@xd Dat is een vet ding!!!! En weet je wat ik een half uur geleden tegen mijn zusje zit te vertellen.... Dat ik een soort loopauto zo leuk vind en die is er in een lieveheersbeestje,schaapje en nog wat dieren en ik bedoel dat ding!!!! Haha Slaap lekker....
Hihihi, die vormpjes-pasta, wát een giller!!! Die ouders met het schaamrood op de kaken natuurlijk Wat een heerlijke foto's weer!!! Leuk zo op het buikje! Ik vind wel dat ze zo snel gaan, in groot worden. Zo cliche, maar wel waar!!! In vergelijking met de eerste fotootjes, wat een verschil! Maar onwijs leuk dat je in al die gezichtjes steeds meer eigen karakter gaat zien! Sunny: goed van je soll gesprek!!! Ben trots op je. We duimen mee hoor!!! Je hoort het lekker snel! Wat goed van je lwv, dat schoonmaken! Maar weet je zeker dat je niet zwanger bent? Eerst de schopjes in je buik, nu de nesteldrang?? haha.. nee hoor, geintje! Oh ja, ik moet ook de schoonmaakmiddelen naar boven werken, voor ze gaat lopen moet dat echt gedaan zijn! Nu slapen en morgen weer druk! liefs van mij allemaal (PS: vind het heerlijk dat ik bij jullie lekker kan kletsen!)
Ja vet ding he zustertje, ik vind ze allemaal zo gaaf.. Wheelybug heten ze. Ze zijn best prijzig... Wilde m al toen ik zwanger was, maar vond m wel wat te duur. Toen was er iemand op mn werk bevallen en ik moest een gezamelijk kado halen, had genoeg geld voor een wheelybug. Dus die gehaald. En er even bij gezegd dat als ik beval en ze niks weten.... Het heeft gewerkt hihihhi Dominoo idd, ik vind ook dat het zo ontzettend snel gaat. Vind Julan echt geen babytje meer. Hij kijkt je aan als je praat, luisterd echt. Lacht als een gek. Kan lekker spelen met speelgoed, Weet wat ie wil... Zucht, hij word al groot! Wij hebben een Ipad, en Julan weet toch al gewoon hoe dat werkt. Onvoorstelbaar, ik dacht wat doet hij nou... Heb er een babyspelletje op, met 3 vormpjes die je heen en weer kunt bewegen en als ze tegen elkaar aan botsen dan hoor je geluid. En dat ie weet hoe het werkt. Steeds op het scherm schuiven om die dingen aan te raken. Nou ik mag weer een dagje 'fijn' werken.... Jipppiiieeee, ahum
Hey dames.....sorry even al niet meer geweest @ Xd: He die had ik ook gezien voor Jolene.....gaaf he zijn die dingen! Ik heb nog 50 euro aan cadeaubonnen liggen dus gebruik ze daarvoor @ lwv: Mooie foto! @ Zustertje: Op hyves zag ik al een mooie foto van Nina voorbij komen @ Dominoo: Succes met je drukke dag meid! Alles goed met Lenthe? @ SQ: Ik duim voor je Straks late dienst......bah nog weinig zin in Morgen dagje vrij gelukkig. Jolene ligt nu te slapen, is sinds gisteren beetje hangerig en huilerig....sprongetje??? Volgens boek kan het Ach....gaat vanzelf over
Aahhh, Sunny, wat een lekker kereltje!!! Echt een gezelligerd volgens mij Anouchka: leuk weer van je te horen! Hoe gaat het verders met jou en Jolene? tja, het kan natuurlijk een sprongetje zijn, of tandjes? Lente is verkouden, hangt ook een beetje in de lucht volgens mij. Deze week mango gepureerd, vind ze heerlijk! En het is echt precies de goede dikte, zonder toevoegingen zeg maar!!! Ideaal. Vanavond weer werken (2e van de 4 deze week). Geniet nog van het mooie weer deze daagjes dames!!! (zin om winterkleren te kopen voor Lente Iemand nog leuke winkel-tips???)
aahhh sunny, wat een lieverd Mango, dat ga ik ook een x proberen! Gisteren worteltjes gemaakt, zit nu voor een week in de vriezer Winkeltip: ik vind de zara echt geweldig. Die hebben ook een webshop trouwens. Julan heeft heel veel van die winkel. En voor meisjes hebben ze ook hele mooie dingen.
Om 16.15!!!!!!! belde ze pas... Ten eerste instantie vind ik dat al niet netjes als je tegen de sollicitanten zegt dat je om 15.30 belt en vervolgens 3 kwartier later al belt, maar goed dat terzijde. Ik ben dus niet aangenomen en wel om de volgende reden. Ik zou te direct zijn en dat vonden ze geen prettig idee aangezien je bij mensen thuis komt en in HUN huis bent. Nou werkelijk waar mijn broek zakte letterlijk op mijn enkels, want dit heb ik nog nooit gehoord... Ik en te direct.... Nou iemand die mij goed genoeg kent weet dat die 2 niet samen gaan. Ik ben pas direct in mijn vriendengroep met mensen die ik al jarenlang goed ken en waarvan ik weet dat ze het kunnen waarderen. Ik ben eerder een beetje terughoudend in nieuwe situaties dan direct.... Dus dat vond ik echt flauwekul... Dus ik gaf toen aan dat ik tijdens mijn werk wat ik nu doe ook met de mensen omga of ben ik bij hen thuis. Ze zitten dan wel in een verpleeghuis, maar wij moeten met ze omgaan of kom je bij hen over de vloer. Dus dat is hetzelfde en daar zeggen collega's dus dat ik juist heel sociaal en respectvol ben naar de bewoners toe. (dit heb ik tijdens het gesprek ook vermeld want ze vroegen wat andere collega's van mij zeiden!) In de vacature vragen ze naar een enthousiaste medewerker die handelend kan optreden. Nou tijdens het gesprek gaven ze al aan dat ik enthousiast ben.... Dus dat zit goed. Maar om handelend te kunnen optreden moet je sterk in je schoenen staan en niet te terughoudend of te verlegen zijn.... En wat zeggen ze... Ik ben te direct.... Nou sla mij maar neer ik heb dit nog nooit gehoord... Ik heb 2 jaar terug tijdens een sollicitatie gesprek gehoord dat ik te afwachtend ben..... Hoe kun je nou te afwachtend en te direct tegelijk zijn....???????????? Ik heb ff een flink potje gejankt.... Vriendlief wordt zowat weg getreiterd door 1 van zijn bazen... Die heeft dus vrijdagmiddag toen vriendlief naar huis was het geluid van de computer gehaald zodat vriendlief dus geen muziek meer kan luisteren. Dit heeft die baas bij een andere collega al eens eerder geflikt toen die op vakantie was. Ze luisteren overigens gewoon muziek met oordopjes in dus niemand die er last van heeft. 1 oordopje in en het andere oor vrij om de telefoon en collega's te kunnen horen. En Vriendlief had nog wat uren staan om op te nemen. Die wou hij vrijdag op nemen... Zeggen nee dat kan niet want die hebben wij al voor je in gepland op 7 en 8 november. Zijn contract loopt 8 november af en dat is op een dinsdag en nu hebben ze die verlofuren op maandag en dinsdag ingepland zodat vrijdag 4 november zijn laatste dag is. Ik zei dat mag helemaal niet want het zijn jou verlofuren en jij mag bepalen wanneer je die wilt inplannen (in overleg natuurlijk) en niet hen. Nou heeft hij gezegd dat ik vrijdag moet werken en we geen oppas hebben voor JElke dus dat hij vrij MOET.... Nou ze zijn uiteindelijk overstag gegaan, maar de manier waarop maakt het vriendlief niet echt leuk meer om naar het werk te gaan... WAT EEN KUTZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo dat moest er even uit!
@SQ Ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar wil jullie heel veel sterkte wensen het zit jullie niet mee! Dikke knuffel...
SQ : wat een k*tzooi zeg. Bah. MAAR geef de moed niet op!!! Iemand vroeg een winkeltip : H&M. En als je genoeg geld heb :Zara. Effe ego verder... ben bang dat Anoek de waterpokken krijgt. Ze had een stuk of 5 "pukkeltjes" over haar lichaam. Oooh hoop het niet. Zo zielig. Ze oogde ook niet fit vandaag. Waterige oogjes. M'n arme meisje.
SQ, he bah shit! Ik weet hoe je je voelt zit in hetzelfde schuitje en idd dat is KUT. Maar aan alles komt een einde en ook aan deze shit. Kop op! Op naar een volgende sollicitatie en die komt er heus! Oei waterpokken voor Anoek... Kunnen dat misschien ook muggenbulten zijn? Hier stik het door het lekkere weer van die rotmuggen! Genoeg geld en Zara, je bedoeld dat je alles wilt kopen?? haha I love Zara, ze hebben echt onwijs leuke kleren voor kinderen
Xd : muggenbulten dacht ik eerst misschien ook maar ze zitten : 1 op haar kontje, 1 op haar buikje, 1 in haar nek en 1 onder haar oksel. Zitten toch plekjes bij waar een mug toch niet snel bij komt toch? @zara : ik zat vd week voor het eerst online te kijken en ik vond het best prijzig.
Oh Sunny, wat ontzettend balen voor jullie!!! Het zit inderdaad van allerlei kanten niet mee... Maar jullie zijn volgens mij allebei wel echte vechters, dus hier kom je gewoon nóg sterker uit meis!! Sterkte ermee en kom af en toe gewoon maar even spuien! Zara: geen idee waar er in de buurt een winkel zit, ga morgen eens online kijken. Nog nooit geweest/ gekeken Oh jee, de waterpokken! Mijn neefje heeft het nu, en Lente was er de dag dat mijn zus het bij hem 'savonds ontdekte... ook waterige oogjes en wat bultjes, maar ik dacht: verkouden en muggenbulten.. haha, maar als ik jouw verhaal nu lees.... hou ons even op de hoogte! Wat voor klachten horen daar nog meer bij?? nu weer lekker slapen. nog 2 avonddiensten to go! Zaterdag lekker uit eten met mijn mannetje!! ZOVEEL ZIN IN!!! Hebben dinerbonnen gehad én oppas! Beter kan het niet!!!
Oh lwv: ik zit ook alleen weer over mezelf te kletsen met die waterpokken... sorry Zo zielig voor de kleine meid he?! Moeilijk om aan te zien als mama zijnde! Sterkte en ik ben benieuwd of het 'doorzet'! Liefs
Mamasandra: ik heb op Giulia gestemd hoor!! Wat een lieverd op die leuke foto!!!!!!!!!!!!!! absoluut baby van de maand!!!
Sterkte met alle waterpokken! Hopelijk hebben jullie meisjes er niet teveel last van... Ik ben echt een stuk minder online als ik moet werken sorry! Vanavond moet ik nog werken en dan 2 dagen vrij.... Vrijdag morgen heb ik de oppas weer op Rosahlynn.. @SQ Hoe voel je je nu? Moet je nu nog een maand werken op je oude werk?
Goedemorgen! Zo net terug van de HA, ik wilde iets anders als de pil. Maar het mag niet.. Hij zei sinds kort is er bekend dat als je een 'afwijking' in je hormonen hebt (ik heb pcos) dat je dan een grote kans hebt op botontkalking, en de pil gaat dat weer tegen schijnbaar. Wel heb ik een nieuwe pil gekregen die speciaal gemaakt is voor vrouwen die last hebben van de hormonen die in de pil zitten. Hij is wel wat duurder maargoed ik probeer hij 3 maanden, daarna moet ik de ha even terugbellen om te kijken of het bevalt of niet. Hij vond Julan er goed uit zien. En hij zei ik hoef niet te vragen hoe jij je voelt want je zier er goed uit Altijd leuk om te horen hihi.. De Zara duur? Ik shop daar juist veel omdat ik het goedkoop vind. Ik had toch een winterjas gekocht (ondertussen terug gebracht) maar die was maar 21 euro! Geen geld vind ik zelf De H&M en Zara zitten in dezelfde prijsklasse.. Misschien dat online duurder is? Hier zit de winkel vlakbij dus ik wip er altijd even binnen. Lekker met zn 2tjes uit eten dominoo! Wij gaan zaterdag met vrienden uit eten en drna nog iets leuks doen, dat zien we nog wel. Voor ons ook ons eerste avondje uit zonder Julan, mn schoonzusje komt hier oppassen Jammer dat mamasandra niet meer meekletst, zal s even kijken bij baby van de maand. Ben wel benieuwd naar Guilia. Caelis horen we ook niet meer... Ik geloof dat waterpokken besmettelijk zijn voordat je ze ziet, dus misschien heeft Lente net geluk!