Hey dominoo leuk dat je even komt kletsen. Ik herken de drukte. Ik werk 31 uur en vind dat best pittig! Een zwemband hebben we, goed dat je erover begint want had er niet meer aan gedacht Zustertje, julan werd laatst ook een x brullend wakker. Denk dat ze an misschin een rotdroom hebben? Lwv, leuk compliment! Fijn dat de prikjes goed gingen, julan en anoek hebben precies dezelfde lengte. Alleen is julan iets meer als7 kilo.
Haha zit op de ipad, julan op schoot. Hij raakte het scherm aan bij de knop verzenden... Was dus nog niet klaar. Ben hier julan zn koffer aan het pakken, jeetje wat moet er veel mee zeg!!
@dominoo Leuk wat van je te horen! ben je de borstvoeding aan het afbouwen of ga je gewoon nog verder? Alles goed met de kleine Lente? @lwv SUPER zo een compliment dat doet een mens goed! En jullie hebben gewoon een mooi groot meisje kun je niks aan doen wees er maar trots op! @xd Wij zijn een weekje op vakantie geweest met Nina maar ik vond het opzich wel meevallen wat je allemaal mee moest nemen hoor suc6 met inpakken! En Julan is ook al van het computeren
Nou we zijn eerder weggeweest toen viel het mee, maar tegenwoordig wil ie ook spelen... Dus heb de babygym mee, kan ie liggen.. Wat speelgoed, kleren, beddegoed voor julan, zwemspullen, luiers enz... Haha
Ach en weet je luiers en voeding kun je daar ook kopen Belangrijkste wat je mee moet nemen is je mannetje(s)! (en eventueel een knuffel waar hij altijd mee slaapt?)
Hoi dames! Even vanaf CP, heel leuk hier! Straks worden we met de hele familie op de foto gezet als cadeau voor mn opa en oma. Julan heeft het geloof ik ook wel naar zn zin, voor ons wel makkelijk want iedereen wil hem wel de fles geven Vanmiddag lekker zwemmen en vanavond uit eten! Lwv, ik ben ook benieuwd naar het rokje! Trouwens, het lijkt of de rijstebloem werkt. Om half8 werd Julan net wakker... Mn broertjes slapen een kamer naast ons, haha, van die pubers die het liefst tot smiddags in bed liggen... Ze zijn wakker door Julan hihi, zijn ze blij mee... Niet dus X
@lwv Jammer nog geen foto Zien hem straks wel verschijnen @xd Heerlijk dat Julan zo lang geslapen heeft geniet van jullie vakantie! Hier lekker geslapen en Nina ook (die heeft vannacht bij mijn ouders,zusje en broertje geslapen) Straks gaan wij daar ook heen mijn opa en oma oom tante nichtje en neefje komen voor mijn broertje zijn verjaardag en we gaan vanavond heerlijk bbq-en! Zal vandaag niet veel online zijn misschien nog even via mijn telefoon
Goedemiddag! Hier zijn dan de fotos'MAAR eerst even een ego-berichtje. Gister 4 flessen gedaan ipv 5. Laatste om 20.00u en vanmorgen om 08.00 u hebben we haar wakker gemaakt! JOEPIE!!!!!
Ga straks alleen het witte vestje verruilen voor een (licht)grijze. Ze lig nu in bed. Is trouwens helemaal naar boven gekropen. Doet ze tegenwoordig ook op het aankleedkussen. Dan gaan die billen omhoog en haar rug..en dan kruipt ze omhoog. EN wat vinden jullie van m'n prinsesje?
@ Lwv: Knappe meid hoor!!! Erg leuk! En wat goed zeg van de 4 flessen. Ik wacht de 19e even af bij CB @ XD: Veel plezier in center parcs @ Zustertje: Heerlijk zeg lekker uitslapen Maar ook wel fijn als Nina weer thuis is denk ik...... @ Dominoo: Ik herken de drukte ook Hier gaat alles prima....Jolene doet het erg goed. Is een vrolijk meisje
Zo en weer terug van feestje. Kennissen waren 50 jaar getrouwd. Was gezellig. EN er liep een fotograaf. Die heeft ook effe een privé fotoshoot gemaakt van Anoek!!! Echt gaaf!! Hoop dat er wat leuks tussen zit.
meiden ik zal de komende tijd wel af en toe mee lezen via de mobiel, maar reageren is dan een stuk moeilijker. Onze laptop heeft allemaal virussen en moet eerst helemaal na gekeken worden, want ik kan niet meer internetbankieren en helemaal niet meer op internet komen dus moet alles even via de mobiel. Hopenlijk jullie begrip hier voor. Ik probeer wel altijd mee te lezen hoor. En ik denk aan jullie! liefs
Wauw, wat een heerlijk compliment lwv! Je mag dus heerlijk trots zijn op je mooie meid. Oh, wat een snoepje op de foto! Ze kijkt lekker de camera in Ze weet hoe leuk ze is Sunny: vervelend meid van je virussen! Ik wil wel graag weten hoe het met je sollicitatiegebeuren is!! Ik zat nog te denken: heeft dit nog invloed op jullie trouwplannen?? Ik hoop het niet meid, lekker wegdromen over je bruiloft hoor!!! Ga je voor een band of dj? XD: lekker op cp! Haha, die pubers die op bed hangen en dan Julan Ze hebben toch wel een ontbijtje voor jullie gemaakt he?! Anouchka: wat goed dat Jolene zo lekker vrolijk is! Dat betekend dat ze tevreden is!!! Met jouzelf ook alles goed? Zustertje: ik geef nog 1 voeding en ben net helemaal afgebouwd met kolfven. Dus 's morgens heb ik nog 1 voeding. Dan is het de rest van de dag 'op'. Haha... ik vind nu wel een stukje vrijheid terug! Lekker! Hier: Ja, wel erg druk en even wennen om zo alles te combineren. Vooral met mijn mannetje blijven communiceren. Soms niet heel erg gezellig, maar ja... Deze week 36 uur werken! Dus zal niet heel veel online zijn meiden. Ik wens jullie vast een heel goede week met veel liefde van en voor je kleine!!! Liefs van mij.
Dominoo : bedankt voor de felicitaties. Ze is inderdaad vandaag precies 4 maandjes oud. Ze heeft gister van 19.30 tot 08.00 geslapen. Wat een toppertje!!!! Vandaag ook voor het eerst potje laten proeven met worteltjes. Aan haar gezicht te zien vindt ze het niet lekker maar uitspugen vindt ze ook zonde. Hahahaha SQ : lekker meelezen via je mobiel . En als het lukt ff berichtje doen. Xd : hoe gaat ie op CP ??