he dames, Druk weekend gehad, verjaardag schoonmoeder en werken. Net bij CB geweest voor de derde prikjes. Ze weegt 6935 en is 64.5 cm. Ga nu even druk poetsen, vanavond werken! Tot later
Goedemorgen! Hier nog steeds ziek. Bah. Heb me vanmorgen wel gedouched en gewoon aangekleed. Dan voel ik me meestal net iets beter dan wanneer ik in m'n pyama rond blijf lopen. Ik moet nog een hoop doen in huis. Oh ja voor de liefhebber : bij de AH verkopen ze vanaf vandaag Woezel en pip dingen. Rompers, Pyamas, enz.
Oh jippie, ik ben gek op woezel en pip Hoe gaat het met Jolene na de prikjes? Julan moet eind volgende week weer. He vervelend Lwv, hopelijk voel je je snel weer beter! Pff zit hier weer op mn werk, bah heb er echt geen zin meer in. De sfeer is echt niet leuk
Mn vriend werkt niet op maandag, dus Julan is (als het goed is) gewoon thuis. Ben hier gewoon op internet naar ander werk aan het zoeken. Moeten ze maar snappen hoor, ik heb sowieso niks te doen dus dan ga ik mn tijd maar nuttig besteden he.
Helemaal gelijk XD! Alles beter dan niks doen! Blijf je nu wel langer? want je had toch laatst gelezen dat je er de 15e uit zou gaan? En ja, Lente vindt meloen geweldig. Er blijft idd alleen maar sap over, dus nu meng ik het met banaan. Ideaal. Alle zieken: heel veel beterschap! Lekker aan de verse jus!!! Anouchka: wat een mooi gewicht en lengte zeg! Lekker gevoel om dat weer even zeker te weten! Heeft ze veel last van de prikjes? Ga je beginnen met bijvoeding?
Zo nu achter de gewone computer. Bijlezen en reageren op je mobiel is erg onhandig! Ik voel me al weer wat beter. Ben net met Anoek even naar de Albert Heijn geweest voor de Woezel en Pip spulletjes! Helemaal leuk. Heb een pyamaatje gekocht en een 3-pak-rompers en een boekje. Ik zit nu trouwens op het beeldscherm van de babyphone te kijken en Anoek heeft haar deken van haar afgeschopt. Nu zie ik heel de tijd die kont van haar omhoog gaan en die beentjes....hihihihihi...das zo'n grappig gezicht. Ga haar zo wel weer even goed onder de dekens leggen anders krijgt ze het misschien koud. Volgens mij is ze ook ietsje verkouden. Heb op aanraden van anderen Luuf gekocht. Speciaal voor kleintjes. Ook Zwitsal eucalyptus. Daar gaan we vanavond mooi mee in bad. XD : Gelijk heb je hoor met de internetten op je werk. Hoop dat je snel iets leuks vind! Dus die kids van jullie vinden meloen lekker? Geven jullie nu al dagelijks potje(s)/bijvoeding? Ik niet. Ga na het lezen van jullie verhalen wel stoppen met de rijstebloem. Ik vond het al zo'n gedoe. Er was geen enkele fles/speen waar het lekker uit gedronken kon worden en daar ergerde ik me al zoooo ontzettend aan. Hoe gaat het met Jolene? En met Lente? Julan lekker bij papa! Leuk! Uhh.ik ga even buienradar checken. Heb mn was buiten hangen en volgens mij krijgen we zo een bui.
Snel de was binnen halen dan Ik had ook geen goede speen voor de rijstebloem maar heb gewoon met mn tanden erin gebeten haha... En zelf even geprobeerd en toen kwam er wel iets uit Ik ga er dus denk ik ook mee stoppen. Julan krijgt niet iedere dag fruit, zon beetje om de dag denk ik. Dat met die kont omhoog, herkenbaar. Zo in de brug zeg maar, bedoel je dat? Vind het zo bijzonder dat echt alle kinderen rond dezelfde tijd dezelfde dingen doen. Gek eigenlijk!
Buienradar gechecked maar hier komt geen regen volgens mij. En met die kont in de brug doet ze ook ja. Maar ik bedoelde net dat heel die benen de lucht in gaan incl.kontje. Bij de brug bljiven haar voetjes zeg maar op de grond. Toch?
@Lwv, ja Bij Jelke is de onderkaak keihard en zie je ook 2 witte puntjes onder het tandvlees. En kwijlen kwijlen en nog eens kwijlen en volgens het Cb kon het ook snel zover zijn. Ik had voor mijn 4 maanden ook mijn eerste tandjes dus hij zou het niet van een vreemd hebben. Beterschap @zustertje, ik hoor erg vaak over onrustige kindjes in de nacht nadat ze rijstebloem hebben gehad. Maar niet weg gooien die boel, want je kunt het straks ook als ontbijt Papfles gaan geven. Vanaf 6/8 maanden gaan ze mee eten met de pot dus gaan ze wennen aan 3 maaltijden en in het opgroei boekej van het CB staat dat je dan als ontbijt/ goed begin van de dag heel goed met een papfles kan beginnen of een bord met pap. @Xd, wat heerlijk dat jullie ventje zo smult van meloen. Jelke vind mango nikd aan, maar gemengd fruit en banaan vind hij heerlijk en van de groente WORTELTJES!!! Het wordt er alleen zo'n bende van... Alle slabbetjes zijn oranje gekleurd whahaha! Maar goed dat we tegenwoordig wasmachines hebben. Jelke heeft gisteren zijn tong ontdekt. Hij steekt nou constant zijn tong naar buiten en maakt dan geluidjes en blaast belletjes. Zo'n grappig gezicht is dat. Vandaag weer gewerkt tot 13.30 en daarna Jelke bij schoonmams weg gehaald. Hij viel in de maxicosi al in slaap hihi. Dus die ligt lekker op bed! Liefs
@xd Haha volgens mij hebben wij beetje dezelfde acties ik heb met een scherp mesje een snee in een van de spenen gemaakt en nu kan Nina daar heel goed rijstebloem mee drinken haha @sQ Jij al klaar met werken? Ik moet vanavond weer ben benieuwd of ik een lange route heb zag nu staan tot 22.35 maar er mist volgens mij een client en dan ben ik pas na 23.00 klaar maar even afwachten. Op het pak van de rijstebloem stond dat je het binnen 4 weken op moet maken kijk wel even het is niet ontzettend veel meer. @Anouchka Super netjes gewicht en lengte van je lieve meisje! Wij geven de ene keer wel elke dag en dan weer niet. Nina vind het wel super lekker want als je met de lepel aankomt en ze heeft nog geen een hapje op doet ze haar mondje al wagenwijd open zo grappig! Vind Anouk het lekker? @lwv En hangt je was lekker buiten? Hier heeft de was vanmorgen ook nog lekker buiten gestaan. Moet je veel werken deze week? @Dominoo Ga je de BV afbouwen of nog niet? Alles goed met jou en Lente?
Ik ben te lui om mn was buiten te hangen Haha zustertje, we hebben idd dezelfde acties... Ik gaf de eerste x rijstebloem en het duurde en het duurde maar, ik dacht zal s kijken, dus ik ging zelf aan de fles.... Ik kreeg er niks uit haha, en lag al in bed dus had geen zin om naar beneden te gaan, dus toen maar kapot gebeten En daarna kon ik goed drinken en Julan dus ook hihi Savonds werken is ook ooit wel handig lijkt me.
Haha geweldig zo ben ik ook hoor kijk niet zo nauw Mijn man had eerst een speen gemold, maar die was zo slim om er echt een gat van te maken. Maar ja dat is niet handig dan hoeft Nina er niet eens meer aan te zuigen want dan loopt alles er zo uit haha Dit werkt beter. 's Avonds werken is echt ideaal! Ik begin nu rond 18.30 en ben rond 22.45 klaar en Arnold is rond 17.40 thuis.
Als ik de S-speen (van Difrax) erop zet gaat het heeeel langzaam. Zet ik er een M-speen op dan gaat het veel te snel. Madam begon net te gillen en beetje huilen. Zal wel honger hebben. Geef ik haar potje met peer. Vind ze niet lekker volgens mij. hahahaha Banaan vind ze ook nog niet wat en worteltjes ook niet. Ga zo lekker flesje voor haar maken. Ze zit nu babytv te kijken. Zustertje :ik moet morgen werken van 14.00 - 22.00u. woensdag van 08.00-17.00 donderdag van 08.00-17.00 Babykleertjes stop ik in ieder geval niet in de droger. Handdoeken stop ik juist graag in de droger! SQ : Jelke doet het goed zeg! En wat grappg met die tong!
@lwv Soms moeten kindjes een bepaalde smaak een aantal dagen proeven voor dat ze het lekker gaan vinden. Nina heeft 3 dagen wortel echt niet gegeten elke keer uit haar mondje en gisteren ging het als een trein! Ik heb trouwens kleine diepvriesbakjes gekocht en een zak wortels gekookt en gepureerd en ingevroren erg goedkoop en zo klaar!
Ik stop alles in de droger Ook Julan zn kleren. Alleen spijkerbroeken en dingen met strech erin niet, die hang ik op. Handdoeken worden zo hard als je ze ophangt, ik moet zachte handdoeken hebben! Ohjeej, lwv, lust Anoek wel iets idd sq, grappig van die tong, Julan kan idd ook bellen blazen.
Oke, ik dacht dat je eerst met fruit 'moest' beginnen. Dan ga ik woensdag wortels koken en geven. Ben benieuwd, vind dit allemaal leuk hihi. zustertje, heb je special bakjes voor in te vriezen? Ik heb alleen maar grote bakjes zeg maar. Ben benieuwd waar je ze vandaan hebt.
Groente mag ook gewoon maar nog niet allemaal (bloemkool,wortels en boontjes) mogen volgens mij wel moet je anders even op internet kijken voor de zekerheid! Ik heb die bakjes bij een soort blokker vandaan maar bij de action hebben ze die ook wel. Erg makkelijk van die kleine bakjes!