijken Zo'n tummitub is echt leuk. Wij hebben em niet gehad. Maar Lente wil altijd strekken, dus weet ook niet of ze dat leuk zou vinden. Ik zat nog te denken dat als Julan zo goed zit, kan hij ook in zo'n baby-zwemband! Die kun je vast wel kopen op centerparks. Een vriendin van mij is daar al helemaal gek van! Lwv: ben benieuwd wat ze zeggen op cb! En hoe de prikjes gaan! Het schijnt dat de 3e keer inenten wel veel bijwerkingen kan geven. Sunny: heel veel sterkte met solliciteren. Ik heb het net achter de rug, het is inderdaad Kl*te..... Laat je er niet door ontmoedigen. Het komt absoluut goed! Het leven is echt te kort om er zo van te balen! Zustertje: wat heb jij het fantastisch geregeld dat je met een vriendin hebt afgesproken om te werken/oppassen! XD: ik heb wel eens gehoord dat 2 vriendinnen samen hebben gesolliciteerd op een fulltime baan Dus samen verdelen ze de uren! Anouchka: hoe is het met jou? Moet je ook naar cb, of ben je al geweest? We gaan meestal rond dezelfde tijd, maar ik moet laat: 15 sept. Voor mij is het even te duur om een dagje met elkaar af te spreken. Sorry!!! Zou het onwijs leuk vinden! Hier is het druk: 2 banen (eigenlijk 3 als je mijn client meerekent...) en werk de komende 6 weken gemiddeld 34 uur per week. Plus huishouden, zorg voor Lente etc... Echt buzy...
Lente is alweer 4 maanden (en 2 dagen, haha) Zustertje: dat is schrikken vannacht!! Geen koorts? ach, arme meid, zo spugen en onrustig. Waarschijnlijk alles even aan t verwerken!
Goedemorgen! XD : Oh lekker hoor. Heeeeeeeeeeeeeel veel plezier dit weekend!!!!!!!!! Lekker genieten...ennuh we zien de fotos wel . Zustertje : Wat raar dat Nina zo heeft gedaan. Misschien inderdaad gedroomd. Zo te horen heb je het prima opgelost. @hier: Heb net bijna staan janken. Kreeg zo'n lief compliment op CB. Die vrouw was helemaal verliefd op Anoek en ze zei dat ik een top moeder was. Nou toen stonden de tranen in m'n ogen. Wat een lieve vrouw. Ze was heel tevreden over Anoek en hoe wij het als ouders allemaal doen. Anoek weegt 8 kg! en is al 67 cm!!!!! Ze groeit dus als kool! MAAR niets om ons druk over te maken dat ze te groot is. Gelukkig! Ze heeft weer prikjes gehad. 1e prikje gaf ze geen kik. 2e prikje ging ze wel even brullen. Nu ligt ze lekker in haar bedje. Ga haar straks opnieuw aankleden en show ik haar sexy rokje! Wij gaan vanaf vandaag proberen 1 fles er af te halen zodat wij haar savonds laat niet meer wakker hoeven te maken. Dit doen we al 2 maanden en vind het iedere avond zo sneu. We gaan ook langzaam aan beetje bijvoeren. (groente en/of fruit) Maar wil eerst kijken of ze het op alleen 4 flessen ook goed doet. Verhoog hem dan ook naar 210/7. Maar dat ligt eraan hoe ze er op reageerd.
Oh ja ... en voorlopig krijgen ze na deze 3e keer prikjes voorlopig geen prikjes !!! *joepie* Lees nu net ook de post van Dominoo. Hoi meid. Lang niet gezien! Gaat alles verder wel helemaal goed met jou en Lente? Je werkt wel veel zeg. Wil dat allemaal? Jammer dat je niet kunt komen als we elkaar gaan ontmoeten, maar wie weet een volgende keer?!