Hier nog niemand wat geschreven vandaag?? Lwv: Leuke bruiloft gehad? en alles goed gegaan met de oppas, een nachtje? XD: leuke kleertjes joh!!! Super leuk dat winterspul! ik ga binnenkort ook eens lekker op stap. Het wordt toch wel weer voor een dikkere jas vind ik! Sunny: wat goed dat Jelke weer zo gegroeid is! Hij is echt lang ook joh! Hoe is het met iedereen? Sjotefle, al eventjes niets van je gehoord? Hier vanochtend gewerkt en vannacht 1 nachtdienst draaien. Geen zin in...
Het is idd rustig Ik heb het hele huis onder handen genomen, nouja hele huis... Beneden... Wil boven ook nog doen maar kan mn zin even niet vinden 2x werken vandaag dominoo, komt dat door de 2 banen? Ooit wel lastig lijkt me. Of is het goed te doen? Mn vriend moest even weg vanalles halen, hij stuurde me een whatsapp of we nog dingen nodig hadden. Dus wat boodschappen doorgegeven, en er bij gezegd 'en je vriendin kan wel een x bloemen gebruiken' Moet iets als het spontaan niet gaat gebeuren he Denk trouwens niet dat ie wat meeneemt, maar dat horen jullie straks wel hihi
Ja ik heb een lekker lui dagje. Beetje spelletjes doen op de laptop en beetje internetten... Jelke doet ook lekker lui mee vandaag hahaha! Vriendlief is te voetballen die is rond 19.00 weer thuis. Ik zal maar eens stofzuigen, want dat moet nodig gebeuren hahaha!
Hoi dames! Ben ik weer. Effe via m'n mobiel. Bruiloft gister was leuk! Ik ga alleen wel ziek worden. Gister al zere keel. Is alleen maar erger geworden. Ook verkouden nu. Maar de bruiloft was echt wel leuk. Waren om 01.00u thuis. 09.00 uur uit bed. 10.00 Anoek opgehaald. Was helemaal goed gegaan. Morgen kom ik ff op de computer reageren.
Hoi meiden, ik dacht vandaag: maar even niet teveel lezen, dan heb ik vannacht nog wat leuks voor de boeg. Maar iedereen heeft even lekker weekend En terecht! Lente is even mee naar mijn werk, dat kan hier wel. Ben alleen en hoef op 2 rondes lopen na niet veel te doen. Ze ligt lekker te slapen in haar reiswieg (wat trouwens echt nog maar 2 weekjes kan denk ik, zo groot als ze wordt!!) Mijn man moest helpen op een feestje van een vriend, dus komt rond 1 uur haar halen! XD: nog bloemetjes gehad? Lwv: heerlijk uitgeslapen dus en wat goed dat de oppas goed is verlopen! Had je er een gerust gevoel bij dat je weg was? Zorg goed voor jezelf, vitamientjes. De R is zowiezo weer in de maand! Ja, komt door mijn 2 banen inderdaad. Had vanmorgen echt weer zo'n inwerkmoment, alsof je weer even leerling bent en niks kan. Bah! Hoop dat dat echt snel over is en ik mijn draai vind! Nou, voor jullie hoop ik dat iedereen lekker slaapt! Ik zal af en toe even spieken of er toevallig iemand nog online komt
*sunny zwaait naar Dominooo!!* Werkse Dominoo!! Wat gezellig dat je je meisje bij je hebt. Wel bijzonder hoor. Wat ben je op dit moment voor werk aan het doen dan? Zo Jelke was hier vanmiddag en vanavond even ontroostbaar. Hij had duidelijk pijn, maar waar ben ik niet echt achter. Ik vermoed zelf aankomende tandjes en nasleep van prikjes gisteren. Ik heb hem vanavond een zetpilletje gegeven, want vond het zo zielig!! Liefs
Ik ben ook nog wakker Net bij vrienden geweest! Geen bloemen gehad.. Hij zei das niet leuk als je het weet haha, zei al spontaan zit het er niet in en zelfs een hint werkt niet Afgelopen weekend hebben we met de familie een fotoshoot gedaan... Ook van ons 3tjes fotos laten maken, zijn leuk! We hebben ze net binnen gekregen, evn kijken welke ik ga bestellen Fijn dominoo dat lente mee kan naar je werk. Beterschap voor jelke! Fijn dat het goed gegaan is en jullie een leuke dag gehad hebben. Balen dat je niet lekker bent, beterschap!
Dit is als het ware mijn ' oude baan' in het verzorgingshuis. De mensen hebben in principe een eigen woning, met lichte zorgvraag. Dus niet super druk. Ik ga zo mijn eerste ronde lopen, kijken hoe iedereen heerlijk ligt te snurken Dikke kus voor Jelke!!!! Lekker verwennen en snel beter worden!
Hi! Hier weer even via m'n mobiel. Ik ben hartstikke ziek. Heb het gevoel alsof ik ben overreden door een vrachtwagen. Ben benauwd en heel verkouden.
Goedemorgen meiden! Vrijdagavond werd ik erg misselijk toen we naar bed gingen... 's nachts een aantal keren naar de wc moeten rennen liep lekker leeg s' Morgens voelde ik mij echt brak zag ook erg wit volgens mijn man haha we zouden naar onze vrienden in Barendrecht gaan en rond 13.30 vertrekken (toen voelde ik mij echt super rot) maar flink wat pillen ingenomen en vertrokken (ik wilde gewoon perse weg haha) Maar onderweg ging ik mij steeds beter voelen Nu gaat het gelukkig weer helemaal goed! Ik denk dat ik het van die cliënt overgenomen waar ik donderdag kwam en die griep had. Nina heeft vanmorgen rond 08.30 gedronken volgens mij (heeft mijn man gedaan) en slaapt nu nog steeds haha luilak! Ging gisteren weer super heel de middag en avond weg zijn lekker ergens gaan eten en daar lag ze lekker in de wagen te spelen en af en toe zat ze bij een van ons op schoot. Daarna nog even door de ikea gelopen en de fles gegeven en bij onze vrienden hebben we ze in de gang gezet en is ze heerlijk gaan slapen... Slapend de maxicosi in en thuis slapend de fles gegeven haha heerlijk zo een makkelijk meisje!! @xd Ben benieuwd naar je foto!! EN hou je de jas? Hoe gaat het met slapen? Hier ook nog steeds een keer de speen in Nina haar mondje doen hoor @lwv Heerlijk genoten! Zag het bruidspaar er mooi uit? @Dominoo Fijn dat je Lente mee mocht nemen! Tot wanneer blijf je de 2 banen combineren? @sq Moet je het weekend werken of niet? Hoe is het met Jelke? Ga even lekker douchen mijn mannetje komt over een half uurtje terug uit de kerk
Goedemorgen, Ik zal binnenkort even een foto plaatsen Met slapen gaat wel goed, idd die fiep er iedere nacht nog evn indoen. Tis een ziekenboeg hier.. Beterschap lwv, klinkt niet fijn! Mn vriend is kijken bij zaalvoetbal, en ik heb nu dus geen auto.. Wilde iets gaan doen het zonnetje schijnt hier heerlijk. Zo even mn moeder belle denk ik
@zustertje, nee ik ben dit weekend vrij. Volgend weekend moet ik weer werken. Wij gaan vandaag even langs mijn moeder en daarna even naar mijn vader! De warme pistoletjes zijn klaar dus we zullen even lekker smullen!!! Liefs
Nou moeders begint een heeeeeel klein beetje op te knappen. Anoek is ook zich zelf niet. Huilt af en toe. Komt eerder voor voeding EN volgens mij zag ik een puntje in haar mondje.. Ik denk dat ze een tandje krijgt. Ze heeft ook zo'n 3 poepluiers per dag ipv 1. Hier al iemand die bij de kleintje tandjes krijgt?
@lwv beterschap! Hier ook een man die vanaf gisteren aan het overgeven is Gelukkig vannacht niet meer. Hij blijft nog een dag thuis en dan gaat hij weer aan het werk. Ik voel mij ook nog niet super lekker... Nina heeft nergens last van gelukkig! Alleen ga ik echt geen rijstebloem meer geven ze drinkt het super goed alleen 's nachts is ze erg onrustig en kan ik er zeker 3 keer uit Ga het een aantal nachten niet meer geven (deed het al een poosje niet meer maar wilde het weer eens proberen) dan ga ik het nog 1 keer geven en anders gooi ik het gewoon weg. Dochtertje van mijn vriendin is hier hoop echt niet dat ze ook ziek wordt maar mijn vriendin vond het geen probleem. Vanavond weer werken ben denk ik vanmorgen niet veel online wil wat in huis doen en ik ga denk vanmiddag proberen wat te slapen voel mij best gaar.
goedemorgen! He jakkie allemaal zieken hier Beterschap allemaal! Lwv, hier geen tandjes nog... Hopelijk heeft Anoek er niet al te veel last van! zustertje, nu ik dit van je lees over de rijstebloem... Julan is de laatste nachten ook onrustiger. Misschien ook wel van de rijstebloem, vanavond een x zonder proberen kijken wat hij dan doet. Dominoo, Lente vond meloen toch zo lekker? Ik heb dat gisteren aan Julan gegeven en hij zat te smullen joh!! Hoe prak jij meloen? Ik had het in de blender gedaan maar dan hou je eigenlijk alleen sap over... Julan weet na een paar x al precies wat hij moet doen als hij zn lepeltje ziet, dan gaat zn mond goed open