Iedereen een gelukkig en gezond Nieuwjaar met lieve kindjes en mooie zwangerschappen voor iedereen!! Wij hebben een rustige oud en nieuw gehad samen met vrienden (zijn eigenlijk ook buren 2 deuren verder..)
Gelukkig nieuwjaar allemaal.. Wij hebben het bij mijn moeder gevierd, spelletjes gedaan was super leuk.. (Er waren veel mensen dus das wel gezellig altijd) Niks gewonnen bij de staatsloterij En we waren rond 1 uur al weer gegaan, ik ben niet zo van het nachten doorhalen met o&n.. Vandaag naar de Kwantum, een vloer kopen voor de babykamer en kwasten! En dan gaan we vandaag beginnen met verven! De babykamer wordt 2 muren grijs, en op 1 van die grijze muren komt een heel groot knalroze hart met een mooie tekst erin (ga ik zelf maken van mdf ofzo) Fijne dag!
Gelukkig nieuwjaar! Ook hier niets gewonnen met de staatsloterij! hahahaha Balen!!! Bamboepen : Leuk dat je gaat beginnen met de babykamer. Mams: Ga je over 2 dagen testen???? Hoe voel je je ??? Ik ben dus enorm verkouden. Had laatst al verteld dat ik me wat 'ziekjes' voelde met m'n zere keel. Nou het snot loopt mn neus uit. Heb een zere rug. Bovenin. Zijn mn longen volgens mij... Als ik diep adem haal voel ik het pijn doen. Goed warm aankleden, vitamientjes nemen en rustig aan doen. Banne : heeft een rustig o&n gehad.
Happy newyear! Hier ook een vrij rustige oud en nieuw Vandaag een beetje een lambal dag, mijn moeder is morgen jarig en moet nog een cadeautje kopen. Geen idee wat, maar ik ga wel ff neuzen. Altijd wel iets te vinden! @bamboepen, leuk aan het kamertje beginnen! Wij wachten daar nog heel even mee.. Wil eerst de meubels hebben dan kan ik beter bedenken hoe ik het wil haha.. Het is nogal een klein kamertje dus moet eerst passen en meten met de meubels @poekie, beterschap! Hopelijk voel je je snel weer goed Xxx
Tis een rare bloeding. Veels te lichtroze.. Normaal gezien ist zwaar, lig ik plat.(sinds operatie) rug en buikpijn. Het breekt niet echt door, normaal wel. Maar ja t zal wel loslopen.
nog steeds lichtroze verlies, eigenlijk alleen als je afveegt (ja ff ranzig doen hoor) Verder wel pijn in me rug een beetje, maar totaal niet zoals normaal. Echt vaag een paar dagen te vroeg, alla dat kan. Maar niet echt de heftigheid die ik gewend ben. Bedankt voor alle duimen! :d Hoop dat t deze keer werkt.
Zo de nacht gehad. Op naar me oppaskindjes. Stijf van de ibu, vannacht alsnog oorlog down under geworden, helaas! Hoe ist hier voor de rest? Ik ben er vanmiddag weer x Mams.
Mams wat jammer en vervelend! Wat een teleurstelling elke keer.. Wij hebben vanmiddag onze 20 weken echo, spannend!! Ik ben echt zo benieuwd of het echt-echt-echt een meisje is.. Hij had het met 16.4 al wel heel duidelijk gezien, maarja vandaag is toch nog wel spannend! Dit hele weekend bezig geweest met opruimen en gister dingetjes kopen. We hebben verf gekocht.. 2 muren worden grijs, en 2 muren wit. En dan doen we op de grootste grijze muur een heel groot knalroze hart wat ik zelf ga maken van een grote plaat mdf. En dan daarop waarschijnlijk een mooie tekst. En we hebben een kast gekocht.. Omdat we geen plek hebben om 2 aparte kasten te kopen hebben we nu 1 grote gekocht, waar we dus onze kleren plus die van de kleine indoen. Dit is 'm.. Kwantum - H/LKAST.LIANNE 4D/3L.BEU 75103 Oja en we hebben licht laminaat gekocht.. Dus we zijn er maar druk mee geweest! Zo nu ga ik douchen en nog een beetje verder opruimen, straks de 20-weken echo al (om 14.00) Spannend!!! Fijne dag allemaal..