Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja erg he, en ik moest zo lachen om de ene man die niks durft te zeggen. Hahaha wat een eitje:D
    Volg je ook gtst?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ja volg ik ook haha
    Ik vind die jongens allemaal niks wat een watjes!

3. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Sunny, wat een romantische vent heb jij! Bofkont!!! ;) Wat heerlijk thuiskomen na je werk zeg! Hoe gaat het met zoeken naar vacatures trouwens??

XD: heel begrijpelijk dat het zo tussen jou en je vent zo loopt! Ik denk dat we allemaal wat meer pieken en dalen hebben sinds de kleine er is! Als het maar weer uitgepraat wordt toch?!

Zustertje: wat klink jij toch altijd lekker opgeruimd! Heerlijk om te lezen! Volgens mij gaat het goed met jullie!

Lwv: hoe is het met jou vandaag? Nog avonddienst?
    Ik morgen weer avond. Zaterdag van 7-11 sochtends en die zelfde avond de nachtdienst in... :$ Zondag bijkomen, want maandag weer vroeg beginnen... mmm 2 banen...

Hier is ons meisje weer geprikt vandaag. was meer van slag dan vorige keer. Ze weegt nu 6910 gram en is 63 cm lang. Aardig rond de curve, nog iets aan de hoge kant wat betreft het gewicht. Maar ze spuugt nu al 4 dagen, 1 voeding per dag er helemaal uit.... cb zei dat ze dat dus blijkbaar niet nodig heeft..

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Spuugt ze veel dominoo, hoeveel voeding geef je dan? Misschien bij iedere voeding 30 cc eraf doen, ze krijgt ook bijvoeding dus daardoor minder fles denk ik.

Julan krijgt sinds 2 dagen verse banaan, en de fles na banaan drinkt hij niet leeg. dan laat hij 30 of 60 staan...
    Hij vind fruit echt lekker, ik ben begonnen met 1 banaan in 4 stukken en dus geef hem iedere x een kwart, ik heb namelijk geen idee hoeveel ik hem kan/mag geven. Weet iemand dat?

Als hij een kwart opheeft gilt hij dat ie meer wil;) Alleen dan geef ik hem maar snel de fles....?!

Ben nu aan het werk, en straks lunchen met een collega die ziek (burn out) thuis zit

5. zustertje

Goedemorgen meiden!

Gisteren een drukke avonddienst kom ik bij de ene laatste client heeft hij overgegeven :$:$:$:$ Als ik iets erg vind is dat het wel :):)
    Heb echt moed moeten verzamelen het op te ruimen echt erg haha
    Ik was pas rond 23.30 thuis! vanavond moet ik weer werken ben benieuwd!

@Dominoo Vervelend dat je meisje zo spuugt misschien krijgt ze teveel binnen? Zal wel zwaar zijn 2 banen duurt dat nog lang?

@xd Je kunt het beste fruit geven een uur nadat Julan de fles leeg heeft gedronken het fruit/groente mag nog geen vervanging zijn voor de fles dat is belangrijker.

Ik zit te wachten tot dat Nina wakker wordt en dan ga ik ze lekker wassen en aankleden en dan loop ik even naar de markt toe!

6. zustertje

Ik ben trouwens weer ongesteld !!!! Heb ik echt NIET gemist!!!

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    De eerste x ongesteld zustertje?
    Ik ben dat nooit, wel fijn zolang ik niet zwanger wil worden dan:)

Ieuhw kots opruimen, daar zou ik ook moeite mee hebben.
    Ik heb ook een tijd in de zorg gewerkt, bij demente bejaarden. Moest toen een vrouw sochtend uit bed halen, ik kwam de kamer op..... Bleeehhh ze zat van onder tot boven onder de poep. Stond er gewoon bij de kokhalzen iehhkk

Ik geef fruit en de fles dus verkeerd om... Ga het vandaag na de fles doen, bedankt:)

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Dit wou ik dus ook zeggen. Pas vanaf 6 maanden mag je een fles gaan vervangen door een fruit en/of groentehap.
    Ik geef Jelke dus eerst de fles zodat ik zeker weet dat die op is en dan een uur later fruithapje. En daarna lekker op bed!

@dames, ben weer back online. die fantastische vent van mij heeft zowaar ook nog verstand van computers en heeft de laptop even gemaakt. Dus ik kan weer makkelijker mee kletsen.

Ik moet om 11.30 bij het CB zijn ben benieuwd wat ze zeggen hahaha!

Liefs

9. zustertje

@xd Ja is de eerste keer ben het meer dan een jaar niet geweest heerlijk!
    Oke jij bent nooit ongesteld wel makkelijk al is de reden natuurlijk niet echt fijn. Ik wist het ook niet fruit/melk wat moet er eerst maar ik heb het even aan mijn vriendin gevraagd en die zei je kunt het veel beter zo doen. Je hebt wel kans dat ze er dan minder van eten maar het is gewoon voor de smaken!
    Ik ruim zoveel liever ontlasting op (heb ik helemaal geen moeite mee) maar overgevende mensen kan ik echt niet tegen sta ik zelf ook te kokken :)

Net even de huisarts gebeld voor de pil moet even een telefonisch consult belt hij tussen 10.30 en 11.30 kan dus nog niet naar de markt ga ik erna wel even.

10. zustertje

@SQ Fijn dat je ook weer terug bent!!! Ben benieuwd wat je lieve mannetje weegt! Nina moet dinsdag naar het cb denk dat ze wel 7500 gram weegt haha

NINA ALARM :-D

11. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @zustertje, ik heb dus hetzelfde... ik heb veel minder moeite met ontlasting schoonmaken dan met kots!!! Dan ga ik zelf bijna over mijn nek!!!

12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames.
    Even via m'n mobiel bijgelezen. Gister tot 23.45u gewerkt.
    Vandaag hebben we bruiloft. Om 13.00u vertrekken we met z'n allen.
    Anoek wordt straks naar de oppas gebracht.
    Ze blijft ook slapen!
    Dit is die bruiloft waar ik eigenlijk geen oppas voor had.
    Beiden ouders met vakantie en vrienden gaan ook allemaal naar de bruiloft. Maar we hebben iemand gevonden. Een goede kennis.

Ik ben er helemaal klaar voor. Heb een zwart jurkje aan met zwarte pumps. Haren opgestoken. Makeup.
    Heb alleen zere keel. Bah.

Dames ik kom vh weekend uitgebreid op iedereen reageren!
    X

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Lwv, FOTTTOOO... Klinkt mooi wat je aanhebt. Veel plezier vandaag!

haha zustertje, Nina alarm;)

Ben blij dat ik nu alleen Julan zn kots en poep hoef op te ruimen;)

Ik ben verslaafd geworden aan de sims op facebook haha

14. zustertje

@lwv Heel veel plezier! Geniet er lekker van en fijn dat je een goede oppas voor je meisje hebt...

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, als ik sims doe op facebook kunnen we buren worden toch :p hahaha

16. zustertje

Nou ja Nina aangekleed ze heeft heel even in de box gelegen en ze begon een beetje te jammeren nu ligt ze weer te slapen in bed... Haha waar kun je nu moe van zijn ze ligt al van gisteren 20.00 in bed :$:D

Sims heb ik ook even gekeken maar nog niet echt in verdiept zal ik van het weekend eens doen!

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jelke weegt 7400 gram en is 66,5 cm lang. En weer helemaal goed gekeurd. Ze zei verder weinig over het feit dat ik al fruithapje gaf. Ze vroeg alleen of hij er al aan toe was en ik gaf aan dat ik vond van wel en toen vond ze het prima. Prikjes gekregen en toen was het ff brullen maar al gauw was het weer over gelukkig.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fijn dat Jelke weer door de keuring is!

Vanmiddag met een collega wezen lunchen, was gezellig. Daarna heb ik samen met Julan nog 2 uurtjes geshopt:D Voor ons beide een winterjas. Voor Julan wat leuke rompertjes en een truitje.
    Voor mij nog een gebreide vest/sjaal achtig ding!
    De jas van Julan is zo gaaf alleen ik heb hem nu thuis kunnen passen en hij zit perfect, alleen hij is ontzettend onhandig om aan te trekken. Dus ik denk er nog even over na, want als ik straks steeds moet klungelen dan schiet ook niet op. Heb 14 dagen bedenktijd;)

Ja we kunnen buren worden bij de sims! Ik ga nu weer even spelen hihi

19. zustertje

FOTO!!! ;)

Hier nog even druk over een uurtje ben ik weer onderweg naar mijn werk!

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Van Julan zn kleren? Zal er zo een foto van maken.
    Mn schoonvader zit hier en die zal dan zeggen: waarom ga jij nou een foto van kleren maken?! Hahaha
    Dus ddie komt zo nog goed;)

Werkze alvast!

Deel Deze Pagina