Anouchka, die kijkers!!! Mooiii!!! Julan sabbelt ook zo op zn handje.. Lief he.. Ik ben sperzibonen met aardappels voor Julan aan het koken, ben benieuwd of hij het zo lekker vind. Zijn er een bepaald soort kruiden die ze wel mogen? Nootmuskaat ofzo, ik vind het anders zo saai, maargoed hij kent nog geen smaakt natuurlijk. Lekker bbq, ik denk dat wij dat dit weekend ook doen. Het is nu al heerlijk buiten Daar begint onze zomer haha Morgen niks, zondag is de opa van mn vriend jarig. Gaan we kegelen (soort van bowlen, brabants geloof ik) en daarna als avond eten krijgen we een brabantse koffie tafel, jhegg... Geen idee wat ik me erbij voor moet stellen, klinkt niet echt geweldig. Ach ja, wel gezellig. Mn beste vriendin is toevallig het nichtje van mn vriend. Dus dat is altijd wel erg gezellig!! (en dat is echt toeval, toen ik iets met mn vriend kreeg wist ik niet dat ze familie waren).
even snel vanaf mijn werk Hihihi, wat een heerlijke lieverd Anouschka!!! vind ze badje ook zo lekker? Je hebt zeker ook zo'n zitje he?! Ideaal! Thanks xd en lwv (vind mezelf nogal eens wat negatief... en dit vind ik een rottige eigenschap :x) En foto komt morgen!
Dominoo niet negatief denken hoor. Ik vind jou altijd heel mooi reageren op iedereen! Anouchka : Hoi meis! Leuk weer van je te horen. Anoek slaapt al sinds half 5. Best lang voor haar doen. Normaal slaapt ze maar een uurtje tussen haar flessen van 16.00 en 20.00 uur. Laat haar mooi liggen. Xd : grappig dat van je beste vriendin! Hihihi
Pffff daar ben ik weer.... Net gewoon een uur staan strijken/was vouwen!! Nu even klaar haha ondertussen beetje programma's zitten kijken. Volgens mij komt mijn schoonzusje zo nog (haar man heeft nachtdienst is politie agent en moet vroeg weg vanavond) Mijn man en broertje (die hier is tot zondagavond) zijn samen naar de bioscoop in Antwerpen die verwacht ik pas tegen 22.00 of later.. Nina ligt vanaf 13.00 ongeveer al in bed (met 2 x een uurtje uit bed dan haha) @Dominoo Ik wil weer eens een foto van jou meisje zien Drukke avonddienst of valt het mee? Ik ben eigenlijk altijd wel positief Ik vind jou helemaal niet negatief overkomen juist een doorzetter. @Lwv hoe is het met jou meisje? nog veel werken de komende dagen? Ik ben ook aan het afvallen (gaat niet altijd even goed maar er is wel een kilo of 4 af) Ga jij naar WW toe of doe je het via internet? @Anouchka wat een lief en mooi meisje! Alles goed voor de rest! @XD Ben je de dag weer doorgekomen? Jou man is daarom ook flink druk! Hoe is het met Julan hoe vond hij de aardappels/sperziebonen? @SQ Met Nina alles goed en met jou stoere boy? Is er al iets duidelijk over je vriend zijn werk? Of is het echt over? Nina krijgt de ene dag fruit de andere dag 60/80cc diksap vind ze ook erg lekker! Ze heeft wel erg veel last van haar kaakje ze wil overal op bijten en sabbelen en als je over de plek wrijf waar tandjes horen te komen gaat ze echt met haar mondje open zitten zo lief! Hopelijk krijgt ze er niet al te veel last van.
Zustertje hoeveel flesvoeding krijgt Nina dan nog? Anoek is nog niet echt aan de hapjes/potjes. Diksap vind ze niet lekker. Hahaha Spuugde ze gister zo weer uit. Ze vind haar gewone flesjes nog veel te lekker. Nou ja prima. Gister Anoek toch voorzichtig wakker gemaakt om 20.15u. Heb haar toen een pyama aangedaan en fles gegeven en kwartier na de fles weer naar bed en toen heeft ze doorgeslapen tot 08.00 uur!!! Ik moet dinsdag en woensdag en donderdag werken. Alle 3 de dagen van 08.00 tot 17.00.
Goedemorgen! Zustertje jullie zijn altijd maar druk. Je man naar de bios, wij gaan ook wel ooit een x naar de bioscoop in Antwerpen. Metropolis? Echt een grote! De aardappels waren geen succes, hij vond het zo vies. Hij moest meteen kokhalzen.... Denk dat we het voorlopig even bij fruit en alleen groente houden. De boontjes alleen vond hij wel lekker. Dus heb het maar in de vriezer gedaan. Vandaag ga ik de tuin maar weer een x doen denk ik, tis mooi weer
Lwv, ik zie nu dat je bij je vorige bericht meer tekst had staan. Er stond eerst 1 zin Ze hoeven ook nog geen eten he, vanaf 6 maanden 'moet' het. Julan vind het potje peer echt zo lekker, hij trekt de lepen dan uit mn hand om naar zn mond te brengen hihi. Hij heeft het snel door.
Daag dames, Ik moet zo de deur uit. Gaan namelijk even kijken bij vriendlief die moet zo voetballen. En ik moet om 16.00 werken. Jelke gaat vandaag voor het eerst in de wandelwagen. Kinderwagenbak is nu echt te klein voor hem. En de wandelwageninzet kan helemaal plat als het moet. Uit het gesprek is verder weinig gekomen. Ze geven als reden dat vriendlief geen HBO heeft, maar dat wisten ze vorig jaar ook al en toen zeiden ze dat hij dit jaar een vast contract zou krijgen als het zo druk bleef. Nou het is smoordruk, maar geen vast contract ineens.... Vriendlief vermoed zelf dat 1 van de 3 bazen hem kwijt wil en het gewoon via deze manier doet. Wat natuurlijk heel vals is. Hopenlijk vind hij snel wat anders. Ik heb in ieder geval een goed gevoel over de sollicitatie in de thuiszorg maandag! Dus ben benieuwd! Nou meiden fijne middag/weekend! Liefs
Oh echt Jelke ook al in de wandelwagen! Wat voor wandelwagen hebben jullie SQ? Julan zit ook al in de wandelwagen toch? Anoek past nog (net) in de reiswieg. Wil haar toch nog wat langer hier in houden. Wij hebben overigens de Maxi Cosi Mura 4. Succes met je sollicitatie SQ
Ja Julan zit al een poosje in de wandelwagen en hij vind dat echt geweldig. Lekker rondkijken. En idd, hij kan plat. En hij kan ook nog half plat half zittend. Wij hebben de bugaboo cameleon, in het spijker. Kvind m nog steeds gaaf, zal s kijken of ik er een foto van heb. Even Julan met zn vriendinnetje spammen hoor
Oh sorry, sunny ik vergeet je bijna Wat gemeen die valse spelletjes. Daar zijn ze bij ons op het werk ook mee bezig. Heeft je vriend nu geen moeite met gemotiveerd blijven? Ik wel namelijk. Fijn dat je gevoel over je sollicitatie goed is! Ik hoop voor je dat ze je aannemen. Spam jij Jelke ook nog een x
Nou Sunny, ik zou echt eens kijken of iemand jullie nog juridisch advies kan geven over deze situatie. Als zij het zo hard kunnen spelen, jullie ook toch?! In deze tijd mag je iemand gewoon niet op zo'n manier op straat zetten vind ik!!! En JAAA, ik wil Jelke ook weer eens zien Hier het heel lang geleden beloofde fotootje van Lente met fruithap En zustertje: wat goed dat je al 4 kilo bent afgevallen!!! Mag je trots op zijn!! Ik ben mijn conditie met hardlopen aan het opbouwen. Gaat best lekker!
Oh ja, Lente heeft onwijs dikke poep!! Heeft iemand een tip? ben al een tijdje gestopt met rijstebloem en geef even geen banaan en af en toe gekookt water tussendoor... maar ze heeft echt alleen maar dikke drollen.... vet zielig!
dikke drollen, sorry moet even lachen ze mogen toch diksap, roosvicee... Je hebt roosvicee laxo, das goed voor het poepen. Weet allen niet of baby's dit mogen?? Alhoewel het wel een beetje normaal is dacht ik, ze krijgt nu vast voedsel he! Heeft Lente er last van? Wat een schattige foto!
spam van Jelke.... doe ik maandag even hoor, want moet straks werken en morgen ook dus kom er niet aan toe dit weekend! Liefs
Haha, ja, echte drollen hoor Ze zit onwijs hard te persen, ze wordt dan helemaal rood joh! En ze is best huilerig laatste dagen. Alhoewel ze net een redelijk goede volle broek had gelukkig.. kan ik echt blij mee zijn Tuurlijk, rustig aan Sunny! jammer dat je moet werken met dit lekkere weer! XD: hoe is het met je tuintje? En zustertje, jij woont toch in Zeeland? Heb je de knal gehoord? Zo, mijn schoonzusje heeft Lente opgehaald, die is gek op haar en past vaak op. Ik ga zo werken. Doeg meiden, maak er nog een gezellig weekend van!
Dominoo geef je nu al dagelijks vast voedsel? Zo ja dan is het logisch dat ze ook 'vaste' poep krijgt. Leuke foto trouwens van je meisje aan de fruithap!!! Jelke spam krijgen we dus maandag. Jippie! Dan zal ik maandag ook spammen met Anoek. Aaahh Julan heeft een onwijs knap vriendinnetje zeg. Hoe oud is zij? Anoek krijgt een kale plek achter op haat hoofd van het liggen. Daar gaan onze mooie haartjes. Hihihi
Ja die kale plek krijg Julan ook, maar hij heeft best lange haartjes dus kan het tot nu toe camoufleren hihi.. Ik geloof dat zn vriendinnetje nu 7,5 maand is. Van februari! Ik heb niet veel aan de tuin gedaan, had een berg was liggen.. En heb boven gepoetst. Net even naar de stad geweest, had een jas voor Julan gekocht maar die heb ik net weer terug gebracht. En ik denk dat ik op tv kom! Ze waren aan het filmen in de stad, stond een vrouw op een blok en daarvan moest iedereen de leeftijd raden. Ik loop 2x achter de mensen langs aan wie ze dat vragen. Ga even uitzoeken wanneer het op tv komt en welk programma dat nou precies is...
Goedenavond meiden! Ik ben ook weer in het land Heel de dag een beetje de hort opgeweest.... Was ook echt heerlijk weer.... @Dominoo wat een lief meisje! Vind ze het ook zo lekker om wat te eten Nina in elk geval wel Ik heb de knal niet gehoord is best ver hier vandaan. @SQ Wat een misselijke streek met je vriend zijn werk! Is er vraag naar wat hij zoekt? @Anouchka Jammer van die kale plek! Heeft Nina geen last van die slaapt altijd op haar buik. Alles goed met het mooie meisje? @lwv Gaf jij nu al fruit of niet? @xd jij ook lekker aan de poets geweest? Hier ook samen met mijn man. Ik denk dat het een programma van rtl4 is was vorig jaar ook heet het niet je echte leeftijd ofzo? Hier in de buurt zit een 2dehands kleding zaak die verkopen dan jou spullen en krijg je er een een bepaalde percentage van uitbetaald erg leuk! Ik had nu 14 euro staan heb even rondgekeken voor Nina en heb nu een knalroze vestje (zo een net model met knoopjes) soort ballonrokje en een roze legging ziet er nog als nieuw uit en dat voor 10 euro.