Oke dan ga ik even bij de action kijken. In het begin mogen ze maar een klein beetje hebben he. Had net idd gekeken, brocolli mag ook zag ik.. Dus als wij dat een x eten kan hij mee eten. (we eten bijna nooit aardappels en groente, alleen brocolli of bloemkool verder niet haha).
Moet je alleen je groente zonder zout klaarmaken want dat mogen ze echt nog niet is erg slecht voor de niertjes
Ja dat weet ik, maar ik doe zelf ook nergens extra zout door (alleen op de friet). Dus daarmee kan ik niet de fout ingaan hihi
Wauw! Jullie zijn goed bezig door alles zelf 'vers' te maken. Ik had me bedacht om eerst nog ff potjes te gebruiken tot ze op zijn. Ik heb er nu nog een stuk of 6. Misschien dat ik dan over ga op 'vers'. Morgen dus werken. Geen zin in. Ga misschien donderdag vrij nemen. Het is toch rustig en ik had nog een dag tegoed omdat ik laatst op vrijdag dagje extra had gewerkt. Heb zin in zondag. Gaan we naar m'n ouders. Die zijn 5 weken op vakantie geweest!
Hehe, eindelijk weer de tijd gehad om alles even bij te lezen hihi. Ben de laatste tijd enorm druk geweest en er zit nog een drukke tijd aan te komen. Wij gaan binnenkort ons eigen bedrijfje starten, dus daar zit enorm veel werk in natuurlijk. Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat...maar zie het wel goedkomen! Hier ook begonnen met de hapjes, ze vind het zo enorm lekker! De eerste keer dat ze het kreeg heeft ze een heel potje leeg gegeten, dus dat zegt alles Ze heeft verder nog geen warm hapje gehad, want dat spuugt ze er weer uit en hoeft ze dus niet. Over een tijdje maar weer eens proberen...Ik probeer het ook vers te maken, maar voor het gemak heb ik ook een paar potjes in huis staan. Heb laatst geprobeerd om Fleur ook pap te geven, maar die weigert de laatste tijd de fles echt, dus dat is helaas geen doen, maar goed ook lees ik dus Vandaar dat ze haar speen ook niet meer wil, alles wat van rubber is en haar mond in gaat walgt ze van, en dan trekt ze zo'n vies gezicht haha. Qua gewicht gaat ze nog niet echt als een speer, maar dit schijnt normaal te zijn bij volledig borstgevoede kinderen, en dit zien ze dus ook vaker rond deze leeftijd. Op aanraden van het cb dus ook maar begonnen met hapjes, volgende maand er weer heen om te meten en wegen, en dan maar weer zien. Ze is en blijft een tevreden meisje, dus ik maak me niet al teveel zorgen Hoe gaat het met jullie allemaal verder? En voor de dames met banenjacht, wil het lukken?
hoi meiden, dus allemaal met rijstebloem gestaakt? Later maar weer proberen als pap! Een vriendin van mij is helemaal blij met ijsblok-bakjes (van die rubberen waar je water in giet) Hier doet ze dus aardappel, groente en vlees (gepureerd) in en dit kan ze heel makkelijk doseren (bijv 2 blokjes van ieder voor een maaltijd). Uit de vriezer, warmen en klaar! Lwv: weer beetje beter? Leuk dat je ouders er weer zijn! Sjotefle:"wat voor bedrijfje beginnen jullie? Succes met de drukte! Leuk dat ze zo van al dat eten houdt! Komt wel goed met haar gewicht joh Ik begin pas volgende week met groente. Heb eerlijk gezegd nog weinig zin... Fruit: weer net 6 bakjes gemaakt: banaan, appel, peer Lente is al 4 dagen heel huilerig, hangerig, snel wakker, veel slapen... regeldagen?!
Dominoo, rond de 19 weken is er een sprongetje... Daar kan Lente ook last van hebben? Ik heb ook nog niet echt zin in groente geven haha, het moet ook pas vanaf 6 maanden alles wat je nu geeft is niet perse nodig. Sjotefle, kindjes met bv zijn idd wat lichter vaak. En zolang ze tevreden is dan is het goed toch! Vriendin van me heeft een kindje (fv) en die is 4 maanden ouder dan Julan, maar Julan is wel langer en zwaarder.. Dus het kan zo erg verschillen. Weet je waarom ik vers ga doen, ik moet zelf ook niks uit potjes hebben haha. Is dan ook zoiets om Julan dan wel aan de potjes te zetten he Al zal ik het zo nu en dan wel doen hoor, gewoon makkelijk! Wij zitten nog wel aan de rijstebloem, Julan heeft er vannacht wel goed op geslapen, ik denk toch dat het meer het sprongetje is dan de rijstebloem... Sjotelfe, wat voor bedrijf gaan jullie beginnen? Wij (nouja, mn vriend eigenlijk) zijn ook een bedrijf begonnen. Nouja ik moet echt zeggen mn vriend want ik doe er namelijk niks voor hihi.. Deze week gaat het echt beginnen, dus dat is best spannend! Lwv, fijn dat je ouders weer terug zijn. Zouden zij niet vlakbij jullie gaan wonen. Of waren dat niet jouw ouders? IJsblokbakjes das ook een goede tip, alleen die kun je toch niet afsluiten?
Dominoo het kan een sprongetje zijn maar misschien wel de aankomst van 1e tandje. Xd : wat voor bedrijf gaat je vriend beginnen? Sjotefele : wat voor bedrijf? Inderdaad. Dat waren mijn ouders XD. Die willen in dezelfde woonplaats gaan wonen als wij. Ze wonen nu 1,5 uur rijden van ons vandaan. Ik moet nu Heeel veel in huis doen. En straks werken. Tot later!!!!
Fijn dat ze dichtbij komen wonen! Ik kan echt niet zonder mn ouders, wonen 10 min bij ons vandaan. Zo fijn... Vooral nu Julan er is vind ik dat heel fijn. Mijn ouders zijn toen ze begin 20 waren en zwanger van mij van friesland naar brabant gegaan. En mn moeder ziet nu pas in (met Julan) wat ze haar ouders 'aan gedaan' heeft haha Mn vriend is begonnen met garagedeuren te verkopen, deze komen uit China, dus als je nog iemand weet tis geen rommel iig
Hier druk en voel me nog steeds niet lekker.... Beetje rot gevoel in mijn buik en misselijk Gelukkig komt mijn zusje is wel fijn.... Nina moet om 14.30 bij het CB zijn ben echt benieuwd hoe en wat! Ik was Nina net in haar nekje aan het kriebelen met mijn gezicht zeg maar en toen ging ze schater lachen zo lief!
Lief is dat schaterlachen he!! Julan doet het als we hem in de lucht gooien, hoe moet ik dat uitleggen. Soort van vliegtuigje zeg maar, vind hij geweldig. Geen goeie tip na een voeding Hij kotste een x zo over mn hoofd heen hihi Beterschap zustertje!
Haha mijn man doet ook altijd vliegtuigje enz hij krijgt nog al eens een dot kwijl in zijn gezicht haha spugen heeft ze jammer genoeg nog nooit gedaan
Haha jammer genoeg Mn vriend moest ook lachen... Ik ookeigenlijk wel, eigen schuld he. Mn hoofd zat onder en het liep zo tussen mn boops naar beneden Lekker hoor....
Zo heb al een hoop gedaan zeg: 2 wasjes gedraaid, stapel was opgeruimd, eten voor vanavond al gemaakt, oma verzorgd (die heeft een wond aan haar been). En getsie ben weer ongesteld Hoe zit het met onze meeting eigenlijk?
*EGO* Vandaag helemaal geen leuk nieuws te horen gekregen. Vriendlief zijn contract loopt bijna af en het bedrijf moet hem voor vast aannemen omdat hij nu 3 contracten heeft gehad en ze hebben vandaag dus gezegd dat ze hem niet voor vast aan nemen want ze willen een technisch tekenaar met HBO diploma. En vriendlief heeft een MBO diploma. Hij heeft wel HBO gedaan maar niet afgemaakt. Wij zijn beide van mening dat MBO of HBO niet uit moet maken, maar dat je naar ervaring moet kijken, maar daar denkt het bedrijf dus anders over. Dus we zijn beide straks werkeloos en ik weet dat je positief moet blijven, maar vandaag kan ik dat even niet. We wouden volgend jaar heel graag trouwen, maar dat hebben we nu ook maar op de lange baan geschoven. Dus ik ben erg verdrietig momenteel en heel erg bang dat Jelke straks wat te kort komt. Liefs
Ohw sunny, wat ***! Jelke is al tevreden met melk en wat kleren dus daar moet je je geen zorgen over maken.. Ohja en een berg liefde en daar heb je niks voor nodig! Komt allemaal goed sunny maar rot is het zeker!! Lwv, he jakkie ongesteld. Voor nu ben ik wel blij dat ik dat nooit ben! Is je oma gevallen? Meeting, ik ben ernog steeds voor in!
@SQ Zo dat is heftig!!!! Wees niet bang dat Jelke iets tekort komt jullie zijn super ouders! Komt goed al snap ik dat je even niet weet hoe... Wil jullie heel veel sterkte wensen!! Dikke knuffel! Hier ook ongesteld eerste keer na meer dan een jaar en ik heb het zo niet gemist!!!! :x Gelukkig is het niet erger dan voor de zwangerschap (heb er gelukkig nooit veel last van) Nina weegt 7540gram en is 62,5cm.....
Wat ik zo grappig vind Nina woog bij de geboorte 3825 en was 54cm (is zelfs nog nagemeten omdat ze het zo lang vonden) lang nu weegt ze bijna het dubbele (als je uitgaat van het laagste gewicht 3500 gram is het al meer dan dubbel) en ze is nog maar 8,5cm gegroeid. Ik ben morgen weer online meiden ga nog even relaxen en dan eten ga optijd weg mijn zusje blijft vannacht onverwachts slapen moet nog even wat spullen van haar ophalen bij mijn ouders daardoor even wat eerder weg.