Goedenmorgen! Wij zijn net thuis, we hebben het echt heerlijk gehad. Veel gezwommen, mooi weer gehad! We hadden mn opa en oma een fotoshoot met de hele familie kado gedaan. Hij heeft ook wat fotos van ons gezinnetje genomen, daar ben ik echt heel erg benieuwd naar. Lwv, wat een leuke fotos van Anoek. Mooi rokje! En die schoentjes zijn trouwens ook erg leuk Alles verder goed met iedereen? X
Hey dames, Zo....een druk weekend achter de rug. Jolene is gisteren gedoopt, was erg mooi en gezellig. Ze is erg verwent met leuke kado's Zal straks even foto plaatsen. @ XD: Leuk weekend gehad dus? Ging het met Julan ook allemaal goed? Hoe gaan de nachten nu? @ Lwv: Leuk he dat fruit en groente? Hier ook druk met geven.....ik doe het tussen 2 voedingen in. @ Dominoo: Jeetje drukke week voor jou zo Succes! @ SQ: lekker meelezen meid
Goedemorgen meiden! Ik heb weer gewerkt was leuk! Met Nina ging het ook super ze heeft de hele nacht geslapen tot 07.00 heeft mijn man ze op bed de fles gegeven en daarna is ze weer terug gegaan en heeft ze tot 09.15 geslapen! Nu is mijn zusje er en morgen gaat ze voor het eerst naar mijn vriendin ben benieuwd of ze daar gaat slapen enz @Anouchka Nog gefeliciteerd met de doop van jullie mooie meisje! MOet je veel werken deze week? @lwv Leuk is dat he de kleine wat fruit/groente geven? Moet jij veel werken deze week? @Xd Jullie ook weer thuis na een heerlijk weekendje? Ben benieuwd naar jullie foto's! Hoe zijn de nachten gegaan? Wij hebben besloten Nina nu al fruit/groente hapjes te gaan geven ze vind het zo lekker! Misschien dat we rond de 6 maanden ook nog via rapley eten gaan geven maar dat zien we dan wel. Tot straks lieve meiden!
Xd : leuk dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! Oh leuk dat ze ook foto's hebben gemaakt van jullie als gezinnetje!!! Anouchka : ben benieuwd naar een foto van jullie meisje in doopjurk. Zustertje : hier gister begonnen met hapje. We beginnen met groente. Maar ze krijgt dit nog niet elke dag. Wil het nog niet als bijvoeding geven. Meer als "lekker/wat anders". Zo ik voelde net "'schopjes" onderin m'n buik! Schrok me rot! Ik dacht echt even "oh oh.....dit kan toch niet" ?! Zullen m'n darmen wel geweest zijn. Hahahaha Zo en nu ga ik lekker pizza eten!!
Ja het weekendje was heerlijk! Anouchka, nog gefeliciteerd met de doop Heb je een foto van Jolene in haar doopjurk? Zustertje, fijn dat Nina zo goed geslapen heeft. Julan heeft het weekend ook goed geslapen. Alleen gisteren nacht werd hij om 5.30 wakker en heeft een half uurtje lopen huilen, dat doet hij snachts echt nooit. Dus hij had ergens last van. Geen idee van wat... Wij gaan denk ik ook binnenkort beginnen met bijvoeden. En vanaf 6 maanden gaan we dan langzaam met rapley beginnen... Dat kan met 4 maanden ook nog niet toch?
@ schopjes, dit gevoel heb ik de laatste tijd regelmatig. Ik dacht eerst ook van huh... Hoa kan dit, maar ik vermoed ook dat het mijn darmen zijn die me in de maling nemen. @ bijvoeding, ik ben vrijdag begonnen met een paar lepeltjes fruit, mango om precies te zijn, heb namelijk een lading potjes fruit en groente van een vriendin gekregen waaronder heel veel potjes met mango. Nou Jelke kreeg een hap en keek me toch vies aan.... Ik heb me kapot gelachen. Hij keek of was ik hem aan het vergiftigen. Ik heb het zaterdag, zondag en vandaag gegeven en hij kijkt nog steeds erg vies. Ik weet dat ze het een paar keer achter elkaar moeten krijgen om aan de smaak te wennen, maar volgens mij is mango geen succes. Wel zonde van al die potjes... Heb nu wat potjes gemengd fruit gehaald... Eens kijken wat hij daar van vind. @ doopjurk, heel mooi hoor! Liefs
Anouchka : WAUW wat een mooie jurk! SQ : jij ook "schopies". Raar of niet ? Ik zat vanmiddag zelfs te denken om een test te kopen. Hahaha, maar ik weet eigenlijk 99% zeker dat ik niet zwanger kan zijn. @bijvoeden : Wij beginnen langzaam aan. En vanaf 6 maand Rapley. Wil beetje combi van potje('s) en Rapley. Madammetje is in slaap gevallen in de box. Hihi. Over half uur krijgt ze laatste fles met rijstebloem. Wat ruikt dat lekker!! Vanille! Nog meer aan de rijstebloem?
Thanks voor de complimenten @ Rijstebloem: Nee, ik gebruik dat niet. Jolene heeft net de laatste fles gehad ( ik gebruik wel friso comfort als laatste fles......voor een goeie nacht staat erop). Vandaag komt ze uit op 4 voedingen....ben benieuwd hoe dat gaat
Mooie doopjurk!! Leuk dat er meer zijn die ook rapley willen doen. Ik denk dat het bij ons ook een mengeling gaat worden van prakjes en hele stukken. Soms is geprakt en voeren ook wel makkelijk denk ik Julan krijgt sinds een paar dagen rijstebloem in zn laatste fles, merk alleen weinig verschil?! Jullie wel? Julan krijgt (helaas) de laatste fles nog steeds rond half12, we maken hem hiervoor wel wakker. Durven hem niet te laten slapen zonder de fles want dan moet hij waarschijnlijk snachts nog een fles hebben. Hoe weet je nou wanneer die laatste fles weg kan? Julan drinkt deze namelijk helemaal leeg. Hij slaapt ook nog steeds niet altijd door dusja, die laatste fles moeten we dan denk ik nog wel even vol blijven houden. Julan was net hardop aan het lachen, zo lief vind ik dat
Geweldig Anouchka, die jurk! En wat lacht ze daar lief!!!!!! Verliefd! Was het een mooie dienst? Leuk, wat voor kadootjes heeft ze allemaal gehad? Hier ook aan de rijstebloem, de laatste fles. Vind het wel lekker als ze dan lekker haar buikje vol heeft en dat ze gaat wennen aan wat dikker voedsel. Hier maak ik het fruit zelf. Vind ik het prettigste, lekker vers Ze vind meloen dus echt onwijs lekker. Volgende week beginnen met groente. Ik las op de site dat je kind er aan toe is als hij/zij naar jou kijkt en je helemaal volgt als je eet. En als hij/zij veel op zijn handje zuigt, sabbelt en wat kwijlt. Maar heb nu nog even geen zin. Vandaag even laten proeven aan een olijfje. Ze zat er heerlijk aan te likken, hahha... JA! Die schopjes voel ik ook! Wat lachen dat jullie hetzelfde voelen, ik dacht ook serieus: Oh nee he/! haha... die darmen
Julan sabbelt al een week of 3 op zn handjes en kwijlt als een gek.. Gisteren zat ik komkommer te eten, en hij was het zo ongeveer al op aan het eten dus ik gaf hem een stuk, hoppakee het ging zo in zn mond en hij vond het lekker, hij heeft een half schijfje opgesabbelt hihi... Ik ga ook zoveel mogelijk vers proberen te geven. Hoe geef je de meloen dominoo? Prakken of een heel stuk?
even snel! Vanmorgen gewerkt en nu even thuis om te eten... Rond 13.30 even naar de kapperschool om mijn haar te laten knippen. Vanmorgen heeft mijn vriendin voor het eerst op Nina gepast en het ging super!!!! Ben zo blij! Tot eind van de middag avond
Fijn dat het goed ging het oppassen. Ik heb net een gesprek gehad op mn werk, contact verlengen ze dus niet. Er werder meer dingen gezegd. Ik ben nu echt ontzettend kwaad. Heb ook alles eruit geflapt hoe ik erover denk, en ook dat ik bevallen ben en niet eens een telefoontje heb gekregen dat me dat erg dwars zat. Maarja kreeg alleen te horen dat ik gemotiveerd moet blijven. Uuhh ja hoe!? Heb er een topic over geopend in de lounge. Ben echt pissig!!
XD : Je vroeg over die laatste fles. Wij moesten Anoek ook steeds wakker maken rond 23.00 - 23.30u. Op een gegeven moment gingen we die fles vervroegen naar 22.00u. En toen bleef ze ook gewoon doorslapen. Ook toen wel wakker maken steeds hoor. Wij gaven 5x 180/6. Ik ben toen op een ochtend begonnen met de 1e fles 210/7. Dat was rond 08.00u. Toen om 12.00uur weer een fles. Wij geven dan 180/6. Toen om 16.00uur weer een fles met 180/6. En dan de LAATSTE fles om 20.00u met 210/7 (en soms een schepje rijstebloem erbij in, maar merk geen verschil dat ze dan langer of korter slaapt). Snappie? Wat super stom van je werk zeg!!! Klinkt heel makkelijk maar probeer het naast je neer te leggen. Nog even je tanden op elkaar. Laat jij mooi van je goede kant zien en verlaag je niet naar hun niveau! Zustertje : Fijn dat het goed ging bij je vriendin!! Is toch weer een beetje een opluchting. Dominoo : Hahahaha ook jij dacht even dat je weer zwanger was. Goh en ik dacht echt dat ik de enige was die zo dacht..hahahaha Goed van je dat je zelf fruithapjes maak!! Wil ik ook gaan doen straks. Moet eerst zo'n machine kopen. (ga dit gelijk binnenkort doen!) Anouchka : Hoe is je nacht gegaan? Heeft ze doorgeslapen???? @hier : Ben nu op mn werk. Heb avonddienst. Morgen dagdienstje van 08.00 - 17.00 uur en dan donderdag van 17.00 tot 23.30 (ongeveer). En dan weer mooi lang weekend!!! Vrijdag hebben we trouwens een bruiloft. Hele dag! Anoek gaat niet mee. Die gaat uit logeren.
Hey meiden! Ja, de nacht is super gegaan op 4 flessen Vandaag dus ook 4 fles van 210/7 gedaan. En vanavond lag madam ineens op dr buik in bedje Begon spontaan te huilen omdat ze niet meer terug kon. Gelukkig ligt ze 's nachts in slaapzak waardoor het moeilijker gaat. @ XD: wat ontzettend klote zeg van je werk:x en wat jammer dat ze zo reageren @ Lwv: Werk ze nog ff meid! Gaat het goed met Anoek? @ Dominoo: ze heeft een sprekend theeservies gekregen, 2 sets kleding, pyama, geld, een boekje wat over haar zelf gaat ( voorlees), spaarvarken, armbandje, boxspiraal, 2 rammelaars. Goed verwent dus! En toen wist ik het niet meer
Lwv, thnx voor je antwoord. Wij gaan dat binnenkort ook een x zo proberen. Opzich slaapt Julan wel door, alleen is hij soms even wakker tussen 4 en 5 maar als de fiep erin zit slaapt hij weer dus opzich moet dat wel kunnen denk ik. Anouchka. zo hey Jolene is goed verwend Altijd leuk kado'tjes! Werkze Lwv, nog een uurtje toch. Heb je ondertussen wel meer te doen? De laatste tijd werk je vaker avond als dagdiensten? Of heb ik het mis.
Meiden ik heb een erg drukke week morgen rond 8uur vertrek ik met Nina naar een van mikn vriendinnen is een groot uur rijden. Zij heeft 2 dochtertjes van 4 en 1 ben s avonds pas thuis.... Slaap lekker