Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Je hebt het maar druk zustertje, veel plezier!

2. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk de laatste tijd inderdaad meer savonds dan overdag.
    Komt doordat er nog collegás met vakantie zijn en dan neem ik hun diensten savonds over. Vind het niet heel erg. Alleen donderdag is altijd een rotavond om te werken.
    Moet nu morgen (donderdag) ook savonds werken en vanaf dan alleen nog op dinsdag om de week een avonddienst.

XD : Gaat Julan echt huilen als hij snachts wakker wordt?

Anoek gebruikt helemaal geen speen meer. Al een maand of 2 niet meer.
    Ik hoor haar rond 06.00 - 07.00u ook wel. Maakt ze geluidjes en hoor haar duimen, maar dan laat ik haar gewoon liggen.
    (zolang ze niet huilt!)

Jolene is lekker verwend!!!! Altijd leuk!

Zustertje is druk.

Ik moet binnenkort op kraamvisite in Roosendaal.
    Is ruim 2 uur rijden. Ik wil Anoek eigenlijk meenemen..... zal wel kunnen toch?

Ben nu ook op mn werk. Heb vandaag dagdienst van 08.00 - 17.00uur. Anoek is op KDV.

3. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik doe alles nu nog in de blender. Maar wil er vanaf volgende week mee beginnen wat stukjes te geven.
    Deze week heb ik een keertje een broodkorstje gegeven om op te sabbelen. was op een gegeven moment helemaal fijn geknepen in haar knuistje.. hihi

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dominoo : Zo dan ben je vlot met bijvoeding.
    Ik wil nu zo af en toe een potje geven puur voor smaak en structuurherkenning.
    Ze kan het namelijk nog goed op gewoon alleen flesvoeding.
    Vanaf 6 maand wil ik 'stukjes' geven (rapley).

5. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja, ik ben behoorlijk vroeg begonnen. Puur voor de smaakjes hoor. En ze vind het heerlijk.

Ik heb trouwens ook al een paar keer een autorit van zo'n 2 uur gemaakt met Lente, en gaat hartstikke goed. Lekker op de stoel naast je zetten en kletsen. Valt waarschijnlijk ook lekker in slaap!

Hier trouwens het advies van CB gehad om 4 voedingen te geven per dag. En niet de laatste fles met rijstebloem te geven, want dan leert ze aan om met een vol gevoel naar bed te gaan. (Dit is 1 van de grootste problemen van volwassenen om af te vallen en wordt dus aangeleerd in de kindertijd).
    Dit wordt nu mijn nieuwe plan. Het is vorige week mis gegaan in communicatie tussen mij en mijn man: hij gaf 1 extra voeding 's avonds... :x Morgen CB: wegen...

Anouchka: super leuke kadootjes! Leuk joh! was de jurk trouwens een familiestuk?

Zustertje: wat goed het zo goed is gegaan met je vriendin!

6. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dominoo : Goh dat wist ik niet van die rijstebloem.
    Klinkt wel logisch.
    Hmmm... zit te twijfelen om dit dan savonds te blijven geven.
    Zijn maar 1 of 2 theelepels, maar toch.

Ben benieuwd hoe het vandaag op KDV gaat.
    Ze wordt de laatste 2 keren steeds wakker gehouden door andere kindjes.
    Ze heeft er volgens mij (gelukkig!) geen last van.

Dominoo: Heb je een leuke foto van Lente? (bijv. met een hapje)

7. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat stil hier... waar zijn jullie ????

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja dames ik leef nog!
    Heb onze woonkamer helemaal veranderd dus ben druk geweest.

Leuk dat er hier meerdere gaan rapleyen!

Ik heb familie in friesland wonen, dat ik al snel 2,5 uur rijden en dat gaat prima hoor! Speeltje mee, en verder is het veel slapen:)

Wij gaan deze week beginnen met fruit, ben benieuwd.
    Idd dominoo heb je een leuke foto?? :D

9. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hey dames!

Ik geef ook geen rijstebloem omdat ze prima slaapt op de voeding. ik moet a.s maandag weer naar CB.
    Morgen dagje werken en dan vrijdag vrij, dan lekker winkelen:D
    Weekend weer werken helaas:(

@ Lwv: Kan prima hoor zo'n trip met Anoek....ze valt waarschijnlijk wel in slaap. Zeker als je na een voeding weggaat.

@ xd: Leuk de woonkamer veranderen:D Hoe gaan de nachten?

@ Dominoo: He.....we hoeven nu niet tegelijk naar CB;) Idd, foto????????:)

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Morgen kom ik kletsen! SUper leuke dag gehad... Nina heeft maar 3 x een half uurtje geslapen vanaf vanmorgen 07.00 en ze heeft de hele dag gelachen :D
    Ze ligt nu net in bed...
    Auto rijden gaat hier super!! Maar je mag alleen de maxicosi op de voorstoel als je geen airbag hebt of als je hem uit kan schakelen anders is het erg gevaarlijk als je een ongeluk krijgt.

11. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Anouchka! idd, voor het eerst niet tegelijk cb... ben je nog een keertje eerder geweest? Of is dit ook je 3e keer??
    Lekker shoppen! Altijd leuk!

Lwv: hoe is het gegaan op kdv? Is ze dan niet meer huilerig aan t eind van de dag? Al die prikkels moeten even verwerkt worden..

Ik zit te denken wat ik ga kopen voor mijn 2 neefjes (8 maanden en 2 jaar oud) voor sinterklaas. Vind het leuk om allebei 3 kadootjes te geven... iemand leuke ideeen? Ga ik het alvast beetje kopen.

Zustertje: goed dat je het zegt, is helemaal waar van de airbag. Wij schakelen het altijd uit.

Ga snel even foto maken van hapje idd. Onze camera is kapot gegaan, dus alles met telefoons nu. Maar is niet ideaal.

12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Dominoo : Nee ze is niet huilerig. Gaat hartstikke goed!

Ik lig nog in bed. Wachten tot Anoek wakker wordt.
    Ik moet vandaag echt veel in huis doen.
    Vanmiddag om 17.00u werken.

Jullie plannen?

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen,

Ik zit weer op mn werk..... En ik heb me toch zin om te werken.... Niet dus.

Lwv, je vroeg of Julan snachts huilde of gewoon wakker is.
    De ene x is hij gewoon wat aan het kletsen en op zn vingers aan het sabbelen. De andere x huilt hij, bij huilen gaan we er gelijk heen. Bij gewoon geluid wachten we even.
    Maar ik word echt zo snel wakker van dingen dus zolang Julan snacht plezier heeft ben ik dus ook wakker en dat is wel vervelend. Dus meestal ga ik er dan toch naartoe om de fiep erin te doen, dan slaapt hij gelijk weer.

Julan is verkouden:( Zo zielig! Hij heeft daardoor denk ik gisteren bijna de hele dag geslapen en om 19.00 sliep hij al!

Wij zijn gisteren met fruit begonnen. Verse banaan. Heb gewoon met een lepelte stukjes eraf geschraapt. Hij vond het lekker!!
    Vanaf 6 maanden kun je pas rapleyen maar ik dacht kijken wat hij doet met een banaan. Ja hoor die ging zo zn mond in hihi en lekker sabbelen.
    Maar eerst 2 maanden gewoon voeren en met 6 maanden mag hij zelf proberen!

Dominoo, misschien een sleetje ofzo voor de 2 jarige (als het net zulk weer als afgelopen winter is is dat wel leuk!) Stiften? Kan dat al met 2 jaar? ben er niet zo in thuis hihi...
    En iets van blokken ofzo voor de baby?

14. zustertje

Goedemorgen meiden!

Ik ben al weer vanaf 06.40 uit bed ;) Rosahlynn is hier gezellig ze is helemaal weg van Nina en roept ook heel de dag Nina haar naam zo schattig!

Ik heb alweer vanalles gedaan Nina heeft rond 08.00 gedronken en die ligt weer heerlijk te slapen.

@lwv Jij ook weer werken ik moet om 18.30 gaan werken voor de rest rommelen in huis vandaag lekker rustig aan (ik moet ook nog veel programma's van de laatste dagen terug kijken :D)

15. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames,

Even vanaf mijn mobiel. Gisteravond gewerkt tot 23.30 en toen ik thuis kwam brandde er kaarsjes in de gang en er lag een briefje met instructies. Ik moest me daar uitkleden en dan via de wc waar ook een kaarsje brandde naar de douche en daar lag weer een briefje en ook een brandend kaarsje. Ik moest lekker gaan douchen en mocht absoluut niet verder lopen naar de keuken of kamer. Na het douchen moest ik boven komen daar zou ook drinken zijn. Vervolgens kom ik bij de trap... Ook allemaal kaarsjes naar boven toe en onder aan de trap een briefje met hoeveel vriendlief van me houd en hoe gek hij op me is. Ik moest de kaarsjes 1 voor 1 uitblazen en de laatste 3 aan laten om het laatste briefje te kunnen lezen. Boven aan de trap lag het laatste briefje... Ik mocht eerst Jelke nog een nachtkus brengen en dan moest ik met mijn ogen dicht de slaapkamer in komen. Dat deed ik en toen mocht ik op ee gegeven moment mijn ogen open doen.... Allemaal kaarsjes en vriendlief had de hele inrichting van onze slaapkamer veranderd. En helemaal netjes opgeruimd. Staat echt veel mooier zo. Dus dat was echt super lief en romantisch. Toen ik vanochtend naar beneden ging om de fles voor Jelke klaar te maken lab er beneden weer een briefje. Ik moest maar eens even naar ons terras kijken op zoek gaan naar het laatste briefje. Onze tuinmeubels waren weg en het kantoor was netjes opgeruimd. Toen opende ik onze rommelkast (die zit onder de trap, daar staat de stofzuiger en voorraad) daar is het dus normaal echt een bende omdat we er geen planken in hebben. Nou vraag ik vriendlief al heel lang of hij er planken op wil hangen. Nou dat had hij nu gedaan en de hele kast was netjes opgeruimd en onze tuinmeubels stonden daar ook keurig opgeruimd. En daar lag nog een laatste briefje met allemaal lieve woorden. Dus ik ben super blij met mijn vent. Wat ik al was natuurlijk, maar nu nog meer.

Liefs

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat lief sunny!!

Je had een leuker avond als wij gisteren, wij hadden ruzie hahaha

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    he bah xd ruzie is niks aan. Niks ernstigs hoop ik? Ach we hebben allemaal wel eens ruzie. Klaart de lucht weer. En momenteel met die rot sfeer op je werk ben je sneller boos en heb je sneller ruzie. Wel nog uit gepraat hoop ik? Ik heb er altijd zo'n hekel aan om met ruzie op bed. Wil het dan eerst uit praten ook al is het midden in de nacht.

18. zustertje

@SQ WAT SUPER LIEF!!! Gaat het voor de rest allemaal oke met jou en je kleine man? En met je grote man natuurlijk ;):D

@Xd Balen ruzie is niet leuk! Echt ruzie hebben wij nooit maar een meningsverschil of zo komt weleens voor haha

Hier alles oke ben druk met programma's aan het kijken :D Nina ligt ongeveer al heel de dag te slapen....

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja gisteren was het echt ff ruzie. Dat hebben we eigenlijk nooit hoor.
    Maar mn vriend heeft het erg druk met vanalles.
    En ik met mn werk, dat loopt ook niet.
    Julan die het snachts nog leuk vindt om ons wakker te maken;)
    Dus het was even gezellig gisteren.. Maar het is alweer goed hoor. We hebben nooit lang ruzie, ik kan niet boos blijven en hij ook niet.

Wat ben je aan het kijken zustertje?
    Heeft iemand gisteren ook wie trouwt mijn zoon gezien?? Ooh met die blonde kak schoonmoeder. Als dat mijn schoonmoeder was geweest. Pffff......

20. zustertje

@Xd Ja af en toe breekt dat wel op hé ;) Maar ik moet er ook bijna elke nacht wel even uit om de speen in Nina der mondje te doen vanaf januari dit jaar heb ik misschien 10 nachten doorgeslapen :$
    Maar goed alles voor ons prinsesje haha (al hoop ik dat ze snel die stomme speen niet meer nodig heeft 's nachts)

Ik ben nu topchef aan het kijken (wie trouwt mijn zoon heb ik ook net gegeken die kak moeder is zeker erg!)

Deel Deze Pagina