Mei 2011 Mama's die hun 1e kindje krijgen of Zouden krijgen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mams85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Drukke vent heb jij XD!!!
    Is er voor jou al een leuke vacature voorbij gekomen??

Ik zit hier even te kijken naar vakanties voor volgende zomer.
    Eurocamp heeft campings: Petit paradis.Alles aanwezig voor kids tot 4 jaar. Wel heel burgelijk natuurlijk, maar ideaal. Ziet er best leuk uit, in allerlei landen: frankrijk, zwitersland, italie, spanje, engeland etc. mmm.. heb er nu al zin in :)
    Gaat er van jullie iemand opvakantie met bevriende stelletjes met kids???

Sunny: ik heb echt nog aan je zitten denken. Je plannen voor de bruiloft staan natuurlijk ook op een laag pitje. Echt balen meis... Ik hoop dat je vriend er nog iets uit kan halen met gesprek. En miss even door een jurist naar laten kijken waar je recht op hebt!!!

Bah. op radio en tv alleen maar nieuws over de slechte economie. Ik wordt daar echt beetje nerveus van ofzo... dalende koopkracht volgend jaar.. nóg minder denk ik dan :$ naja... komt wel weer goed. Zoals mijn ouders altijd zeiden: hard werken, dan kom je er wel..

2. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik ben helemaal blij met gebreide slofjes! Ik heb 2 paar; allebei gekregen van oma en ouders van een goede vriend van ons.. haha, lekker ouderweds. maar heerlijk warm!!! en ze staan super schattig.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb op 2 vacatures gereageerd. We zullen zien.
    Ja ik heb een drukke vent. Ooit iets TE dus moet hem soms een beetje remmen, Julan en ik zijn er ook nog:)

Ja die economie, ik ga er niks over lezen. Ik zie het allemaal wel, wij hebben het ook niet heel breed dus als we nog minder te besteden hebben. Ik wil ook nog een beetje leven, dus ik zie wel..
    En ik denk altijd maar, voor alles is een oplossing. Alles komt altijd goed dus daar komen we ook wel weer doorheen!

4. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    van het nieuws wordt ik tegenwoordig alleen maar depressief dus dat kijk/lees ik eigenlijk haast niet meer. En ik vind het kabinet zowieso makkelijk praten met hun bezuinigingen, want ik zie hen nog nergens op bezuinigen... Zij hebben een goed leventje en laat dan alle anderen maar bezuinigen. Bovendien vind ik het al helemaal krom dat ze eigenlijk aanmoedigen dat de vrouw moet gaan werken en daarnaast door de crisis moeten de meeste huishoudens ook beide partners werken, maar ondertussen de kinderopvang wel duurder maken.... Wat willen ze nou??
    Ach nou ja ik kan me er druk om lopen maken, maar dat heeft geen zin. Gelukkig hebben wij geen kinderopvang nodig en kunnen wij het op lossen met onze ouders en schoonouders.

Vriendlief heeft vanmiddag gesprek... ben benieuwd wat er uit komt. Ik duim en bid me suf!!!

5. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies! Ben er ook weer.

Ik lees en verdiep me ook expres niet in dat soort zaken in het nieuws met al die bezuinigingen, enz.

Zo vandaag definitief de knoop door gehakt.
    Ik ga aan de lijn! Ik ben zojuist terug van de bijeenkomt van de Weight Watchers. Ik ga weer slank worden!!!!!!!! JIPPIE!!!
    Wie was hier nou ook aan de lijn tijdje terug????

Verder duim ik voor iedereen hier die druk bezig zijn met solliciteren!!!

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen!!

Het is rustig:)
    Ik moet vandaag een hele dag werken, collega had vrijgenomen:( Geen zin....

Goed bezig lwv!! Ik wil mijn buik weer normaal krijgen, hij is nog zo slapjes. Pff maar sporten.... Ik kan me er niet toe zetten....

7. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xd succes op je werk vandaag.
    Anders ipv sporten lekker veel wandelen met Julan!!!

Anoekje is verkouden ;-(
    Zo zielig.

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zielig he, Julan is ook een week verkouden geweest...

Ja wandelen doe ik al veel, maar dat doet niks aan mn buik. Die moet ik toch echt gaan trainen ben ik bang. Maar pff ik vind dat ZO saai:)

9. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden ik probeer straks te komen kletsen! :)

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Je hebt het maar druk zustertje

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

haha ja is echt erg! Druk met van alles en nog wat!
    Vanmorgen gewerkt ik was vroeg klaar om 11.00 was ik al bij mijn vriendin om Nina op te halen maar ja een uur later zaten we nog te kletsen :) Nina lag lekker te slapen in het bedje van Rosahlynn (is het dochtertje van mijn vriendin)
    Daarna even boodschappen doen en naar huis... Nina verschonen en de fles geven en die in bed.
    Was afhalen en een nieuwe ophangen en dan zelf eten en even relaxen ;)
    Net even de stofzuiger door het huis gehaald en als Nina zo wakker is leg ik ze buiten in de wagen en wil ik alle ramen zemen en onkruid uitdoen.
    druk druk!

Hoe is het met iedereen?

12. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zustertje heb jij soms nog steeds last van nesteldrang?

Hier net naar de stad gewandeld. Is toch 2,5 km. Dus heb al zeker 5 km gewandeld vandaag!

Xd : heb jij iets gedaan tegen de verkoudheid?

Ga nu "gezond" een 1/2 ananas eten. Hihi

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha ja zustertje, heb je nesteldrang. Als je klaar bent weet ik ook nog wel een adresje;)

Ik heb niks aan de verkoudheid gedaan, hij was gewoon vrolijk verder. Alleen niezen en soms hoesten, zolang hij de fiep maar in kan.. En dat ging nog wel.
    Is Anoek ook niet fit of alleen verkouden?

14. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze ziet er verder niet ziek uit. Ze gilt en lacht.
    Ze heeft alleen zo'n soort roggel in haar keel.
    Maar ja ze kan nog niet doorhoesten.
    Vanavond gaan we ff stomen in de badkamer en daarna in bad met zwitsal ecalyptus.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja meer zou ik er niet aan doen, Julan had dat ook...zielig, maar zolang ze gewoon lekker in hun vel zitten doe ik er iig niks aan:)

Wel echt sneu he!

16. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Respect Lwv!!! Heel stoer dat je gaat afvallen. Ik vind het 1 van de moeilijkste dingen. Maar waar een wil is, is een weg!!!
    En lekker badderen met Anoek. En vitamientjes... sneu joh!

Zustertje: je komt telkens weer zo lekker opgewekt over, super druk, en zo lekker opgeruimd (letterlijk en figuurlijk!) Heb echt bewondering voor je. Thanks voor je positieve input!!

XD: goed dat je op vacatures hebt gereageerd, ben benieuwd!
    Sunny: ja, die plannen van het kabinet lijken soms zo wereld vreemd te zijn he?! Soms denk ik: heb je dan nog nooit een echt verpleeghuis/ kinderopvang/ instelling gezien ofzo??? :(

Werkse nog eventjes iedereen. Ik moet vanavond en morgenavond nog even werken. Heerlijk met de oudere mensen, geniet ik echt van :) Het zijn echte lieverds!

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dominoo, en jij bent altijd zo heerlijk vrolijk:D

Krijgen we nog een fototje van Lente, heb dr al even niet meer gezien!

18. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Domino ook altijd mooi schrijven. Eerlijk en erg vriendelijk.
    MAAR ik vind iedereen erg aardig hier hoor !!!

Dominoo ik ben ook echt benieuwd naar een foto.

Nog plannen dit weekend dames?
    Morgen nog geen plannen maar zondag naar m'n ouders die we al 6 weken niet hebben gezien!

19. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hey dames......ben dr ook weer een x:) Druk druk! Gisteren en vandaag gewerkt.

@ SQ: Uiteraard draaien mijn duimen ook voor je.....en wat LWV ook al zei; liefde kost niks en denk dat Jelke uiteindelijk daar het meest tevreden mee is:) Maar kan me indenken dat de situatie soms spanning met zich meebrengt.

@ Lwv: Leuk zeg naar je ouders, je zult ze wel enorm gemist hebben? En zij jullie en met name Anoek?? Veel plezier!

@ Dominoo: Heerlijk he die oudjes....;) Snap helemaal wat je bedoelt. Enne......foto???????????????????

@ XD: Hoe gaan de nachten nu met Julan?

@ Verkoudheid: Hier is Jolene ook verkouden, ik gebruik Luuf en zoutoplossing.

@ Zustertje: Lekker druk geweest zeg....heerlijk gevoel he? Hoe is het met Nina?

We hebben straks verjaardag en morgen BBQ, het wordt lekker weer:D Zondagochtend even werken tot 10.00.

20. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel

Deel Deze Pagina